E24 635CSI säde läinud
E24 635CSI säde läinud
(probleem): Säde kadunud.
Vahetasin impulsiandurid (kasu pole), Lõhkusin rootori ära, vahetasin uue vastu (kasu pole), vahetasin süütepooli (kasu pole)...
Praeguseks on ilmselt aju veel vahetamata... paraku ei vedele neid niisama kellelgi ( on teil mingeid häid ideid )
Või on kellelgi veel juhtunid selliseid anomaaliaid?
M30 mootor
Vahetasin impulsiandurid (kasu pole), Lõhkusin rootori ära, vahetasin uue vastu (kasu pole), vahetasin süütepooli (kasu pole)...
Praeguseks on ilmselt aju veel vahetamata... paraku ei vedele neid niisama kellelgi ( on teil mingeid häid ideid )
Või on kellelgi veel juhtunid selliseid anomaaliaid?
M30 mootor
Viimati muutis Toly, 16.08.2015 21:22 09, muudetud 3 korda kokku.
M3; Ajalugu- 323-320-320-318-320-318-323-320-320-635
635
Mis aju viimased numbrid on,äkki saan aidata.
Re: 635
Aju:0 261 200 043i6 kirjutas:Mis aju viimased numbrid on,äkki saan aidata.
M3; Ajalugu- 323-320-320-318-320-318-323-320-320-635
Niipidi võime proovida. Valdek lubas tänaseks mootori kokku laduda. Annan teada, kui mul sõitev masin käes.Toly kirjutas:On kellelgi selline variant, et ma võtan oma aju kaasa ja proovin kellegi auto peal... see ei tee ju midagi paha... pole siiani saanud ühtki sobivat aju
e10 & e21 & e24 & e30 & R
mul oli sama viga e28 säde kadunud. otsisin ka viga igalt poolt
sai impulsi andureid kontrollima hakatud ja selgus et sinna ei tule vool peale sai siis hakatud juhtmeid ajama ja selgus et viga hoopis releesse tulevas juhtmes kus oli takistus. viga võib olla ka relees endas.
( impulsi andurite takistus peaks olema 400 - 1200 ohmi vahel mul oli üks 1004 ja teine 998 ja autodata andmetel peaks tulema neile peale 4-8V aga mul tuli sinna 2-3v aga siis juba auto töötas )
LOE see ka läbi äkki aitab
sai impulsi andureid kontrollima hakatud ja selgus et sinna ei tule vool peale sai siis hakatud juhtmeid ajama ja selgus et viga hoopis releesse tulevas juhtmes kus oli takistus. viga võib olla ka relees endas.
( impulsi andurite takistus peaks olema 400 - 1200 ohmi vahel mul oli üks 1004 ja teine 998 ja autodata andmetel peaks tulema neile peale 4-8V aga mul tuli sinna 2-3v aga siis juba auto töötas )
LOE see ka läbi äkki aitab
ja kui kellelgi vedeleb tarbetuna mingi täiesi suvaline ajju... mida ma saan katsetusteks kasutada... siis võib mulle ka teada anda... eelistatud on 2-realise pistikuga motronicud, samas pole oluline kas tegu on 2,0 / 2,3 või 2,5-ga... aga arvestada tuleks sellega, et ma tahan katsetada... seega peaks aju olema praegusele omanikule täiesti tarbetu (nüüd on käes see hetk kus ma loen mõttes kokku kõiki 2,0 ajusid millele ma minevikus olen omistanud "" sildi )
M3; Ajalugu- 323-320-320-318-320-318-323-320-320-635