Kui ise kaaluks e46te siis valiks kindlasti 330d ja manuaal kastiga, sest minu silmis automaat kuidagi ei sobi sinna ja kuulates neid r4 2.0d siis noo jubedat häält teevad need, kohe meenutab mulle VAG gruppi masinat, hetkel oman 530d e39 automaatkastiga isendit ja seal isegi ei kujuta hetkel manuaal kasti ettegi kuna väga mõnus on sõita jaa tõesti võtab rohkem kütust aga samas liigub hästi kui vaja, maanteel ülimõnus ja muretu sõit. Suvel rüüpab 8l kanti ja talvel seal kuskil 12-13l kanti kütet kui teha lühikesi otsi linnas aga noo ise valisin ja pole ausalt öeldes kordagi mõelnud sellele, et on s**t masin ja võtab palju kütet kuna ise tegin teadlikult selle valiku ja tegin ka korraliku tausta uuringut. Ja kui ostma lähed masinat siis kindlasti uuri põhjalikult mille otsa sa satud kuna muidu jälle loed kuskilt foorumist kui jama see BMW ikkagi on ja kui jube see diisel sellel BMWl ikka on.
Tavahooldus Castrol õliga (täissünt 7l) pluss kolm filtrit juurde sinna läheb r6 3.0d (e39, e46 ja e53) maksma sinna 120euri kanti. Aastas korra selline summa välja käia ei ole just väga suur kulu. Tegin ka alles vanaisa Fabiale hoolduse millel on siis 1.4 51kW r3 mootor ja kõik filtrid koos Castroli õliga (täissünt 4l) läks maksma 80euri.
Kui igat senti lugeda siis ei tasu üldse üle 2 liitrise diisli mõelda. Või võta mingi mikromootoriga bensukas.
Mõni 2.0d mees võiks oma õli ja filtrite maksumuse siis ka siia panna oleks võrdlus kohe olemas kui palju see r6 tavahooldus kallim on.
Väike OT küll aga lugedes neid huvitavaid teemasid koguaeg siis tekib vahepeal tahtmine ka oma arvamus öelda, loodan, et keegi nüüd ei solvunud
BMW 325ti E46 M 2002 (141kw/245Nm), BMW X5 3.0d E53 FL Maritime 2004 (160kw/500Nm)