Ostuabi.
Re: Ostuabi.
Eks ta ole jah. E60 vanakooli M54 mootoriga ja manuaaliga on kõige lollikindlam variant vast. Pole viimasel ajal turgu uurinud, aga ennem ei olnud neid väga võtta kahjuks.
Re: Ostuabi.
sigaelmar kirjutas:Ma pidingi just täpselt sellest rääkima, et japs kestab mingi aja väga hästi ära ja kui ta otsa saab, on nii otsas kui otsas olla saab. Ja pidin tooma just näiteks 360000 sõitnud Accordi mis tahtis poole aasta jooksul rohkem remonti saada kui pool miljonit sõitnud Mersu või bemm ja nendel autodel on kaks korda rohkem detaile mis katki saavad minna. Accordi kaitseks võin öelda, et enamus asjad vist said esmakordse remondi.ttsys kirjutas:See Accord on kellegi juhtum või täpsemalt üksikjuhtum. Honda ei ole ehitatud üle 300 000km läbimiseks ja seda eriti meie kliimas. Mingid nostalgikud ainult hoiavad neid ja mädanevad need kõik 10 aasta juures.
Vaata kõrvale ka: http://www.carcomplaints.com/Honda/Accord/
Kui võtta ette MB milleeniumieelsed sõidukid (eelkõige diiselmootorid) siis asiaadid ainult luksuvad nende kõrval. MB mootor, raam, kere paneb heas kliimas sisuliselt ilma remondita miljoni-kaks. Sõidumugavuse osas ei ole muidugi kummagi osas palju rääkida. Lisaks, kui 5 aastat vana asiaat on juba raipelõhnaline siis ka 30 aastat vana milleeniumieelne MB sobib pärast 50 aastat veel kirstumaterjaliks.
PS: PSA grupp on asiaatidelt kenasti mõõtu ja õppust võtnud. 5-7 aastat ja pressi alla. Hind uuel sõidukil (vähemalt tarbesõidukid) hoolsalt ümmarguseks lihvitud ja koos pangaga finantsperioodiks jääkväärtus ühtlasi 0 juurde viidud.
Täitsa huvitav oleks tead mis seal siis tegemist vajas ja milliseid detaile 2xrohkem on
Võid vastata PMi.
Re: Ostuabi.
Ma pidasin silmas erinevaid mooduleid ja andureid mida pole 2004 aasta Accordis just üleliia palju samas kui E60 ja W211 kubisevad nendest. Ma pole neid Accordil küll vahetanud, see jutt käis selle kaks korda rohkem asjade kohta. Jaapani tehnika on lihtsam kui sakslaste oma, sellepärast nad paremini kestavad ka, vaata või seda "igihaljast" elektronkella mida Toyota vist tänase päevani oma autodesse topib. Ja kui sa oled näiteks diagnostikaga kokku puutunud siis tead ilmselt, et see oli osadel japsidel veel 2000ndate alguses selline, et lugesid veakoode pirni ja juhtmejupiga
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: Ostuabi.
Reeglina on ikka 300000 sõitnud japs läbi. Kere on veninud ja sellega pole enam midagi teha. Honda poritiiba ju värvitakse nii, et poritiiva kujuline paber värvitakse mõlemalt poolt ning pärast tiritakse paber vahelt.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Ostuabi.
300000 sõidetakse Lääne-Euroopas mingi 5-6 aastaga täis. Vahet pole, kas sakslane või asiaat.
Siia tuues keritakse vähemalt 100K km maha ja lähevad nagu soojad saiad.
Ei juhtu selle kerega midagi sellise läbisõidu juures
Siia tuues keritakse vähemalt 100K km maha ja lähevad nagu soojad saiad.
Ei juhtu selle kerega midagi sellise läbisõidu juures
tel. 51 949 859
Re: Ostuabi.
Ma tean, et ilmselt saan teemavälise eest siin vastu päid ja jalgu, aga ma ei suutnud taluda kasutaja ttsys emotsionaalset jaapani autode vihkamist.
Alustaks siis sellest, et Daciat võrrelda näiteks Honda Accordi või Mazda 6-ga on ikka ilmselgelt üle võlli.
Nende autode hinna ja sõiduomaduste vahe on mäekõrgune, hoopis teisest klassist autod.
Ma tõesti ei tea, milline on näiteks 2005a Accord omadustelt, aga tean, et esimene Mazda 6 sõidab kenasti ja on piisavalt vaikne, probleemiks oli algusaastate omal rooste, uuemate kohta ei tea.
Nüüd, aga läheb huvitavaks, mille eest ilmselt saan siin foorumis, aga mis teha.
Oman ise viimase generatsiooni Accordi 2,0 115kw bensiin, mida eestis müüdi üks esimesi 2008, kui uus generatsioon tuli.
Mootor on igati piisav manuaal kasti jaoks ja ökonoomne, maanteekulu soojemal ajal 6,5 sajale normaalselt sõites mitte kihutades, saab ka mõned möödasõidud teha, 5nda seeria bensiini BMW puhul, räägime pigem veidi suuremast kulust, samades oludes.
Auto on kena nii seest, kui väljast, salong on kvlaiteetne, sõiduomadused on väga head, kurve võtab ka hästi.
Üldiselt on vaikne, kuigi jah rehvimüra võib mingites oludes veidi sisse kostuda, aga vähe ja see on paljude jaapanlaste viga.
Kuid üldiselt jookseb see Accord bemmilikult, olen sõitnud mitme 5nda seeria BMW-ga ja ma tõmbaksin legaalselt sõites nende autode vahel paralleele, sellesse Accordi juba sisse istuda on hea ja sõitma hakkamine meenutab ka näiteks 5nda seeriast, eriti tuleb meelde E34, kuna sellega olen enim sõitnud BMW-dest ja vägagi selle moodi.
Selline siis https://sakala.postimees.ee/193377/hond ... pikka-teed" onclick="window.open(this.href);return false;
Nüüd tuleksin konkreetsema võrdluse juurde, oli au teha üks tiir 2012a bmw 5nda seeria diisliga nelikveoga.
Auto on ilus ja hea, üle pika aja oli tehtud BMW 5 seeria, mis on ilus nii seest, kui väljast.
Tõesti salong on luksuslikum, kui Accordil ja eks see paistab ka väljast silma, disain on muidugi maitseasi.
Kuid millegi ma tahtsin jõuda on see, et sõiduomadustel legaalsetes oludes ei ole sellist vahet, nagu tahavad paljud jätta.
1. BMW müratase võrreldes minu viimase generatsiooni Accordiga oli vaid veidi väiksem.
2. üldine teelseismine oli väga sarnane
3. kurvide võtmine oli väga sarnane.
4. mõlemas autos on hea sõita.
5. Muidugi on BMW luksuslikum ja selles mõttes parem, ei vaidle üldse vastu, aga vahe ei ole nii suur, see on selline mõõdukas vahe BMW kasuks.
Muidugi olen ma ka aru saanud, et see Accord on ilmselt üks parimaid jaapanlasi, sõiduomadustelt ja disainit, mis ka ta nii heaks teeb.
Muidugi on jaapani autode mureks rooste, aga ka BMW-d roostetavad ja vähemalt antud Accordil praeguses vanuses veel muret pole, et midagi läbi roostetab, väliselt pole midagi ja põhja all on pinnapealne rooste.
Rahaliselt on kindlasti BMW kulukam, selles pole kahtlustki.
Kuigi antud Accordi kohta pean ütlema, et ka selle pidamine ei ole sugugi odav, aga ilmselt märkimisväärselt odavam, kui BMW 5nda seeria pidamine.
Kindlasti on palju säästlikumaid jaapanlasi, mis pakuvad normaalseid sõiduomadusi.
Aga lepime selles kokku, et BMW 5 seeria on ikkagi luksusauto.
Toonitan siinkohal, et 2010a ja edasi BMW 5 seeria meeldib mulle, ainuke mure ongi, et ta on lõppkokkuvõttes liiga palju kallim Accordist, mistõttu mul ei ole otstarbekas seda osta praeguse rahakotiga ja pidada.
Ka Honda mootorite kohta tahaksin öelda, et need sõidavad ikka pool miljonit maha, mitte 300 000.
Näteks 1,4 liitrine 66kw civic suudab seda, korraliku hoolduse korral.
Sellisest Civicust oli ka juttu autolehes vist, mis oli taksona sõitnud üle 300 000km ja suuremat tal häda polnud, loomulik kulumine ikka.
Alustaks siis sellest, et Daciat võrrelda näiteks Honda Accordi või Mazda 6-ga on ikka ilmselgelt üle võlli.
Nende autode hinna ja sõiduomaduste vahe on mäekõrgune, hoopis teisest klassist autod.
Ma tõesti ei tea, milline on näiteks 2005a Accord omadustelt, aga tean, et esimene Mazda 6 sõidab kenasti ja on piisavalt vaikne, probleemiks oli algusaastate omal rooste, uuemate kohta ei tea.
Nüüd, aga läheb huvitavaks, mille eest ilmselt saan siin foorumis, aga mis teha.
Oman ise viimase generatsiooni Accordi 2,0 115kw bensiin, mida eestis müüdi üks esimesi 2008, kui uus generatsioon tuli.
Mootor on igati piisav manuaal kasti jaoks ja ökonoomne, maanteekulu soojemal ajal 6,5 sajale normaalselt sõites mitte kihutades, saab ka mõned möödasõidud teha, 5nda seeria bensiini BMW puhul, räägime pigem veidi suuremast kulust, samades oludes.
Auto on kena nii seest, kui väljast, salong on kvlaiteetne, sõiduomadused on väga head, kurve võtab ka hästi.
Üldiselt on vaikne, kuigi jah rehvimüra võib mingites oludes veidi sisse kostuda, aga vähe ja see on paljude jaapanlaste viga.
Kuid üldiselt jookseb see Accord bemmilikult, olen sõitnud mitme 5nda seeria BMW-ga ja ma tõmbaksin legaalselt sõites nende autode vahel paralleele, sellesse Accordi juba sisse istuda on hea ja sõitma hakkamine meenutab ka näiteks 5nda seeriast, eriti tuleb meelde E34, kuna sellega olen enim sõitnud BMW-dest ja vägagi selle moodi.
Selline siis https://sakala.postimees.ee/193377/hond ... pikka-teed" onclick="window.open(this.href);return false;
Nüüd tuleksin konkreetsema võrdluse juurde, oli au teha üks tiir 2012a bmw 5nda seeria diisliga nelikveoga.
Auto on ilus ja hea, üle pika aja oli tehtud BMW 5 seeria, mis on ilus nii seest, kui väljast.
Tõesti salong on luksuslikum, kui Accordil ja eks see paistab ka väljast silma, disain on muidugi maitseasi.
Kuid millegi ma tahtsin jõuda on see, et sõiduomadustel legaalsetes oludes ei ole sellist vahet, nagu tahavad paljud jätta.
1. BMW müratase võrreldes minu viimase generatsiooni Accordiga oli vaid veidi väiksem.
2. üldine teelseismine oli väga sarnane
3. kurvide võtmine oli väga sarnane.
4. mõlemas autos on hea sõita.
5. Muidugi on BMW luksuslikum ja selles mõttes parem, ei vaidle üldse vastu, aga vahe ei ole nii suur, see on selline mõõdukas vahe BMW kasuks.
Muidugi olen ma ka aru saanud, et see Accord on ilmselt üks parimaid jaapanlasi, sõiduomadustelt ja disainit, mis ka ta nii heaks teeb.
Muidugi on jaapani autode mureks rooste, aga ka BMW-d roostetavad ja vähemalt antud Accordil praeguses vanuses veel muret pole, et midagi läbi roostetab, väliselt pole midagi ja põhja all on pinnapealne rooste.
Rahaliselt on kindlasti BMW kulukam, selles pole kahtlustki.
Kuigi antud Accordi kohta pean ütlema, et ka selle pidamine ei ole sugugi odav, aga ilmselt märkimisväärselt odavam, kui BMW 5nda seeria pidamine.
Kindlasti on palju säästlikumaid jaapanlasi, mis pakuvad normaalseid sõiduomadusi.
Aga lepime selles kokku, et BMW 5 seeria on ikkagi luksusauto.
Toonitan siinkohal, et 2010a ja edasi BMW 5 seeria meeldib mulle, ainuke mure ongi, et ta on lõppkokkuvõttes liiga palju kallim Accordist, mistõttu mul ei ole otstarbekas seda osta praeguse rahakotiga ja pidada.
Ka Honda mootorite kohta tahaksin öelda, et need sõidavad ikka pool miljonit maha, mitte 300 000.
Näteks 1,4 liitrine 66kw civic suudab seda, korraliku hoolduse korral.
Sellisest Civicust oli ka juttu autolehes vist, mis oli taksona sõitnud üle 300 000km ja suuremat tal häda polnud, loomulik kulumine ikka.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostuabi.
Nuuska nina tühjaks ja tee paar jooga liigutust ning pane vaim valmis, et see talumise kohustus on võetud juba sellest hetkeks alates, kui selle foorumi reeglitega sai nõustutud.
Muidugi midagi head on ka Jaapani autodes. Nad on maailmas eesrindlikumad disainima autot selliselt, et see lõpeb ära ennustatava aja ning läbisõidu juures. Teiste sõnadega kooleb lihtsalt ühes heas ajapunktis ning seda selliselt, et romulasse ei ole piin ega kahju seda loovutada.
Kogu muu maailm õpib jaapanlastelt seda vananemis-kunsti. Ka BMW on palju juurutanud alates 2000.a.
Lõpulause positiivse noodi rikuvad sellised uudised:
https://www.reuters.com/article/us-kobe ... SKBN1CP09Y
Muidugi midagi head on ka Jaapani autodes. Nad on maailmas eesrindlikumad disainima autot selliselt, et see lõpeb ära ennustatava aja ning läbisõidu juures. Teiste sõnadega kooleb lihtsalt ühes heas ajapunktis ning seda selliselt, et romulasse ei ole piin ega kahju seda loovutada.
Kogu muu maailm õpib jaapanlastelt seda vananemis-kunsti. Ka BMW on palju juurutanud alates 2000.a.
Lõpulause positiivse noodi rikuvad sellised uudised:
https://www.reuters.com/article/us-kobe ... SKBN1CP09Y
al101 kirjutas:Ma tean, et ilmselt saan teemavälise eest siin vastu päid ja jalgu, aga ma ei suutnud taluda kasutaja ttsys emotsionaalset jaapani autode vihkamist.
Re: Ostuabi.
Disaini üle pole mõtet nii detailselt vaielda, sest see on maitse asi.
osaliselt võiksin sinuga isegi nõustuda, selle disaini vananemise osas, aga sõltub millisest BMW-st me täpselt räägime ja millisest Hondast ning ikkagi tuleb ka maitse mängu.
Ja tõin sulle juba välja, et jaapani autod on väga vastupidavad, probleem võib tihti olla rooste, aga mitte tingimata ja ka BMW-d pole roostevabad.
Ei tasu kõike ühe vitsaga lüüa.
Ma ei salli sellist madalalaubalist Jaapani autode vihkamist, igal autol omad head ja vead ning omadused ning maitse asi.
Samuti tuleb aru saada, et on ka klassivahe ja mida keegi autolt ootab.
osaliselt võiksin sinuga isegi nõustuda, selle disaini vananemise osas, aga sõltub millisest BMW-st me täpselt räägime ja millisest Hondast ning ikkagi tuleb ka maitse mängu.
Ja tõin sulle juba välja, et jaapani autod on väga vastupidavad, probleem võib tihti olla rooste, aga mitte tingimata ja ka BMW-d pole roostevabad.
Ei tasu kõike ühe vitsaga lüüa.
Ma ei salli sellist madalalaubalist Jaapani autode vihkamist, igal autol omad head ja vead ning omadused ning maitse asi.
Samuti tuleb aru saada, et on ka klassivahe ja mida keegi autolt ootab.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostuabi.
Tee omale selgeks "disain" terminoloogia. Maitsega ei ole sellel igas asendis pistmist. Vähemalt mitte selles kontekstis millest mina räägin. Siis räägime edasi.
Maitse asi on see tõesti, et Jaapani autod on vähenõudlikumale seltskonnale ja mingu neil hästi.
Maitse asi on see tõesti, et Jaapani autod on vähenõudlikumale seltskonnale ja mingu neil hästi.
Re: Ostuabi.
Tõestasid praegu ära, kui kitsarinnaline inimene sa oled, sa ei aksepteeri teiste maitset, arvad, et ainult nii on õige, nagu sina arvad kõiges, mis põhineb ka enamuses emotsioonidel, mitte faktidel.ttsys kirjutas:Tee omale selgeks "disain" terminoloogia. Maitsega ei ole sellel igas asendis pistmist. Vähemalt mitte selles kontekstis millest mina räägin. Siis räägime edasi.
Maitse asi on see tõesti, et Jaapani autod on vähenõudlikumale seltskonnale ja mingu neil hästi.
Selge on see, et argumenteeritult sinuga vaielda ei ole võimalik, kuna argumente sul pole, oled vaid enda arvamuses kinni.
Korra sulle juba öeldi, et trollid siin foorumis.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostuabi.
Madalalaubaline. Kitsarinnaline.
Polegi millegi üle vaielda, kui oponent terminoloogiat ei tunne.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Enginee ... gn_process" onclick="window.open(this.href);return false;
Head Honda kasutamist ja olgu teid palju.:Dr
Polegi millegi üle vaielda, kui oponent terminoloogiat ei tunne.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Enginee ... gn_process" onclick="window.open(this.href);return false;
Head Honda kasutamist ja olgu teid palju.:Dr
Re: Ostuabi.
Antud link sind küll kuskile ei aita.ttsys kirjutas:Madalalaubaline. Kitsarinnaline.
Polegi millegi üle vaielda, kui oponent terminoloogiat ei tunne.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Enginee ... gn_process" onclick="window.open(this.href);return false;
Head Honda kasutamist ja olgu teid palju.:Dr
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostuabi.
Kui see sind ei aita siis mida vaidled?! Troll.
Re: Ostuabi.
Sa ei täpsustanud, mis disainist sa räägid.
Lihtsalt disain ilu mõttes on puhtalt maitse asi ja kui ei täpsusta, mis disainist on jutt, siis reeglina räägitakse ilu disainist.
Ja kui me hakkame rääkima disainist, mis pakub midagi, millele sinu antud link viitas, näiteks väikest kütusekulu või head juhitavust, siis jaapaniautod on selles vägagi tegijad.
Kütusekulu koha pealt ei ole auto disainis midagi revolutsioonilist suudetud saavutada, sest füüsika teeb oma töö ja lihtsalt see poleks enam ilus vaadata.
Juba väga ammu tehti auto, mis oli väikese tuuletakistusega, aga selle disain ei olnud ilus, kindlasti leidub neid, kelle arvates oli.
Kogu sinu jutt viitas sellele, et räägid disainist ilu mõttes, mis on tegelikult puhtalt maitse asi.
Toon ka väljavõtte sinu öeldust.
"Muidugi midagi head on ka Jaapani autodes. Nad on maailmas eesrindlikumad disainima autot selliselt, et see lõpeb ära ennustatava aja ning läbisõidu juures. Teiste sõnadega kooleb lihtsalt ühes heas ajapunktis ning seda selliselt, et romulasse ei ole piin ega kahju seda loovutada. "
Lihtsalt disain ilu mõttes on puhtalt maitse asi ja kui ei täpsusta, mis disainist on jutt, siis reeglina räägitakse ilu disainist.
Ja kui me hakkame rääkima disainist, mis pakub midagi, millele sinu antud link viitas, näiteks väikest kütusekulu või head juhitavust, siis jaapaniautod on selles vägagi tegijad.
Kütusekulu koha pealt ei ole auto disainis midagi revolutsioonilist suudetud saavutada, sest füüsika teeb oma töö ja lihtsalt see poleks enam ilus vaadata.
Juba väga ammu tehti auto, mis oli väikese tuuletakistusega, aga selle disain ei olnud ilus, kindlasti leidub neid, kelle arvates oli.
Kogu sinu jutt viitas sellele, et räägid disainist ilu mõttes, mis on tegelikult puhtalt maitse asi.
Toon ka väljavõtte sinu öeldust.
"Muidugi midagi head on ka Jaapani autodes. Nad on maailmas eesrindlikumad disainima autot selliselt, et see lõpeb ära ennustatava aja ning läbisõidu juures. Teiste sõnadega kooleb lihtsalt ühes heas ajapunktis ning seda selliselt, et romulasse ei ole piin ega kahju seda loovutada. "
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostuabi.
Väga selgelt on must-valgel, mis disainist jutt käis!
Rohkem funktsionaalset lugemisoskust!
Rohkem funktsionaalset lugemisoskust!
Re: Ostuabi.
Tõin su jutu välja ,see pole mitte kuskil mustvalgelt kirjas, pigem viitab su tekst just sellele disainile, mis pole funktsonaalne.ttsys kirjutas:Väga selgelt on must-valgel, mis disainist jutt käis!
Rohkem funktsionaalset lugemisoskust!
Aga nagu juba enne nentisin, on sinu arvates õige vaid sinu arvamus, mis põhineb emotsioonidel, mitte faktidel ja sinuga vaielda on seetõttu mõttetu.
Mistõttu loobun.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostuabi.
Justnimelt. Kui aru ei saa, funktsionaalne lugemisoskus katkendlik ja terminoloogias null siis piiks-piiks: Honda ostke ostukeskusest.
Re: Ostuabi.
Päris põnev arutelu.Naljakas vaadata kuidas Honda mehed siin pöördes on.
Honda natuke valjem seest kui bmw , see umbes sama vahe nagu siga ja kägu.Hondas ikka jube suur rehvimüra 04a Accord(sedaan), võrrelda näiteks e39ga .uuema keraga Accord 11a oli juba vaiksem seest umbes sama nagu e39,aga salong nägi jube odav ja kahtlane välja.(maitse asi jälle).Accordit on nii kaua odav ülal pidada kui see kestab,õigemini kõik riisid.
Keegi mainis siin Mazda 6,hea vaikne auto,see on isegi Accordist 5korda hullem,rehvimüra kordades valjem.küünlad maksid sinna natuke alla 90€ 4tk Isa sai ka lõpuks aru,et Mazda ei aita kuskile ja vahetas Honda vastu välja,palju parem asi.
Endal oli vahepeal 01a Civic.Tööl käimiseks paras(üksi) Perega ei julgeks küll sellise konservi karbiga kuskile pikale sõidule minna,elu on liiga kallis!
Honda natuke valjem seest kui bmw , see umbes sama vahe nagu siga ja kägu.Hondas ikka jube suur rehvimüra 04a Accord(sedaan), võrrelda näiteks e39ga .uuema keraga Accord 11a oli juba vaiksem seest umbes sama nagu e39,aga salong nägi jube odav ja kahtlane välja.(maitse asi jälle).Accordit on nii kaua odav ülal pidada kui see kestab,õigemini kõik riisid.
Keegi mainis siin Mazda 6,hea vaikne auto,see on isegi Accordist 5korda hullem,rehvimüra kordades valjem.küünlad maksid sinna natuke alla 90€ 4tk Isa sai ka lõpuks aru,et Mazda ei aita kuskile ja vahetas Honda vastu välja,palju parem asi.
Endal oli vahepeal 01a Civic.Tööl käimiseks paras(üksi) Perega ei julgeks küll sellise konservi karbiga kuskile pikale sõidule minna,elu on liiga kallis!
Re: Ostuabi.
Uuemast Accordist ma räägingi, sest ise sõidan sellisega, sama generatsioon, mis on 2011 millest sa just rääkisid.
Ja seda uuemat Accordi ma BMW-ga võrdlesingi, otsene võrdlus 2012a omaga ka olemas, nagu kirjeldasin eelpool.
Ei tea, uuema Accordi salong on just kvaliteetne ja ilus, seda ütlevad ka mitmed selle auto ülevaated, usaldusväärsetest kohtades. Eks siin mängib jälle maitse rolli, mulle ei meeldi näiteks 2004-2009 BMW 5nda seeria uksepolster.
2004 Accordist ei tea ma palju.
Kuid konservikarbi võid ära unustada, vaata turvateste ja näed, kui turvalised on uued Hondad.
2001 olid vähesed autod turvalised, tänapäeval on aga enamik vähegi mainekamaid marke laias laastus turvalised.
Selle jaoks on kere õige konstruktsiooniga ja väline katteplekk ei näita seal osas midagi.
Näiteks 2008a Accord on turvalisem, kui 2008a BMW 5 seeria, pean silmas siis, kui tuli see uue generatsiooni Accord.
Kui ei usu, vaata turvateste.
Toon ka turvatestid välja
BMW
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... ries/15634" onclick="window.open(this.href);return false;
Accord
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... cord/15760" onclick="window.open(this.href);return false;
Ka alates 2003a Toyota Avensis sai kõrgemad punktid turvalisuse eest, kui BMW 5 seeria
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... nsis/15627" onclick="window.open(this.href);return false;
Siinkohal tuleb veel arvesse võtta, et turvatestide nõuded muutuvad ajaga karmimaks, mistõttu vanema mudeli test on tegelikult veel kehvem, kui otseses punktide ja tärnide võrdluses paistab.
Selle eest ka Euroncap ise hoiatab.
Antud hetkel ma ei tea, kas 2004 ja 2008 on nõuded karmistunud, sellel on omad vahemikud.
Ehk siis see, mida sa autoga sõites tunned ei oma turvalisuse koha pealt avariis mitte mingit tähtsust, reaalsus võib olla midagi muud.
2001 Civic tõesti turvaline ei olnud, sellega olen nõus, aga sellel ajal ei olnudki eriti turvalisi autosid. Renault Laguna oli näiteks, ilmselt selle tulem, et Renault vahepeal hoolega turvalisusesse panustas.
Mind väga häirib, kui mingi auto kohta emotsionaalset pläma aetakse.
Ise üritan suhtuda objektiivselt ja hinnata autosid nii nagu nad on, tõsi mitmete autode suhtes olen ka mina negatiivne, aga neid vihkate teie kindlasti.
Minu eesmärk siin ei ole BMW-d materdada, aga objektiivne asjade hindamine oleks mõistlik.
Ma tean, samamoodi sõimatakse Opelit ja Fordi, aga tegelikult pole asjad üldse nii kehvasti, nagu neid sõimatakse, asjad on palju paremini.
Ja seda uuemat Accordi ma BMW-ga võrdlesingi, otsene võrdlus 2012a omaga ka olemas, nagu kirjeldasin eelpool.
Ei tea, uuema Accordi salong on just kvaliteetne ja ilus, seda ütlevad ka mitmed selle auto ülevaated, usaldusväärsetest kohtades. Eks siin mängib jälle maitse rolli, mulle ei meeldi näiteks 2004-2009 BMW 5nda seeria uksepolster.
2004 Accordist ei tea ma palju.
Kuid konservikarbi võid ära unustada, vaata turvateste ja näed, kui turvalised on uued Hondad.
2001 olid vähesed autod turvalised, tänapäeval on aga enamik vähegi mainekamaid marke laias laastus turvalised.
Selle jaoks on kere õige konstruktsiooniga ja väline katteplekk ei näita seal osas midagi.
Näiteks 2008a Accord on turvalisem, kui 2008a BMW 5 seeria, pean silmas siis, kui tuli see uue generatsiooni Accord.
Kui ei usu, vaata turvateste.
Toon ka turvatestid välja
BMW
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... ries/15634" onclick="window.open(this.href);return false;
Accord
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... cord/15760" onclick="window.open(this.href);return false;
Ka alates 2003a Toyota Avensis sai kõrgemad punktid turvalisuse eest, kui BMW 5 seeria
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... nsis/15627" onclick="window.open(this.href);return false;
Siinkohal tuleb veel arvesse võtta, et turvatestide nõuded muutuvad ajaga karmimaks, mistõttu vanema mudeli test on tegelikult veel kehvem, kui otseses punktide ja tärnide võrdluses paistab.
Selle eest ka Euroncap ise hoiatab.
Antud hetkel ma ei tea, kas 2004 ja 2008 on nõuded karmistunud, sellel on omad vahemikud.
Ehk siis see, mida sa autoga sõites tunned ei oma turvalisuse koha pealt avariis mitte mingit tähtsust, reaalsus võib olla midagi muud.
2001 Civic tõesti turvaline ei olnud, sellega olen nõus, aga sellel ajal ei olnudki eriti turvalisi autosid. Renault Laguna oli näiteks, ilmselt selle tulem, et Renault vahepeal hoolega turvalisusesse panustas.
Mind väga häirib, kui mingi auto kohta emotsionaalset pläma aetakse.
Ise üritan suhtuda objektiivselt ja hinnata autosid nii nagu nad on, tõsi mitmete autode suhtes olen ka mina negatiivne, aga neid vihkate teie kindlasti.
Minu eesmärk siin ei ole BMW-d materdada, aga objektiivne asjade hindamine oleks mõistlik.
Ma tean, samamoodi sõimatakse Opelit ja Fordi, aga tegelikult pole asjad üldse nii kehvasti, nagu neid sõimatakse, asjad on palju paremini.
Viimati muutis al101, 03.11.2017 00:11 15, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostuabi.
Miks on võrdluses vana 2004 aasta E60 ja 2008 aasta Honda Accord alias "puuks"?
https://www.euroncap.com/en/results/bmw/5-series/11004" onclick="window.open(this.href);return false;
Orientatsiooniraskuste ületamiseks:
https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Accord" onclick="window.open(this.href);return false;
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series" onclick="window.open(this.href);return false;
2003 aasta Honda Accord alias "kõhulahtisus" võid võrrelda selle E60-ga:
https://www.euroncap.com/en/results/honda/accord/15606" onclick="window.open(this.href);return false;
Avensis 2009 versus F10 2010: sõitjal 32punki versus 34punkti.
https://www.euroncap.com/en/results/toy ... nsis/11065" onclick="window.open(this.href);return false;
Nii palju siis objektiivsusest.
https://www.euroncap.com/en/results/bmw/5-series/11004" onclick="window.open(this.href);return false;
Orientatsiooniraskuste ületamiseks:
https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Accord" onclick="window.open(this.href);return false;
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series" onclick="window.open(this.href);return false;
2003 aasta Honda Accord alias "kõhulahtisus" võid võrrelda selle E60-ga:
https://www.euroncap.com/en/results/honda/accord/15606" onclick="window.open(this.href);return false;
Avensis 2009 versus F10 2010: sõitjal 32punki versus 34punkti.
https://www.euroncap.com/en/results/toy ... nsis/11065" onclick="window.open(this.href);return false;
Nii palju siis objektiivsusest.
Re: Ostuabi.
Nagu ma enne mainisin ,annab 11a accordit võrrelda e39,60ga pole mõtet ja f10 ei hakka üldse rääkima.
Uksepolstrid on jah pre LCI 60(1) koledad,LCI omad näevad ilusamad välja ,kui neid võrrelda 39ga ,siis 60 omad näevad kuidagi odavad välja.
Accordi salong omakorda veel odavam plastik.
Uksepolstrid on jah pre LCI 60(1) koledad,LCI omad näevad ilusamad välja ,kui neid võrrelda 39ga ,siis 60 omad näevad kuidagi odavad välja.
Accordi salong omakorda veel odavam plastik.
Re: Ostuabi.
Nagu ütlesin, olen 2012a BMW 5nda seeriaga sõitnud ja vahe Accordiga ei olnud suur.oja87 kirjutas:Nagu ma enne mainisin ,annab 11a accordit võrrelda e39,60ga pole mõtet ja f10 ei hakka üldse rääkima.
Uksepolstrid on jah pre LCI 60(1) koledad,LCI omad näevad ilusamad välja ,kui neid võrrelda 39ga ,siis 60 omad näevad kuidagi odavad välja.
Accordi salong omakorda veel odavam plastik.
Vahe on olemas, aga mitte suur.
Salongidisainis tuleb tõesti suurem vahe sisse, aga mitte ka niiväga suur ja varustuses, aga mitte sõiduomadustelt.
2008a autode turvalisust võin võrrelda küll, sest sama aasta autod.
Kui hakkame võrdlema ka 2010 autode turvalisust, siis Accord ei jää üldiselt alla, võivad olla pisivahed, mis on loomulikud arengule.
Avensise puhul ma võrdlesin 2003a Avensist, mitte 2009, see oli ülim näide, et turvalisus ja auto hind ei ole omavahel seotud.
2003 Avensise turvalisust võime võrrelda nii 2003 5nda seeriaga, kui ka 2004 5nda seeriaga.
Ilmselt on tulisel BMW fännil keeruline tunnistada reaalsust ja hinnata oma autot objektiivselt.
Vanasti oli vahe, kui näiteks 1992a Passatist istusid 92a BMW 5ndasse seeriasse, nüüd on aga Passat ja teised taolised suured kesklassi autod läinud nii heaks, et BMW-sse istumine ei ole enam nii üüratu vahega.
Accordi salong pole kuskilt otsast odav, aga just kena luksuslik plastik on ja armatuur ei ole lihtsalt plastik, see on pehme.
Lisaks mulle ilus luksuslik plastik meeldib, see on maitse asi.
Kui me hakkame nüüd võrdlema, kui palju maksab Accord ja kui palju BMW 5-s seeria sama aasta, siis tuleb natukese sõiduomadusate eest juurde maksta meeletu hinnavahe.
Ma olen täheldanud, et sõiduomadused muutuvad luksusautodel üsna aeglaselt paremaks, uute mudelite tulekuga, probleem on ilmselt selles, et suur areng on ära tehtud ja üha raskem on kuhugi areneda või tuleb selleks meeletu raha kulutada, mistõttu leiab suuremat arengut pigem 7nda seeria pealt jne ning ka see ei ole nüüd nii suur.
Seetõttu tegeletakse rohkem varustuse juurde panekuga ja disainiga.
Kuigi tihti vaatan, et ka auto disaini ideed on otsas, kuigi jah 2010 tuli üle pika aja ilus BMW 5-s seeria, mida võiks endalegi tahta, kui saaks rahaliselt lubada selle pidamist.
Toonitan siinkohal, et räägin sõiduomadustest ja juhitavusest, mida me tunneme legaalselt sõites, sest normaalne juht liikluses ei kihuta ja meil ei ole kiirteid, ehk siis meie teedel legaalselt üle 110 sõita ei saa.
See BMW võib 200 juures Accordist natuke parem olla, aga Eestis nagunii, nii kiiresti sõita ei tohi.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostuabi.
Sellepärast ongi see seltskond, kes neid vähem suutlikke asju ostavad ka ise ühel-teisel-või-kolmandal põhjusel vähemnõudlikud. Mille üle käib protsest? Kui teatavasti vaesus ei anna häbeneda siis kuidas teisiti peakski oma maitse-eelistusi või võimekust eksponeerima, kui justnimelt toetust otsides sellistele pragmaatilistele arvustustele(?)
Re: Ostuabi.
Ma ei otsi toetust, vaid räägin nagu asjad on.ttsys kirjutas:Sellepärast ongi see seltskond, kes neid vähem suutlikke asju ostavad ka ise ühel-teisel-või-kolmandal põhjusel vähemnõudlikud. Mille üle käib protsest? Kui teatavasti vaesus ei anna häbeneda siis kuidas teisiti peakski oma maitse-eelistusi või võimekust eksponeerima, kui justnimelt toetust otsides sellistele pragmaatilistele arvustustele(?)
Pigem üritad sina seda otsida.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostuabi.
Need "asjad" on sul nii ehk subjektiivsus oma keskkonna mõjudega. Samas väiksem võimekus on ilmselgelt objektiivsus.
Re: Ostuabi.
Olen tegelikult kõik öelnud juba, rohkem ei viitsi siin kellegagi vaielda.ttsys kirjutas:Need "asjad" on sul nii ehk subjektiivsus oma keskkonna mõjudega. Samas väiksem võimekus on ilmselgelt objektiivsus.
Kes aru ei saa, see ilmselt ei tahagi saada, kõik on kirjas.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostuabi.
Ei viitsi.
Küll viitsid ja peagi paned veel pikalt siin mingist võimekuse defitsiidist ajendatud tiraadi.
Esiteks siin ei olnud juba eos midagi vaielda vaid põrgatad lihtsalt sotsiaalsete mõjudega teemat. Eluterve ongi rõõmustada selle üle, mis on olemas mitte niuksuda selle üle, mis on puudu. Samas muidugi mitte unustada, et elu on liiga lühike, et seda keskpäraste või nigelate lahenduste lainel mööda lasta.
Teiseks, tagasihoidlikus on muidugi voorus aga see ei sobi kõigile ja kõike tehes - mõnes osas või valdkonnas saab ilma selleta palju edukamalt läbi lüüa.
Ning kolmandaks, kui võimekuse "latt" on madalal siis palju meelepärasem on omasuguste seas olla. Kas pole nii? Või mõni asiaadi, Honda vm foorum ei ole nii soe koht?
Küll viitsid ja peagi paned veel pikalt siin mingist võimekuse defitsiidist ajendatud tiraadi.
Esiteks siin ei olnud juba eos midagi vaielda vaid põrgatad lihtsalt sotsiaalsete mõjudega teemat. Eluterve ongi rõõmustada selle üle, mis on olemas mitte niuksuda selle üle, mis on puudu. Samas muidugi mitte unustada, et elu on liiga lühike, et seda keskpäraste või nigelate lahenduste lainel mööda lasta.
Teiseks, tagasihoidlikus on muidugi voorus aga see ei sobi kõigile ja kõike tehes - mõnes osas või valdkonnas saab ilma selleta palju edukamalt läbi lüüa.
Ning kolmandaks, kui võimekuse "latt" on madalal siis palju meelepärasem on omasuguste seas olla. Kas pole nii? Või mõni asiaadi, Honda vm foorum ei ole nii soe koht?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Ostuabi.
"ja elu unistus on kasutatud bemar" oli fraas ühe poplaulu sõnadest. ttsys - kas pole veits tõusiklik mõttelaad, et automark näitab inimese ambitsioone? Pakun, et üle 90% siinse foorumi kasutajatest sõidavad aastaid tootmisest maha läinud BMW-dega. Ise oled tõenäoliselt samas pundis Sõidetagu siis E36 või F10-ga.
Mis priviligeerid saavad kaasneda selle "seisusega" võrreldes Honda vms omanikuga?
Mis priviligeerid saavad kaasneda selle "seisusega" võrreldes Honda vms omanikuga?
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostuabi.
Miks mitte. Arva kui soovid. Miks see kedagi loksutab või peab loksutama, mida sina asjast arvad? Loomulikult ka iga teine või muu subjektiivne arvamus.
Esimese osale küsi aga kommentaari näiteks neilt, kes 5000€ eest E60 ostavad. Küsi, miks nad seda teevad(?)
Esimese osale küsi aga kommentaari näiteks neilt, kes 5000€ eest E60 ostavad. Küsi, miks nad seda teevad(?)
Võibolla vastab mõni näiteks, et "vähemalt ei pea kuskil ühistranspordis kellegi vastu hõõrutud olema ja läppanud õhku sisse hingama". Aga küsi seda Honda omanikult.PeeterA kirjutas:"ja elu unistus on kasutatud bemar" oli fraas ühe poplaulu sõnadest. ttsys - kas pole veits tõusiklik mõttelaad, et automark näitab inimese ambitsioone? Pakun, et üle 90% siinse foorumi kasutajatest sõidavad aastaid tootmisest maha läinud BMW-dega. Ise oled tõenäoliselt samas pundis Sõidetagu siis E36 või F10-ga.
PeeterA kirjutas:Mis priviligeerid saavad kaasneda selle "seisusega" võrreldes Honda vms omanikuga?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Ostuabi.
Ma ootaks pigem täiendavat selgitust sellisele lihtsakoelisele väitele, et Honda omanikud on madalama võimekuse ja ambitsioonidega kui BMW omanikud
tel. 51 949 859