E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP
- Marthin
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 08.06.2012 21:08 42
- Peamine sõiduk: Honda Accord 2,0A 2005
- Asukoht: Kuressaare/Tallinn
E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP
Tervist.
Oskab keegi antud isendi puhul miskit rääkida või teab sellest midagi?
http://www.auto24.ee/used/1835922" onclick="window.open(this.href);return false;
Kummaline on see, et isendil on manuaal käigukast, kuid VIN koodi järgi peaks olema automaat.
Parimat,
M.
Oskab keegi antud isendi puhul miskit rääkida või teab sellest midagi?
http://www.auto24.ee/used/1835922" onclick="window.open(this.href);return false;
Kummaline on see, et isendil on manuaal käigukast, kuid VIN koodi järgi peaks olema automaat.
Parimat,
M.
On: Honda Accord 2,0A 114kW '05
Eelnevad autod: BMW 318i 87kW '98 - Audi A4 B5 1,8T '97 - BMW 320D 100kW '00
Eelnevad autod: BMW 318i 87kW '98 - Audi A4 B5 1,8T '97 - BMW 320D 100kW '00
- Marthin
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 08.06.2012 21:08 42
- Peamine sõiduk: Honda Accord 2,0A 2005
- Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Re: E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP
Oskad õelda veel kas on M tehasepakett või on ise pandud?Kalmer K. kirjutas:Tehaseandmete järgi on ikkagi manuaalkast.
On: Honda Accord 2,0A 114kW '05
Eelnevad autod: BMW 318i 87kW '98 - Audi A4 B5 1,8T '97 - BMW 320D 100kW '00
Eelnevad autod: BMW 318i 87kW '98 - Audi A4 B5 1,8T '97 - BMW 320D 100kW '00
Re: E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
Siin lehel VIN koodi 7 viimase numbri järgi näeb kohe ära, et manuaal ja M-tech 2 pakett tehases külge pandud.
Siin lehel VIN koodi 7 viimase numbri järgi näeb kohe ära, et manuaal ja M-tech 2 pakett tehases külge pandud.
BMW E36 316i kupee '95 -> BMW E39 525d sedaan '00 -> BMW E36 318i kabrio '96 -> BMW E46 320Ci M-tech II kupee '02 -> BMW E39 528i touring '98 -> BMW E39 528i sedaan '97
- Marthin
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 08.06.2012 21:08 42
- Peamine sõiduk: Honda Accord 2,0A 2005
- Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Re: E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP
Käisin täna vaatamas. Väliselt väga korralik, roostet ei esinenud. Sisu ka üsna puhas ja korralik. Naisterahva käsutuses olnud alates 2006a. Eelnevalt olnud United Motorsi käsutuses.
Mõtlema pani läbisõit milleks 165 000km. Minumeelest on see veidi halb läbisõit, kuna enamasti 200 000 pealt hakkab seal vahetust vajama igasugused jubinad ja tüüpvead.. kui arvan valesti, siis parandage mind.
Ning kas tasub carmastersi ostueelsele ülevaatusele veel teha united motorsi ajaloo kontroll?
Mõtlema pani läbisõit milleks 165 000km. Minumeelest on see veidi halb läbisõit, kuna enamasti 200 000 pealt hakkab seal vahetust vajama igasugused jubinad ja tüüpvead.. kui arvan valesti, siis parandage mind.
Ning kas tasub carmastersi ostueelsele ülevaatusele veel teha united motorsi ajaloo kontroll?
On: Honda Accord 2,0A 114kW '05
Eelnevad autod: BMW 318i 87kW '98 - Audi A4 B5 1,8T '97 - BMW 320D 100kW '00
Eelnevad autod: BMW 318i 87kW '98 - Audi A4 B5 1,8T '97 - BMW 320D 100kW '00
Re: E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP
ära osta autot läbisõidu järgi
-
- Huviline
- Postitusi: 220
- Liitunud: 19.10.2012 22:02 30
- Peamine sõiduk: Liisingupill
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP
Natuke naljakas teooria . Kui see on antud auto reaalne läbisõit, siis 200 000-ni on aega küll ju. Niikuinii tuleb kasutatud auto puhul midagi remontida - sellest ei pääse. Väiksema läbisõiduga 12 aastat vana bemmi vaevalt, et leiad.Marthin kirjutas: Mõtlema pani läbisõit milleks 165 000km. Minumeelest on see veidi halb läbisõit, kuna enamasti 200 000 pealt hakkab seal vahetust vajama igasugused jubinad ja tüüpvead.. kui arvan valesti, siis parandage mind.
Lühidalt, kui ostueelses kontrollis öeldakse, et auto on tiptop korras, siis minu arust pole mõtet väga muretseda.
- Marthin
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 08.06.2012 21:08 42
- Peamine sõiduk: Honda Accord 2,0A 2005
- Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Re: E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP
No eelmise e46ga tiksus mul pooleteise aastaga 50k km. Nüüdsest kui googeldanud olen piisavalt selle mootori kohta siis olen jõudnud otsusele, et ei tasu riskida. Pole sellist pappi, et sinna veel mingisugune kilo+ alla panna ühe laksuga.hobo kirjutas:Natuke naljakas teooria . Kui see on antud auto reaalne läbisõit, siis 200 000-ni on aega küll ju. Niikuinii tuleb kasutatud auto puhul midagi remontida - sellest ei pääse. Väiksema läbisõiduga 12 aastat vana bemmi vaevalt, et leiad.Marthin kirjutas: Mõtlema pani läbisõit milleks 165 000km. Minumeelest on see veidi halb läbisõit, kuna enamasti 200 000 pealt hakkab seal vahetust vajama igasugused jubinad ja tüüpvead.. kui arvan valesti, siis parandage mind.
Lühidalt, kui ostueelses kontrollis öeldakse, et auto on tiptop korras, siis minu arust pole mõtet väga muretseda.
On: Honda Accord 2,0A 114kW '05
Eelnevad autod: BMW 318i 87kW '98 - Audi A4 B5 1,8T '97 - BMW 320D 100kW '00
Eelnevad autod: BMW 318i 87kW '98 - Audi A4 B5 1,8T '97 - BMW 320D 100kW '00
Re: E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP
Täitsa umbes jutt tundub nagu tavaline pereauto, mis vajab tavalist hooldust! Sul ikka raha on olemas?
- Marthin
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 08.06.2012 21:08 42
- Peamine sõiduk: Honda Accord 2,0A 2005
- Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Re: E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP
Muidu ma ei oleks seda teemat algatanud, kui raha ei oleks.pd5wmd kirjutas:Täitsa umbes jutt tundub nagu tavaline pereauto, mis vajab tavalist hooldust! Sul ikka raha on olemas?
Muretsema paneb sellel autol peal olev N42 tüüpi mootor, millele netis väga raske head tagasisidet leida.
Kuigi auto ise varustuse poolest üsna hea.
On: Honda Accord 2,0A 114kW '05
Eelnevad autod: BMW 318i 87kW '98 - Audi A4 B5 1,8T '97 - BMW 320D 100kW '00
Eelnevad autod: BMW 318i 87kW '98 - Audi A4 B5 1,8T '97 - BMW 320D 100kW '00
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP
Ennem sõida oma m47 edasi, sest see mootor on täis saast. Pm M-paketi ja olematu lisade eest 5k maksataMarthin kirjutas:Muidu ma ei oleks seda teemat algatanud, kui raha ei oleks.pd5wmd kirjutas:Täitsa umbes jutt tundub nagu tavaline pereauto, mis vajab tavalist hooldust! Sul ikka raha on olemas?
Muretsema paneb sellel autol peal olev N42 tüüpi mootor, millele netis väga raske head tagasisidet leida.
Kuigi auto ise varustuse poolest üsna hea.
Re: E46 318, 2,0 105kW n42 866MFP
selle rahaeest leiad muidugi midagi asjalikumat