E60 525I - kas tasub osta?
E60 525I - kas tasub osta?
Konkreetne huvipakkuv isend on siin: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... e076992f73" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegemist bensiinimootoriga, automaat, 2.5 160kw(maanteeameti lehelt kontrollisin, õige). Kindlasti laseksin esinduse kontrollist tolle auto läbi viia. Aga tahaks kuulda üldiseid arvamusi? Kuna loen igalt poolt, et bensumootor oleks kindlam valik, diisli puhul võitu erilist pole, maksad mujale selle kütusesäästu. Oleksin väga tänulik igasuguse abi ja info eest!
Tegemist bensiinimootoriga, automaat, 2.5 160kw(maanteeameti lehelt kontrollisin, õige). Kindlasti laseksin esinduse kontrollist tolle auto läbi viia. Aga tahaks kuulda üldiseid arvamusi? Kuna loen igalt poolt, et bensumootor oleks kindlam valik, diisli puhul võitu erilist pole, maksad mujale selle kütusesäästu. Oleksin väga tänulik igasuguse abi ja info eest!
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1292
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Kui sa suhteliselt planku E60t tahad, siis miks ka mitte jah. Kui sarnastega sõitsin, siis seadsin piiriks paremad istmed ( kas sport või pigem comfort ), kliima ja suur navi vähemalt. Viimane hakkab lihtsalt ajapikku häirima kui väike on. Aga eks maitsed on erinevad Ilmselt on ta töökindlam kindlasti kui diisel.
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Tahaks muidugi uhkemat e60, mugavuste ja asjadega aga kahjuks rahakott ei võimalda paremat. ja diiselmootoriga ka ei taha ning vanemaid.
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 05.01.2008 22:22 04
- Peamine sõiduk: VW Passat Variant '15 Highline
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Miks see auto (http://www.auto24.ee/used/966827" onclick="window.open(this.href);return false;) siis loosi ei läinud?
Eelmises teemas uurisid antud auto kohta.
Eelmises teemas uurisid antud auto kohta.
BMW - Sõidurõõm
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Selle kere eest siiski pole mõtet nii palju maksta sain aru, saab selle eest juba kõvasti uuema ja kenama kerega 5.seeria bmw.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1292
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Siis vaatadki üle oma võimete Eks kõik tahaks uuemat ja ilusamat keret aga usu mind, korralik vanem kere on kordi ilusam kui räim/odav uus kere. + korralikku E39t on ilmselt oluliselt odavam pidada kui väsinud E60t elustama hakata. Elu ja surma piiripeal neid hoida on ka mõttetu. Küll ja veel on neid E60neid linnapeal, mis on ostetud lihtsalt sp, et ilusam kere on, normaalselt pidada ei jaksata. Kui vanemat diislit ei taha, siis osta bens. Kui korraliku leiad, siis vahetad kapoti all üksikuid asju aastate jooksul. Kui odava E60ne ostad, siis on kas kapotiall või sillas koguaeg midagi järjekorras, mida ise edasi lükkad, et ahh pole hullu midagi.KingJames kirjutas:Tahaks muidugi uhkemat e60, mugavuste ja asjadega aga kahjuks rahakott ei võimalda paremat. ja diiselmootoriga ka ei taha ning vanemaid.
Jah, E60 bens on küll murevabam aga odavama otsa omadel on ikkagi omad vead, olgu ta siis plank või mitte. Ise sõidaks pigem korraliku varustusega E39ga kui plangu E60ga. Aga eks see on maitse asi.
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Mina nii kriitiline poleks E60 valiku suhtes- minu hinnangul lähtudki sa asjale vastavalt oma võimetele- pole mõtet hankida endale diiselautot millel turjal juba hulgim verstasid ja suure tõenäosusega ootaks sind diisli puhul kulukad väljaminekud.
Nagu igasuguse kasutatud auto puhul tasub esiteks kaasa võtta kaine mõistus, emotsioonid alla suruda ja teha endale selgeks mis on sinu jaoks kindlasti välistavad tegurid ja millistega lepid- auto pole ju uus aga ka 10 aastat vana auto peab olema korras, mitte mingi pann mille alla pead kohe tuhandeid eurosid panema. Selleks, et selles kõiges veenduda tasub veermik ja lekked lasta pädevas töökojas üle kontrollida, samuti ei tee paha ka kaabli sappa panemine, et näha kas elementaarseid veateateid on või mitte ja kas peale vigade kustutamist tulevad tagasi või mitte. Kehv aku põhjustab antud autol väga suuri probleeme- aku peab olema korralik ja soovitavalt värske. Pidurikettad ja klotsid võiks olla väga heas korras- korraliku firma ketaste, klotsid, andurite ring koos tööga maksab suurusjärk 300-400 eurot.
Antud mootoril minuteada muid suuremaid tagasilööke pole peale purunevate kettide pole - veninud ketti oskavad pädevad remondimehed kontrollida, ketivahetuse puhul pead arvestama vähemalt 500 eurose kuluga.
Käigukast peab vahetama probleemideta, püsikiirusega sõites ei tohi pöörded lainetada ja igati mõistlik on lasta käigukastile teha dünaamiline õlivahetus koos õlipanni vahetusega.
Planguks seda autot nimetada on veidi ülekohtune: nahkpolster, istmesoojendused, m-style rool, xenon tuled, automaat kast, 17" veljed, tulede automaatika, parkimisandurid, toonklaas on kõik lisavarustus. Ahjaa, E60 puhul pole väga paljudel eesmisi topsihoidjaid, niiet see on väärt lisavarustus
Mobile-st vaadates näed tõelisi planke.
Nagu igasuguse kasutatud auto puhul tasub esiteks kaasa võtta kaine mõistus, emotsioonid alla suruda ja teha endale selgeks mis on sinu jaoks kindlasti välistavad tegurid ja millistega lepid- auto pole ju uus aga ka 10 aastat vana auto peab olema korras, mitte mingi pann mille alla pead kohe tuhandeid eurosid panema. Selleks, et selles kõiges veenduda tasub veermik ja lekked lasta pädevas töökojas üle kontrollida, samuti ei tee paha ka kaabli sappa panemine, et näha kas elementaarseid veateateid on või mitte ja kas peale vigade kustutamist tulevad tagasi või mitte. Kehv aku põhjustab antud autol väga suuri probleeme- aku peab olema korralik ja soovitavalt värske. Pidurikettad ja klotsid võiks olla väga heas korras- korraliku firma ketaste, klotsid, andurite ring koos tööga maksab suurusjärk 300-400 eurot.
Antud mootoril minuteada muid suuremaid tagasilööke pole peale purunevate kettide pole - veninud ketti oskavad pädevad remondimehed kontrollida, ketivahetuse puhul pead arvestama vähemalt 500 eurose kuluga.
Käigukast peab vahetama probleemideta, püsikiirusega sõites ei tohi pöörded lainetada ja igati mõistlik on lasta käigukastile teha dünaamiline õlivahetus koos õlipanni vahetusega.
Planguks seda autot nimetada on veidi ülekohtune: nahkpolster, istmesoojendused, m-style rool, xenon tuled, automaat kast, 17" veljed, tulede automaatika, parkimisandurid, toonklaas on kõik lisavarustus. Ahjaa, E60 puhul pole väga paljudel eesmisi topsihoidjaid, niiet see on väärt lisavarustus
Mobile-st vaadates näed tõelisi planke.
Re: E60 525I - kas tasub osta?
To Jaakk, ma plaaningi selle auto lasta UM-i ostueelsest kontrollist läbi. Pannakse kõik arvutid jne külge. Omanik on ka täiesti nõus sellega. Auto küll palju sõitnud kuid tundub kindlam kui teised paljud, sest eesti ajalooga. Aga kindlasti panen kõik sinu välja toodud asjad ja murekohad kirja, mida kindlasti lasen kontrollida ja üle vaadata ning kui lähebki ostuks, siis lasen ära vahetada.
Lisaks selline küsimus et mis summaga ma peaksin arvestama kui laseksin teha dünaamilise õlivahetuse käigukastile koos õlipanni vahetusega? Pole varem bmw-d omanud ka.
Ma arvan et kui kontrollist selgub et teha oleks vaja umbes 1k € eest, siis vast kannatab ära. Aga kui juba vaja suurema summa eest asju seal vaja teha, siis väga ei usu et tehinguks läheb.
E60 on bmw mis on juba algusest väga meeldinud ja väga tore oleks lihtsalt sellist omada, kuid suuri summasid kohe alla laduda pole soovi ega ka võimalust ning facelift versiooni rahakott ei võimalda. Kui võimaldaks, siis muidugi oleks facelift number 1 valik.
Olen ka Mobilest otsinud ja ei saa öelda, et saksast odavam oleks e60 bmw-d tuua Eestisse.
Lisaks selline küsimus et mis summaga ma peaksin arvestama kui laseksin teha dünaamilise õlivahetuse käigukastile koos õlipanni vahetusega? Pole varem bmw-d omanud ka.
Ma arvan et kui kontrollist selgub et teha oleks vaja umbes 1k € eest, siis vast kannatab ära. Aga kui juba vaja suurema summa eest asju seal vaja teha, siis väga ei usu et tehinguks läheb.
E60 on bmw mis on juba algusest väga meeldinud ja väga tore oleks lihtsalt sellist omada, kuid suuri summasid kohe alla laduda pole soovi ega ka võimalust ning facelift versiooni rahakott ei võimalda. Kui võimaldaks, siis muidugi oleks facelift number 1 valik.
Olen ka Mobilest otsinud ja ei saa öelda, et saksast odavam oleks e60 bmw-d tuua Eestisse.
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2437
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Ma arvan,et siis sul pole mõtet ühegi sellesse hinnaklassi jääva autoga UM-i kontrolli minna,raiskad oma raha ainult.KingJames kirjutas: Ma arvan et kui kontrollist selgub et teha oleks vaja umbes 1k € eest, siis vast kannatab ära. Aga kui juba vaja suurema summa eest asju seal vaja teha, siis väga ei usu et tehinguks läheb.
Panen näitena oma 2008a golf gti remondi kalkulatsiooni mis tehti ostueelsel ülevaatusel Möller-is (VW esindus).
Auto oli korrapäraselt hooldatud ja ülevaatus tunnistas väga heas korras olevaks eelnevalt.
Kusjuures ükski neist vigadest ei andnud tunda ja puksidel olid kõigest mõrad sees,mitte polnud puruks vms.
Ostja õnneks oli mõistlik inimene ja sai aru,et asi nii hull ikka pole kui paberil kirjas
Ehk siis kirja mõte on selles,et esinduses pannakse iga pisiasi kirja ja odavama otsa E60 bemmil see nimekiri ilmselt mitu A4 lehte pikk ning hinnapakkumisega alla 5000€ ei pääse.
Kui lähed kontrolli siis pane siia teistele ka tutvumiseks see pärast,vaataks kui mööda ma panin.Auto numbrit jne pole vaja aga huvitaks mis vead siis kõik leitakse ning mis see remont maksma läheks.
E70 4.8i /// E93 335i
Re: E60 525I - kas tasub osta?
mäletan kuidas ma oma e91 jäätsin ühes, selle foorumi, popuaarse tegelase (firma) kätte ja peale kontrolli selgus, et varuosi mis tuleb vahetada, on kuidagimoodi kallim kui UMis ja need ei pakkunud originaali, vaid hea Bosa, oli lõbus kuulda, kuidas need hinnad lihtsalt suust välja lendasid)))) küll niimoodi ei tehta, isegi hinnapakkumine oli tavalisel paberil tehtud)))) aga klient oli ka mõistlik, tegin talle need osad, mis oli vaja vahetada, hea hinnaga ja kõik olid rahul.Ander kirjutas:Ma arvan,et siis sul pole mõtet ühegi sellesse hinnaklassi jääva autoga UM-i kontrolli minna,raiskad oma raha ainult.KingJames kirjutas: Ma arvan et kui kontrollist selgub et teha oleks vaja umbes 1k € eest, siis vast kannatab ära. Aga kui juba vaja suurema summa eest asju seal vaja teha, siis väga ei usu et tehinguks läheb.
Panen näitena oma 2008a golf gti remondi kalkulatsiooni mis tehti ostueelsel ülevaatusel Möller-is (VW esindus).
Auto oli korrapäraselt hooldatud ja ülevaatus tunnistas väga heas korras olevaks eelnevalt.
Kusjuures ükski neist vigadest ei andnud tunda ja puksidel olid kõigest mõrad sees,mitte polnud puruks vms.
Ostja õnneks oli mõistlik inimene ja sai aru,et asi nii hull ikka pole kui paberil kirjas
Ehk siis kirja mõte on selles,et esinduses pannakse iga pisiasi kirja ja odavama otsa E60 bemmil see nimekiri ilmselt mitu A4 lehte pikk ning hinnapakkumisega alla 5000€ ei pääse.
Kui lähed kontrolli siis pane siia teistele ka tutvumiseks see pärast,vaataks kui mööda ma panin.Auto numbrit jne pole vaja aga huvitaks mis vead siis kõik leitakse ning mis see remont maksma läheks.
Kui postituse autor tahab e60, siis sellega on kõik nii lihtne ja kõik nii kiiresti saab teha, et isegi ise võin seda kontrolli ühe tunniga läbi viia, sest kõik probleemid on teada ja kus mis vaadata oskan küll.
Parimat ja jõudu otsimisel
+372 5 100 607
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Mina lasksin enda E60-l vahetada Tartus käigukasti õli koos dünaamilise vahetusega, õli läks 10 liitirit, pandid Valvoline-i õli ja ZF-i originaal pann koos vahetusega oli summa umbes 330 euri.
Ma tean, et paljud käivad ainult Hõbenooles aga minu autol polnud midagi katki- lihtsalt 150 000 pealt pidasin vajalikuks see hooldus/vahetus teha.
Ma tean, et paljud käivad ainult Hõbenooles aga minu autol polnud midagi katki- lihtsalt 150 000 pealt pidasin vajalikuks see hooldus/vahetus teha.
KingJames kirjutas:To Jaakk, ma plaaningi selle auto lasta UM-i ostueelsest kontrollist läbi. Pannakse kõik arvutid jne külge. Omanik on ka täiesti nõus sellega. Auto küll palju sõitnud kuid tundub kindlam kui teised paljud, sest eesti ajalooga. Aga kindlasti panen kõik sinu välja toodud asjad ja murekohad kirja, mida kindlasti lasen kontrollida ja üle vaadata ning kui lähebki ostuks, siis lasen ära vahetada.
Lisaks selline küsimus et mis summaga ma peaksin arvestama kui laseksin teha dünaamilise õlivahetuse käigukastile koos õlipanni vahetusega? Pole varem bmw-d omanud ka.
Ma arvan et kui kontrollist selgub et teha oleks vaja umbes 1k € eest, siis vast kannatab ära. Aga kui juba vaja suurema summa eest asju seal vaja teha, siis väga ei usu et tehinguks läheb.
E60 on bmw mis on juba algusest väga meeldinud ja väga tore oleks lihtsalt sellist omada, kuid suuri summasid kohe alla laduda pole soovi ega ka võimalust ning facelift versiooni rahakott ei võimalda. Kui võimaldaks, siis muidugi oleks facelift number 1 valik.
Olen ka Mobilest otsinud ja ei saa öelda, et saksast odavam oleks e60 bmw-d tuua Eestisse.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 525I - kas tasub osta?
10 aastat vana ja 300 000km sõitnud asja vaatad. Tahad alasti tõde kuulda?
See klass ja hind ei ole sinu jaoks. Tõmba noodid maha, sest reaalsus on see, et isegi kui täna on vaja sinna 1000€ laduda siis juba 3 nädala pärast võib asjale lisanduda 1500€ ja siis 700€ ja siis 400€ jne jne. Mitte keegi ei tea ennustada, millal mingi tihend või moodul lendab... ja neid lendab. Need autod ei ole igaühele; eriti mitte neile, kes auto juures ise midagi ei tee.
See klass ja hind ei ole sinu jaoks. Tõmba noodid maha, sest reaalsus on see, et isegi kui täna on vaja sinna 1000€ laduda siis juba 3 nädala pärast võib asjale lisanduda 1500€ ja siis 700€ ja siis 400€ jne jne. Mitte keegi ei tea ennustada, millal mingi tihend või moodul lendab... ja neid lendab. Need autod ei ole igaühele; eriti mitte neile, kes auto juures ise midagi ei tee.
KingJames kirjutas: Ma arvan et kui kontrollist selgub et teha oleks vaja umbes 1k € eest, siis vast kannatab ära. Aga kui juba vaja suurema summa eest asju seal vaja teha, siis väga ei usu et tehinguks läheb.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Sinu nõuanne on siis see, et kõik need 137 müügis olevat E6x peaks pressi alla saatma kuna on vähemalt 10 aastat vanad? Juhul kui ostjal pole just üleliigset 50 tuhandet arvel ootamas, et see sinna ära kulutada kuna just nii palju on uue hinnast ära haihtunud?
ttsys kirjutas:10 aastat vana ja 300 000km sõitnud asja vaatad. Tahad alasti tõde kuulda?
See klass ja hind ei ole sinu jaoks. Tõmba noodid maha, sest reaalsus on see, et isegi kui täna on vaja sinna 1000€ laduda siis juba 3 nädala pärast võib asjale lisanduda 1500€ ja siis 700€ ja siis 400€ jne jne. Mitte keegi ei tea ennustada, millal mingi tihend või moodul lendab... ja neid lendab. Need autod ei ole igaühele; eriti mitte neile, kes auto juures ise midagi ei tee.KingJames kirjutas: Ma arvan et kui kontrollist selgub et teha oleks vaja umbes 1k € eest, siis vast kannatab ära. Aga kui juba vaja suurema summa eest asju seal vaja teha, siis väga ei usu et tehinguks läheb.
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Kohati on päris valus lugeda kuidas mõni siin foorumis kirub ja tahab kõigile selgeks teha, et BMW E60/61 on üks saast ja osta ei tasu. Tuginedes oma ja ka mõnede sõprade kogemustele ei ole see 300 000 km mingi ulme sellistele isenditele, sest resurrsi on neil veel piisavalt. Kuid mõned mikromootoriga autod tõesti on sellise läbisõidu juures juba päris otsas.
Ise liiklen ka sellise isendiga ( küll diisel ) ja hetkeks pean tunnistama, et siiani pole küll ühtegi suurt probleemi esinenud. Küll olen vahetanud parkimis andureid ja muus osas sisuliselt hoolduse asjad. Mõningad pisi asjad mis olid ostes juba on siiani sisuliselt laiskusest tegemat, sest sõitmist ei sega ja suurt vajadust ka pole. Mõni võib siit kohe välja lugeda, et kallis remontida ja sellest tegemat. Tegelikuses on paar pisiasja nagu tagumisel luugil klaasi lüliti ja kojameeste kangil tagaklaasi puhasti lüliti. Mõlemad võiks ju töötada, aga sisuliselt neid vaja pole ja seega viitsimusest need lülitid vahetamat.
Minu soovitus on, et kui auto meeldib ja kontrollis mingeid ime vigu ei tule siis ei ole see asi sugugi nii hull kui foorumis mõnes teemas tundub.
Ise liiklen ka sellise isendiga ( küll diisel ) ja hetkeks pean tunnistama, et siiani pole küll ühtegi suurt probleemi esinenud. Küll olen vahetanud parkimis andureid ja muus osas sisuliselt hoolduse asjad. Mõningad pisi asjad mis olid ostes juba on siiani sisuliselt laiskusest tegemat, sest sõitmist ei sega ja suurt vajadust ka pole. Mõni võib siit kohe välja lugeda, et kallis remontida ja sellest tegemat. Tegelikuses on paar pisiasja nagu tagumisel luugil klaasi lüliti ja kojameeste kangil tagaklaasi puhasti lüliti. Mõlemad võiks ju töötada, aga sisuliselt neid vaja pole ja seega viitsimusest need lülitid vahetamat.
Minu soovitus on, et kui auto meeldib ja kontrollis mingeid ime vigu ei tule siis ei ole see asi sugugi nii hull kui foorumis mõnes teemas tundub.
E63 ja F25
Varuosadeks E24 628 ja E23
Varuosadeks E24 628 ja E23
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Pelgalt 10 aastat ei ole muidugi mingi näitaja. Samas aga juurde mudel, läbisõit ja hind on küll see, mis juba alarmid lahti laseb.
Selle konkreetse auto kohta siin ei ole mul mitte midagi kobiseda ega kiruda (või nimeta kuidas soovid). Ma ei tea sellest autost midagi. Ütlen nende 10 aastat vanade 300 000 kohta seda, et need on täis üllatusi ning puudub igasugune võime ka kõige pädevamas kohas, mis kulutused kasvõi lühiajaliselt. Ei usu? Hästi, toon ühe pisikese näite; lähed autoga ühel päeval mõnele remondijärgsele või regulaarsele sillastendi ning selgub, et tagumised regulleerhoobade poldid kinni roostetanud. See tähendab automaatselt ad-hoc hoobade vahetust + mudri, mis sinna juurde kuulub 400-700€ arvet. Sellist kulu või tööd ei hakka keegi ilma vajaduseta testima ega sooritama. Ka 10 aastat vana BMW on väga hea auto aga täis selliseid "üllatusi". Standard olukord aga paraku on see, et need alla 15000€ autod ei näe sellist hooldust ja remonti nagu on margile ette nähtud. Nendel tehakse sisuliselt seda, mis juba karjub ja ka seda säästu programmi alusel. Eos tunnen ära, et siin teema algataja kuulub suure-suure tõenäosusega samasse sihtgruppi ning seetõttu lasin need read siia teemasse.
See on tõsi, et paljud teised margid on 10 aasta vanusena ilma emotsioonideta juba kenasti romulas ja BMW pressi alla jõudmine on oluliselt pikem protsess Eestis väga mitmel põhjusel. Üks selline põhjus on ka just see, et entusiastid tahavad (loe: usuvad ime, et temaga nii ei juhtu) näha nende ilusate, läikivate piltide all saksa head tehnikat, mis on lõpmatu ressursiga ehk illusiooni. Igaüks ostab mida tahab. Nõme on igatahes tekitada või soojendada inimestele illusiooni, et nad saavad oma edevuse rahuldamiseks murevaba (loe: kõhna rahakotiga palgatöölise) sõiduki.
Selle konkreetse auto kohta siin ei ole mul mitte midagi kobiseda ega kiruda (või nimeta kuidas soovid). Ma ei tea sellest autost midagi. Ütlen nende 10 aastat vanade 300 000 kohta seda, et need on täis üllatusi ning puudub igasugune võime ka kõige pädevamas kohas, mis kulutused kasvõi lühiajaliselt. Ei usu? Hästi, toon ühe pisikese näite; lähed autoga ühel päeval mõnele remondijärgsele või regulaarsele sillastendi ning selgub, et tagumised regulleerhoobade poldid kinni roostetanud. See tähendab automaatselt ad-hoc hoobade vahetust + mudri, mis sinna juurde kuulub 400-700€ arvet. Sellist kulu või tööd ei hakka keegi ilma vajaduseta testima ega sooritama. Ka 10 aastat vana BMW on väga hea auto aga täis selliseid "üllatusi". Standard olukord aga paraku on see, et need alla 15000€ autod ei näe sellist hooldust ja remonti nagu on margile ette nähtud. Nendel tehakse sisuliselt seda, mis juba karjub ja ka seda säästu programmi alusel. Eos tunnen ära, et siin teema algataja kuulub suure-suure tõenäosusega samasse sihtgruppi ning seetõttu lasin need read siia teemasse.
See on tõsi, et paljud teised margid on 10 aasta vanusena ilma emotsioonideta juba kenasti romulas ja BMW pressi alla jõudmine on oluliselt pikem protsess Eestis väga mitmel põhjusel. Üks selline põhjus on ka just see, et entusiastid tahavad (loe: usuvad ime, et temaga nii ei juhtu) näha nende ilusate, läikivate piltide all saksa head tehnikat, mis on lõpmatu ressursiga ehk illusiooni. Igaüks ostab mida tahab. Nõme on igatahes tekitada või soojendada inimestele illusiooni, et nad saavad oma edevuse rahuldamiseks murevaba (loe: kõhna rahakotiga palgatöölise) sõiduki.
Jaakk kirjutas:Sinu nõuanne on siis see, et kõik need 137 müügis olevat E6x peaks pressi alla saatma kuna on vähemalt 10 aastat vanad? Juhul kui ostjal pole just üleliigset 50 tuhandet arvel ootamas, et see sinna ära kulutada kuna just nii palju on uue hinnast ära haihtunud?
- because
- Huviline
- Postitusi: 635
- Liitunud: 03.03.2013 16:26 22
- Peamine sõiduk: E36 328i M-pakett
- Asukoht: Tallinn
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Olen ise sõitnud pea pool aastat nüüd E61 530d 160kw 2005 aasta omaga, ütleme nii et hetkel auto alla läinud ainult 60€ (õhkpadi) + 20€ tööraha, ülejäänud aja ainult sõitnud ja tankinud. Ei ole midagi nii et E60/E61 lagunev ja halb auto, kui sa seda ei hoolda siis muidugi. Nüüd tuli vähe suurem hooldus ettevõtta, nimelt õli koos filtritega (100€), kõik kettad ja klotsid koos esimeste õõtsa ja stabikapuksidega (260€). Täiesti okei summa sellises klassis auto hooldamisel minuarust. Lisaks pean veel eemaldama kaks tüüpviga nimelt väljalaskekollektor mis mõrane (65€) ja väntvõlli rihmaratas mis ka mureneb ajapikku (40€). Auto läbi sõitnud spido järgi 270 000, kuid ei usu et see reaalne on, vaid kindlasti rohkem. Niiet kes hooldab ja hoiab autot õigeaegselt, siis see auto ka peab vastu.
BMW E61 3,0D - BMW E91 2,0D - BMW E92 3,0D - BMW E60 3,5D - BMW F01 4,0D - BMW F11 3,0D - BMW E92 3,5D - BMW E91 2,0D - BMW E60 3,0D - BMW X6 3,5D - BMW F10 3,0D - BMW F10 3,0D
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Kuhu silla stendi kulu jäi ja võimalikud "üllatused"?
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: E60 525I - kas tasub osta?
OT aga kust saab 40€ väntvõlli rihmaratta? Või räägid kasutatud jupist?
- because
- Huviline
- Postitusi: 635
- Liitunud: 03.03.2013 16:26 22
- Peamine sõiduk: E36 328i M-pakett
- Asukoht: Tallinn
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Kasutatud väga korralik OEM osa.S1lv3r kirjutas:OT aga kust saab 40€ väntvõlli rihmaratta? Või räägid kasutatud jupist?
BMW E61 3,0D - BMW E91 2,0D - BMW E92 3,0D - BMW E60 3,5D - BMW F01 4,0D - BMW F11 3,0D - BMW E92 3,5D - BMW E91 2,0D - BMW E60 3,0D - BMW X6 3,5D - BMW F10 3,0D - BMW F10 3,0D
- because
- Huviline
- Postitusi: 635
- Liitunud: 03.03.2013 16:26 22
- Peamine sõiduk: E36 328i M-pakett
- Asukoht: Tallinn
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Kõik hinna sees.ttsys kirjutas:Kuhu silla stendi kulu jäi ja võimalikud "üllatused"?
BMW E61 3,0D - BMW E91 2,0D - BMW E92 3,0D - BMW E60 3,5D - BMW F01 4,0D - BMW F11 3,0D - BMW E92 3,5D - BMW E91 2,0D - BMW E60 3,0D - BMW X6 3,5D - BMW F10 3,0D - BMW F10 3,0D
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Mis varuosadega see E61 sõidab? Kui palju on seal BMW peale plekkide, tooli-rooli ja embleemi? Kus tehti sillageomeetria?
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Kas seal on vahet, kas sillastend tehti United Motorsis või 'töökojas N' ?
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Oh issand alasta. Kas siis BMW-d peab ainuölt UM-is remontima kui seda siin lugeda.
Kokkuvõtteks on vist ikka kõige parem, odavam ja mõistlikum sõita Fiat, Opel, Ford jne. autod. Kogu see teema ikka päris käest läinud.
Ikkagi julgustan teema alustajat, et kui auto meeldib ja midagi hullu ei tundu viga olevat ( selles usus, et kui juhtub mis siis saab on parem üldsegi jala või max jalgrataga liikuda ) siis osta ja loota, et auto kestab mõistlikult. See mis puudutab normaalset kulumist on siiski paratamatu ja neid asju tuleb kõigil liikuritel vahetada.
Kokkuvõtteks on vist ikka kõige parem, odavam ja mõistlikum sõita Fiat, Opel, Ford jne. autod. Kogu see teema ikka päris käest läinud.
Ikkagi julgustan teema alustajat, et kui auto meeldib ja midagi hullu ei tundu viga olevat ( selles usus, et kui juhtub mis siis saab on parem üldsegi jala või max jalgrataga liikuda ) siis osta ja loota, et auto kestab mõistlikult. See mis puudutab normaalset kulumist on siiski paratamatu ja neid asju tuleb kõigil liikuritel vahetada.
Viimati muutis Jaks, 21.09.2016 18:32 17, muudetud 1 kord kokku.
E63 ja F25
Varuosadeks E24 628 ja E23
Varuosadeks E24 628 ja E23
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Fiati peab ka UM-s remontima: https://www.unitedmotors.ee/fiat/soiduautod" onclick="window.open(this.href);return false;
Vabandan offtopicu eest.
Vabandan offtopicu eest.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Palun selgita mis sa sellega mõtlesid? "lähed autoga ühel päeval mõnele remondijärgsele või regulaarsele sillastendi ning selgub, et tagumised regulleerhoobade poldid kinni roostetanud. See tähendab automaatselt ad-hoc hoobade vahetust + mudri, mis sinna juurde kuulub 400-700€ arvet.". Ad-hoc Eesti keeles "plaaniväliste" sobiks paremini et kõik aru saaks. 400-700 euri eest saab suurema osa tagasillast vahetatud kui ise jupid ostad kasvõi klubiliste käest.
Viimati muutis Jaakk, 21.09.2016 18:21 12, muudetud 2 korda kokku.
Re: E60 525I - kas tasub osta?
No kui kasutatud juppidega remonditakse siis võib tõesti odav ülalpidada olla.
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Ostsin tuttava käest teada ajalooga 320kkm sõitnud 525i e60. M54 Manuaal, väike ekraan ja pliidinupud. Põhjusel et kõik diislid kuni ca 8000€ eest vaatamas käisin olid ühel või teisel moel suht kurvad. Ise olen seisukohal, et kuna kõik Käivadki ja loodavad odavalt hästi varustatud automaat-diislit saada, ja bensukat soovivad vähesed, kuna kujutavad ette, et diisel on ökonoomsem. Siis kui päris varustusehaige ei ole siis võib hea hinnaga hea bensumootoriga masina saada. Olen nüüdseks pool aastat ja igakuiselt ca 2500km sõitnud, millest 500km lühikesed linnaotsad igapäevaselt tööle ja 2000km tuleb maanteed.
Muljed: On küll pliidinupud ja väike ekraan aga sellegipoolest- täitsa elan veel. Bensukulu on keskmine 7,6 kompu järgi. Maanteel 90-100 lastes näitab kompu järgi 5,7. Negatiivse koha pealt, mingid märgutuled plingivad aegajalt, aga kui neid piisavalt jäärapäiselt ignoreerida, siis kaovad ära jälle...
Käigukastina eelistangi manuaali.
Vahetanud olen kojamehed, esimesed kondid ja salongipuhuri mootori (fixusest B osa oli miski 60€)
Kuna bemmidega eelnevalt jauranud siis M54 mootor on suht loogiline ja internetis know-howd tohutult, siis iga tööga on minumeelest suht võimalik ise hakkama saada. Ehk teenindusse pole näinud ja arvatavasti ei näe ka vajadust minna ( see on minu isiklik seisukoht lihtsalt)
Kokkuvõttes: Ma ei näe diislil mingit eelist. Siiani tutvusringkonnas on kõikidel nende 3.0 160+kw diislitega jama olnud. Ja kütusekulu vahe ei ole nii suur. Edasi astub natuke paremini tõesti.
St mina olen oma valikuga rahul.
Muljed: On küll pliidinupud ja väike ekraan aga sellegipoolest- täitsa elan veel. Bensukulu on keskmine 7,6 kompu järgi. Maanteel 90-100 lastes näitab kompu järgi 5,7. Negatiivse koha pealt, mingid märgutuled plingivad aegajalt, aga kui neid piisavalt jäärapäiselt ignoreerida, siis kaovad ära jälle...
Käigukastina eelistangi manuaali.
Vahetanud olen kojamehed, esimesed kondid ja salongipuhuri mootori (fixusest B osa oli miski 60€)
Kuna bemmidega eelnevalt jauranud siis M54 mootor on suht loogiline ja internetis know-howd tohutult, siis iga tööga on minumeelest suht võimalik ise hakkama saada. Ehk teenindusse pole näinud ja arvatavasti ei näe ka vajadust minna ( see on minu isiklik seisukoht lihtsalt)
Kokkuvõttes: Ma ei näe diislil mingit eelist. Siiani tutvusringkonnas on kõikidel nende 3.0 160+kw diislitega jama olnud. Ja kütusekulu vahe ei ole nii suur. Edasi astub natuke paremini tõesti.
St mina olen oma valikuga rahul.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 525I - kas tasub osta?
See oleks juba järgmine küsimus olnud, kui "kõik kettad ja klotsid koos esimeste õõtsa ja stabikapuksidega (260€)" ehk kui palju maksis stendi töö sellest summast? Tahan ka selle rahaga häid kettaid, klotse ja õõtsapukse+stabikapukse, paigaldust + UM taolist sillageotööd. Kust saab?
Henri. kirjutas:Kas seal on vahet, kas sillastend tehti United Motorsis või 'töökojas N' ?
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: E60 525I - kas tasub osta?
Äkki olid need ka kasutatud pidurikettad, klotsid jm mudru?