Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
0tt kirjutas:Puhtalt huvi pärast küsin, et mismoodi see UMist uurimine käib? Lihtsalt saadad neile vin koodi ja nemad heast tahtest saadavad vastu, kas on hooldatud kuskil ja mis tehtud? Või maksab see asi ka midagi?
Ise pole veel uurinud, aga näiteks mu tuttav tegi niimodi küll, tuli UMi vinkoodiga kohale ning uuris auto tausta. See ei maksnud talle midagi. Ma ise ei kavatse UMi sõita, eks uurin seda, kas telefoni või e-maili teel.
Käisin ka seda paar kuud tagasi vaatamas.
Mingi rullik tegi kõva häält. Õlivahetus "tuli" oli juba kollases.
Püsikaga sõites ~60km/h kõikusid mootoripöörded päris kõvasti (Netist lugedes võib järeldada, et k.kasti turbiin läbi või siis õli väga must).
Lisaks oli autol salong üli pasane, vbl on tänaseks ära koristatud.
Suured tänud asjaliku info eest. Kas siis nendel põhjustel jäigi auto ostmata? Või oli seal veel midagi kahtlast? Ega sa ei uurinud auto tausta UMist, sest omaniku sõnul tegemist on BMW esindusest ostetud autoga kui liisingu tagastatud vara?
Ei hakanud auto ajalugu ja seisukorda põhjalikumalt kontrollima, esmamulje ei olnud sobiv ja sellest piisas.
Kui sa ei ole auto omanik siis sulle UM-is öeldakse vin koodi järgi auto ls ja kust pärit on, vbl ka kus ja millised on olnud viimased sissekanded.
Tegelikult on UM-is sõiduki ajaloo infopäring hinnakirja järgi ~20euri.
Slo7e kirjutas:järgmisena plaanis ülevaadata see auto http://www.auto24.ee/used/1217130" onclick="window.open(this.href);return false;
Oskab keegi öelda, mis nupud on seal paneelil mõlemalt poolt istmesoojenduste kõrval?
http://www.auto24.ee/used/1076158" onclick="window.open(this.href);return false; Leidsin vana müügikuulutuse. Omanik väitnud, et ostnud autot Rootsist. Aga jah, nüüd on pilt selge, 20 tollised veljed jättis endale ning pani müüki veel kallimalt kui ise soetas
Slo7e kirjutas:järgmisena plaanis ülevaadata see auto http://www.auto24.ee/used/1217130" onclick="window.open(this.href);return false;
Oskab keegi öelda, mis nupud on seal paneelil mõlemalt poolt istmesoojenduste kõrval?
http://www.auto24.ee/used/1076158" onclick="window.open(this.href);return false; Leidsin vana müügikuulutuse. Omanik väitnud, et ostnud autot Rootsist. Aga jah, nüüd on pilt selge, 20 tollised veljed jättis endale ning pani müüki veel kallimalt kui ise soetas
Meenub ka see kuulutus, kunagi sai ka uuritud selle auto kohta, ise loobusin kohe mõtetest, peale telefoni kõnet, vähemalt oli omanik arvatavasti aus.
Ai, sel "süda" juba natuke teisest puust , sisu kena, aastajärele paljud lapsehaigused ilmselt kõrvaldatud...kuid no värv pole üldse minu maitse
Tal on just see õige mootor, mida alati olen tahtnud. Ideaalis oleks muidugi FL mudel ja 210 kw, aga eks 200 kw käib ka. Arvestades seda, et antud masinat võib ka chippida ja ~30 kw tuleb juurde, siis minekut sel autol on küll ja küll. Värvi kohta nii palju, et see üks mu lemmikutest värvidest, musta värvi E60 M-paketiga näeb tunduvalt agressivsem välja, aga see tumepunane värv on väga silmatorkav, olen alati sellistele autodele tähelepanu pööranud.
Ainuke lisa, mis siit puudu jääb on parkimisandurid. Aga tänapäeval pole mingi probleem neid juurde osta. Muidu tundub auto väga viisakas. Eks homme uurin UMis selle kohta tausta ka.
Ta võtab ikka rohkem kui 10.9 Linnas (talvel veel rohkem) naise tuttaval sama aasta väljalaskega auto ja minu mäletamise järgi sa tahtsid öko pilli .
Tahan jah, kuid alati vaatan ka mootori võimsuse ja ökonoomsuse suhet. Sellise võimsuse jaoks ta on ikkagi väga öko. Aga niikuinii see auto langes välja, nii et jätkan 3.0d 160 kW otsinguil
Otsingud jätkuvad. Oskab keegi seda isendit kommenteerida? Võib-olla on keegi seda vaatamas käinud või müüjaga suhelnud? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1012934" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui ökonoomsus oluline on ja ~13k raha koos siis soovitan natuke veel koguda ja osta juba LCI.
Faclifti mootorid on liitri võrra ökonoomsemad kui vanemad ja näeb ka märksa värskem välja.
Paap kirjutas:Kui ökonoomsus oluline on ja ~13k raha koos siis soovitan natuke veel koguda ja osta juba LCI.
Faclifti mootorid on liitri võrra ökonoomsemad kui vanemad ja näeb ka märksa värskem välja.
Näiteks nagu see isend? Aga kas FL versioonil ei peaks mootor 173 kW olema? http://www.auto24.ee/used/1231227" onclick="window.open(this.href);return false;
Paap kirjutas:Kui ökonoomsus oluline on ja ~13k raha koos siis soovitan natuke veel koguda ja osta juba LCI.
Faclifti mootorid on liitri võrra ökonoomsemad kui vanemad ja näeb ka märksa värskem välja.
Näiteks nagu see isend? Aga kas FL versioonil ei peaks mootor 173 kW olema? http://www.auto24.ee/used/1231227" onclick="window.open(this.href);return false;
See on jah uuem 173kw, küsi vin kood ja vaata järgi.
Seda tuleb ikka ette, et kuulutuses või isegi passis on mõni kw mööda.
Slo7e kirjutas:Otsingud jätkuvad. Oskab keegi seda isendit kommenteerida? Võib-olla on keegi seda vaatamas käinud või müüjaga suhelnud? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1012934" onclick="window.open(this.href);return false;
See auto oli leedus müügis 10 000€.Tahtsin alguses ise seda osta kuid omanik ei olnud väga usaldusväärne ja tekkisid erinevad probleemid.Jättis igaljuhul kahtlase mulje .Aga jah auto seisukorra kohta ei oska öelda.Eks keegi ta ära ostis ja nüüd tahab vahelt teha.
Slo7e kirjutas:Otsingud jätkuvad. Oskab keegi seda isendit kommenteerida? Võib-olla on keegi seda vaatamas käinud või müüjaga suhelnud? http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1012934" onclick="window.open(this.href);return false;
See auto oli leedus müügis 10 000€.Tahtsin alguses ise seda osta kuid omanik ei olnud väga usaldusväärne ja tekkisid erinevad probleemid.Jättis igaljuhul kahtlase mulje .Aga jah auto seisukorra kohta ei oska öelda.Eks keegi ta ära ostis ja nüüd tahab vahelt teha.
Tänud info eest. Omanik mainis, et tõi ise seda Itaaliast. Aga jah, eks see variant langeb ka nüüd välja, pole soovi soetada kahtlast autot veel kahtlasema ajalooga.
rustisan kirjutas:Sel viimasel pole xenon tulesi ees,ilma milleta ise kindlasti e60 ei ostaks.
Olen 110% nõus, selline auto ilma xenonita ei kõlba kuskile:)
Aftermarket pole see õige!
Aga see auto on ise piltide ja hinna järgi päris maasikas, kui otsiks autot siis kindlasti läheks vaatama, must comfort sisu ja suur ekraan selle hinna eest juba hea. Lisaks ilus värv.
Kus soovitaksite teha BMW E60 ostueelset kontrolli Tallinnas v.a. UM? Teab keegi kohta, kus pädevad mehed töötavad, soovitatavalt BMW alal ja küsivad ka adekvaatset summat selle eest?
Uurin seda, sest pole ise Tallinna inimene. Seega kogu info on teretulnud.
Slo7e kirjutas:Kus soovitaksite teha BMW E60 ostueelset kontrolli Tallinnas v.a. UM? Teab keegi kohta, kus pädevad mehed töötavad, soovitatavalt BMW alal ja küsivad ka adekvaatset summat selle eest?
Uurin seda, sest pole ise Tallinna inimene. Seega kogu info on teretulnud.
http://www.carmasters.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Iga bmw ostuga seal käinud.Soovitan!
525d 2005a on 130kw mitte 160kw.
Miks mitte teha ostueelset 24p testi UM-is? Igas nö. bmw remondikohas maksab see ~100euri, ega UM is ka oluliselt kallim ei ole. Pigem vaata kus kiiremini aja saad, enamasti ikka nädal järjekord.
525d 2005a on 130kw mitte 160kw.
Miks mitte teha ostueelset 24p testi UM-is? Igas nö. bmw remondikohas maksab see ~100euri, ega UM is ka oluliselt kallim ei ole. Pigem vaata kus kiiremini aja saad, enamasti ikka nädal järjekord.
Tegemist on 525 xi-ga, seega 160 kw. UMis maksab 24p test 130 euri. Aga ma sain deiv0 mainitud kohas aja kirja, seega kõik korras.
Paap kirjutas:Sry, vaatasin, et jutt käis ennem diislist, ökonoomsusest ja võimsusest.
Nüüd teema vahetunud
Korraliku diisli on väga raske leida. Samas hakkasin kaaluma oma aastast sõitu ning tegin järelduse, et mõttekam on mul vast bensiin võtta, sest aastane läbisõit on mul maksimum 20 000 km ja 95% neist on linnasõidud(ummikud Narva linnas puuduvad) ning kõik on lühikesed otsad 1-2 km. Seega diisel ei tasu ennast ära, sest diisli puhul säästaks 1-2 liitrit sajale kütuse pealt, kuid invsteeriks 2 korda rohkem remonti.
Paap kirjutas:Sry, vaatasin, et jutt käis ennem diislist, ökonoomsusest ja võimsusest.
Nüüd teema vahetunud
Korraliku diisli on väga raske leida. Samas hakkasin kaaluma oma aastast sõitu ning tegin järelduse, et mõttekam on mul vast bensiin võtta, sest aastane läbisõit on mul maksimum 20 000 km ja 95% neist on linnasõidud(ummikud Narva linnas puuduvad) ning kõik on lühikesed otsad 1-2 km. Seega diisel ei tasu ennast ära, sest diisli puhul säästaks 1-2 liitrit sajale kütuse pealt, kuid invsteeriks 2 korda rohkem remonti.
Lugedes su mõttekäiku aastase läbisõidu kohta siis soovitaks sul üldse jala käia kui 95% on 1-2km otsad.
Samas kui sa neid otsasid päevas u 30-40tk teed siis ei oska ma enam midagi soovitada...