2003 aasta E53 tagumine õhkvedrustus.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Baxter
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 02.08.2016 10:00 34
Peamine sõiduk: BMW X5

2003 aasta E53 tagumine õhkvedrustus.

Postitus Postitas Baxter »

Tere. Probleem siis selles et X5 laseb vahepeal ühepoole tagumise õhkpadja tühjaks ning selle tulemusena auto lääpas kuid vahepeal seisab päevi ja ei juhtu midagi, nüüd juba vaatasin et laseb mõlemad pooled alla, mis katki või milles probleem? Kas padjad või kompressoriga midagi viga?
Volum
Huviline
Postitusi: 3952
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: 2003 aasta E53 tagumine õhkvedrustus.

Postitus Postitas Volum »

Kas diagnostikat oled teinud? Kui sõitma lähed, kas padjad täituvad või jäävadki tühjaks? Moodulid kipuvad ka neil minema.
Buumer Auto / 56826000
Baxter
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 02.08.2016 10:00 34
Peamine sõiduk: BMW X5

Re: 2003 aasta E53 tagumine õhkvedrustus.

Postitus Postitas Baxter »

Diagnostika ei anna ühtegi veakoodi, kui uksed puldist lahti teen ja ukse ka avan siis hakkab kohe täitma ja tõstab masina nii nagu peab. Ei raatsi neid 150.- euroseid patju kah huupi vahetama hakata.
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5631
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Re: 2003 aasta E53 tagumine õhkvedrustus.

Postitus Postitas eero »

Huupi poleks otstarbekas ka 15 euroseid asju vahetada. Aga siin ei saa küll kuidagi sulle ütelda, et mine keera sealt peale ja on kõik korras jälle.
Sa pead ise veenduma patjade korrasolekus enne, kui midagi muud kahtlustama hakkad. Kõige lihtsam on esimese asjana visuaalselt patju kontrollida. Kahtlaseid kohti kasvõi seebiveega pritsida. Maa peal seda ei tee, selleks peab auto üles tõstma, et paistaks see osa padjast ka, mis vastu alumist nö. kanda hõõrub. Võid teha päris tungiga ka - ratas alt ära ja kõik on näha.

Enne kui elementaarses patjade korrasolekus pole veendunud pole mõtet siin millestki edasi rääkida, sest kulunud padjad on kõige tõenäolisem põhjus. Seda tõenäolisemalt, et terve tagaots ühel heal hetkel korraga alla ei kukkunud, vaid läks üks nurk enne ja teine järgi väikse vahega.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Baxter
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 02.08.2016 10:00 34
Peamine sõiduk: BMW X5

Re: 2003 aasta E53 tagumine õhkvedrustus.

Postitus Postitas Baxter »

Selge, üritan tõesti selle patjade kontrolli ära teha ja siis vaatab edasi.
Kasutaja avatar
DJEQ
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 16.03.2014 23:05 19
Peamine sõiduk: E53 4.6IS 255kw
Asukoht: Tartu

Re: 2003 aasta E53 tagumine õhkvedrustus.

Postitus Postitas DJEQ »

Kas mingi lahendus ka ilmnes?
raksike89
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 15.10.2008 17:39 28

Re: 2003 aasta E53 tagumine õhkvedrustus.

Postitus Postitas raksike89 »

Mingi aeg sai ise kah maadeldud sama hädaga. Vahetatud said mõlemad õhkpadjad ja mitu korda otsitud seebiveega lekkeid kõikvõimalikest erinevatest kohtadest. Lõpuks tuli välja, et viga oli kompressoris, foorumist uus kasutatud kompressor ja oligi korras.
Vasta