1. leht 1-st
X5 3.0D kütusepumbad
Postitatud: 10.08.2015 16:51 11
Postitas RazzKalbass
Nimelt küsimus mitu kütusepumpa tal on? BMW X5 3.0D 160kw
Saksamaa kiirteedel kruisides lõi järsku check fuel system ja mootor kinni..
Enam käima ei saanud, saksa bmw esindus ütles et üks pump läbi, tehti korda ja täna helistati et teine ka läbi. Mitu krdi tükki neid on ja kuidas need nii lambist suudavad saba anda..tegu pole ka odava jupiga..
Mingit halba kävitamist ega midagi ei eelnenud, plaks ja 2 kütusepumpa puruks. **** poola küte võib süüdlane olla?
Re: X5 3.0D kütusepumbad
Postitatud: 10.08.2015 18:12 00
Postitas arnis
Kui Poola küte oleks nii halb nagu sa ette kujutad, siis poleks ühtegi autot seal liikumas.
Olgu Eesti või Poola, auk on sama. Oled mingeid muid souste paaki kallanud äkki?
Esindus võiks nagu selgitada, mis pumpadega nad tööd teevad.
Re: X5 3.0D kütusepumbad
Postitatud: 10.08.2015 18:45 51
Postitas RazzKalbass
Ei ole muud sisse kallanud, tund sai tankimisga sõita veel
Sealt öeldi aint et 2 kütusepumpa läbi,,homme uurib täpsemalt
Re: X5 3.0D kütusepumbad
Postitatud: 26.09.2015 11:05 56
Postitas janek1973
E70 on paagis 1 pump. sai vahetatud, töötab.
Re: X5 3.0D kütusepumbad
Postitatud: 26.09.2015 18:39 09
Postitas BumBum
Ehk oli esimene uus pump lihtsalt vigane ja nüüd tuli töö uuesti teostada?
Re: X5 3.0D kütusepumbad
Postitatud: 27.09.2015 13:38 15
Postitas RazzKalbass
Mul lõppes see saaga (e53) 2 kütusepumba vahetusega saksas ja 2000 euroga
Re: X5 3.0D kütusepumbad
Postitatud: 27.09.2015 15:31 50
Postitas PeeterA
Kui ainult paagi- ja põhjaalune pump ära vahetati, siis ikka nööriti kõvasti fritsude juures.
Re: X5 3.0D kütusepumbad
Postitatud: 27.09.2015 15:33 34
Postitas RazzKalbass
Arvestades seal esinduse tunnihinda ja seda kuidas tööd tehakse (või siis pigem kohvi juuakse) siis pole imestada midagi
Re: X5 3.0D kütusepumbad
Postitatud: 28.09.2015 21:00 23
Postitas patrik
Peaks vist oma kontori saksa kolima, eestis tuleb seda tööd ligi 5x odavamalt teha
Re: X5 3.0D kütusepumbad
Postitatud: 29.09.2015 21:22 21
Postitas ändi
Eks vanad diiselbemmid on teada-tuntud ökod säästumasinad.
Re: X5 3.0D kütusepumbad
Postitatud: 30.09.2015 03:21 43
Postitas Ragnar74
patrik kirjutas:Peaks vist oma kontori saksa kolima, eestis tuleb seda tööd ligi 5x odavamalt teha
Paagipumba ja põhjaaluse pumba vahetuse eest ka 400€ küsida on absurd
Re: X5 3.0D kütusepumbad
Postitatud: 30.09.2015 09:52 32
Postitas arnis
Eestis leiduks konkurente ka 40€-se pakkumise puhul
Re: X5 3.0D kütusepumbad
Postitatud: 30.09.2015 16:38 19
Postitas patrik
x5 ei = e39 ja mina pasavaruosasi ei paigalda. samuti ei taaskasuta kulumaterjale.
Re: X5 3.0D kütusepumbad
Postitatud: 30.09.2015 19:27 20
Postitas BumBum
Saksa lehel reklaamivad X3 piduriklotside vahetust, koos materjaliga, 180 eurot. Pole kõige suurem erinevus Eestiga.
Kaks pumpa vahetati, paagisisene ja kõrgsurvepump!? Kõrgsurvepump maksab 1270 eurot, paagisisene 404 eurot pluss lisad. Nüüd kestab jälle 10-15 aastat muretult.
Re: X5 3.0D kütusepumbad
Postitatud: 30.09.2015 21:40 53
Postitas teet82
Kui töö tehti esinduses, siis seal ju kehtivad normtunnid samamoodi igas riigis. Kui oli aega kohvi juua, siis järelikult tehti veel kiiremini normtundidest.
Segane teema, mõni räägib töörahast, mõni varuosadest ja töörahast kokku. Mis seal siis vahetati lõpuks, kõrgsurvepump ja veel midagi, siis on hind ok ju?
Re: X5 3.0D kütusepumbad
Postitatud: 01.10.2015 00:07 07
Postitas patrik
Ilmselt kõrgsurvepump vahetati huupi. Siis tuli välja et paagisisene pump ei anna ette. Või veel mingi ulme kombinatsioon. Ksp kukub ära tavaliselt 1 sektsioon, mistõttu auto läheb avariirezhiimi kiirendusel, kui rõhust ei jagu. Miks põhjaalune pump sellise koosluse peale ei vahetatud?
Tehas peaks ette nägema madala etteandesurve puhul mõlema, nii paagi- kui ka põhjaaluse pumba vahetust, samuti küttefiltri vahetust. Samuti tavaliselt ei ole paak seest puhas, mis eeldab paagi puhastust kui korrektselt teha.soovitan kontrollida, kas paagisisesel pumbal veel labad alles.
No kellegi peal peavad need praktikandid ju harjutama?
Re: X5 3.0D kütusepumbad
Postitatud: 01.10.2015 00:48 00
Postitas RazzKalbass
patrik kirjutas:Ilmselt kõrgsurvepump vahetati huupi. Siis tuli välja et paagisisene pump ei anna ette. Või veel mingi ulme kombinatsioon. Ksp kukub ära tavaliselt 1 sektsioon, mistõttu auto läheb avariirezhiimi kiirendusel, kui rõhust ei jagu. Miks põhjaalune pump sellise koosluse peale ei vahetatud?
Tehas peaks ette nägema madala etteandesurve puhul mõlema, nii paagi- kui ka põhjaaluse pumba vahetust, samuti küttefiltri vahetust. Samuti tavaliselt ei ole paak seest puhas, mis eeldab paagi puhastust kui korrektselt teha.soovitan kontrollida, kas paagisisesel pumbal veel labad alles.
No kellegi peal peavad need praktikandid ju harjutama?
Küttefilter sai just päev enne UM vahetatud.
Ja ma kokkuvõttes ei saanudki aru mis pumbad seal täpselt vahetati ja arved läksid juba autoga müügil kaasa Soome. Mäletan ainult seda et diagnostika hinnaks oli üksi 400eur, ning töö ca 300 ehk siis ülejäänud oli varuosa ja mingi osa umbes 300 eur sellest moodustas veel autorent. Kui ise korra töökojast läbi käisin ühte asja autost võtmas siis mehaanik näitas et üks pump on see mis tagaistme all asus.
Kuna endal saksa keel veel puhtalt suus pole siis suhtlesin üldse sekretäriga seal (kes ei tea autodest ilmselt midagi) purssis seal midagi,et vahetasid ühe pumba ära aga auto sureb ikka välja ja viskab nüüd teise vea sisse vms
Muidugi oma osa hinnale võis anda see et kuna oli vaja kiirelt edasi tööle minna siis sai nö trügitud nii et oleks kiirelt tehtud.
Re: X5 3.0D kütusepumbad
Postitatud: 01.10.2015 22:50 48
Postitas patrik
400€ diagnostika peaks juba olema õnneliku lõpuga, mida ta ju sinu jaoks ka oli- auto sai tööle