Tervist. Auto andis viga 3FF0. ( Õhumassi lugeja)
Vahetasin õhulugeja ära delphi vastu, mis tundus premium toode olevat. Aga viga tekib endiselt peale kustutamist. Kas vaja adapteerida või olen teinud saatusliku vea b grupi varuosaga?
Kuna värske omanik, siis auto ajaloost väga ei tea. Kas võib olla ka mingi chippimis meeste kuri käsi mängus? Auto töötab muidu suurepäraselt, aga musta tossu vb on palju. Kütusekulu väga ok. Mõtteid?
Pilt inpast uue delphi lugejaga
https://photos.app.goo.gl/ByRrfU2jskXYhugF8
Inpa pilt vana org lugejaga:
https://photos.app.goo.gl/R6ococQ1nXmYJGRCA
E53 õhumassimõõtja viga
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 20.05.2018 22:24 01
- Peamine sõiduk: BMW 318i E36
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E53 õhumassimõõtja viga
EGR on töös? Viga tundub olema sellega seotud.
BMW without faults is not BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 20.05.2018 22:24 01
- Peamine sõiduk: BMW 318i E36
Re: E53 õhumassimõõtja viga
Kontrollin üle ega pole pime ette pandud. Aga see viga tekib sekundiga, kui auto käima panna. Kas siis saab EGR olla?
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E53 õhumassimõõtja viga
Tere,
3FF0 veakood tekib teinekord ka siis, kui auto on MAP sensori peal töötav(ja õhulugeja on veel ühendatud) ning kui ka EGRi enam kasutuses pole. Kui soft on MAP sensori jaoks tehtud, siis võib viga sisuliselt ignoreerida, sest MAFi ei kasutata enam õhukulu mõõtmiseks, vaid kalkulatsioon tehakse auto aju teiste tabelitega. Tõsi küll- viisakas oleks sellisel juhul mootori juhtaju softis see veakood ka kustutada. Ehk siis enne kui tormatakse MAFe jms asju vahetama, tasuks veenduda ja kahtluse korral auto soft originaaliks kirjutada või pöörduda mõne pädevama diagnostiku juurde
Kui oled pädev INPA /tool32 kasutaja, siis vaata mis on mootoritöötades EGR duty cycle- hetkel veakoodi registreerimise hetkel on mg/str nt ~510 mis annab aimu et EGRi klapp võiks olla 5% duty juures. Kui see nüüd pole nii siis on teine küsimus, kas EGR on füüsiliselt pimedaks pandud?
3FF0 veakood tekib teinekord ka siis, kui auto on MAP sensori peal töötav(ja õhulugeja on veel ühendatud) ning kui ka EGRi enam kasutuses pole. Kui soft on MAP sensori jaoks tehtud, siis võib viga sisuliselt ignoreerida, sest MAFi ei kasutata enam õhukulu mõõtmiseks, vaid kalkulatsioon tehakse auto aju teiste tabelitega. Tõsi küll- viisakas oleks sellisel juhul mootori juhtaju softis see veakood ka kustutada. Ehk siis enne kui tormatakse MAFe jms asju vahetama, tasuks veenduda ja kahtluse korral auto soft originaaliks kirjutada või pöörduda mõne pädevama diagnostiku juurde
Kui oled pädev INPA /tool32 kasutaja, siis vaata mis on mootoritöötades EGR duty cycle- hetkel veakoodi registreerimise hetkel on mg/str nt ~510 mis annab aimu et EGRi klapp võiks olla 5% duty juures. Kui see nüüd pole nii siis on teine küsimus, kas EGR on füüsiliselt pimedaks pandud?
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 20.05.2018 22:24 01
- Peamine sõiduk: BMW 318i E36
Re: E53 õhumassimõõtja viga
Tervistus, võtsin sisselaske kolde maha ja egr vahelt ma pime või muud modifikatsiooni ei suutnud tuvastada. Kõik tundus normaalselt tahmane olevat ja vaakum klapp töötavat.
Proovin inpa lahti lüüa lähiajal ja need nr üles leida.
Proovin inpa lahti lüüa lähiajal ja need nr üles leida.