F10 150KW tüüpvead
F10 150KW tüüpvead
F10 3.0L 150kw N53B30A 2010a
kuna autol juba oma jagu vanust siis peaks juba tüüpvead ka teada olema. ehk keegi oskab mõne vea välja tuua.
kõige rohkem huvitab mootori töökindlus.
kas tasuks ligi võtta või suure kaarega mööda minna?
kuna autol juba oma jagu vanust siis peaks juba tüüpvead ka teada olema. ehk keegi oskab mõne vea välja tuua.
kõige rohkem huvitab mootori töökindlus.
kas tasuks ligi võtta või suure kaarega mööda minna?
Re: F10 150KW tüüpvead
Kett on jama.
Re: F10 150KW tüüpvead
kett vist ongi suurim probleem uuematel mudelitel.
Re: F10 150KW tüüpvead
See N53B30 mootor on ise üks tüüpviga!xsmartx. kirjutas:F10 3.0L 150kw N53B30A 2010a
kuna autol juba oma jagu vanust siis peaks juba tüüpvead ka teada olema. ehk keegi oskab mõne vea välja tuua.
kõige rohkem huvitab mootori töökindlus.
kas tasuks ligi võtta või suure kaarega mööda minna?
Re: F10 150KW tüüpvead
Ehk oskad põhjendada mille poolest siis?
Re: F10 150KW tüüpvead
Tavaliselt on puterdamis anomaaliad ja keegi aru ei saa,loe kasutaja StPo auto teemat,see on 1 näide aga teised ka nurisevad.Äkki on N20 turbo mootorid paremad.xsmartx. kirjutas:Ehk oskad põhjendada mille poolest siis?
Re: F10 150KW tüüpvead
Tere.
Jah minul kekstis pea 1,5aasta jooksul puterdamis jama,väljendus siis külma mootoriga kâivitades.
Soojalt polnud miskit,alguses viga väljendus hetkeks nii aasta jooksul aga siis läks hulemaks.
Alguses sai vahetatud küünald ja poolid(ostes)
Peale aasta möödudes ja vea võimendunist sai vahetatud uuesti küünald,poolid,kõik pihustid ja katid ja viga oli Peale pikemat 180-200kmh kiiret sõitu tagasi ja auto läks müûki.
NB:Kõik tööd tehtud UM'i,ei salvestanud mootoris mingit viga,soovitan autot kontollida täiesti jahtunud mootoriga!
Sooja mootoriga ei näidanud ühtegi viga!
Autoks siis 523i 2010
Jah minul kekstis pea 1,5aasta jooksul puterdamis jama,väljendus siis külma mootoriga kâivitades.
Soojalt polnud miskit,alguses viga väljendus hetkeks nii aasta jooksul aga siis läks hulemaks.
Alguses sai vahetatud küünald ja poolid(ostes)
Peale aasta möödudes ja vea võimendunist sai vahetatud uuesti küünald,poolid,kõik pihustid ja katid ja viga oli Peale pikemat 180-200kmh kiiret sõitu tagasi ja auto läks müûki.
NB:Kõik tööd tehtud UM'i,ei salvestanud mootoris mingit viga,soovitan autot kontollida täiesti jahtunud mootoriga!
Sooja mootoriga ei näidanud ühtegi viga!
Autoks siis 523i 2010
e39 M5--f10 523i--f07 530d--e24 L6--E70 4.4i--e24 L6
Re: F10 150KW tüüpvead
523i oligi silmapiiril aga kahjuks või õnneks see konkreetne isend müüdud.
huvitav kas diisel mootorid siis paremad.
huvitav kas diisel mootorid siis paremad.
Re: F10 150KW tüüpvead
Ega juhuslikul ei olnud reg.number 499•••?
Hetkel on mul f07 530d ja hetkel ei oska miskit halba öelda!
Ja järgmine on ka kindlasti Diisel!
Hetkel on mul f07 530d ja hetkel ei oska miskit halba öelda!
Ja järgmine on ka kindlasti Diisel!
e39 M5--f10 523i--f07 530d--e24 L6--E70 4.4i--e24 L6
Re: F10 150KW tüüpvead
Oli küll 499
Re: F10 150KW tüüpvead
Ehk siis minu vana auto
Korra oli mõttes tagasi osta ja uus mootor peale.
Varustus oli sedaani kohta korralik.
Olin veel kaasa panud uued istmenahad ja uued salongi liistud.
Oli olemas nii comboxi,6nr ja Sirius raadio retrofit.
Korra oli mõttes tagasi osta ja uus mootor peale.
Varustus oli sedaani kohta korralik.
Olin veel kaasa panud uued istmenahad ja uued salongi liistud.
Oli olemas nii comboxi,6nr ja Sirius raadio retrofit.
e39 M5--f10 523i--f07 530d--e24 L6--E70 4.4i--e24 L6
Re: F10 150KW tüüpvead
helistasin aga eelmine õhtu oli müügiks läinud
korraliku varustusega oli küll värv oli ka (Y) ja helesisu
vaatasin,et sinu uue autoga vähe kehvasti läinud
korraliku varustusega oli küll värv oli ka (Y) ja helesisu
vaatasin,et sinu uue autoga vähe kehvasti läinud
Re: F10 150KW tüüpvead
jah kena masin on/oli.
Aga uuri saksat,hind ja valik on parem.
Ma soovitaks pruuni sisu,lihtsam hooldada ja värv peidab kulumist.
Ja varustuse kohapealt soovitaks:
Peale 2010/04 valmistatud masinat,omab Comboxi(eriti kui veel noor oled ja nutika ajastu fânn)
HUD(minul jäi rooli asend suhteliselt nõme kui mugavalt ennast sättida spido jälgimine oli keeruline)
Liiklusmärgi lugejat(kui ta 100prossa töötaks siis oleks vâgev)
Nupust pagass(eriti Eestis kus auto koguaeg must)
Pluss muidugi kõik veeremisega seotud lisad.
GT'st kirjutan oma teemas!
Aga uuri saksat,hind ja valik on parem.
Ma soovitaks pruuni sisu,lihtsam hooldada ja värv peidab kulumist.
Ja varustuse kohapealt soovitaks:
Peale 2010/04 valmistatud masinat,omab Comboxi(eriti kui veel noor oled ja nutika ajastu fânn)
HUD(minul jäi rooli asend suhteliselt nõme kui mugavalt ennast sättida spido jälgimine oli keeruline)
Liiklusmärgi lugejat(kui ta 100prossa töötaks siis oleks vâgev)
Nupust pagass(eriti Eestis kus auto koguaeg must)
Pluss muidugi kõik veeremisega seotud lisad.
GT'st kirjutan oma teemas!
e39 M5--f10 523i--f07 530d--e24 L6--E70 4.4i--e24 L6
Re: F10 150KW tüüpvead
kui f10ne poole pealt midagi küsida siis võtan ps kaudu ühendust.