tervist,mis pidurikettaid soovitate e70 le,vahetasin mõned kuud tagasi kettad ja jälle vibra roolis
Viimane kord kasutasin TRW kettaid ja klotse
e70 pidurikettad
Re: e70 pidurikettad
Esimene kord panin zimmermanid - natuke üle aasta ja võdin sees. Nüüd läksid ATE -d. Praegu alles kuu sõidetud ehk vara öelda.
Re: e70 pidurikettad
Kas esisillas lõtkud on kontrollitud?
Re: e70 pidurikettad
Kui B-kärakatega mängimisest ja katsetamisest isu täis saab, siis soovitan originaalkettad panna.
Re: e70 pidurikettad
sild korras ja ka rattad kontrollitud
arvad et originaal peab kauem vastu??muidu vaatasin et UM ei olegi väga hull vahetus,kettad+klotsid u 500 raha
arvad et originaal peab kauem vastu??muidu vaatasin et UM ei olegi väga hull vahetus,kettad+klotsid u 500 raha
Re: e70 pidurikettad
Zimmermanid E53 olnud all nüüd vast 2-3 aastat, läbisõit selle ajaga vast 50tuh. Autoint-ist ostetud. Ei tähelda küll probleeme B osana.
Re: e70 pidurikettad
E70 tuleb vahetada ka esimeste õõtsade puksid strongflexi või powerflexide vastu ja siis saab rahulikult sõita originaal puks läheb suht ruttu pehmeks ja ei suuda ratast kontrollida ja pidurdades hakkab jõnksutama!
Rattalaagrid ka ju hell teema neil autodel ja kui laagril on lõtk sees siis samuti rikub ketast!
Kunagi e39 vahetasin justkui korras rattalaagrid (ei häälitsenud ega loksunud) selle pärast välja, et laagril oli kellaga mõõtes lõtk sees ja ka rikkus kettaid ca 7-8000km-ga.
Kettaid vahetades tuleb mõõta kui palju uus ketas nö viskama jääb! Silmaga seda kindlaks ei tee! Kui ketas jääb viskama juba 0,1mm siis võid ca 5000km pärast jälle uusi kettaid vajada!
Endal vahetasin kettad ja puksid ca 30000km tagasi ära ja siiani on kõik hästi! Alla läksid Brembo kettad!
TRW ketastega olen pannud tähele, et uuele rummule/laagrile paigaldatuna jääb ketas üle lubatud piiri viskama! TRW ketast paika saada on rohkem tööd olnud kui teistega! Ise püüan TRW-d vältida!
Rattalaagrid ka ju hell teema neil autodel ja kui laagril on lõtk sees siis samuti rikub ketast!
Kunagi e39 vahetasin justkui korras rattalaagrid (ei häälitsenud ega loksunud) selle pärast välja, et laagril oli kellaga mõõtes lõtk sees ja ka rikkus kettaid ca 7-8000km-ga.
Kettaid vahetades tuleb mõõta kui palju uus ketas nö viskama jääb! Silmaga seda kindlaks ei tee! Kui ketas jääb viskama juba 0,1mm siis võid ca 5000km pärast jälle uusi kettaid vajada!
Endal vahetasin kettad ja puksid ca 30000km tagasi ära ja siiani on kõik hästi! Alla läksid Brembo kettad!
TRW ketastega olen pannud tähele, et uuele rummule/laagrile paigaldatuna jääb ketas üle lubatud piiri viskama! TRW ketast paika saada on rohkem tööd olnud kui teistega! Ise püüan TRW-d vältida!