X5 muljed/arvamused
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
X5 muljed/arvamused
Ootamatult tekkis mõte pähe, et mis oleks kui hangiks ka jeebi hoopis.
Miski pärast oli kiilunud mul seni sinna E39-E38 neljaliitrise juurde kinni, aga vanemate ikside hinnad on ka juba seal kusagil 400-500K kandis... Otse loomulikult ei võtaks ma alla 4.4l aga on veel 4.6 jne?
Siin vist veel kellelgi ei ole, aga kas on kuulnud keegi mingeid muljeid vms?
Miski pärast oli kiilunud mul seni sinna E39-E38 neljaliitrise juurde kinni, aga vanemate ikside hinnad on ka juba seal kusagil 400-500K kandis... Otse loomulikult ei võtaks ma alla 4.4l aga on veel 4.6 jne?
Siin vist veel kellelgi ei ole, aga kas on kuulnud keegi mingeid muljeid vms?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
No muljeid niipalju kuulud, et sõber võttis vanema X5'e. MÕne ku pärast oli selge nii palju et ned vanemaid ei tasu võtta, sest seal oli ikka liiga palju asju paigast ära. Siis kui nad juba paar aastat tootmises olid olnud siis hakkas vigu vähemaks jääme. Algul oli nii elektroonili (kõige rohkem), mootori kui ka kooste ja kere vigu.
Re: Räägiks X5-st ka
Nüüd on juba 4.8iS ka saadavaleero kirjutas:loomulikult ei võtaks ma alla 4.4l aga on veel 4.6 jne?
Endal on ainult selline kogemus, et vahetult E46 M3-st X5 4.6iS-i ümber istudes tundus too ikka väga uimane loom olema. Aga see oli kindlasti meelepete.
PS kui juhtusid eile Kanal2 reporterit nägema, siis näidati ka esimest BMW ärandamise devaissi, mille politsei nende varaste jõugu käest kätte sai. Aga pol.ee pressiesindaja sõnul on neil siiski tunne, et see ei ole ainus, mis praegu linnapeal töös on.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Assoo, novat, mis aastast alates siis kannataks? 2002? Need lähevad veits kalliks juba.
4.8iS on vist see uuendatud ja krdi kallis Nii palju mul ka eelarves ei ole. Aga 4.6 võiks olla küll
Eks varaste kaitseks tuleb misiganes auto puhul ise külge ehitada oma antidivaiss...
4.8iS on vist see uuendatud ja krdi kallis Nii palju mul ka eelarves ei ole. Aga 4.6 võiks olla küll
Eks varaste kaitseks tuleb misiganes auto puhul ise külge ehitada oma antidivaiss...
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
X5 on üks "pisiviga" nimelt ei kannata X5 ukselukud külma ja niiskust. Külma saades nad jäätuvad ära. Kui ka saad suure nussiga ukse lahti siis pärast uks enam ei lukustu ja sõidad oma milljon krooni (uuest peast) maksva luksautoga nagu idioot linnavahel sedasi, et valgusfoori taga pidurdades vajuvad uksed pärani...
Kõige nõmedam on veel see, et UM ei oska seda viga parandada. Proovitud on kõike alates lukusüsteemi puhastamisest ja õlitamisest kuni täitsa väljavahetamiseni välja - ei aita...
Aga muidu on täitsa hea auto...
Kõige nõmedam on veel see, et UM ei oska seda viga parandada. Proovitud on kõike alates lukusüsteemi puhastamisest ja õlitamisest kuni täitsa väljavahetamiseni välja - ei aita...
Aga muidu on täitsa hea auto...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Vaatan neid 4.6-seid ja krt ka need kipuvad ikka eelarvest välja ulatama :-( Vanem 4.4 on jälle - krt - oma sekund kiirenduses aeglasem kui E39 540, aga ma fännan täiega tõmmet...
UMis pole valida kah. Ma mujalt osta ei julgeks.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
...ja üks viga veel - kui oled pikem kui 1.90 m ei mahu sa paraku mugavalt sõitma X5'ga. Sama mure olnud ka ML'iga - sõiduasend on püstisem ja parem põlv jääb täitsa liikumatusse asendisse kohta, kus arvatuur läheb üle keskkonsooliks. Sama jama täheldanud veel ka 3 istmereaga Patrol'il.
Esmamulje on küll, et mahub ju küll ja vabalt, aga ntks maanteel ennast mugavamasse sõiduasendisse küll lasta ei saa.
Esmamulje on küll, et mahub ju küll ja vabalt, aga ntks maanteel ennast mugavamasse sõiduasendisse küll lasta ei saa.
isegi mu ema sõidab BMWga
X5 ju selleks ongi et 165cm mehest 190cm mees teha Need kes juba on 190cm võivad ka muude autodega sõita.ottOmar kirjutas:...ja üks viga veel - kui oled pikem kui 1.90 m ei mahu sa paraku mugavalt sõitma X5'ga. Sama mure olnud ka ML'iga - sõiduasend on püstisem ja parem põlv jääb täitsa liikumatusse asendisse kohta, kus arvatuur läheb üle keskkonsooliks. Sama jama täheldanud veel ka 3 istmereaga Patrol'il.
Esmamulje on küll, et mahub ju küll ja vabalt, aga ntks maanteel ennast mugavamasse sõiduasendisse küll lasta ei saa.
Seenädal toodi läbi minu tuttavate ühele tuntud vormelisõitjale x5 3,0 D 2004 .a. lõpp. Imeilus asi ja 160 kw kerib ikka mõnusalt edasi ja endal üllatuseks linnas saadi keskmiseks 8,7L/100 km. Järgmine nädal tuleb just midagi sellist millest siin juttu 4,4 ja vanem ca 25 000 Euri( Tellitud auto). Eks saab näha mis see endast kujutab.
Audi Rs4; E55 AMG T
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
no esimene ja kõigesuurem viga on kasko, mille hind pidavat küündima sinna 40k kanti. Siin pole mõtet ajada juttu, et kui jõuad osta x5 siis jõua ka maksta- küsimus on otstarbekuses!!!
Esimese aastate x5 l pidavat see tagaluugi viga olema- nagiseb ja krigiseb, millest uuemad on vabanenud. Seda ustekülmumise asja olen isegi kuskilt kuulnud.
Olen ka ise piilunud, neid hindasid ja 3,0 diisel oleks tõesti päris mõnus liikur (ega 4,6 kah paha pole )
Kahjuks ise pole sõitnu, kuid 1 endine ML omanik väitis küll, et mesa rooli enam ei istu
Mis hinda puutub siis loodan tõesti, et saksas pole kuskil kokkulaotud planke x5-si nagu juhtus E38 tega (vineer istmed ja vändaga aknad - hind 100k- auto mõnitamine )
Esimese aastate x5 l pidavat see tagaluugi viga olema- nagiseb ja krigiseb, millest uuemad on vabanenud. Seda ustekülmumise asja olen isegi kuskilt kuulnud.
Olen ka ise piilunud, neid hindasid ja 3,0 diisel oleks tõesti päris mõnus liikur (ega 4,6 kah paha pole )
Kahjuks ise pole sõitnu, kuid 1 endine ML omanik väitis küll, et mesa rooli enam ei istu
Mis hinda puutub siis loodan tõesti, et saksas pole kuskil kokkulaotud planke x5-si nagu juhtus E38 tega (vineer istmed ja vändaga aknad - hind 100k- auto mõnitamine )
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Samal põhjusel olen ka mina loobunudTauri kirjutas:no esimene ja kõigesuurem viga on kasko, mille hind pidavat küündima sinna 40k kanti. Siin pole mõtet ajada juttu, et kui jõuad osta x5 siis jõua ka maksta- küsimus on otstarbekuses!!!
Sama siin, maastur peaks ikka diisel olema, just minu arvamus.Tauri kirjutas:Olen ka ise piilunud, neid hindasid ja 3,0 diisel oleks tõesti päris mõnus liikur
Tauri kirjutas:Kahjuks ise pole sõitnu, kuid 1 endine ML omanik väitis küll, et mesa rooli enam ei istu
Ka minu tuttav, kes 3 a ML-iga sõitis, ütles sama.
Seda kindlasti, nagu ka E38 ja E39 puhul, ei ole mõtet osta planku X5-ite. Kui juba, siis korraliku varustusega.Tauri kirjutas:Mis hinda puutub siis loodan tõesti, et saksas pole kuskil kokkulaotud planke x5-si nagu juhtus E38 tega (vineer istmed ja vändaga aknad - hind 100k- auto mõnitamine )
Aga kunagi ma kindlasti endale X5 ostan, olgu see siis 10 a pärast
Marko, Diisel mootorid on tänasel päeval TUNDUVALT võimsamad. ja seda mitte ainult enam sama kw arvu juures, vaid juba sama kubatuuri juures.
318 (2.0l) 105kw@6000rpm, 200nm@3750rpm
320d(2.0l) 110kw@4000rpm, 330nm@2000rpm
330 (3.0l) 170kw@5900rpm, 300nm@3500rpm
330d(3.0l) 150kw@4000rpm, 410nm@1500rpm(!!!!)
andmed: www.bmw.ee
318 (2.0l) 105kw@6000rpm, 200nm@3750rpm
320d(2.0l) 110kw@4000rpm, 330nm@2000rpm
330 (3.0l) 170kw@5900rpm, 300nm@3500rpm
330d(3.0l) 150kw@4000rpm, 410nm@1500rpm(!!!!)
andmed: www.bmw.ee
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Igati nõus. Aga krt neid vigu küll selle raha eest kaasa ei tahaks Äkki ei ole ikka nii hull... Aga lootus on lolli lohutus
Mõtted seep E65 peale kandunud. Vastaks ka nagu neile omadustele
Mõtted seep E65 peale kandunud. Vastaks ka nagu neile omadustele
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
eero, ma valisin Sulle auto valmis, hind igati hea, pilte küllagaeero kirjutas:Igati nõus. Aga krt neid vigu küll selle raha eest kaasa ei tahaks Äkki ei ole ikka nii hull... Aga lootus on lolli lohutus
Mõtted seep E65 peale kandunud. Vastaks ka nagu neile omadustele
X5