E38 750i esisild hakkab läbi saama...
E38 750i esisild hakkab läbi saama...
Kuidagi pehme ja lödi on see sild, koliseb ka veidi....
Mis seal tavaliselt esimesena läbi läheb üldse?
Kui palju võiks remondieelarveks planeerida kui mitte hakata ükshaaval vahetama seal asju, vaid teha kõik korraga, va. siis amordid ja muud sellised jubinad mis kauem vastu peavad?
Mis seal tavaliselt esimesena läbi läheb üldse?
Kui palju võiks remondieelarveks planeerida kui mitte hakata ükshaaval vahetama seal asju, vaid teha kõik korraga, va. siis amordid ja muud sellised jubinad mis kauem vastu peavad?
750i
Keegi kuskil teemas rääkis mingist 15000.- `st
Minul BMW E46 320i sedaan 2000a.Naisel BMW E46 318i sedaan 1998a.
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
täiesti õige, samas paljudel ei ole seda raha kohe tagataskust võtta. mingi 5k läheks esisilla remont välja arvatud siis amordid ja seda siis ka mitte Umislosto kirjutas:kasulik oleks kõik vahetada ära kogu esisild United motorsis. Siis saad iga 1,5 a tagant garantii korras uue esisilla kui tallinna kuu maastikul liikled.
Muret see maksumus just ei tekita, kuid enda autot ma niipalju ka ei armasta, et selle peale kontrollimatult raha raisata. Võttes aluseks majandusteaduse definitsiooni tahaks ma ikkagi autot remontides kulutada raha niipalju kui täpselt vajalik, mitte niipalju kui võimalik.
Viimati muutis 001AAA, 13.07.2007 13:53 26, muudetud 1 kord kokku.
750i
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
samas kui see auto sul punktist a punkti b liikumiseks ainult vajalik on siis myy ta maha ja osta dacia logan, seeju kõva 3 aastase garantii ja lausa maki valmidusega. inimene kes mõtleb majanduslikult ei osta omale never ever 750i001AAA kirjutas:Muret see maksumus just ei tekita, kuid enda autot ma niipalju ka ei armasta, et selle peale kontrollimatult raha raisata. Võttes aluseks majandusteaduse põhiküsimuse tahaks ma ikkagi autot remontides kulutada raha niipalju kui täpselt vajalik, mitte niipalju kui võimalik.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 534
- Liitunud: 06.05.2003 19:11 52
- Peamine sõiduk: F01 740XD ,E90 320i
- Asukoht: harjumaa
- Kontakt:
Miks jätsin mina uue 7 se ostmata ,sellepärast et ei ole nii rikas et maksta pidurite eest 12 kilo.Jne.
Kuigi ega e38 ülalpidamine nüüd väga odav lõbu on,endalgi juba kops üle maksa visand,tonnnid ainult kuluvad aga näe fordiga ka krt ei sõida.
Nii et võta julgus kokku ja tee korda või müü maha,küll tuleb sellele autole õige peremees kes seda väärib.See on auto millega nautida cruisimist ,mitte näha seda hävinemas.Olen isegi hetkel ühe põhjusega sama probleemi ees,nimelt summuti(28.700 eeki uus)
Kuigi ega e38 ülalpidamine nüüd väga odav lõbu on,endalgi juba kops üle maksa visand,tonnnid ainult kuluvad aga näe fordiga ka krt ei sõida.
Nii et võta julgus kokku ja tee korda või müü maha,küll tuleb sellele autole õige peremees kes seda väärib.See on auto millega nautida cruisimist ,mitte näha seda hävinemas.Olen isegi hetkel ühe põhjusega sama probleemi ees,nimelt summuti(28.700 eeki uus)
Loe ja imesta, eriti kodaniku Toivoku juttu....
750 ei ole mul punktist a punkti b liikumiseks, vaid pühapäevaautoks, kuid....
Ilmselt ei ole ma ikkagi nii autohuviline (loe: autopede) kui paljud teised siinsed kasutajad ja ei leia ikkagi motivatsiooni auto peale eelnevalt erinevate alternatiividega mitte põhjalikku tutvumist raha kulutada.
Ja arusaam, et majanduslikult mõtlev inimene ei osta endale BMW 750 on väga vale. Nimelt maksab E38 kerega 750i u. 100K. Selle remontimine ei ole võrreldes teiste autodega sugugi kallis. Samas mugavus, rikkalik varustus, dünaamika- 100K eest ei saa parema hinna ja omaduste suhtega autot. Lihtne ja loogiline.
750 ei ole mul punktist a punkti b liikumiseks, vaid pühapäevaautoks, kuid....
Ilmselt ei ole ma ikkagi nii autohuviline (loe: autopede) kui paljud teised siinsed kasutajad ja ei leia ikkagi motivatsiooni auto peale eelnevalt erinevate alternatiividega mitte põhjalikku tutvumist raha kulutada.
Ja arusaam, et majanduslikult mõtlev inimene ei osta endale BMW 750 on väga vale. Nimelt maksab E38 kerega 750i u. 100K. Selle remontimine ei ole võrreldes teiste autodega sugugi kallis. Samas mugavus, rikkalik varustus, dünaamika- 100K eest ei saa parema hinna ja omaduste suhtega autot. Lihtne ja loogiline.
750i
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
001AAA kirjutas:Loe ja imesta, eriti kodaniku Toivoku juttu....
750 ei ole mul punktist a punkti b liikumiseks, vaid pühapäevaautoks, kuid....
Ilmselt ei ole ma ikkagi nii autohuviline (loe: autopede) kui paljud teised siinsed kasutajad ja ei leia ikkagi motivatsiooni auto peale eelnevalt erinevate alternatiividega mitte põhjalikku tutvumist raha kulutada.
Ja arusaam, et majanduslikult mõtlev inimene ei osta endale BMW 750 on väga vale. Nimelt maksab E38 kerega 750i u. 100K. Selle remontimine ei ole võrreldes teiste autodega sugugi kallis. Samas mugavus, rikkalik varustus, dünaamika- 100K eest ei saa parema hinna ja omaduste suhtega autot. Lihtne ja loogiline.
siiski kui sa mõtled majanduslikult siis ei osta ssa autot mis võtab 15liitrit 100le kytet vaid 5 liitrit sajale. + silla jupid siiski on i gasugu ford escortidest kallimad jne. ei kui ta sul pühapäeva auto on siis mis mõtet yldse viriseda,et ei taha raha matta? pühapäeva autoks ostetaksegi ju selline kuhu raha matta . juba 750i hooldused maksavad rohkem kui mõnel e34 kerega 525l.
Kulla toivuku!
Majanduslik mõtlemine ei tähenda üldjuhul otseselt säästmist/ koonerdamist/kokkuhoidu, vaid ressursside effektiivset kasutamist. Antud kontekstis oleks mul võimalik viia sild tegemise UM- i ja maksta selle eest oletame 15K. Alternatiivne variant on võibolla kasutada mõne teise pädeva ja usaldusväärse ettevõtte/ isiku teenuseid, kes samuti garantii annab ja maksta selle eest näiteks 12000 EEK. 3000 EEK eest mis järgi jääb, saab osta näiteks õlut.
Kumba eelistad- kas anda 3000 EEK UM- i omanikele või jätta see endale? Ma usun, et küsimust ei teki.
Ja võrrelda 750 remondikulusid Ford Escorti omadega on mõttetu kuna selliste vanade pannidega ei sõida enam keegi. Audi A6, Volkswagen Passat, MB E- klass- nende autode remondi- ja hoolduskulud ei ole olulisel määral väiksemad 750 omast.
P.S. Krt minu 750 küll keskmiselt 15l/100 km ei võta, vaid umbes 18.
Majanduslik mõtlemine ei tähenda üldjuhul otseselt säästmist/ koonerdamist/kokkuhoidu, vaid ressursside effektiivset kasutamist. Antud kontekstis oleks mul võimalik viia sild tegemise UM- i ja maksta selle eest oletame 15K. Alternatiivne variant on võibolla kasutada mõne teise pädeva ja usaldusväärse ettevõtte/ isiku teenuseid, kes samuti garantii annab ja maksta selle eest näiteks 12000 EEK. 3000 EEK eest mis järgi jääb, saab osta näiteks õlut.
Kumba eelistad- kas anda 3000 EEK UM- i omanikele või jätta see endale? Ma usun, et küsimust ei teki.
Ja võrrelda 750 remondikulusid Ford Escorti omadega on mõttetu kuna selliste vanade pannidega ei sõida enam keegi. Audi A6, Volkswagen Passat, MB E- klass- nende autode remondi- ja hoolduskulud ei ole olulisel määral väiksemad 750 omast.
P.S. Krt minu 750 küll keskmiselt 15l/100 km ei võta, vaid umbes 18.
750i
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
oki seljuhul sain mina lihtsalt natukese valesti aru(loll nagu ma olen). tundus korranii,et paremameelega viid kuskile suvalistekylaseppade juurde kes keeravad mingi jama kokku odava raha eest. kahjuks ei tea mina kohta kus antaks garantii tööle peale carstopi ja UMi ning carstopi mina oma autot ei julgeks viia. head silla remonti ja loodame,et rohkem vääritimõistmist ei teki . sest korras 750i on ikkagi väga hea. kuidas 18? sõidad vähe maanteel? mul tallinnas 20km ja 200km maanteel ja näitab hetkel 12l sajale
Külasepa juurde ei vii ma enda autot kohe kindlasti. Alustame juba sellest, et ma ei taha mingit õliste tunketega kolli enda auto istmel istumas kohe mitte näha
Samas mõne usaldusväärse erategija juurde võiks viia, kuid rõhutan siin just sõna USALDUSVÄÄRSE.
Mul võtab jah 18 sellepärast, et sõidan 90% sõitudest Tallinnas ja päeval mil ummikutes istumine tavapärane. Kuna hetkel igapäevaauto avariijärgses remondis on siis liiklen pidevalt 750- ga ja sestap ka selline kütusekulu ilmselt. 750 on enda aasta kohta ikka üllatavalt heas korras ja mis mind tema juures kõige rohkem köidab- 100% originaalkonditsioonis. Põhimõtteliselt ei pane isegi toonitud klaase mitte rääkimata siis muust tuuningust.
Aga tulles teema juurde tagasi- mis läheb siis esmalt E38 esisillas läbi?
Ma nimelt ei tunne selle auto sildade ehitust kuna pole selle auto alla vaadanud kunagi...
Samas mõne usaldusväärse erategija juurde võiks viia, kuid rõhutan siin just sõna USALDUSVÄÄRSE.
Mul võtab jah 18 sellepärast, et sõidan 90% sõitudest Tallinnas ja päeval mil ummikutes istumine tavapärane. Kuna hetkel igapäevaauto avariijärgses remondis on siis liiklen pidevalt 750- ga ja sestap ka selline kütusekulu ilmselt. 750 on enda aasta kohta ikka üllatavalt heas korras ja mis mind tema juures kõige rohkem köidab- 100% originaalkonditsioonis. Põhimõtteliselt ei pane isegi toonitud klaase mitte rääkimata siis muust tuuningust.
Aga tulles teema juurde tagasi- mis läheb siis esmalt E38 esisillas läbi?
Ma nimelt ei tunne selle auto sildade ehitust kuna pole selle auto alla vaadanud kunagi...
Viimati muutis 001AAA, 13.07.2007 16:53 34, muudetud 1 kord kokku.
750i
nja lasin enda autol ka esisilda b osa õõtsad panna ja mõtlesuin et võitsin aga peale 3 kuud alumised sharniirid läbi ja nüüd um is aeg kinni pandud läheb originaal garantii b osale on selline et ostad uued õõtsad vanad saadetakse tagasi ja kui on nende praak siis saad raha tagasi aga kui ei ole siis ei saa ja üldjuhul teevad nad ikka nii et ise oled süüdi
323i e21
just õige.mind ajavad need närvi kes ostavad seitsmese ja lähevad seda peenestama.ja siis kurdavad et midagi on katki ja ei jõua remotida.rsk oske siis ford fiesta omale.see alamine viskab yle juba.ja ma vihkan inimesi kesoma autot lõhuvad!!!!!!!001AAA kirjutas:Kulla toivuku!
Majanduslik mõtlemine ei tähenda üldjuhul otseselt säästmist/ koonerdamist/kokkuhoidu, vaid ressursside effektiivset kasutamist. Antud kontekstis oleks mul võimalik viia sild tegemise UM- i ja maksta selle eest oletame 15K. Alternatiivne variant on võibolla kasutada mõne teise pädeva ja usaldusväärse ettevõtte/ isiku teenuseid, kes samuti garantii annab ja maksta selle eest näiteks 12000 EEK. 3000 EEK eest mis järgi jääb, saab osta näiteks õlut.
Kumba eelistad- kas anda 3000 EEK UM- i omanikele või jätta see endale? Ma usun, et küsimust ei teki.
Ja võrrelda 750 remondikulusid Ford Escorti omadega on mõttetu kuna selliste vanade pannidega ei sõida enam keegi. Audi A6, Volkswagen Passat, MB E- klass- nende autode remondi- ja hoolduskulud ei ole olulisel määral väiksemad 750 omast.
P.S. Krt minu 750 küll keskmiselt 15l/100 km ei võta, vaid umbes 18.
735 v8 99a
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Milleks see postitus siia teemasse hea oli? Ajasid kogemata MSN-iga segamini?wiru88 kirjutas:just õige.mind ajavad need närvi kes ostavad seitsmese ja lähevad seda peenestama.ja siis kurdavad et midagi on katki ja ei jõua remotida.rsk oske siis ford fiesta omale.see alamine viskab yle juba.ja ma vihkan inimesi kesoma autot lõhuvad!!!!!!!
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt: