E53 X5 Kuidas vedrustus on pehme/jäik 19" veljega.
E53 X5 Kuidas vedrustus on pehme/jäik 19" veljega.
Kuidas kaasfoorumlastel aukudes sõita on?
Soetasin omale õhkvedrustusega e53.-e ent nüüd kui lumi sulanud, ütleks et arvasin et x5 veidi pehmem (eriti õhuga), 19" velg all ja ütleme et teekonarusi ja jää ebatasasusi tunnetab suht hästi. Kas asi vedrustuses või ta ongi selline.
Mugav on aga mitte üle mõistuse
Soetasin omale õhkvedrustusega e53.-e ent nüüd kui lumi sulanud, ütleks et arvasin et x5 veidi pehmem (eriti õhuga), 19" velg all ja ütleme et teekonarusi ja jää ebatasasusi tunnetab suht hästi. Kas asi vedrustuses või ta ongi selline.
Mugav on aga mitte üle mõistuse
Viimati muutis -cocain-, 08.04.2015 18:46 17, muudetud 1 kord kokku.
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: Kuidas X5 e53 vedrustus on pehme/jäik 19" veljega.
X5 ongi selline, mulle ta näiteks just sellepärast meeldibgi, et sõidad nagu sõiduautoga, pole sellist lollakat dziibilikku kõikumist.
Re: Kuidas X5 e53 vedrustus on pehme/jäik 19" veljega.
testivoitja kirjutas:X5 ongi selline, mulle ta näiteks just sellepärast meeldibgi, et sõidad nagu sõiduautoga, pole sellist lollakat dziibilikku kõikumist.
Jah aga kui nüüd võrrelda tavavedrustust vs õhk? ON vahe märgatav? Ise pole tavalisega sõitnud seega mõtlen et kui juba õhkvedrustusega otseselt ei hõlju mis siis tavalisega on. Samas eks see velg/rehv määrab ka palju.
Juhitavus on muidu jah (Y)
- Mulk
- Huviline
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
- Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
- Asukoht: Vantaa-Viljandi
Re: Kuidas X5 e53 vedrustus on pehme/jäik 19" veljega.
Kas auto on mölema silla õhkvedrustusega(salongist reguleeritav kõrgus) või ainult tagumise silla omaga? Ise küll nagu ei ole saanud aru suvises (19) konfis et oleks jäik.Mul siis ainult taga õhk.Puudub võrdlusmoment endal kahjuks puhtalt tava vedrudega ja mõlema silla õhuga samuti.
Re: Kuidas X5 e53 vedrustus on pehme/jäik 19" veljega.
Mulk kirjutas:Kas auto on mölema silla õhkvedrustusega(salongist reguleeritav kõrgus) või ainult tagumise silla omaga? Ise küll nagu ei ole saanud aru suvises (19) konfis et oleks jäik.Mul siis ainult taga õhk.Puudub võrdlusmoment endal kahjuks puhtalt tava vedrudega ja mõlema silla õhuga samuti.
Mõlemad sillad. Ta ei olegi otseselt jäik, lihtsalt tunneb mükse, auke suht kenasti.Arvasin algselt et on pehmekesem. Vaikselt aukudes vms kehva tee peal sõites ei saa arugi. Sessuhtes arvan et see normaalne.
Ilmselt viga minus, näiteks chrysler 300m oli ka minu jaoks tiba jäik. Sama lugu ka X5.-ga. Auto on tihe, ei nagise, lihtsalt tunnetab mükse mida iga teinegi ilmselt.
Huvitab lihtsalt mille poolest siis see õhk parem on kui sõita on sama mis tavalisega. Samas remontida mitu x kuluka.
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: Kuidas X5 e53 vedrustus on pehme/jäik 19" veljega.
Oleneb millega võrrelda. X5 ongi suhteliselt jäik, kui ma oma mätta otsast vaatan.
Ma olen "eluaeg" 7-seeriaga sõitnud ning kui X5-te istuda, siis auto käitub ikka teistmoodi, teekonarused jms on rohkem tunda olenemata velje suurusest. Vedrustus on jäigemaks timmitud, et vältida džiibilikku õõtsumist ja kaldumist. X-l on ka lühem telgede vahe, mis mõjub.
Olen sõitnud tavavedrustusega ja tagumise õhuga E53-ga.
Ma olen "eluaeg" 7-seeriaga sõitnud ning kui X5-te istuda, siis auto käitub ikka teistmoodi, teekonarused jms on rohkem tunda olenemata velje suurusest. Vedrustus on jäigemaks timmitud, et vältida džiibilikku õõtsumist ja kaldumist. X-l on ka lühem telgede vahe, mis mõjub.
Olen sõitnud tavavedrustusega ja tagumise õhuga E53-ga.
V8
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Kuidas X5 e53 vedrustus on pehme/jäik 19" veljega.
Olen 3me X5te omanud, pole neist ükski pehme olnud ja ei ole neist ükski pehme ka selle eest saab vägevalt kurvidesse minna ja sportlikult sõita, mida nt länkariga teha ei saa sest läheb ümber.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: Kuidas X5 e53 vedrustus on pehme/jäik 19" veljega.
19 tolli mitterunflat rehvid on X5 all mugavad ja lubavad sportlikke kurve. Õhkvedrustusega X5 kliirens on tavaasendis ka madalam kui tavamudelitel, mis tuleb maanteel kasuks. Võrreldes viienda seeriaga on X5 vedrustus jäik ka 17 tollistel rehvidel veeredes ning teed viiese kombel siledaks ei triigi
E21 323i, E30 320i, E46 328i, E39 525iT, X5 E53 3,0 D, X5 E70 LCI, F30 335i
Re: Kuidas X5 e53 vedrustus on pehme/jäik 19" veljega.
Olles eelnevalt 5 aastat E39-ga (tavavedrustus) sõitnud, võin öelda, et X on ikka kõvasti jäigem. Esimene aasta sai veel ringi lastud Runflattidega ja ikka tõsine piin oli Tallinna tänavatel. Nüüd viimane aasta sai ostetud Nokiani tavarehvid ja oluliselt pehmemaks läks küll sõit. Samas toob naeratuse näole alati Saksas käimine, kus masina jäikus ja rooli konkreetsus on suureks plussiks manöövrite tegemisel - vahel unustad lausa ära, et linnamaasturi roolis oled
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: Kuidas X5 e53 vedrustus on pehme/jäik 19" veljega.
Okei , tänud kõigile kaasamõtlemise eest
Re: LUKKU!
Teema võib lukku panna.
Viimati muutis Rain., 08.04.2015 20:47 35, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Tehnilise all me teemasid ei lukusta ja sellega seoses, palun ära muuda pealkirja ära!
Põhjus: Tehnilise all me teemasid ei lukusta ja sellega seoses, palun ära muuda pealkirja ära!