Ökonoomne BMW
- orukas
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 10.07.2006 11:20 23
- Peamine sõiduk: Porsche Carrera 4S - 2020
- Asukoht: Tallinn
Re: Ökonoomne BMW
Suht mõttetu on mõõta siis kütusekulusid, kui kõigil on sõidu tingimused totaalselt erinevad.
autoweek.nl seal on kõik tehasenäidud olemas.
Toon välja oma kogemused öko kohta (tavaliselt sõitan 95-105 spido järgi):
1993a E36 manual 320i kupee maantee keskmine jäi tavaliselt 7,5 kanti Pärnu-Tartu ots. Linna ei mäleta
1995a 525TDS manual 105kw sama sõit 6,0-6,5. Linna ei mäleta
1998a 528i automaat 7,0-7,5 ikka sama Pärnu-Tartu.
2005a Peugeot 206 1,1l manual 7,0 (kui tuul oli vastu, siis rohkem )
2005a Renault Megane 1,6l manual 7,0.
2002 E46 330D automaat 6,0-6,5. Tallinnas sõitan ainult kesklinnas 8,5-11,0.
...täitsa talutavad näidud ju.
2001a Škoda Fabia 1,4l manual 44kw. 90-95km/h 4,9-5,3.
Tln vs Trt.
Tallinnas saab mõni mees Sakust või linnapiirist kesklinna sõita nagu maanteel. Tartus on igalpool sama liikuda, kui Tallinna kesklinnas. Pidevalt fooride taga, seega kui üldse midagi võrrelda kannatab, siis maantee kulu teatud kiirusel.
autoweek.nl seal on kõik tehasenäidud olemas.
Toon välja oma kogemused öko kohta (tavaliselt sõitan 95-105 spido järgi):
1993a E36 manual 320i kupee maantee keskmine jäi tavaliselt 7,5 kanti Pärnu-Tartu ots. Linna ei mäleta
1995a 525TDS manual 105kw sama sõit 6,0-6,5. Linna ei mäleta
1998a 528i automaat 7,0-7,5 ikka sama Pärnu-Tartu.
2005a Peugeot 206 1,1l manual 7,0 (kui tuul oli vastu, siis rohkem )
2005a Renault Megane 1,6l manual 7,0.
2002 E46 330D automaat 6,0-6,5. Tallinnas sõitan ainult kesklinnas 8,5-11,0.
...täitsa talutavad näidud ju.
2001a Škoda Fabia 1,4l manual 44kw. 90-95km/h 4,9-5,3.
Tln vs Trt.
Tallinnas saab mõni mees Sakust või linnapiirist kesklinna sõita nagu maanteel. Tartus on igalpool sama liikuda, kui Tallinna kesklinnas. Pidevalt fooride taga, seega kui üldse midagi võrrelda kannatab, siis maantee kulu teatud kiirusel.
Re: Ökonoomne BMW
Mai saa aru, mida siin mõned soovitavad, et kui ökolt sõita tahetakse, et osta teine mark, mis margid on siis ökod. Oskab mõni lollile täpsustada? 328 sedaani maantekulu tehase andmetel on ju 6,7 näiteks, on ju öko, ja samas maanteel pole probleemi möödasõitudel. Mai tea nuh, bmw on öko, aga kui vajutada, siis nägu naerul ja loomulikult võtab rohkem.
Minu isiklik arvamus.
Minu isiklik arvamus.
Re: Ökonoomne BMW
Sorry, aga ei saa mitte vaikki olla...........see on kõige mõtetum teema üldse, lugege seda ja mõelge!
Vabandan
Holari
Vabandan
Holari
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Re: Ökonoomne BMW
nagu eespool mainitud, siis kõige ökomad masinad minu silmis on audi-vw 1.9 diisel.(audi a4, a6, passat)
Mugavuse poolest ei jää mitte kuidagi bmw-le alla ning hind on parem.
Mugavuse poolest ei jää mitte kuidagi bmw-le alla ning hind on parem.
Re: Ökonoomne BMW
Hind on suhteline (2000-2005 vahemikus autode puhul on suhteliselt sama ja pigem audi/vw kallimgi). Kuna enne praegust 3-seeriat sõitsin aasta B5 Highline varustusega passatiga, siis võrdlusmoment on täitsa olemas ja Bmw on nii ökonoomsem, võimsam, paremini juhitav ja ka mugavam! Passati eelis oli ainult suurus, selle vastu 3'da seeriaga kahjuks ei saa.Sann kirjutas:nagu eespool mainitud, siis kõige ökomad masinad minu silmis on audi-vw 1.9 diisel.(audi a4, a6, passat)
Mugavuse poolest ei jää mitte kuidagi bmw-le alla ning hind on parem.
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 15.06.2010 01:42 05
Re: Ökonoomne BMW
Mis siin üldse arutada?
Esiteks õige kere:
Kupee = 3 seeria BMW
Sedaan = 7 seeria BMW
Universaal = 5 seeria BMW
See et keegi E36 universaaliga sõidab või E39 sedaaniga, tähendab et inimine lihtsalt ei tea kuidas BMW't tegelikult kasutada, päris naljakas on, aga liikluses päris palju neid. Kordame veelkord üle, kupee - kolmene, sedaan - seitsmene, universaal - viiene. Muidugi kui cabriot on vaja, võib valida Z seeriat aga seeselleks, jutt eiole sellest.
Kütusekulu:
Bensiin: 316i, 318i, 518i (NB: ärge kunagi ostke 520i, pigem siis juba 525i, sest küttusekulu on sama või isegi öko-m)
Diisel: 318TDS, 325TD/TDS, 525TD/TDS
Kui raha on rohkem, soovitan kindlasti 725TDS, kui just odavam siis 325/525 TD/TDS, kuigi kõige ökonoomsem on ikka 318TDS (samas auto hind natuke kõrgem), 320/520 D ka väga öko.
Täismäng muidgui uuemad 3.0/4.0 D, vahet eiole kas see on 730 või 740 D, X5 või hoopis 530D
Ja need kes arvavad et BMW pole öko auto lihtsalt eksivad. BMW'l ongi 2 valikut, kas väga öko või siis väga kiire, loe: BMW M3/M5. Tõsi muidugi et 530i, 735i ja sarnased ei ole jah väga öko-d ja ka kiired mitte...
Edu Sulle!
Esiteks õige kere:
Kupee = 3 seeria BMW
Sedaan = 7 seeria BMW
Universaal = 5 seeria BMW
See et keegi E36 universaaliga sõidab või E39 sedaaniga, tähendab et inimine lihtsalt ei tea kuidas BMW't tegelikult kasutada, päris naljakas on, aga liikluses päris palju neid. Kordame veelkord üle, kupee - kolmene, sedaan - seitsmene, universaal - viiene. Muidugi kui cabriot on vaja, võib valida Z seeriat aga seeselleks, jutt eiole sellest.
Kütusekulu:
Bensiin: 316i, 318i, 518i (NB: ärge kunagi ostke 520i, pigem siis juba 525i, sest küttusekulu on sama või isegi öko-m)
Diisel: 318TDS, 325TD/TDS, 525TD/TDS
Kui raha on rohkem, soovitan kindlasti 725TDS, kui just odavam siis 325/525 TD/TDS, kuigi kõige ökonoomsem on ikka 318TDS (samas auto hind natuke kõrgem), 320/520 D ka väga öko.
Täismäng muidgui uuemad 3.0/4.0 D, vahet eiole kas see on 730 või 740 D, X5 või hoopis 530D
Ja need kes arvavad et BMW pole öko auto lihtsalt eksivad. BMW'l ongi 2 valikut, kas väga öko või siis väga kiire, loe: BMW M3/M5. Tõsi muidugi et 530i, 735i ja sarnased ei ole jah väga öko-d ja ka kiired mitte...
Edu Sulle!
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Ökonoomne BMW
Hahahaaaa, krt, mul oli kogu aeg selline tunne, et midagi on valesti. Miks sa varem seda siia kirja ei pannud, ma oleksin kohe teada saanud, et ma kasutan BMW-d valesti. Krt, iga päev naeran nüüd liikluses kuna päris naljakas on-XPEH-BAM-BCEM- kirjutas:Mis siin üldse arutada?
Esiteks õige kere:
Kupee = 3 seeria BMW
Sedaan = 7 seeria BMW
Universaal = 5 seeria BMW
See et keegi E36 universaaliga sõidab või E39 sedaaniga, tähendab et inimine lihtsalt ei tea kuidas BMW't tegelikult kasutada, päris naljakas on, aga liikluses päris palju neid.
- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
Re: Ökonoomne BMW
-XPEH-BAM-BCEM- kirjutas:Mis siin üldse arutada?
Esiteks õige kere:
Kupee = 3 seeria BMW
Sedaan = 7 seeria BMW
Universaal = 5 seeria BMW
See et keegi E36 universaaliga sõidab või E39 sedaaniga, tähendab et inimine lihtsalt ei tea kuidas BMW't tegelikult kasutada, päris naljakas on, aga liikluses päris palju neid. Kordame veelkord üle, kupee - kolmene, sedaan - seitsmene, universaal - viiene. Muidugi kui cabriot on vaja, võib valida Z seeriat aga seeselleks, jutt eiole sellest.
Kütusekulu:
Bensiin: 316i, 318i, 518i (NB: ärge kunagi ostke 520i, pigem siis juba 525i, sest küttusekulu on sama või isegi öko-m)
Diisel: 318TDS, 325TD/TDS, 525TD/TDS
Kui raha on rohkem, soovitan kindlasti 725TDS, kui just odavam siis 325/525 TD/TDS, kuigi kõige ökonoomsem on ikka 318TDS (samas auto hind natuke kõrgem), 320/520 D ka väga öko.
Täismäng muidgui uuemad 3.0/4.0 D, vahet eiole kas see on 730 või 740 D, X5 või hoopis 530D
Ja need kes arvavad et BMW pole öko auto lihtsalt eksivad. BMW'l ongi 2 valikut, kas väga öko või siis väga kiire, loe: BMW M3/M5. Tõsi muidugi et 530i, 735i ja sarnased ei ole jah väga öko-d ja ka kiired mitte...
Edu Sulle!
põhjenda siis ka miks sa arvad et 3 peaks olema kupee ,5 universaal
minuarust väga haige mõtlemine. Arvan et vahet ei ole mis kerega mingi mark on .
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
- massu
- Huviline
- Postitusi: 2042
- Liitunud: 24.10.2006 22:38 52
- Peamine sõiduk: BMW 318TDS
- Asukoht: Tallinn, Saku
Re: Ökonoomne BMW
Ilmselt ta mõtles vb, et kolmene kupee kõige sportlikum, seitsmene kõige mugavam ja viiene kõige suurema pakuruumiga.
Aga noh üldiselt muust jutust küll nagu aru ei saanud
Aga noh üldiselt muust jutust küll nagu aru ei saanud
e36 318TDS Touring '95a. - White&Low
E46 318 '98a.
E46 318 '98a.
Re: Ökonoomne BMW
BMW on väga hea võimsuse ja ökonoomsuse suhtega auto. Loomulikult on mingi vana diisel Golf kaheront ökonoomsem kui BMW aga ükski BMW pole ka nii aeglane ega nii jubeda häälega.
Kes arvab, et BMW ja ökonoomsus ei sobi kokku, võtke ükskõik milline suvaline autode võrdlustest kus BMW ka sees on ja peaaegu alati on BMW testis kõige kiirem ja samas kõige ökonoomsem.
Mul on olnud väga palju erinevaid autosid ja võin õelda, et 2,0 Galant automaatkastiga võttis samapalju kütet kui 3,0 V8 BMW automaatkastiga, 1,4 Peugeot võttis samapalju kütet kui 318ti, 2,8 Audi A4 keskmine küttekulu oli 2 liitrit suurem kui 528. Audi A6 2,5TDi V6 keskmine küttekulu oli 1,5 liitrit suurem kui 525TDS oma. Ainuke õgard BMW oli E34 520 95kW automaat - see oli janune ja edasi ei läinud, küttekulu peaaegu sama mis mu praegusel 750iL. Aga see vana E34 on 20 aastat vana auto ka ja selliste järgi küll üldistada ei saa, et BMW ja ökonoomsus ei käi koos.
Kes arvab, et BMW ja ökonoomsus ei sobi kokku, võtke ükskõik milline suvaline autode võrdlustest kus BMW ka sees on ja peaaegu alati on BMW testis kõige kiirem ja samas kõige ökonoomsem.
Mul on olnud väga palju erinevaid autosid ja võin õelda, et 2,0 Galant automaatkastiga võttis samapalju kütet kui 3,0 V8 BMW automaatkastiga, 1,4 Peugeot võttis samapalju kütet kui 318ti, 2,8 Audi A4 keskmine küttekulu oli 2 liitrit suurem kui 528. Audi A6 2,5TDi V6 keskmine küttekulu oli 1,5 liitrit suurem kui 525TDS oma. Ainuke õgard BMW oli E34 520 95kW automaat - see oli janune ja edasi ei läinud, küttekulu peaaegu sama mis mu praegusel 750iL. Aga see vana E34 on 20 aastat vana auto ka ja selliste järgi küll üldistada ei saa, et BMW ja ökonoomsus ei käi koos.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: Ökonoomne BMW
massu kirjutas:Ilmselt ta mõtles vb, et kolmene kupee kõige sportlikum, seitsmene kõige mugavam ja viiene kõige suurema pakuruumiga.
Aga noh üldiselt muust jutust küll nagu aru ei saanud
Ta vist mõtles seda niipidi, et kui sa tahad universaalkerega autot, siis pole mõtet osta väikest kolmandat kui viiene on ka olemas. Ja kui sa tahad sedaani, siis ära osta tegelikult oma suuruse kohta seest suht väikest viiendat, kui on saadaval seitsmes.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: Ökonoomne BMW
Bmw e39 523i ///M-sportpakett; Bmw e34 525i; Opel Calibra 2.0 i sport; Volkswagen Polo
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 18.02.2010 08:58 33
- Asukoht: Tartu-Võru-Tallinn-Soome
Re: Ökonoomne BMW
muidugi ei ole BMW ökonoomne kui ostad endale 316 ja jalanumber on üle 50. säästlikud autod on uuemad ja kallimad. vanemast 3 seeria omast võtta siis pigem 325. endal oli, saksast toodud, juppe ei pidand vahetama. ainult regulaar hooldus ja veepump ühe korra. kütusekulul eriti 318-ga vahet pole eriti kui vajutada, a 318l sõidurõõmu palju vähem. hetkel omal ka 318 ja eriti teistele ei soovitaks. lähi ajal tuleb ikkagi e46 320d ära osta
- ats87
- Huviline
- Postitusi: 1020
- Liitunud: 11.07.2005 23:15 40
- Peamine sõiduk: Subaru Forester '15
- Asukoht: Tallinn
Re: Ökonoomne BMW
See on ikka tõsiselt mäda juttreal-illusion kirjutas:muidugi ei ole BMW ökonoomne kui ostad endale 316 ja jalanumber on üle 50. säästlikud autod on uuemad ja kallimad. vanemast 3 seeria omast võtta siis pigem 325. endal oli, saksast toodud, juppe ei pidand vahetama. ainult regulaar hooldus ja veepump ühe korra. kütusekulul eriti 318-ga vahet pole eriti kui vajutada, a 318l sõidurõõmu palju vähem. hetkel omal ka 318 ja eriti teistele ei soovitaks. lähi ajal tuleb ikkagi e46 320d ära osta
Olen omanud e36 kere peal. 318is, 320i, 325i, 318i m43... kõige mõtekamad olid neist r4 mootoriga masinad. Mõlemad r6 motoga masinad viskasid maanteel 8+ L ja see ikka suht palju.
Re: Ökonoomne BMW
ats87 kirjutas:See on ikka tõsiselt mäda juttreal-illusion kirjutas:muidugi ei ole BMW ökonoomne kui ostad endale 316 ja jalanumber on üle 50. säästlikud autod on uuemad ja kallimad. vanemast 3 seeria omast võtta siis pigem 325. endal oli, saksast toodud, juppe ei pidand vahetama. ainult regulaar hooldus ja veepump ühe korra. kütusekulul eriti 318-ga vahet pole eriti kui vajutada, a 318l sõidurõõmu palju vähem. hetkel omal ka 318 ja eriti teistele ei soovitaks. lähi ajal tuleb ikkagi e46 320d ära osta
Olen omanud e36 kere peal. 318is, 320i, 325i, 318i m43... kõige mõtekamad olid neist r4 mootoriga masinad. Mõlemad r6 motoga masinad viskasid maanteel 8+ L ja see ikka suht palju.
No mismõttes mõttekas? Kui nii võtta, siis mis õige BMW see 4 silindriga on? Ja siiski väga suur osa BMW omanikest hindab võimsust ka
Võibolla vana E36 ei ole jah kõige parem näide BMW ökonoomsusest. Mul on praegu E39 528 manuaal ja see võtab maanteel 7,5 sajale ja minumeelest see ei ole üldse palju. Kui rahulikult 80ga venida, saab isegi 6,9
Suureks saab küttekulu iga autoga ajada, kui selline vend räägib, kes maanteel mitte kellegi taha sõitma ei jää, et võtab palju, siis ei ole ju selles auto süüdi vaid juht.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: Ökonoomne BMW
Päris andekas kuigi 716d on vast veidi liiga äärmuslik. 720 oleks juba selline, mida mõni vana uskuma ka jääks. Kusjuures kui mul kunagi E38 730iL oli, siis tuttav küsis, et mitmene mootor sellel on, kahene vä? (ja seda "kahene vä" ütles sellise tooniga, et miks see nii suur peab olema, mitte narrides )
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 18.02.2010 08:58 33
- Asukoht: Tartu-Võru-Tallinn-Soome
Re: Ökonoomne BMW
minu 318 ja suur jalanumber saavutavad keskmiseks ikka rohkem kui 8, oma paar L 100-le rohkem. eriti kuna enamasti kiirused suuremad. rahulikult 90-ga sõites võib ta jah võtta 7, aga kui kolm- neli inimest peal ja paar sada kilo pagasnikus ning kiirus 120-140 pidevalt pole ta kindlasti säästlikum kui 2.5! Lisaks sellele on r4 mootorid rihmaga ja r6 mootor ketiga. Oleneb täiesti sellest kuidas, inimesed oma autot kasutavad, minu 325 võttis maanteel eestis rahulikult sõites veidi alla 8.ats87 kirjutas: See on ikka tõsiselt mäda jutt
Olen omanud e36 kere peal. 318is, 320i, 325i, 318i m43... kõige mõtekamad olid neist r4 mootoriga masinad. Mõlemad r6 motoga masinad viskasid maanteel 8+ L ja see ikka suht palju.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Ökonoomne BMW
Uuem 1,8 (85kW) ja 318iS on küll mõlemad ketiga ja R4real-illusion kirjutas:Lisaks sellele on r4 mootorid rihmaga ja r6 mootor ketiga.
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 18.02.2010 08:58 33
- Asukoht: Tartu-Võru-Tallinn-Soome
Re: Ökonoomne BMW
njh is maksab juba rohkem, vaevalt, et teema algataja seda osta tahab.akibo kirjutas:Uuem 1,8 (85kW) ja 318iS on küll mõlemad ketiga ja R4real-illusion kirjutas:Lisaks sellele on r4 mootorid rihmaga ja r6 mootor ketiga.
uuema 1.8 ga pole jah väga kursis vb asjalikum kui vanem 83kw-ine
-
- Huviline
- Postitusi: 1334
- Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
- Peamine sõiduk: BMW 330D E93
- Asukoht: Tallinn
Re: Ökonoomne BMW
Mul endal on 524td e34 ja olen väga rahul ekonoomsuse suhtes. tuleb sõita rahulikult, siis pole vaja eriti juppe vahetada ja remontida, aga eks 3-seeria on odavam ülal pidada, kui viiendad. Tean omast kogemusest
-
- Huviline
- Postitusi: 1334
- Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
- Peamine sõiduk: BMW 330D E93
- Asukoht: Tallinn
Re: Ökonoomne BMW
sigaelmar kirjutas:
Päris andekas kuigi 716d on vast veidi liiga äärmuslik. 720 oleks juba selline, mida mõni vana uskuma ka jääks. Kusjuures kui mul kunagi E38 730iL oli, siis tuttav küsis, et mitmene mootor sellel on, kahene vä? (ja seda "kahene vä" ütles sellise tooniga, et miks see nii suur peab olema, mitte narrides )
See on küll natuke ajuvaba, ma küll ei usu e38 on 1,6 diisel, see ei vea seda keret välja
Re: Ökonoomne BMW
Sõbraga tegime väikse Tln-Trtu tripi, tal on 328 aut., sai Raadil paugutatud ja samuti Tartu linnas ka eriti tagasi ei hoidnud ja keskmiseks kütusekuluks saime 8.0. Kui aus olla jäi mul karp suht lahti, igati öko tuli see tulemus.
Praegu allkiri puudub.
-
- Huviline
- Postitusi: 1334
- Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
- Peamine sõiduk: BMW 330D E93
- Asukoht: Tallinn
Re: Ökonoomne BMW
Ju siis oli midagi mootoril tehtud, et ta nii eko oliraudsic kirjutas:Sõbraga tegime väikse Tln-Trtu tripi, tal on 328 aut., sai Raadil paugutatud ja samuti Tartu linnas ka eriti tagasi ei hoidnud ja keskmiseks kütusekuluks saime 8.0. Kui aus olla jäi mul karp suht lahti, igati öko tuli see tulemus.
- Pavel_V
- Huviline
- Postitusi: 3538
- Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
- Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
- Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
- Kontakt:
Re: Ökonoomne BMW
Holari kirjutas:Sorry, aga ei saa mitte vaikki olla...........see on kõige mõtetum teema üldse, lugege seda ja mõelge!
Vabandan
Holari
Nõustun Holari-ga minu arust tõesti väga ajuvaba teema!
Now:BMW E46 330 Facelift ///M-Pakett.
BMW The Ultimate Driving Machine
BMW The Ultimate Driving Machine
Re: Ökonoomne BMW
http://auto.motors24.ee/vehicles/309706 ... &sort=paid
Mida sellest autost arvate? Kuidas sellel kütusekuluga on? Jupid kallid? Kuidas vastupidavus jne?
Mida sellest autost arvate? Kuidas sellel kütusekuluga on? Jupid kallid? Kuidas vastupidavus jne?
Re: Ökonoomne BMW
http://auto.motors24.ee/vehicles/242564 ... -1999.aspx , sama autoblade14 kirjutas:sigaelmar kirjutas:
Päris andekas kuigi 716d on vast veidi liiga äärmuslik. 720 oleks juba selline, mida mõni vana uskuma ka jääks. Kusjuures kui mul kunagi E38 730iL oli, siis tuttav küsis, et mitmene mootor sellel on, kahene vä? (ja seda "kahene vä" ütles sellise tooniga, et miks see nii suur peab olema, mitte narrides )
See on küll natuke ajuvaba, ma küll ei usu e38 on 1,6 diisel, see ei vea seda keret välja
Re: Ökonoomne BMW
Minu kogemused:
(pole kronoloogilises järjekorras, kõik peale diisli ja v8, on olnud manuaalid)
318i, 83kw - keskmine ca 8
518i, 85kw - keskmine ca 9
525tdsa, 105kw - kesmine ca 10
530ia, 160kw - keskmine ca 15
730i, 138 kw - keskmine ca 10
730i, 138 kw - keskmine ca 10,5
730i, 138 kw - keskmine ca 11
730i, 138 kw - keskmine ca 10,5
735i, 155 kw - keskmine ca 12
(pole kronoloogilises järjekorras, kõik peale diisli ja v8, on olnud manuaalid)
318i, 83kw - keskmine ca 8
518i, 85kw - keskmine ca 9
525tdsa, 105kw - kesmine ca 10
530ia, 160kw - keskmine ca 15
730i, 138 kw - keskmine ca 10
730i, 138 kw - keskmine ca 10,5
730i, 138 kw - keskmine ca 11
730i, 138 kw - keskmine ca 10,5
735i, 155 kw - keskmine ca 12
Re: Ökonoomne BMW
Irw.
Kas inimesele tulevad varuosad,rehvid,kindlustus ja hooldustarvikud(õlid,filtrid) ning töö tasuta kätte ,et muretseb AINULT kütusekulu pärast?
Kunagi tegin päris põhjaliku arvutuse e46 2.0D ja 3.0D pidamise kohta ning 2.0D tuli see kahe aasta lõikes kaks korda odavam kui 3.0Dslil. Mõlemad siis manuaal kastiga ja jätsin välja tüüpvead ehk konkreetsed rahaaugud.
Kütusekulu mõttes neil pole praktiliselt vahet kui ökonoomitada.
Lisaks on igasugustele kaasaegsetele diislitele juba sisse programeeritud,et ökosõit lõppeb kuluka remondiga. Esmalt tahmad ära EGRi ja sealt edasi siis vastavalt ehitusele sisselaske süsteemi. Üldiselt mida väiksema litraaziga mootor seda vähem esineb seda kuna mootoril heitgaasid on kuumemad.
Seega õigesti sõites jääb kütusekulu vahe diislil ja bensukal suht väikseks. Ärme too siia 750 vs 318d.
Üldiselt soovitan natukene endal peas asjad läbi mõelda sest ökonoomsus ja BMWd iseloomustavad omadused nagu dünaamika/mugav ei käi kokku!
Kas inimesele tulevad varuosad,rehvid,kindlustus ja hooldustarvikud(õlid,filtrid) ning töö tasuta kätte ,et muretseb AINULT kütusekulu pärast?
Kunagi tegin päris põhjaliku arvutuse e46 2.0D ja 3.0D pidamise kohta ning 2.0D tuli see kahe aasta lõikes kaks korda odavam kui 3.0Dslil. Mõlemad siis manuaal kastiga ja jätsin välja tüüpvead ehk konkreetsed rahaaugud.
Kütusekulu mõttes neil pole praktiliselt vahet kui ökonoomitada.
Lisaks on igasugustele kaasaegsetele diislitele juba sisse programeeritud,et ökosõit lõppeb kuluka remondiga. Esmalt tahmad ära EGRi ja sealt edasi siis vastavalt ehitusele sisselaske süsteemi. Üldiselt mida väiksema litraaziga mootor seda vähem esineb seda kuna mootoril heitgaasid on kuumemad.
Seega õigesti sõites jääb kütusekulu vahe diislil ja bensukal suht väikseks. Ärme too siia 750 vs 318d.
Üldiselt soovitan natukene endal peas asjad läbi mõelda sest ökonoomsus ja BMWd iseloomustavad omadused nagu dünaamika/mugav ei käi kokku!
Re: Ökonoomne BMW
Ma ei mõista, miks teema algatajat kohe sõimama hakata? Kui inimene tahab endale BMW'd osta, ning just sellist mis neist kõigist kõge vähem kütust võtab siis miks mitte?
Mul E36 318 ja kasutades Bensiini 98 olen saand küttekulu 6,5 ja ei sõitnud ainult maanteel.
Mul E36 318 ja kasutades Bensiini 98 olen saand küttekulu 6,5 ja ei sõitnud ainult maanteel.
Re: Ökonoomne BMW
Wots kirjutas:Irw.
Kas inimesele tulevad varuosad,rehvid,kindlustus ja hooldustarvikud(õlid,filtrid) ning töö tasuta kätte ,et muretseb AINULT kütusekulu pärast?
Kunagi tegin päris põhjaliku arvutuse e46 2.0D ja 3.0D pidamise kohta ning 2.0D tuli see kahe aasta lõikes kaks korda odavam kui 3.0Dslil. Mõlemad siis manuaal kastiga ja jätsin välja tüüpvead ehk konkreetsed rahaaugud.
Kütusekulu mõttes neil pole praktiliselt vahet kui ökonoomitada.
Lisaks on igasugustele kaasaegsetele diislitele juba sisse programeeritud,et ökosõit lõppeb kuluka remondiga. Esmalt tahmad ära EGRi ja sealt edasi siis vastavalt ehitusele sisselaske süsteemi. Üldiselt mida väiksema litraaziga mootor seda vähem esineb seda kuna mootoril heitgaasid on kuumemad.
Seega õigesti sõites jääb kütusekulu vahe diislil ja bensukal suht väikseks. Ärme too siia 750 vs 318d.
Üldiselt soovitan natukene endal peas asjad läbi mõelda sest ökonoomsus ja BMWd iseloomustavad omadused nagu dünaamika/mugav ei käi kokku!
Kuidas ei käi siis? BMW suund ju ongi just sinnapoole - võimsus ja ökonoomsus. Võibolla see pole 20 aastat tagasi veel nii olnud aga kui sa oled jälginud viimastel aastatel BMW mootorite arengut (eriti diislitega) siis sa näed, et just sinna nad tüürivad. Peaaegu alati on uute autode võrdlustestis BMW kõige kiirem ja samas üks ökonoomsemaid.
Varuosad on muidugi kulukad k.a. tavaliselt run-flat suured rehvid aga teema käib ikkagi ökonoomsusest, mitte ülalpidamiskuludest.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53