BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Tervist!
Soov oleks soetada endale BMW 530d, kas siis E39 keres M-tehasepaketiga 142 kw 2002 aasta või siis E60 keres 160 kw 2004 aasta.
Andke palun soovitusi kuivõrd kallim on ülal pidada E60 võrreldes E39-ga. Kui palju on PFL(prefacelift) E60-el nn tüüpvigu ning kui kulukas on neid likvideerida? Ja kas mõttekam oleks võtta korralik lõpuaastate E39 või siis uuema kerega, aga E60?
BMW E39 2002 530d 142 kW varustustase: tehase M-pakett (P337A M Sports package ja
S715A M Aerodynamics package), kliima, 16:9 navi, parkimisandruid ees ja taga, webasto, must nahkpolster ja sisse ehitatud korralik helisüsteem.
BMW E60 2004 530d 160 kW: kogu info konkreetse isendi puhul siin http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1222531" onclick="window.open(this.href);return false;
Mida soovitaksite? Võib-olla oskate midagi öelda konkreetse E60-se kohta?
Oleks väga tänulik igasuguse info eest.
Soov oleks soetada endale BMW 530d, kas siis E39 keres M-tehasepaketiga 142 kw 2002 aasta või siis E60 keres 160 kw 2004 aasta.
Andke palun soovitusi kuivõrd kallim on ülal pidada E60 võrreldes E39-ga. Kui palju on PFL(prefacelift) E60-el nn tüüpvigu ning kui kulukas on neid likvideerida? Ja kas mõttekam oleks võtta korralik lõpuaastate E39 või siis uuema kerega, aga E60?
BMW E39 2002 530d 142 kW varustustase: tehase M-pakett (P337A M Sports package ja
S715A M Aerodynamics package), kliima, 16:9 navi, parkimisandruid ees ja taga, webasto, must nahkpolster ja sisse ehitatud korralik helisüsteem.
BMW E60 2004 530d 160 kW: kogu info konkreetse isendi puhul siin http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1222531" onclick="window.open(this.href);return false;
Mida soovitaksite? Võib-olla oskate midagi öelda konkreetse E60-se kohta?
Oleks väga tänulik igasuguse info eest.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Pilte vaadates tunduks nagu oleks esiosa põhja plastikutest midagi kadunud? Muidu trehvab mulle igapäevaselt Tartus vastu sõitma...täitsa liigub omaljõul
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Tundub nii jah.
Aga mida muidu soovitaksid, kas lõpuaasta E39 või algusaasta E60? Ja kas on mingit infot 3.0 160 kW mootori kohta? On korralik või leidub ka nn tüüpvigu?
Aga mida muidu soovitaksid, kas lõpuaasta E39 või algusaasta E60? Ja kas on mingit infot 3.0 160 kW mootori kohta? On korralik või leidub ka nn tüüpvigu?
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Ässamiseks ikka e60. Kallim on ta kindlasti. Lihtne matemaatika kehtib iga margi ja iga mudeli puhul: mida uuem, seda kallim.
Kaltssisu küll mingit VAU tunnet ei tekita, aga see on vahetatav. Suur navi sees juba, mis on pluss.
Ja noh, kui vanematel niip palju raha välja köhida, et jaksaks ka e60 üleval pidada siis ise jätaksin eelmise generatsiooni mängust välja.
Aga noh, isiklik arvamus, eks iga inimene ostab ise selle, mis ta tahab ja loogiline oleks, kui ülalpidamine üle jõu ei käiks.
Mootor on hea. Enne ostu vii kontrolli. turbo korrasoleks on vast üks suuremaid asju mida vaadata. Äkki satud geomeetrilise otsa, siis on kallis lõbu vahetada. Tavaline diagnostika peaks õige läbisõdu ära näitama.
Edu
Ahjaa, esimesel kahel pildil tundub nagu kapott oleks veits teist tooni, aga äkki pilt petab.
Kaltssisu küll mingit VAU tunnet ei tekita, aga see on vahetatav. Suur navi sees juba, mis on pluss.
Ja noh, kui vanematel niip palju raha välja köhida, et jaksaks ka e60 üleval pidada siis ise jätaksin eelmise generatsiooni mängust välja.
Aga noh, isiklik arvamus, eks iga inimene ostab ise selle, mis ta tahab ja loogiline oleks, kui ülalpidamine üle jõu ei käiks.
Mootor on hea. Enne ostu vii kontrolli. turbo korrasoleks on vast üks suuremaid asju mida vaadata. Äkki satud geomeetrilise otsa, siis on kallis lõbu vahetada. Tavaline diagnostika peaks õige läbisõdu ära näitama.
Edu
Ahjaa, esimesel kahel pildil tundub nagu kapott oleks veits teist tooni, aga äkki pilt petab.
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Mina isiklikult eelistasin E60 , võimsam ja uuem mootor, lisaks uuem ja ülbem välimus.
Kuid e39 on ka väga ilus ja mugav auto, eriti kui veel heade lisadega.
Kui sinu etteantud valikust jääksin vist e39 juurde, kuna seal on paljurohkem mugavust.
palun märgi ära ka e39 hind.
Kuid e39 on ka väga ilus ja mugav auto, eriti kui veel heade lisadega.
Kui sinu etteantud valikust jääksin vist e39 juurde, kuna seal on paljurohkem mugavust.
palun märgi ära ka e39 hind.
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Artur, kusjuures tundub jah, et kapott on kerest veits tumedam. Algul ei pööranudki sellele tähelepanu. Aga tänud soovituste eest.
Eko89, E39 hinnaks oleks siis 6000
Eko89, E39 hinnaks oleks siis 6000
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Pilt petab ilmselt, kuna metsa taustal ja tumesinine mängib. Tartu vahel vastu tuleb, siis küll toonivahet näha poleSlo7e kirjutas:Artur, kusjuures tundub jah, et kapott on kerest veits tumedam. Algul ei pööranudki sellele tähelepanu. Aga tänud soovituste eest.
Eko89, E39 hinnaks oleks siis 6000
P.S Ma pole kuidagi antud masinaga seotud
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
-
- Huviline
- Postitusi: 232
- Liitunud: 23.08.2003 15:10 23
- Peamine sõiduk: Bmw M5
- Asukoht: Tartu
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Olen omanud e60 ja e65.kahjuks e60 jättis maru mannetu mulje kuidagi närviline oli teel.trampis ka väga imelikult.sai isegi amordi ära vahetatud kuid jäi samaks.Tüüpvead suht samad nagu ju e39 3.0 d.Turbod,latid pihustid,kollektor.Ülbem välimus loomulikult e60.aga kui nüüd valida plank e60 või täislaksuga e39 ,siis valiksin ikka lisadega masina.vahe kahe masina vahel on see,et lammerid on e39 täis ja varuosasi saad igast asendist ja hea hinnaga.Ega need esimese otsa e60 tahavd investeerimst ka saada.
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Niipalju, kui ma uurisin kunagi on algusaastate E60-tel ikka probleeme küllalt. Pihustid pidid neil nõrk koht olema, samuti roolilatt. Turbod kestavad korraliku hoolduse korral 250k-300k. Eriti probleemne olla nn "Active-Steering"-u latt jne. Samas fakt on see,et kõik mis liigub see kulub. Kindlasti ei sihiks ma turu odavamaid E60-d, kui pole finantsi osta sellises keskmises hinnaklassis neid võtaks pigem E39. Odav hind on reeglina põhjusega. See võimsam mootor nüüd auto liikuvuses mäekõrgust vahet küll ei anna. Korras 142kw mootor liigub ka hästi.
See juba puhtalt minu arvamus, aga arvestades, et tegu ikkagi premium klassi autoga, siis väga kesise varustusega auto on kuidagi mannetu. Kui võrrelda juba sport/comfort istmeid tavaliste pinkidega siis kaotad sealt nii mugavusest kui efektsusest ikka päris palju.
See juba puhtalt minu arvamus, aga arvestades, et tegu ikkagi premium klassi autoga, siis väga kesise varustusega auto on kuidagi mannetu. Kui võrrelda juba sport/comfort istmeid tavaliste pinkidega siis kaotad sealt nii mugavusest kui efektsusest ikka päris palju.
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Vaatasin täna selle E60-e üle, aga pettusin kahjuks. Auto värises täiega tühikäigul ning samuti ka sõites oli värin sees. Samuti kui gaasipedaali põhja vajutada, siis minek oli väga vilets. Ju siis oli kas turboga või kõrgsurvepumbaga probleemid. Samuti rool oli väga jäik, selline tunne nagu istuks suure rekka taga ning pidin reaalselt jõudu kasutama ja rooli kahe käega pöörama ning seegi läks suht raskelt. Sellepärast vast nii odav hind oligi, aga eks jätkan otsinguid.
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
BMW rool ongi suht raske(võrreldes näiteks Audiga), aga no kui 2 käega on raske keerata, siis see ikka õige asi pole. Ja värin oli vast pihustitest. Aga jah, nagu ma ütlesin, ei ole mõtet otsida autot sealt mudeli kõige odavamast otsast. Odav hind on põhjusega.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Oled rekka rooli enne keeranud üldse? Minu omadel saab paari näpuga hakkama...Zil`i ajad on möödas . Sry OT pärast.Slo7e kirjutas: Samuti rool oli väga jäik, selline tunne nagu istuks suure rekka taga ning pidin reaalselt jõudu kasutama ja rooli kahe käega pöörama ning seegi läks suht raskelt.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Rool oli ikkagi üliraske. Oled ikka kindel, et probleem pihustites? Minekut autol üldse polnud ning samas omanik väitis, et ta ~pool aastat tagasi vahetas pihusteid.Vanquish kirjutas:BMW rool ongi suht raske(võrreldes näiteks Audiga), aga no kui 2 käega on raske keerata, siis see ikka õige asi pole. Ja värin oli vast pihustitest. Aga jah, nagu ma ütlesin, ei ole mõtet otsida autot sealt mudeli kõige odavamast otsast. Odav hind on põhjusega.
http://www.auto24.ee/used/1227240" onclick="window.open(this.href);return false; Vaatasin ka selle BMW üle,see tundus tunduvalt korralikum. Aga selle läbisõit ~ 400 000 ja kogu auto ajaloo jooksul pole vahetatud ei turbot ega ka kõrgsurvepumpasid, seega ei tahtnud olla järgmine omanik, kelle käes kõik need asjad välja vahetuvad.
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Eks ma toongi võrdluseks vanemaid rekkaid ilma roolivõimendita. Selle BMW-ga oli samamoodi. Kasutasin ikka reaalselt jõudu, et see rool täielikult välja pöörata.TiitR kirjutas:Oled rekka rooli enne keeranud üldse? Minu omadel saab paari näpuga hakkama...Zil`i ajad on möödas . Sry OT pärast.Slo7e kirjutas: Samuti rool oli väga jäik, selline tunne nagu istuks suure rekka taga ning pidin reaalselt jõudu kasutama ja rooli kahe käega pöörama ning seegi läks suht raskelt.
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Slo7e kirjutas:Rool oli ikkagi üliraske. Oled ikka kindel, et probleem pihustites? Minekut autol üldse polnud ning samas omanik väitis, et ta ~pool aastat tagasi vahetas pihusteid.Vanquish kirjutas:BMW rool ongi suht raske(võrreldes näiteks Audiga), aga no kui 2 käega on raske keerata, siis see ikka õige asi pole. Ja värin oli vast pihustitest. Aga jah, nagu ma ütlesin, ei ole mõtet otsida autot sealt mudeli kõige odavamast otsast. Odav hind on põhjusega.
http://www.auto24.ee/used/1227240" onclick="window.open(this.href);return false; Vaatasin ka selle BMW üle,see tundus tunduvalt korralikum. Aga selle läbisõit ~ 400 000 ja kogu auto ajaloo jooksul pole vahetatud ei turbot ega ka kõrgsurvepumpasid, seega ei tahtnud olla järgmine omanik, kelle käes kõik need asjad välja vahetuvad.
Väga tore, et jagad tagasisidet autodest, mida oled käinud vaatamas, katsumas.
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
järgmisena plaanis ülevaadata see auto http://www.auto24.ee/used/1217130" onclick="window.open(this.href);return false;
Oskab keegi öelda, mis nupud on seal paneelil mõlemalt poolt istmesoojenduste kõrval?
Oskab keegi öelda, mis nupud on seal paneelil mõlemalt poolt istmesoojenduste kõrval?
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Istme ventileerimise nupud?
BMW E36 316i kupee '95 -> BMW E39 525d sedaan '00 -> BMW E36 318i kabrio '96 -> BMW E46 320Ci M-tech II kupee '02 -> BMW E39 528i touring '98 -> BMW E39 528i sedaan '97
-
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 31.08.2012 00:57 03
- Peamine sõiduk: BMW G30
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Pigem äkki tagumised istmesoojendused ikka?
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Kas istme ventilatsioon läheb tööle eraldi nupust? Arvasin, et see on automaatnefunktsioon.Jokker kirjutas:Istme ventileerimise nupud?
Natukene ebamugav lahendus oleks panna tagumised istmesoojendused eespaneelile. Aga ei saa ka kindlalt välistada seda varianti.Smart49 kirjutas:Pigem äkki tagumised istmesoojendused ikka?
Oskab keegi targem siis kindlalt öelda millega on tegemist? Mina alguses arvasin, et tegemist on masaažifunktsiooniga, aga kui hakkasin vaatama varustuse listi vin-koodi järgi, siis sellist asja ma sealt ei leidnud.
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Need on jah istme vent nupud,igat asja saad eraldi sisse välja lülitada,oleks massaaz ka siis oleks see rida nuppe täis seal.
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Võib tunduda natuke lolli küsimusena, aga kuna pole kunagi nende istmeventilatsioonidega kokku puutunud, siis mis jaoks üldse sellist funktsiooni vaja on?rustisan kirjutas:Need on jah istme vent nupud,igat asja saad eraldi sisse välja lülitada,oleks massaaz ka siis oleks see rida nuppe täis seal.
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Selleks, et suvel kuuma ilmaga istumine hauduma ei hakkaks.
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Selleks pidi ju olema eraldi lisa istmejahutus?!qpi kirjutas:Selleks, et suvel kuuma ilmaga istumine hauduma ei hakkaks.
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
See variant jääb ära, sest auto vajab nokitsemist. Vigadeks oli siis omaniku poolt mainitud mõrane juhipoolne pakettaken ja probleem kübemefiltriga. Kuid need on pisiasjad. Kahlustav oli omaniku müügiargument, mis seisnes selles, et auto on olnud tema käes 3 kuud ning väidetavalt tekkis järsku vajadus suurema auto järgi. Aga põhiliseks argumendiks jäi ikkagi see, et autol puudub täielikult nii hooldus- kui ka remondiajalugu. Ehk siis antud omanik on autot kusagil tuttava juures hooldanud ja remontinud, kuid tšekkid puuduvad (samamoodi oli ka kahel eelmisel E60-l) ning enne teda oli auto Rootsis ühe eestalse käes, kes väidetavalt hooldas ja remontis autot ainult BMW esinduses, kuid jällegi hoolduste ja remondi ajalugu ning tšekkid puuduvad. Seega lõppkokkuvõttes, et ei soovi osta autot tundmatu ajalooga ning pärast investeerida veel samasugune summa, et auto korda saada.Slo7e kirjutas:järgmisena plaanis ülevaadata see auto http://www.auto24.ee/used/1217130" onclick="window.open(this.href);return false;
Nüüd kaalusin põhjalikult ja otsustasin, et ~10 000 euro eest on tõesti väga raske korraliku E60 leida. Nüüd sattus huviorbiiti tunduvalt kallim ja lisaderohke isend, mis väidetavalt Saksamaalt BMW esindusest toodud ning tegemist oli liisingu tagastatud autoga. Link on siis siin http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1148486" onclick="window.open(this.href);return false; . Ehk võib-olla on keegi seda autot vaatamas käinud või omab mingisugust infot selle kohta?
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Kübemefiltri jutuga pani omanik küll võssa - nimelt puudub sel konkreetsel masinal selline asi!Slo7e kirjutas:See variant jääb ära, sest auto vajab nokitsemist. Vigadeks oli siis omaniku poolt mainitud mõrane juhipoolne pakettaken ja probleem kübemefiltriga.Slo7e kirjutas:järgmisena plaanis ülevaadata see auto http://www.auto24.ee/used/1217130" onclick="window.open(this.href);return false;
Ai, sel "süda" juba natuke teisest puust , sisu kena, aastajärele paljud lapsehaigused ilmselt kõrvaldatud...kuid no värv pole üldse minu maitseSlo7e kirjutas: Link on siis siin http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1148486" onclick="window.open(this.href);return false; . Ehk võib-olla on keegi seda autot vaatamas käinud või omab mingisugust infot selle kohta?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Ju siis mina sain valesti aru, aga tema mainis, et masin ajas tahma ja lasi musta suitsu vms, ta ise täpselt ei teadnud, milles probleem, seega ise tegin sellise järelduse, et probleem selle filtriga. Aga jah minu viga, ju siis probleem milleski muus.TiitR kirjutas:Kübemefiltri jutuga pani omanik küll võssa - nimelt puudub sel konkreetsel masinal selline asi!Slo7e kirjutas:See variant jääb ära, sest auto vajab nokitsemist. Vigadeks oli siis omaniku poolt mainitud mõrane juhipoolne pakettaken ja probleem kübemefiltriga.Slo7e kirjutas:järgmisena plaanis ülevaadata see auto http://www.auto24.ee/used/1217130" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Tal on just see õige mootor, mida alati olen tahtnud. Ideaalis oleks muidugi FL mudel ja 210 kw, aga eks 200 kw käib ka. Arvestades seda, et antud masinat võib ka chippida ja ~30 kw tuleb juurde, siis minekut sel autol on küll ja küll. Värvi kohta nii palju, et see üks mu lemmikutest värvidest, musta värvi E60 M-paketiga näeb tunduvalt agressivsem välja, aga see tumepunane värv on väga silmatorkav, olen alati sellistele autodele tähelepanu pööranud.Ai, sel "süda" juba natuke teisest puust , sisu kena, aastajärele paljud lapsehaigused ilmselt kõrvaldatud...kuid no värv pole üldse minu maitse
Ainuke lisa, mis siit puudu jääb on parkimisandurid. Aga tänapäeval pole mingi probleem neid juurde osta. Muidu tundub auto väga viisakas. Eks homme uurin UMis selle kohta tausta ka.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Hea tähelepanek, ise ei pannud tähelegi, et PDC puudu. Muidu pole nagu lisadega koonerdatud, kuid selline praktiline lisa on tellimata jäetud
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
Puhtalt huvi pärast küsin, et mismoodi see UMist uurimine käib? Lihtsalt saadad neile vin koodi ja nemad heast tahtest saadavad vastu, kas on hooldatud kuskil ja mis tehtud? Või maksab see asi ka midagi?
Re: BMW E39 530d 142 kW vs E60 530d 160 kw
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1148486" onclick="window.open(this.href);return false;
Käisin ka seda paar kuud tagasi vaatamas.
Mingi rullik tegi kõva häält. Õlivahetus "tuli" oli juba kollases.
Püsikaga sõites ~60km/h kõikusid mootoripöörded päris kõvasti (Netist lugedes võib järeldada, et k.kasti turbiin läbi või siis õli väga must).
Lisaks oli autol salong üli pasane, vbl on tänaseks ära koristatud.
Käisin ka seda paar kuud tagasi vaatamas.
Mingi rullik tegi kõva häält. Õlivahetus "tuli" oli juba kollases.
Püsikaga sõites ~60km/h kõikusid mootoripöörded päris kõvasti (Netist lugedes võib järeldada, et k.kasti turbiin läbi või siis õli väga must).
Lisaks oli autol salong üli pasane, vbl on tänaseks ära koristatud.