1. leht 2-st

E32 autopiloot/käigukast "jätab vahele"

Postitatud: 29.07.2007 20:29 31
Postitas Genne
Sõidan nt. 100 km/h, piloot sees. Ja äkki jummala lambist "jätab vahele", nii 1-2 sek. Siis aga jälle töötab edasi. Selline tunne, et mootor jääks nagu seisma :shock: Ja auto teeb üleni sellise paraja jõnksatuse. Ja seda kõike AINULT koos piloodiga, tavagaasiga kõik ok.
Väike kokkusattumus on- seda juhtub rohkem künklikul maanteel....aga ainult vist tundub nii. Saan ise ka aru, et viga vist el. ühenduses, aga kust seda otsida? Mingit veateadet auto ei anna.

Postitatud: 29.07.2007 20:41 36
Postitas truumu
Vaata see tross üle, mis segusiibri külge läheb
Ehk on liiga suur lõtk sees
Tross peab olema parajalt pingul

Postitatud: 29.07.2007 20:44 36
Postitas Genne
Auto mul el.gaasiga. Trossi pole. E32 735iL 91a. autom.

Postitatud: 29.07.2007 20:46 23
Postitas truumu
Genne kirjutas:Auto mul el.gaasiga. Trossi pole. E32 735iL 91a. autom.
Kas armatuuris EMLi kirja ei näita?

Postitatud: 29.07.2007 20:47 36
Postitas Genne
Ainult kui süüde sisse panna, seejärel kustub.

Postitatud: 29.07.2007 20:49 16
Postitas truumu
Siis on ainult Patrik abiks
Peab veakoodid välja võtma
Mul endal hetkel MoDic rivist väljas..

Postitatud: 29.07.2007 21:29 46
Postitas Genne
mis see veel on?

Postitatud: 29.07.2007 21:56 49
Postitas truumu
Genne kirjutas:mis see veel on?
Misasi? EML?
EML ongi elektrooniline segusiiber (saksa keeles)

Postitatud: 29.07.2007 22:18 58
Postitas Genne
ei, modic.

Postitatud: 29.07.2007 22:26 55
Postitas truumu
Genne kirjutas:ei, modic.
MoDic on BMW originaaltester(nüüdsel ajal GT1)
Nagu on VAG VW-Audi oma
Consult Nissani oma
Tech Opeli oma
IT Toyota ja Lexuse oma
Star Fordi oma
Neid rohkemgi, kuid pole au olnud teistega tööd teha

Postitatud: 29.07.2007 23:13 11
Postitas priitv8
Kas Star siiski mitte Mersu oma pole? Või on neil siis lihtsalt Fordi nimekaim?

PS MoDiC = Mobiler DiagnoseComputer.

Postitatud: 29.07.2007 23:19 18
Postitas truumu
priitv8 kirjutas:Kas Star siiski mitte Mersu oma pole? Või on neil siis lihtsalt Fordi nimekaim?

PS MoDiC = Mobiler DiagnoseComputer.
Sa pead ikka tüüpiliselt tähte närima, Priit?
Star tester on Fordi tehase toode, MB suhtes ei oska sõna sekka öelda, kuna pole pihus hoidnud
Aga sellgipoolest meeldib mulle, kuidas Sa mind oponeerid :D

Postitatud: 29.07.2007 23:25 35
Postitas priitv8
http://ucables.com/ref/MB-DAS2006

Aga MoDiC-u suhtes mõtlesin, et inimene saab ehk paremini aru, kui talle lühend lahti seletada.

Postitatud: 31.07.2007 07:10 22
Postitas truumu
Nii, nüüd hakkan mina tähte närima
"DAS STAR Diagnosis Assistance System"
Ja "Star tester" on kaks eri asja
Aga huvitav on see,et kui me otseselt suhtleme, ei teki selliseid vaidluseid?
Kahju ju? ;)

Postitatud: 31.07.2007 09:27 16
Postitas priitv8
truumu kirjutas:Aga huvitav on see,et kui me otseselt suhtleme, ei teki selliseid vaidluseid?
Kahju ju? ;)
Jutt lihtsalt ei jõua sinnani.

Postitatud: 01.08.2007 18:17 29
Postitas Genne
Aga kus kohas asub autopiloodi aju vms? Äkki on lihtsalt ühenduse viga :D

Postitatud: 01.08.2007 18:18 56
Postitas priitv8
Kas kapoti all paremas kastis (kus DME ja ABS) või juhi jalgade juures kõlari taga.

Postitatud: 01.08.2007 18:45 18
Postitas Genne
Tänud, eks ma vaatan sinna kohtadesse

Postitatud: 18.12.2007 14:54 47
Postitas Genne
Vahepeal käisin Truumu juures diagnostikas probleemiks oli http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=48690, ei näitanud ühtegi veakoodi (kunagi ammu oli olnud vist vändaanduri kood, aga see sai siis kustutatud, uut pole tekkinud). Truumu arvas, et ongi väntvõlli andur lihtsalt vanaks jäänud, kuid võib olla ka ühenduse viga. Ja veel, et viga selles, et andur on paigast liikunud( pole hammasvööga kohakuti, vaid ainult poolenisti).
Ja nüüd paar päeva tegasi sõites mööda konarlikku teed piloot peal, kukkus auto jälle vahele jätma. Piloot maha, asi korras jälle :evil:
Kas see on hea mõte, et ma ise mootori ja autopiloodi aju molekulideks võtan ja jooted üle vaatan, äkki muutub ka kahtlane vändaandur "terveks"?

Postitatud: 18.12.2007 16:12 52
Postitas priitv8
E32 autopiloot on diagnostikavõimetu seade ja ei suhtle ka ühegi teisega autos.
Ainus, mis talle korda läheb, on kiiruse signaal kelladelt.

Postitatud: 10.02.2008 15:15 40
Postitas Genne
Värskendame teemat :?
Lugesin juhuslikult siit foorumist mingit automaatkasti rikke teemat...ja mõtlesin, et äkki minu probleem on ka kastist loodud. Sest:
1.Jõnks, mis autost läbi käib, on ikka VÄGA tugev :(
2. Juhul kui moto jätaks vahele, siis aut.kast libiseb ikka edasi(sama efekt, et kui järsult gaas maha ja kohe tagasi. Siis ju eriti ei nõksuta!)
3. Anomaalia on ainult kiirusel 95-100.
4. Ei ole reeglit, et peab olema piloot sees. piisab ka ühlasest gaasist, et jama algaks.
5. Kuid reeglina juhtub see lainelisel asfaldil, auto peab tugavalt kõikuma.

Kastil õli normis. puhas, filter aasta tagasi uus pandud, pistik kasti küljepeal oli kah paigas.
Ideid on kellelgi? Kas seda vana 4-käigulist kasti diagnostida saab?

Varsti juba "seebise nööri" tunne :cry:

Postitatud: 10.02.2008 16:06 17
Postitas darklight
kas su autol ASC on, mul kaovad need jõnksud (täpselt samalaadsed nagu sa kirjeldasid) siis ära kui ma ASC välja lülitan. Aga mu auto on üldse e34... kuigi sama m30 mootoriga nagu sulgi ja ka EMLga.

Postitatud: 10.02.2008 17:42 22
Postitas Genne
Jah, ASC on peal. Ja vahest täitsa lambist (ka kuiva teega, ühtlase kiirusega)vilgutab tuld(5x vilgub). Aga iseenesest toimib küll ilusti.
Kuid jõnksude ajal EI vilguta :?

Postitatud: 10.02.2008 18:35 58
Postitas darklight
Genne kirjutas:Jah, ASC on peal. Ja vahest täitsa lambist (ka kuiva teega, ühtlase kiirusega)vilgutab tuld(5x vilgub). Aga iseenesest toimib küll ilusti.
Kuid jõnksude ajal EI vilguta :?
mul ka jõnksude ajal ei vilgu ja muidu töötab ka, küll aga kaovad jõnksud ära sellegi poolest kui ta välja lülitada

Postitatud: 10.02.2008 19:51 47
Postitas erikred
see lugu kipub kuhugi sinna kanti nagu m51 mootori jõnksutamine püsikiirushoidjaga. Korraks nagu lihtsalt pidurdab mootoriga, manuaal käigukastiga polegi hullu, automaadiga pidi kah paukuma. Lahendust probleemile pole, ei kuskilt foorumitest ega ka esindusest.

Genne sa proovi tegelt oma vändaandur ära vahetada mis siis juhtub

terv
erich

Postitatud: 10.02.2008 21:37 22
Postitas Genne
erikred kirjutas:see lugu kipub kuhugi sinna kanti nagu m51 mootori jõnksutamine püsikiirushoidjaga. Korraks nagu lihtsalt pidurdab mootoriga, manuaal käigukastiga polegi hullu, automaadiga pidi kah paukuma. Lahendust probleemile pole, ei kuskilt foorumitest ega ka esindusest.

Genne sa proovi tegelt oma vändaandur ära vahetada mis siis juhtub

terv
erich
Tänud kõigile. See vist tõesti kõige mõttekam, alustuseks vähemalt.
....et siis anda vändaandur üle vaadata :D :D :D

terv.
Genne

Postitatud: 11.02.2008 21:01 05
Postitas Heimdal
veaks nagu käru... :roll:

Postitatud: 21.02.2008 13:34 43
Postitas Mr.Black
Mul sama pull vahel halva kattega asfaldil. minu arust kõige loomulikum seletus asjale,et kui sõidad muhust üle, siis tagasild tõuseb "löögist" ju millisekundiks n.ö. maast lahti ja sekkubki ASC sest arvab et auto "kaabib" ja piirabki mootori võimu klappi sulgedes.Aga kas teil läheb siis piloot maha ka we? Mina pean küll ta uuesti sisse lülitama. Proovi kas peale ASC välja lülitamist ka nii teeb. See lihtsalt minu arvamus. :shock:

Postitatud: 07.03.2008 17:27 31
Postitas Genne
Nonii, teine vändaandur küljes. Ei muutunud midagi paremaks.
Ja see jõnksutamine on ka alles.
Kuid kindel reegel on : lainelisel/konarlikul teel EI nõkuta, kui ASC on väljas. Seega seos ASC-ga on olemas.

to Mr.Black- ei , piloot ei lähe maha peale nõksu.

Igatahes mina olen loobunud vea otsimisest.

Ega keegi Mulderi ja Scally nrumbrit ei tea?

Postitatud: 08.03.2008 09:38 14
Postitas Tauri
kontrolli kasti õli!