Saadaval olevad E91 330xd või 325ix - nõu valimisel
- KalevE
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 20.02.2016 16:38 09
- Peamine sõiduk: BMW 325i E92
- Asukoht: Tallinn
Saadaval olevad E91 330xd või 325ix - nõu valimisel
Tervitus
On keegi antud autot juba vaatamas käinud või omab mingit lähemat infot? ARK järgi 2014 sügisel läbi Läti meile jõudnud isend.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1951985" onclick="window.open(this.href);return false;
M57 D30 peaks vast üks etemaid diisleid olema ning varustuse poolest tundub ka väga kobe isend.
Lisaks Sepa autopoe platsil siis veel selline 325ix värskelt saadaval Šveitsist
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2190257" onclick="window.open(this.href);return false;
Oletame, et saab nad mõlemad võrdse hinnaga hätte, siis kumba võiks eelistada? Hetkel mulle tundub diislikas parem, kuna kindlasti kütusekulu mõttes ökom pidada võrreldes selle bensiinikaga, varustus parem ja jõudu rohkem. Läbisõit on mul aastas 10-15k ja ~85% sellest maanteed ja autot plaanin soetada u viieks aastaks (loomulikult juhul, kui laiali miskit täiesti kapitaalselt ei lenda ) ja olen väga korralik autoomanik, ehk teen pigem alati rohkem ja varem, kui hiljem ja vähem. Ehk siis arvestades läbisõitu ja seda, et peaaegu kõik sellest toimib maanteel, mitte linnas, siis kumb oleks mõistlikum isend osta? On emma kumma mootoriga suurem riski mingi kuluka töö otsa sattuda?
On keegi antud autot juba vaatamas käinud või omab mingit lähemat infot? ARK järgi 2014 sügisel läbi Läti meile jõudnud isend.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1951985" onclick="window.open(this.href);return false;
M57 D30 peaks vast üks etemaid diisleid olema ning varustuse poolest tundub ka väga kobe isend.
Lisaks Sepa autopoe platsil siis veel selline 325ix värskelt saadaval Šveitsist
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2190257" onclick="window.open(this.href);return false;
Oletame, et saab nad mõlemad võrdse hinnaga hätte, siis kumba võiks eelistada? Hetkel mulle tundub diislikas parem, kuna kindlasti kütusekulu mõttes ökom pidada võrreldes selle bensiinikaga, varustus parem ja jõudu rohkem. Läbisõit on mul aastas 10-15k ja ~85% sellest maanteed ja autot plaanin soetada u viieks aastaks (loomulikult juhul, kui laiali miskit täiesti kapitaalselt ei lenda ) ja olen väga korralik autoomanik, ehk teen pigem alati rohkem ja varem, kui hiljem ja vähem. Ehk siis arvestades läbisõitu ja seda, et peaaegu kõik sellest toimib maanteel, mitte linnas, siis kumb oleks mõistlikum isend osta? On emma kumma mootoriga suurem riski mingi kuluka töö otsa sattuda?
Viimati muutis KalevE, 28.02.2016 20:09 24, muudetud 3 korda kokku.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1292
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E91 330xd või 325ix
Konkreetsete autode kohta ei oska midagi öelda aga kui 5ks aastaks, siis ilmselt jääd bensukaga ikkagi plussi. Su läbisõit on lihtsalt liiga väike, et diislist mingit efektiivsust loota. Eks muidugi nüüd tuleb keegi, kes ütleb, et on 3 aastat diisliga sõitnud ja pole ühtegi muret olnud aga eks te öelge. Bensukas on kordi töökindlam ja 3se kere peal on see 2.5 ka täitsa okei ilmselt. Konkreetsetest autodest, bensuka need 4 sumpa otsa on muidugi porno aga hooldusraamat ikkagi suhteliselt viisakalt täidetud ( viimase kuupäeva ei näe aga sammu järgi arvestades peaks ok olema ). Diislil jälle ekraan ja hiljem vb lihtsam lahti saada. MINA valiks kindlasti bensuka aga eks sa ise otsustad
Edu igastahes!
Edu igastahes!
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
- KalevE
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 20.02.2016 16:38 09
- Peamine sõiduk: BMW 325i E92
- Asukoht: Tallinn
Re: E91 330xd või 325ix
Ma ise vaatasin ka, et kui tagantjärgi võltsitud pole, siis benaka hooldusraamat tundub loogiliselt täidetud olevat ja kui seni oli sama omanik, siis võiks kellal see praegune näit ju korrektne olla.v6ss kirjutas:... hooldusraamat ikkagi suhteliselt viisakalt täidetud ( viimase kuupäeva ei näe aga sammu järgi arvestades peaks ok olema )
iDrive'i puudumine mind väga ei häiri, olen mõelnud ilma selleta isendi korral istuda sinna peale ostu Androidiga autoraadio (pilt) või kasutan edasi iPadi nagu praeguses sõidukis. Samas, ega kui see iDrive on ja veel Eesti kaardiga ka, no jumal temaga, ega kõik lisad, mis toimivad on ju ainult boonuseks. Aga kui keerukas multifunktsionaalse rooli istutamie taolise autole on? Poleks muidu korras masina puhul mingi takistus, aga samas roolilt raadio näppimine on tore lisa.
United Motorsis suudetaks muidu ära vaadata, kas auto läbisõit on korrektne või mitte? Plaaniks nüüd emma kumma masinaga sinna kontrolli minna, kahe autoga on muidugi korralik lisakulutus (110€ per masin) ja seega eelistaks nüüd eos juba parema isendi välja sortida
Re: E91 330xd või 325ix
miks nii oluline mis SN näitab ja kas õige või võltsitud? see ei anna auto seisukorrale mittemidagi ju. Ja bensumootori km-rid on teised mis diisli mootori omad. see Nseeria bensumootorid söövad hästi õli ka, samuti seda vaja ka eestis registreerida ja sellel CCCd ei ole ja nagu mäletan, diisli veovõllid on Bosa olemas kuid bensu esivõlle saab aint originaali. Aga muidu maitse asi, mine proovi mõlemad ja kohe saad teada kumb on sinu oma. Edu
+372 5 100 607
- KalevE
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 20.02.2016 16:38 09
- Peamine sõiduk: BMW 325i E92
- Asukoht: Tallinn
Re: E91 330xd või 325ix
No ega väga sellest ei juhindugi, aga kui ikka 400t pealt on nt 200t peale keritud, siis vast mootori üldisel kulumisel on vast vahe sees isegi juhul, kui on korrektselt hooldatud masin olnud või mis? Samas eks juba istmete trööbatuse järgi saab koha peal nii mõndagi järeldada.
Re: E91 330xd või 325ix
Sellest on nagu raske aru saada. Selleks, et diisel kasulik oleks peab palju km maha uhama? Diisli probleemid tulevad välja just suurtel läbisõitudel.Su läbisõit on lihtsalt liiga väike, et diislist mingit efektiivsust loota.
Parem oleks öelda, et kui sõidad ainult väga lühikesi otsi siis on mõttetu diislit omada. Kindlasti lase auto enne UMis üle vaadata.
Üleüldse see bensukas täitsa plank.
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: E91 330xd või 325ix
Bensukal vähemalt istmesoojendused, ei pea talvel lambanahka kasutama
- KalevE
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 20.02.2016 16:38 09
- Peamine sõiduk: BMW 325i E92
- Asukoht: Tallinn
Re: E91 330xd või 325ix
Ma seda väga ei karda, et pee ära külmetab istme külge Talvel panen masina nädalas enamasti 2x käima - esimene kord siis, kui reedel maale ja teine kord siis, kui pühapäeval või esmaspäeval Tallinna tagasi, ehk külma istme otsas piinlemist palju pole.Raemees kirjutas:Bensukal vähemalt istmesoojendused, ei pea talvel lambanahka kasutama
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: E91 330xd või 325ix
No ilmselt sul siis järgmine 5a pruuti pole või kannab ta karupükse
- KalevE
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 20.02.2016 16:38 09
- Peamine sõiduk: BMW 325i E92
- Asukoht: Tallinn
Re: E91 330xd või 325ix
Muidugi sobiva hinna ja sisuga masinates on saadaval ka selline 318d. Tollega pole kokkupuudet kellelgi? Ehk mõne foorumlase oma?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2177065" onclick="window.open(this.href);return false;
Mootor muidugi tolle 170kW 330xd kõrval poisike, aga eks selle võrra ka ökom. Loetu põhjal pidi neid natuke järgi saama aidata, et 320d näitajad, enam vähem kätte saada. Muus osas mind see võimsus väga ei huvitagi, aga möödasõidud tahaks siiski kerge vaevaga ära teha, mitte 15min planeerimise tulemusena 300k läbisõit juba mõjutab ka neid R4 mootoreid või on ka need sellised korralikud 500k kestvad taksomootorid?
Kas N seeria diislid tasuks üldse valikutest kõrvale jätte või on korralikul omanikul nende tükkideks lendamist võimalik ka vältida ilma uue mootori suurusjärku jäävaid investeeringuid tegemata? Mõned soovitavad eemale hoida neist nagu pidalitõbistest, samas teised sõidavad ja ei kurda midagi.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2177065" onclick="window.open(this.href);return false;
Mootor muidugi tolle 170kW 330xd kõrval poisike, aga eks selle võrra ka ökom. Loetu põhjal pidi neid natuke järgi saama aidata, et 320d näitajad, enam vähem kätte saada. Muus osas mind see võimsus väga ei huvitagi, aga möödasõidud tahaks siiski kerge vaevaga ära teha, mitte 15min planeerimise tulemusena 300k läbisõit juba mõjutab ka neid R4 mootoreid või on ka need sellised korralikud 500k kestvad taksomootorid?
Kas N seeria diislid tasuks üldse valikutest kõrvale jätte või on korralikul omanikul nende tükkideks lendamist võimalik ka vältida ilma uue mootori suurusjärku jäävaid investeeringuid tegemata? Mõned soovitavad eemale hoida neist nagu pidalitõbistest, samas teised sõidavad ja ei kurda midagi.
Viimati muutis KalevE, 27.02.2016 23:51 30, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: Saadaval olevad E91 320d, 330xd või 325ix - nõu valimise
Tegemist on 10 aastat vana tehniliselt küllaltki keeruka autoga, mis lendab ühest otsast laiali niikuinii.
Ise vaataks 2009+ LCI variante täieliku dokumenteeritud ajaloo ja kuni 200tkm ls.
Ise vaataks 2009+ LCI variante täieliku dokumenteeritud ajaloo ja kuni 200tkm ls.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Saadaval olevad E91 318d, 330xd või 325ix - nõu valimise
............ja nendel on keti probleemid...................!
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1292
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E91 330xd või 325ix
No üldine taks on, et kui aastane läbisõit on vähemalt 30 000 km, siis tasub diislit vaadata, alla selle bens. Diislid on probleemsemad linnas ja lühikeste otstega tõesti. Ei ole küll aru saanud, et suur läbisõit diislile muret teeks. Selle jaoks ta tehtud ongi ju. Konkreetsetest ma ei ole ka kindel, et just see bensukas parem on aga üldiselt valiks mina igastahes ennem bensu. Sellise läbisõidu juures kindlastiTauri_J kirjutas:Sellest on nagu raske aru saada. Selleks, et diisel kasulik oleks peab palju km maha uhama? Diisli probleemid tulevad välja just suurtel läbisõitudel.Su läbisõit on lihtsalt liiga väike, et diislist mingit efektiivsust loota.
Parem oleks öelda, et kui sõidad ainult väga lühikesi otsi siis on mõttetu diislit omada. Kindlasti lase auto enne UMis üle vaadata.
Üleüldse see bensukas täitsa plank.
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
-
- Huviline
- Postitusi: 151
- Liitunud: 28.01.2016 17:46 44
- Peamine sõiduk: e61 525d 130kW
- Asukoht: Rakvere
Re: Saadaval olevad E91 318d, 330xd või 325ix - nõu valimise
ma sõidan 8-10k aastas, diisel auto.
Mina arvan see võit, mis küttusekulult tuleb, halvemal juhul läheb remondi peale ehk aasta kulude poolest tuleb enamvähem sama välja mis aastas bensu raha. pikemas perspektiivis tasub diisel ikka ära.
Sõidan oma diisliga 4,5a, esimesed 2a remontisin 1500eur. viimased 2a ainult sõidan ja tangin ning vahetan ainult tavalisi kuluosi veermikus.
Mina arvan see võit, mis küttusekulult tuleb, halvemal juhul läheb remondi peale ehk aasta kulude poolest tuleb enamvähem sama välja mis aastas bensu raha. pikemas perspektiivis tasub diisel ikka ära.
Sõidan oma diisliga 4,5a, esimesed 2a remontisin 1500eur. viimased 2a ainult sõidan ja tangin ning vahetan ainult tavalisi kuluosi veermikus.
- ozzu
- Huviline
- Postitusi: 988
- Liitunud: 19.07.2007 18:52 03
- Peamine sõiduk: 328 individual
- Asukoht: Perth
Re: E91 330xd või 325ix
Wtf.Raemees kirjutas:Bensukal vähemalt istmesoojendused, ei pea talvel lambanahka kasutama
Vaadates eesti talvesi ei jäätu isegi veepudel kaasaaegses autos ära kui igapäevaselt kasutad.
Istud autosse ja umbes 5 minutiga on autos normaalne pluss kraad isegi kui on vähe külmem.
Huviline
- KalevE
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 20.02.2016 16:38 09
- Peamine sõiduk: BMW 325i E92
- Asukoht: Tallinn
Re: Saadaval olevad E91 318d, 330xd või 325ix - nõu valimise
Ma ise kaldun ka hetkel selle loogika poole. Kui ma 10000km peale ~250€ kütuselt säästan, siis selle eest saab korraliku õlivahetuse koos filtritega lubada juba ning jääb 100-150€ ehk ülegi muule jurale nt ühe rehvi raha Ega bensukal ju vaja samuti hooldust teha, vb risk lihtsalt väiksem, et midagi kapitaalselt tuksi läheb ja vb ei ole nii tundlikud eelmiste omanike hooletuste suhtes (seda ehk oskab keegi kinnitada või ümber lükata).xfiles kirjutas:ma sõidan 8-10k aastas, diisel auto.
Mina arvan see võit, mis küttusekulult tuleb, halvemal juhul läheb remondi peale ehk aasta kulude poolest tuleb enamvähem sama välja mis aastas bensu raha. pikemas perspektiivis tasub diisel ikka ära.
Üks selline bena vs diisel kogemus olemas, kus mul oli 125kW 2.4l bensu Volvo S60 (kuna diisel ju traktoritele) ja sõber ostis u aasta hiljem 120kW 2.5l turbodisla V70 ja pidasime autosi enam vähem sama kaua ning kummalgi midagi autodega ei juhtunud. Vahe lihtsalt selles, et mina pidin elama kütusekuluga 10l/100km ning ostma sinna E98 bensiini ja tema sai enda omaga keskmiselt ~6l/100km sõita ning ülejäänud rahaga miskit targemat teha Õnneks sai tookord enda auto ostetud ca 1,5x turuhinnast odavamalt ehk kokkuvõttes polnud hullu, aga sama ostuhinna juures oleks enda mootori valiku peale päris pahane olnud.
Keegi reaalselt oskab kommenteerida 330xd vs 325ix maantee kulu (räägime nüüd M57 ja N52/53 mootoritest kuna N seeria diislid ma olen välistanud enda jaoks)? Veebi avarustest igasugu toredaid numbreid näinud mõlema kohta, aga mis reaalsuses meie 90-100km/h kiiruste juures nad võtavad, kui mõlemal nt 6 käiguline manuaal või automaat?
Re: E91 330xd või 325ix
istmesoojendused on must have miinuskraadidegaozzu kirjutas: Wtf.
Vaadates eesti talvesi ei jäätu isegi veepudel kaasaaegses autos ära kui igapäevaselt kasutad.
Istud autosse ja umbes 5 minutiga on autos normaalne pluss kraad isegi kui on vähe külmem.
- ozzu
- Huviline
- Postitusi: 988
- Liitunud: 19.07.2007 18:52 03
- Peamine sõiduk: 328 individual
- Asukoht: Perth
Re: Saadaval olevad E91 330xd või 325ix - nõu valimisel
Eks see maitse asi ole.
Ma liigun väga palju talvel lühkaritega ringi, ennem miinus kümmet ei kaalu ka pikkasi pykse kui just viisakas ei pea välja nägema. Samal ajal on enamus inimesi juba ala suusakombedes.
Ja isegi siis ei saa sellise asja vajalikusest aru.
Ainult siis oleks mõnus kui oled lumes möllanud ja autos sulama hakkad.
Ma liigun väga palju talvel lühkaritega ringi, ennem miinus kümmet ei kaalu ka pikkasi pykse kui just viisakas ei pea välja nägema. Samal ajal on enamus inimesi juba ala suusakombedes.
Ja isegi siis ei saa sellise asja vajalikusest aru.
Ainult siis oleks mõnus kui oled lumes möllanud ja autos sulama hakkad.
Huviline
-
- Huviline
- Postitusi: 222
- Liitunud: 23.09.2010 10:57 32
- Peamine sõiduk: BMW 330d F31
- Asukoht: Pärnu
Re: Saadaval olevad E91 330xd või 325ix - nõu valimisel
Minu 325i (N52 mootor) võtab maanteel reaalselt tiba alla 8l sajale. Saan ka seda kinnitada et see mootor tarbib keskmisest rohkem õli. Üldiselt olen rahul ja 1,5 aasta jooksul pole suuremaid probleeme olnud.KalevE kirjutas: Keegi reaalselt oskab kommenteerida 330xd vs 325ix maantee kulu (räägime nüüd M57 ja N52/53 mootoritest kuna N seeria diislid ma olen välistanud enda jaoks)? Veebi avarustest igasugu toredaid numbreid näinud mõlema kohta, aga mis reaalsuses meie 90-100km/h kiiruste juures nad võtavad, kui mõlemal nt 6 käiguline manuaal või automaat?
- KalevE
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 20.02.2016 16:38 09
- Peamine sõiduk: BMW 325i E92
- Asukoht: Tallinn
Re: Saadaval olevad E91 330xd või 325ix - nõu valimisel
Ok, siis ix puhul peaks vast liitrikese juurde arvestama? Pole just eriti öko ka bensiinika kohta, aga noh, eks hobused tahavad juua.Ranno kirjutas: Minu 325i (N52 mootor) võtab maanteel reaalselt tiba alla 8l sajale. Saan ka seda kinnitada et see mootor tarbib keskmisest rohkem õli. Üldiselt olen rahul ja 1,5 aasta jooksul pole suuremaid probleeme olnud.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1292
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E91 330xd või 325ix
Pigem ikka maitse asi jah. Ei ütleks, et must have. Praegusel pole ja eelmistel, millel on olnud, pole kordagi kasutanud. Eks muidugi oleneb inimesest, mõnel peab kodus ka 23 kraadi sooja olema, minu jaoks on see saun. Eks mugavustega harjub siin elus ja selline mugavus on saatanastTauri_J kirjutas:istmesoojendused on must have miinuskraadidegaozzu kirjutas: Wtf.
Vaadates eesti talvesi ei jäätu isegi veepudel kaasaaegses autos ära kui igapäevaselt kasutad.
Istud autosse ja umbes 5 minutiga on autos normaalne pluss kraad isegi kui on vähe külmem.
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
- IguanaDuet
- Huviline
- Postitusi: 128
- Liitunud: 12.12.2013 00:12 00
- Peamine sõiduk: BMW E91 330XD
- Asukoht: Tallinn
Re: Saadaval olevad E91 330xd või 325ix - nõu valimisel
Saan öelda enam vähem täpse küttekulu kuna sõitsin viimase 2 nädalaga nii Soomes kui Eestis kokku 1700km, sellest nii 90% oli maantee ( kahekesi, tavaari oli pagasnik täis ). Minul oli keskmine kulu 8,1L/100km , autoks 2006a E91 330XD.
Samas selle keskmise näitas mulle kätte parda arvuti.
Samas selle keskmise näitas mulle kätte parda arvuti.
Re: Saadaval olevad E91 330xd või 325ix - nõu valimisel
Mul hetkel kodus 24kraadi ja tõesti saun tuleb tuulutada pidevalt
Re: Saadaval olevad E91 330xd või 325ix - nõu valimisel
Kasutatud autode puhul natuke raske ennustada. Võibolla trehvad diisli otsa mis kestab 5a murevabalt - oleks väike sääst kütte pealt. võibolla laguneb 1sel aastal pool mootorist ja 2sel kast jne. Ise soovitaks mõlemaga sõitmas käia. võibolla saad juba emma kumma välistada. paljud,kes diislit taevani kiidavad saavad võibolla kütet soodsamalt, tasub ehk ära. isegi eluaeg diisliga sõitnud ühel ja teisel põhjusel. hetkelsõidan fl 330. küttekulu maanteel kompu järgi 5 ringis. päris nii pole ,aga viimane paak ~6l/100km, sellest ~70% mnt 100-110kmh. sõitsin enne seda 2l diislitega ja erinevus on ikka ränk. kütet rohkem ei võta aga sõita 500+ nm 3seeria peal on hea.
Re: Saadaval olevad E91 330xd või 325ix - nõu valimisel
E91 330xd-l keskmiselt küttekulu 8,5 - 9 kui linn ja maantee pooleks, aga ma väheke raske jalaga ka. Sõidan tihti Tallinn-Tartu ja vastupidi ning maanteel ühtlase kiirusega on küttekulu natuke alla 6. Suvel tulin Leedust 450km Tartusse ja keskmine tuli 5,7.
- KalevE
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 20.02.2016 16:38 09
- Peamine sõiduk: BMW 325i E92
- Asukoht: Tallinn
Re: Saadaval olevad E91 isendid - nõu valimisel
Keegi seda aparaati on kaemas käinud või teab miskit? http://www.auto24.ee/used/2153179" onclick="window.open(this.href);return false;
Värv ja sisu on täpselt need, mida saada tahan. 320 M47 mootor on ka tiptop valik minu jaoks ja boonuseks kindlasti LCI M-pakett, miinuseks jälle iDrive puudumine, aga kui muu on OK, siis ma sellest ära ei sureks
Värv ja sisu on täpselt need, mida saada tahan. 320 M47 mootor on ka tiptop valik minu jaoks ja boonuseks kindlasti LCI M-pakett, miinuseks jälle iDrive puudumine, aga kui muu on OK, siis ma sellest ära ei sureks
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1292
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: Saadaval olevad E91 330xd või 325ix - nõu valimisel
Täpselt sama arvamus. Eks see iDrive ongi pigem ilus vaadata ja hiljem lihtsam müüa. Otsest kasu temast ikka pole. Piilun isegi vaikselt 3seid m pakettidega ja see tundub küll viisakas variant. Eks mine ja vaata üle ja anna siia ka teada
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: Saadaval olevad E91 330xd või 325ix - nõu valimisel
Olles omanud ja sõitnud mitmete E90-tega, siis minu kogemuse põhjal pead neid kõiki nkn remontima - tuleb 5a jooksul kindlasti ette nii väiksemaid kui suuremaid kulutusi. Ma arvestaks 2k aastas remondile kui tahad, et auto sõidaks nii nagu peaks. Kui jätad asju tähelepanuta, siis kindlasti saab ka soodsamalt.
Mul on olnud 325iA, 320iA, 330DXA - kõigil on olnud omad mured. Kõige rohkem meeldis endale ehk 325i, kuid mineku poolest ei saa 330xd vastu. Võrdlemisi kerge auto ja 500nm vääned teevad oma töö - mul oli vist mingisugune chip ka muidugi peal.
Puhtsalt soovitus, et osta auto mis endale meeldib - isegi kui midagi lendab, siis vähemalt oled rahul oma ostuga, rahakott nutab niivõinaa
Mul on olnud 325iA, 320iA, 330DXA - kõigil on olnud omad mured. Kõige rohkem meeldis endale ehk 325i, kuid mineku poolest ei saa 330xd vastu. Võrdlemisi kerge auto ja 500nm vääned teevad oma töö - mul oli vist mingisugune chip ka muidugi peal.
Puhtsalt soovitus, et osta auto mis endale meeldib - isegi kui midagi lendab, siis vähemalt oled rahul oma ostuga, rahakott nutab niivõinaa
BMW 535iA '98 -> BMW 525iA M-Sport '00 -> BMW 330dA M-Sport '02 -> BMW 325iA '05 -> BMW 530xi E60 '08 -> BMW 330XD E90 -> Octavia VRS '13 -> 523iA F11 -> Civic Type-R FK2 '16
- KalevE
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 20.02.2016 16:38 09
- Peamine sõiduk: BMW 325i E92
- Asukoht: Tallinn
Re: Saadaval olevad E91 330xd või 325ix - nõu valimisel
2k aastas remondile on ikka päris karm. Ei tea, kas kohane võrdlus, aga pikalt peetud Volvo S60 hooldustesse sai vast 7a peale u 3k pandud (sh korralised hooldused ja pole ka odavaimad jupid, kui OE detaile kasutada) ja hoidsin seda nagu seda samust pilpa peal.karlhobe kirjutas:...Ma arvestaks 2k aastas remondile kui tahad, et auto sõidaks nii nagu peaks. Kui jätad asju tähelepanuta, siis kindlasti saab ka soodsamalt.
...rahakott nutab niivõinaa
Või on meil läbisõitudes nii räiged käärid, et sa paned aastaga 30-40 tuhat ja mina 10, et siis sellest taoline vahe?
Selles ei kahtlegikarlhobe kirjutas: ...rahakott nutab niivõinaa
- paul22
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 03.06.2012 17:02 42
- Peamine sõiduk: e91 330xd-müüdud, b7 4motion, e60 535d
- Asukoht: tallinn
- Kontakt:
Re: Saadaval olevad E91 330xd või 325ix - nõu valimisel
Ju mul ikka joppas siis, kui oma 330xd (praegu kasutaja teh käes) peale kallim remonttöö oli taga mingi puksi vahetus, rattalaager ja sillastend järgi. võis kogu arve olla korraga 170. Pole seni ühelgi autol sellist kulu aastas olnud, või panid selle summa krooniajast? või mõtled siia sisse ka kütuse ?