X5 n62 misfire

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Aare ev
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
Peamine sõiduk: Bmw x5
Telefon: 53031576

X5 n62 misfire

Postitus Postitas Aare ev »

Tere mure selline et kas kellelgi ette tulnud ,vean pikemat aega selle n62 mootoriga vägikaigast niisis auto x5 e53 mootor n62 hommikuti käevitub mõne pütiga mõnikord läheb käima ilusti olen käinud kontrollis valvetronikuga um-is midagi konkreetset ei öeldud ,mb autos öeldi võidolla küünlad ja käisin pätriku juurde ja ta tahtis kohe välja juurida ütles et kindlalt selles viga ,jätsin auto sinna et hommikul valvetronicut kontrollida ja järgmine hommik vastus ei valvetronic on elus. Vahetasin autol järgmised jupid küünlad, süütepoolid ,maf sensor,kütuse filter,aku uus, korda tehtud genekas, pihustid on pestud kontrollitud, klapikambrikaane tihendid vahetatud,otsakaane tihendid vahetatud,solenoidid puhastatud. Ühendasin camshaft sensorid lahti väidetavald siis valvetronic infot ei saa siis peaks tagant ära olema ,läks käima aha ikka raskelt, mõnikord kui hoida pöördeid 1000 peal siis hakkab jorrama pöördeid 600-ja 1000 vahel olen käinud Tallinas enamus diagnostikud läbi ei oska sellega midagi peale hakata on kellelgi sellist juhust ette tulnud tänan.
Lemboss
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 09.10.2015 12:00 07
Peamine sõiduk: BMW X5 4.4 235kw

Re: X5 n62 misfire

Postitus Postitas Lemboss »

Kas see viga esineb sul ainult külmade ilmadega kui väljas sooja alla 3 kraadi või ka soojemal suvisel ajal ?

Endal CE tuld vilgutanud reeglina kui väljas temperatuur umbes +2 kuni -2 vahemikus, täna näiteks -6 läks kenasti käima ja kui külma üle 5 reeglina ei esine seda viga, aga see ei pruugi alati nii olla.

Eeldan, et mul ja sul viga VT võlli kulunud nukkides, mille pind ei ole enam peegelsile, kuna sul misfire üle kõikide silindrite rändab. Samuti võib üle vaadata VT mootorid, mis seisus nad on ning ehk vajavad kalibreerimist, ehk on neil raske hommikul käivitades kohe õige asend seada ja sellest tekib misfire- viimane mootorite koha on küll oletus ja midagi kindlasti väitma ei hakka.

100% kindlusega väidan, et kvaliteetne õli ja selle maksimaalselt tihe vahetamise on edu võti, mis hoiab mootorit elus ja töökorras. Ise vahetan õli iga 8000 km tagant, aga kui raha lubab tee seda iga 5000 km järel, seda enam kui need on sul linnas lühikeste otstega sõidetud! Filter pane ka kindlasti kõige kvaliteetsem mis saad, viimati pettusin MANN filtris, mis oli 8000 km järel täiesti kasutuskõlbmatu! Igal juhul peale tihedaid õlivahetusi on mul antud probleem järjest taandunud ja olukord paremaks läinud, muidugi värske õli kulunud osi uueks ei tee, ega probleemi lõplikult ei lahenda, aga kindlasti leevendab sümptomeid nagu ka tänapäeva farmaatsiaravimid :)

Ise kasutan Bardahl 5W-30 Techos õli, väga rahul siiani, sisaldab mingit lisandit mis jätab silindri seinad või need samad VT nukid libedaks ka peale pikemat seismist mis kergendab hõõrduvate osade liikuma saamist, mis antud probleemi puhul võib tähtsust omada.
s0ul
Huviline
Postitusi: 217
Liitunud: 19.05.2008 21:22 29
Asukoht: tartu

Re: X5 n62 misfire

Postitus Postitas s0ul »

Soovitaks ka vahetada klapisääretihendid ja CCV tihend kui oled juba nii palju töid ära teinud. Ka need mõlemad asjad võivad põhjustada seda hommikul esimese käivitamisel värinat/hüppamist/mootori tule süttimist.
Loodetavasti saad korda selle, ise maadlesin ka selle jamaga tükk aega ja kulutasin palju €€€€.

https://m.youtube.com/watch?v=YacOx2ydMbI" onclick="window.open(this.href);return false;

https://m.youtube.com/watch?t=645s&v=qTptfhPJBOs" onclick="window.open(this.href);return false;
Lemboss
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 09.10.2015 12:00 07
Peamine sõiduk: BMW X5 4.4 235kw

Re: X5 n62 misfire

Postitus Postitas Lemboss »

s0ul kirjutas:Soovitaks ka vahetada klapisääretihendid ja CCV tihend kui oled juba nii palju töid ära teinud. Ka need mõlemad asjad võivad põhjustada seda hommikul esimese käivitamisel värinat/hüppamist/mootori tule süttimist.
Loodetavasti saad korda selle, ise maadlesin ka selle jamaga tükk aega ja kulutasin palju €€€€.
Kas said siis lõpuks ikkagi korda selle mure või nii see jäigi vaheldava eduga esineva ja müüsid auto maha ?

Iseeneest kõik on võimalik ja võib mootori tööd mõjutada. CCV tihend odav ja lihtne vahetada, klapisääretihendid aga märksa suuremahulisem ja kallim töö, kuid mõlemad vajavad eeskätt vahetust kui tagant tossu välja ajab, kui aga sinine/valge suits puudub, siis on antud tegevus veidi kaheldava väärtusega.

Sõbral on e71 n63 mootoriga, ajas julma sinist pilve tagant välja, UM-s vahetati klapikambisääretihendid koos kettidega. Enne ja peale seda remonti viskas vahest CE tulukese põlema, viimati rääkis, et hommikuti käivitades hakkab ka vahel mootor puterdama ja viskab tulukese põlema, suretab välja paneb uuesti käima ja korras. Remont tehti suvel seega tema näite puhul klapisäärte tihendide ja keti vahetus märgatavat positiivset mõju ei omanud. UM-s räägitakse talle, et on vaja vahetada 3 pihustit. Jälle kaheldava väärtusega jutt, kuna ta on väheamlt üks kord kahe viimase aasta jooksul kõik pihustid UM-s ära vahetud, seega pandud juba uuema seeria omad ning ei tohiks nad nii vähe kesta, n63 on muidugi "lahe" mootor omaette.
Aare ev
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
Peamine sõiduk: Bmw x5
Telefon: 53031576

Re: X5 n62 misfire

Postitus Postitas Aare ev »

Ccv klapid vahetasin esimesena kuna kahtlustasin neid kohe klapitihendeid ei ole vahetand veel aga um-ist on ära ostetud kuigi tihendeid ei ole vahetand sest ta ei suitse üks asi mind häirib moorori ees on klapp mis laseb kütuseaurusi sisselaskesüsteemi evap canister purge control valve mis aegajalt tiksub mingi minut siis vait ja natuleseajapärast jälle ma ei ole leidnud kuskilt youtube saitide peald vastust kas ta peaks tiksuma ma arvan et kui kasutatakse kütuseaurusi ära siis peaks klapi avama ja siis kinni panema
Aare ev
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
Peamine sõiduk: Bmw x5
Telefon: 53031576

Re: X5 n62 misfire

Postitus Postitas Aare ev »

Olen võtnud valvetroniku kui ka camshaft sensori laht et proovida kuidas töötab läheb käima raskelt kui käib siis on mootori töös kuulda väikeseid turtsatusi senikaua kui mootori veetemperatuuri andur poolepeal ehk soe ja siis käib nâgu siidi ja on sama kui valvetronic, hakkan arvama et kuskil elektriline jama või lihtsalt aju hakkab külma ja niiske ilmaga pange panema vahetan veel küünlad ära peab um-ist ostma kuigi hind suht krõbe 25tk tänahommikul hakkas kohe rappuma ja sain mõne uue koodi ka 29d1,29d4. Ja p0308 kokku sikindreid lõi mööda 1,2,3,4,5,6,8 ja suri välja eelnevad kaks päeva ilusti käima läind
s0ul
Huviline
Postitusi: 217
Liitunud: 19.05.2008 21:22 29
Asukoht: tartu

Re: X5 n62 misfire

Postitus Postitas s0ul »

Pikk lugu :D


Algul vahetasin ka süütepoolid ja küünlad jne. Mingi aeg ok ja hakkas uuesti.
Siis lasin Patrikul valvetronicu kinni panna. Siis oli pool aastat ok. Hakkas uuesti puterdama. Lasin Patrikul ülevaadata, et kas seal viga jälle, miskit paigast ära läinud aga ütles, et on ok.
Õlikulu oli ka umbes 10k. Peale paar liitrit. Mille peale ta soovitas, et vahetaks klapisääretihendid. Tossas minimaalselt.

Aga sai siis juba suurem töö ette võetud. Kõik tihendid ja ketid vahetusse.

Pandi kokku tagasi ja käivitati ja ei lähe tööle. Lõpuks tuli välja, et teise silindri kolvirõngas oli pooleks läinud ja ploki ära rikkunud seest.

Ostsin asendus mootori milllel valvetronic oli ok. Tuli inglase pealt ja pidime seal asju ümber tõstma, et saaks nii nagu meil see mootor on :D aga mis tegemata jäi oli klapisääretihendid.(teised asjad said uued pandud)

Pool a. Ok ja hakkas pihta jälle. Ülevaatusele minnes lõi sinise tossu välja ja saadeti minema ja siis lõi hinge täis ja viisin autode kokkuostu ja andsin ära.


Aga olles suhelnud mõnede teiste n62 omanikega siis on igal mootoril olnud kindlasti probleem ka klapisääre tihenditega suuremal v vähemal määral.

Klapisääretihendite vahetus olenevalt kohast siis UMis 1.8k, Patriku juures oli 1.2k ja muud kohad vbl odavamad aga kindlasti pole nii pädevad kui nemad.

Üldiselt peale 3.5k kulutamist olen pettunud aga samas oma viga, et läksin viimasel hetkel odavamat teed pidi ja jätsin kolvirõngad vahetamata. Mõnus oli sõita aga see peavalu koguaeg selle mootriga on ulmeeee. V teine variant on see, et sõidad nii kaua kuni täiesti kokku läheb mootor ja ostad 700 euriga "uue" vahele ja elu läheb edasi jälle ja see tuleb isegi odavam kui seda kurjamit remontida...
Lemboss
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 09.10.2015 12:00 07
Peamine sõiduk: BMW X5 4.4 235kw

Re: X5 n62 misfire

Postitus Postitas Lemboss »

Tänan huvitava kogemuse jagamise eest!

Mis puudutab Aare ev probleemi, siis tekkis oletus, et äkki võib misfire viga tingitud sellest 7-st silindrist, kus surveaste oluliselt madalam kui teistes silindrites. Viimases postituses kirjutasid, et näitas viga kõikides silindites peale 7-da, veidi imelik minu meelest, ehk seal ka ikka misfire, aga kuva surveaste madal ei näita seal viga või vastupidi, et selle silindri pärast näitab kõikides teistes silindrites viga, kuna võtab aluseks 7-da silindri väärtuse. Lihtsalt oletus, aga kes teab kõik ju võimalik. Ühesõnaga ehk tasub misfire viga otsida madala surveastmega silindris, kuna kõik muud kohad nagu saan on üle käidud nagu aru saan.

Millal sa viimati küünlaid vahetasid, kui nad õli täis ei ole, siis ehk pole mõistlik neid liiga tihti vahetada, samuti ei ostaks mina UM-st selliseis asju, pole mõtet niisama üle maksta, häid analooge küllalt, näiteks NGK, vaata näiteks siit küünlaid ja muid varuosi: https://aeromotors.ee/kataloog/search/12120037607/" onclick="window.open(this.href);return false;
raksike89
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 15.10.2008 17:39 28

Re: X5 n62 misfire

Postitus Postitas raksike89 »

Oma autol kah täpselt samad sümptomid nagu eelpool kõnelejatel. Hetkel olen jõudnud ära vahetada küünlad aga mõju on olnud pm null. Esineb antud jama kah ainult külmemate ilmadega, kui ilmad on soojemad siis ei ole probleemi ja vahest toimib ka külmade ilmadega.
Õli kulu oli vahepeal päris räme aga viimasel ajal on olnud minimaalne, millest see tingitud võib olla?
Kas klapisääre tihendid ei lekiks koguaeg suht stabiilselt samamoodi ja läheks pigem hullemaks, kui paremaks?
Lisaks olen tähele pannud kah valget tossu just siis kui mootorituli vilgub ja annab misfire veakoode.
Lemboss
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 09.10.2015 12:00 07
Peamine sõiduk: BMW X5 4.4 235kw

Re: X5 n62 misfire

Postitus Postitas Lemboss »

Ei ole endal vaadanud kui palju tossu missfire ajal tuleb, aga bensu haisu on tunda küll mis on ka loogiline kuna põlemisprotsess on häiritud ning mõnes silindris kus on missfire ei põle kütus lõplikult ära, minu loogika seda ütleb vähemalt.

Vahepeal kui sul õlikulu räme oli siis tuli ka rämedalt tossu tagant? Need nähtused peavad omavahel seotud olema, õlikulu võis alla tulla näiteks kui muud õli kasutasid mis oli paksem, muud seletust ei leia.

Mis puudutab valget tossu, siis soovitan üle vaadata karterituulutuse klapid ja need vahetada, lihtne vahetada ja odavad, reeglina tekitavad need valget tossu. https://www.youtube.com/watch?v=Ij1j9Xe9nR8" onclick="window.open(this.href);return false;
Lemboss
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 09.10.2015 12:00 07
Peamine sõiduk: BMW X5 4.4 235kw

Re: X5 n62 misfire

Postitus Postitas Lemboss »

Jagan ühte ametlikku BMW dokumenti, mis nii mõndagi seletab ....
http://australiancar.reviews/_pdfs/BMW_ ... 110205.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Palun väga, ametlik selgitus, tegutsemisjuhend ja varuosade nimekiri BMW esindusele antud vea kõrvaldamiseks 2006 aastal :)
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1953
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: X5 n62 misfire

Postitus Postitas teet82 »

Olen ka uurinuid neid dokumente ja üks asi jääb natuke segaseks. Kui külmkäivitusel kasutatakse alguses 6mm klapitõusu ja hiljem lülitatakse 0.3/0.8 klapitõusule, siis ei tohiks olla mingeid probleeme vahetult peale käivitamist. Saan aru, et kui Valvetronic on kulunud, siis 0.3 klapitõusu puhul ei pruugi klapp reaalselt lahti käiagi, aga 6mm tõusu puhul ei tohiks nagu suurt vahet olla.
Lemboss
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 09.10.2015 12:00 07
Peamine sõiduk: BMW X5 4.4 235kw

Re: X5 n62 misfire

Postitus Postitas Lemboss »

Ei oska kahjuks nii täpselt kommenteerida, aga nagu dokumendist aru saan, toodeti ühes ajavahemikuks vigaseid vahehoobasi, sellest tulenes ka probleem, kui siia juurde lisada kulunud valvetronic, mis kindlasti meil kõigil ka mingil määral aja jooksul kulunud on, ei ole midagi imestada, et külmaga hommikuti meil seda viga esineb :(
Aare ev
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
Peamine sõiduk: Bmw x5
Telefon: 53031576

Re: X5 n62 misfire

Postitus Postitas Aare ev »

Eile käevitasin autot läks käima väga hästi ,täna lõi kohe misfire kui käima panin , ma olen tähele pannud et kui auto mootor töötab ilusti siis salongist on kuulda kui auto mootoris oleks nägu ebaühtlane töö senikaua kui auto on soe siis töötab ilusti ,kuna sellel autol ilmselt juba klapi tihendid vahetatud ja ilmselt on nukad eemeldatud töökäigus võibolla on natuke nihkes ja ketid võivad veninud olla ja pingutid lõdvad ,võtan vist selle operatriooni ette kui soemaks läheb tuleb lihtsalt komplekt osta ja ära teha .
Aare ev
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
Peamine sõiduk: Bmw x5
Telefon: 53031576

Re: X5 n62 misfire

Postitus Postitas Aare ev »

lõpuks on tegelik viga leitud aega võttis olen selle misfire probleemiga pea kõikides bmw remontides käinud enamus väitsid et valvetronic um-is sai viimati käidud 2018 aastal kevadel vist ja nemed väitsid et valvetronic kuigi enamus tarkpead kes selle autoga tegelesid need ei osanud öelda et kui süütepoolidel voolu jääb väheks siis aju lülitab püti välja ohutuse mõttes ok nii jonnakas kui ma olen ei tahtnud uskuda et viga selles kuna kui valvetronik on läbi siis ei ole nii et üks kord misfire ja teinekord töötab ilusti hakkasin ise uurima mis moodi mootor töötab , kui süütepoolidel jääb voolu väheks siis aju lülitab selle püti välja ja ongi misfire niisiis läksin automaailma ja ostsin smart aku testri ja tester näitas et tuleks vahetada aku ära ,käevitus voolu 680 mõjutas selle mootori tööd ,läksin ja ostsin varta amg aku ja kuni siiamaani ei mingisugust misfir -it minul lahenes see lugu niimodi.
Vasta