HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
http://www.auto24.ee/used/1765288" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegemist on Itaalia päritoluga konstruktoriga.
Müüaks on Andres Kivistik (nimi võib olla tegelikult muu), kes on eriti kaval vend...
Tel. nr. +372 55913886 (samas müüa võib vabalt seda muuta, olge ettevaatlikud).
Auto on juba väga kaua müügil, rohkem kui pool aastat kindlasti, hind on juba paar tuhat langenud, ilmselt langeb veel rohkemgi...
Autole on teostatud 24 punkti test United Motors'is.
See käekiri nendel lehtedel on teadagi milline, seega kirjutan välja, mis kirjas.
Tulemused:
- parem küljepeegel ei tumene
- sigareti süütaja ei lukustu all asendis
- kõik rehvid kulunud; esimene vasak logari ots katki
- esimesi piduri kettaid treitud
- kapoti lüliti ei tööta
- näidikute klaas mõradega
- tagumine ülemine õõts lõtkuga
- käigukasti pistik ja põhi lekivad
- cooleri torud lekivad
- väntvõlli esimene rihmaratas praguline
- roolilatis lõtk, rooli keerates ragin
- esimene klaas tugevalt kriibitud
- sisselaske kollektori alt õline
- esimesed piduriketaste jahutuskanalid katki
- esimesed stabika puksid kulunud
- kardaani leevendus muhv lõtkuga
- summuti kinnitus kõver
- esimese parema amordi läbilöögi puks katki
- taga parem logari nurk katki
- tagumine parem pidurivoolik praguline.
Proovisõidul esineb 100km/h sõites vibratsioon.
Väidetav (!) läbisõit 157 000. Kontrollida ei ole võimalik, kuna ajalugu andmebaasis puudub.
Lisaks suuliselt oli öeldud, et pool või rohkem auto keredetailidest oli ülevärvitud (ametlikult ei pannud kirja).
United Motors ei olnud nõus sellele autole liisingu jäoks hindamisakti väljastada!!!
Konkreetse isengi puhul ei ole mõtet oma raha ja aega raisata.
Päikest!
Tegemist on Itaalia päritoluga konstruktoriga.
Müüaks on Andres Kivistik (nimi võib olla tegelikult muu), kes on eriti kaval vend...
Tel. nr. +372 55913886 (samas müüa võib vabalt seda muuta, olge ettevaatlikud).
Auto on juba väga kaua müügil, rohkem kui pool aastat kindlasti, hind on juba paar tuhat langenud, ilmselt langeb veel rohkemgi...
Autole on teostatud 24 punkti test United Motors'is.
See käekiri nendel lehtedel on teadagi milline, seega kirjutan välja, mis kirjas.
Tulemused:
- parem küljepeegel ei tumene
- sigareti süütaja ei lukustu all asendis
- kõik rehvid kulunud; esimene vasak logari ots katki
- esimesi piduri kettaid treitud
- kapoti lüliti ei tööta
- näidikute klaas mõradega
- tagumine ülemine õõts lõtkuga
- käigukasti pistik ja põhi lekivad
- cooleri torud lekivad
- väntvõlli esimene rihmaratas praguline
- roolilatis lõtk, rooli keerates ragin
- esimene klaas tugevalt kriibitud
- sisselaske kollektori alt õline
- esimesed piduriketaste jahutuskanalid katki
- esimesed stabika puksid kulunud
- kardaani leevendus muhv lõtkuga
- summuti kinnitus kõver
- esimese parema amordi läbilöögi puks katki
- taga parem logari nurk katki
- tagumine parem pidurivoolik praguline.
Proovisõidul esineb 100km/h sõites vibratsioon.
Väidetav (!) läbisõit 157 000. Kontrollida ei ole võimalik, kuna ajalugu andmebaasis puudub.
Lisaks suuliselt oli öeldud, et pool või rohkem auto keredetailidest oli ülevärvitud (ametlikult ei pannud kirja).
United Motors ei olnud nõus sellele autole liisingu jäoks hindamisakti väljastada!!!
Konkreetse isengi puhul ei ole mõtet oma raha ja aega raisata.
Päikest!
-
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 31.08.2012 00:57 03
- Peamine sõiduk: BMW G30
- Asukoht: Tallinn
Re: HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
Pikemat mudelinime pole küll vist varem näinud
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
Täiesti tüüpiline e60 oma tüüpiliste vigadega
Aga eks kellelegi ikka abiks kui vaatama tahab minna.
Aga eks kellelegi ikka abiks kui vaatama tahab minna.
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
Rihmaratas ja roolilatt on nagu ainukesed päris probleemid auto juures, muu kõik huinjaa. Normaalne kulumine 2008 aasta auto kohta.
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3483
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
Tahtsin sama öelda!illukas316 kirjutas:Rihmaratas ja roolilatt on nagu ainukesed päris probleemid auto juures, muu kõik huinjaa. Normaalne kulumine 2008 aasta auto kohta.
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
Re: HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
Midagi eriti traagilist ei ole näinud, vaadake foorumi e60 kasutajate teemasid, seal on saamad probleemid.
+372 5 100 607
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
Uue auto saab UM-ist ju Roolilatt ja rihmaratas on tüüpvead, ülejäänud nipet näpet. Auto on lihtsalt ülehinnatud.
Re: HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
Nalja teed või?illukas316 kirjutas:Rihmaratas ja roolilatt on nagu ainukesed päris probleemid auto juures, muu kõik huinjaa. Normaalne kulumine 2008 aasta auto kohta.
Minumeelest on 13 500 eur selle põlvkonna 5'se suhtes juba piisavalt suur summa, et selle raha eest saab osta järje peal hoitud auto. Isegi, kui omal käel (mitte UM'is) hakata neid probleeme lahendama, kujuneb selle auto hind ikka väga kirveks. Mõni ime, et UM selle hinna peale akti ei olnud nõus väljastama.
Täishooldus (sest ajalugu ju tegelikult ei ole). Uus latt. Uus esiklaas. Suvine ja talvine rehvijooks. Kui see vibra oleks lihtsalt rehvide, tasakaalustamise või sillastendi teema, oleks see juba lahendatud, aga ei ole ju lahendatud. Seda vibra ei pruugigi sealt lõpuni välja saada. Kõik need asjad, mis lekivad, tuleks tegelikult ära lahendada. Rihmaratas. Uued kettad. Mis inimene üldse tänapäeval kettaid treib? Lisaks palju nö. pisivigasid, mis siin enamiku jaoks tunduvad olevat "huinjaa", aga mida normaalsed inimesed lahendavad auto juures jooksvalt. See kõik nõuab reaalset aega ja raha, kokkuvõttes arvestatavalt. Ei usu mina, et 24 punkti testi vigade nimekiri ammendav on st. list läheb pikemaks.
Kui selle auto alla täiendavalt panna näiteks 3 või 4 tuh eur ja teha enam-vähem kõik ära, siis hiljem müües jääb ta ikkagi ilma istmesoojendusteta, suht tagasihoidliku varustusega ja hämara ajalooga Itaalia/Poola/Leedu kompotiks, mida ostetakse ainult siis, kui hind on odav. Praegu ei ole ju odav.
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
Võib-olla tõesti, ma pole nii kodus viieste turuga, et hinda täpselt kommenteerida. Aga selle auto puhul ei pea mu meelest kõiki asju peensusteni jonksu ajama ja uueks tegema, et mõnusat autosõitu nautida. See nagu rohkem isiklikes kapriisides kinni. Tundub, et ka teema algataja on suht kapriisne ja reageerib veits üle. Või aeti talle jama, et tegemist superhüper korras autoga ja on nüüd pahane, et pidi UMis testi kinni maksma.T I M kirjutas:[
Kui selle auto alla täiendavalt panna näiteks 3 või 4 tuh eur ja teha enam-vähem kõik ära, siis hiljem müües jääb ta ikkagi ilma istmesoojendusteta, suht tagasihoidliku varustusega ja hämara ajalooga Itaalia/Poola/Leedu kompotiks, mida ostetakse ainult siis, kui hind on odav. Praegu ei ole ju odav.
-
- Huviline
- Postitusi: 232
- Liitunud: 23.08.2003 15:10 23
- Peamine sõiduk: Bmw M5
- Asukoht: Tartu
Re: HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
Seda bmw testi ei saa päris puhta kullana ka võtta. Ega jah alles jääb roolilatt. Mis reaalselt 90% suuremal või vähemal määral pees. Ülejäänud kas elementaarsed vahetada kui auto ostad või ei maksa sittagi! Hiljuti sama kogemus UM-iga . Sai ka 24 punkti test tehtud ja sinna pandi ka neid tihendi asju ja rehvid. Ostja oli sokis aga polnud autot ise näinud. Seega sai viidud tln. bm autosse! Seal tehti kalkull 400 euri ja müüdud oligi. Vahepeal said puksid korda,5 mm rehvid 21" sobisid, rihmaratas sai korda. Sillas mõni puks ja simmerid läksid vahetusse. Reaalselt kui need vead ära teha ,siis on ju ideaalkorras pill! Mõttetu ala!!! NB ei ole ,selle autoga seotud aga ei tea kas nutta või naerda
Re: HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
Rihmaratas on selle mootori puhul "tavaline kuluosa". Tavaline, kuid mitte odav. Lammaritest osta on raske, ja ei ole mõtet, sest nende seisund on ainult müügiks sobilik. Uue originaali hind 468€, b-osa forssist ostes 211€ + kindlasti ka vahetus. Tehke edasised järeldused ise.
Vähemalt normaalsed kasutatud suvekad, normaalsed talvekad...
Lattist ja muust ei taha isegi rääkida...
T I M ütles kõik õigesti, sellist autot ostab ainult see, kelle jaoks odavam tähendab parem.
Ma ise ainult jagasin infi, edasi iga üks otsustab ise.
Mu postituse eesmärk oli hoiatada...mõnede seltsimeeste jaoks aga see on "reklaam"
Vähemalt normaalsed kasutatud suvekad, normaalsed talvekad...
Lattist ja muust ei taha isegi rääkida...
T I M ütles kõik õigesti, sellist autot ostab ainult see, kelle jaoks odavam tähendab parem.
Ma ise ainult jagasin infi, edasi iga üks otsustab ise.
Mu postituse eesmärk oli hoiatada...mõnede seltsimeeste jaoks aga see on "reklaam"
Viimati muutis bukake, 30.07.2014 00:11 40, muudetud 1 kord kokku.
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3483
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
Leia mulle üks kasutatud masin, mis on sama heas korras nagu tehasest välja veerenud auto.
Kasutatud auto tähendab kulumist ja veidi remonti on loomulik. Vahe on selles, et uutel autodel maksavad varuosad palju rohkem, vanematel autodel samad asjad kõvasti vähem.
Loo moraal oleks selline, et kui raha remondi jaoks ei ole, siis ei ole mõtet väga e60 vaadata. e34 oleks sobilikum.
NB! UM tunnistatakse kõik roolilatid vigaseks
No hard feelings
Kasutatud auto tähendab kulumist ja veidi remonti on loomulik. Vahe on selles, et uutel autodel maksavad varuosad palju rohkem, vanematel autodel samad asjad kõvasti vähem.
Loo moraal oleks selline, et kui raha remondi jaoks ei ole, siis ei ole mõtet väga e60 vaadata. e34 oleks sobilikum.
NB! UM tunnistatakse kõik roolilatid vigaseks
No hard feelings
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
- Rene Rasmus
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 16.10.2011 22:15 13
Re: HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
Mul tekkis BMW roolilattitega seoses üks veits teemaväline küsimus. Keegi kellel on olnud keskmise lõtkuga roolilatt ja selle siis uue vastu vahetanud, et kui suur on vahe roolitunnetuses, juhitavusel jne (bmw ju ikkagi drivers car ) ??
Re: HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
157000 mainiti läbisõiduks, selle aja peale peaks veel vägagi ühes tükis auto olema ja sellist kulumisest tingitud nimekirja olla ei tohiks. Pigem samapalju maha keritud, siis on reaalne.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
Miks bmw roolilatti vahetada? nagunii varsti jälle läbi
Aga jah tüüpiline e60 eesti turul
Aga jah tüüpiline e60 eesti turul
-
- Huviline
- Postitusi: 232
- Liitunud: 23.08.2003 15:10 23
- Peamine sõiduk: Bmw M5
- Asukoht: Tartu
Re: HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
Jummala õige jutt. Ei ole mõtet üle varju hüpata! Kui sellise pilli jõuad osta ,siis ei tohiks 1000 remondiarve heidutada! Saan aru ,et kui um-is laseks korda teha, siis maksad ala 4000 selle eest. Kuid reaalsuses 1500 vast see remont maksaks. Küsi hinnast alla ja kaup koos. Innovaatiline tuleb lihtsalt olla!Günther kirjutas:Leia mulle üks kasutatud masin, mis on sama heas korras nagu tehasest välja veerenud auto.
Kasutatud auto tähendab kulumist ja veidi remonti on loomulik. Vahe on selles, et uutel autodel maksavad varuosad palju rohkem, vanematel autodel samad asjad kõvasti vähem.
Loo moraal oleks selline, et kui raha remondi jaoks ei ole, siis ei ole mõtet väga e60 vaadata. e34 oleks sobilikum.
NB! UM tunnistatakse kõik roolilatid vigaseks
No hard feelings
Re: HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
Mehed olge nüüd mõistlikud. Tõepoolest asjad nagu "sigaretisüütaja ei sulgu" või "näidikuteklaasil on mõra" on asjad mis võivad käest ära minna aga kui sul juba roolilatt lõtkuga ja krigiseb, igasugu torud, voolikud ja kast lekivad, sillad vajavad hooldamist, siis on ju selgelt arusaada, et autot ei ole reaalselt hooldatud viimased aasta/kaks. Kui masin käib ametlikult korralises hoolduses siis selliste asjadega silma kinni ei pigistata. 13500.- eurot sellise auto eest välja käija, kuna vead on "huinjaa" ei ole nüüd küll mõistlik.
Re: HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
See UM'i 24p test on nii kriitiline, et sealt ei saaks uus auto ka puhta lehega läbi. Autol jah vigu on aga päris rämpsuks ka ei nimetaks. Ma arvan, et mitte ükski 2008 aasta E60/61 ei ole nii korralik, et seal vähemalt 10 viga kirja ei saa.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
Ma usun et meie juures oleks nimekiri 2x pikem.
24 punkti test ei hõlma mootorijuhtimise kontrolli.
Sisselase saab alt õline olla ja cooleri torudest õli välja tulla vaid defektse turbo puhul mida selles testis mainitud pole muide.
Kas turborõhud olid paigas? Kas maf väärtused olid õiged? kas pihustite käiguühtlus oli ok? Olid nad õigesti sisse progetud?
Kui te tahate korralikult autot testida siis peate vähemalt mootori diagnostika tavakontrollile juurde tellima, muidu ei ole ainuüksi veermiku kontrollist piisav, et autost korralikku ùlevaadet saada. Vigade väljalugemine ei anna autost piisavalt ülevaadet. Seda pakutakse enamus kohtades kontrollpaketi sees, diagnostikat see ei sisalda.
24 punkti test ei hõlma mootorijuhtimise kontrolli.
Sisselase saab alt õline olla ja cooleri torudest õli välja tulla vaid defektse turbo puhul mida selles testis mainitud pole muide.
Kas turborõhud olid paigas? Kas maf väärtused olid õiged? kas pihustite käiguühtlus oli ok? Olid nad õigesti sisse progetud?
Kui te tahate korralikult autot testida siis peate vähemalt mootori diagnostika tavakontrollile juurde tellima, muidu ei ole ainuüksi veermiku kontrollist piisav, et autost korralikku ùlevaadet saada. Vigade väljalugemine ei anna autost piisavalt ülevaadet. Seda pakutakse enamus kohtades kontrollpaketi sees, diagnostikat see ei sisalda.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
Mina müüsin pool a tagasi 2007aLCI 535d, mis käis UM-is 24p testis.
Pärast kontrolli tehti UM-ist hinnapakkumine 1100.-
Päris hea tulemus ju, korras auto.
Tegelikult oligi väga heas korras auto, ainult, et turbod lekkisid.
UM aga tuvastas, et cooleri torud õlised ja tuleb torud/tihendid välja vahetada siis on auto korras!
Pärast kontrolli tehti UM-ist hinnapakkumine 1100.-
Päris hea tulemus ju, korras auto.
Tegelikult oligi väga heas korras auto, ainult, et turbod lekkisid.
UM aga tuvastas, et cooleri torud õlised ja tuleb torud/tihendid välja vahetada siis on auto korras!
Re: HOIATUS! BMW e60 525d 07/2008 Tallinnas! Itaalia rämps!
Patriku poolt väljatoodu meeldiv lugeda oma ala tundjalt kommentaari Jätka samas vaimus, ning palju meil eestis neid autosi ikka on mis täiesti korras on.