BMW F11, 520d
BMW F11, 520d
Tere Targem rahvas,
On huvi soetada endale igapäevasteks tööle/koju sõitudeks (100+km) uut autot. Silman siin pingsalt BMW F11 kerega isendeid ja jäid sõelale kolm varianti. Esimene Eesti ajalooga mis tekitab natukene kindlustunnet, teine Itaaliast toodud värskelt mis on natukene parema varustusega ja kolmas on samuti äsja saabunud ja eeliseks on automaatkast.
Andke infot üldse selle mootori ja kere kohta, mis läbisõidul muutub asi kriitiliseks ja tekivad suuremad kulutused.
Eesti ajalooga: http://www.auto24.ee/used/2427456" onclick="window.open(this.href);return false;
Itaalia: http://www.auto24.ee/used/2535873" onclick="window.open(this.href);return false; (meeldib kõige rohkem)
Kolmas: http://www.auto24.ee/used/2505211" onclick="window.open(this.href);return false;
Tänud!!
On huvi soetada endale igapäevasteks tööle/koju sõitudeks (100+km) uut autot. Silman siin pingsalt BMW F11 kerega isendeid ja jäid sõelale kolm varianti. Esimene Eesti ajalooga mis tekitab natukene kindlustunnet, teine Itaaliast toodud värskelt mis on natukene parema varustusega ja kolmas on samuti äsja saabunud ja eeliseks on automaatkast.
Andke infot üldse selle mootori ja kere kohta, mis läbisõidul muutub asi kriitiliseks ja tekivad suuremad kulutused.
Eesti ajalooga: http://www.auto24.ee/used/2427456" onclick="window.open(this.href);return false;
Itaalia: http://www.auto24.ee/used/2535873" onclick="window.open(this.href);return false; (meeldib kõige rohkem)
Kolmas: http://www.auto24.ee/used/2505211" onclick="window.open(this.href);return false;
Tänud!!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW F11, 520d
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47" onclick="window.open(this.href);return false;
Pärast 2009 on vahemik 160 000 - 220 000km. Siis maksad, kui tahad, et on ning jääb BMW. Kui suva ehk ei maksa väärikalt siis on tulemus tüüpiline asiaat nagu valdav osa 8+ aastat Eestis tiirlevad BMW-d ehk originaalvaruosi need enam ei näe ning ka brändi osad, mida külge laotakse on lehmakauplejate tagaruumist. Kõik on lihtne: 7-20aastat vana auto läheb järelturule, kellel oluliselt erinev maailmapilt ning majanduslik võimekus kui nendel, kelle jaoks BMW esmaselt loodud, tehtud ning müüdud.
Üldiselt N47 tahab oluliselt tihedamat õlivahetust kui BMW km/külmkäivituste algoritm seda ette kribab. N47 surm on külmkäivitused. Kui talvekliimaga riigis 8000km välba peal on esimesed 5 aastat õli vahetatud siis mootor kestab. Sellist autot EU-st aga ei leia, sest neid, kes oma taskust esimese 5 aasta jooksul tahtsid õlivahetuse eest ise juurde maksta pole leitavad. Itaalias sõitnud N47 ei ole argument. Itaaliast tuuakse justnimelt ka N47 mootori kotti pannud isendeid ehk lendavad need ka seal, eriti A mootorid. Need vaadeldavad on pisut parema konfiga C mootorid aga põhiprobleem on neil sama. Lõgisevad, rapuvad, mürisevad nad kõik, eriti 200kilose kasutuse järel.
Pärast 2009 on vahemik 160 000 - 220 000km. Siis maksad, kui tahad, et on ning jääb BMW. Kui suva ehk ei maksa väärikalt siis on tulemus tüüpiline asiaat nagu valdav osa 8+ aastat Eestis tiirlevad BMW-d ehk originaalvaruosi need enam ei näe ning ka brändi osad, mida külge laotakse on lehmakauplejate tagaruumist. Kõik on lihtne: 7-20aastat vana auto läheb järelturule, kellel oluliselt erinev maailmapilt ning majanduslik võimekus kui nendel, kelle jaoks BMW esmaselt loodud, tehtud ning müüdud.
Üldiselt N47 tahab oluliselt tihedamat õlivahetust kui BMW km/külmkäivituste algoritm seda ette kribab. N47 surm on külmkäivitused. Kui talvekliimaga riigis 8000km välba peal on esimesed 5 aastat õli vahetatud siis mootor kestab. Sellist autot EU-st aga ei leia, sest neid, kes oma taskust esimese 5 aasta jooksul tahtsid õlivahetuse eest ise juurde maksta pole leitavad. Itaalias sõitnud N47 ei ole argument. Itaaliast tuuakse justnimelt ka N47 mootori kotti pannud isendeid ehk lendavad need ka seal, eriti A mootorid. Need vaadeldavad on pisut parema konfiga C mootorid aga põhiprobleem on neil sama. Lõgisevad, rapuvad, mürisevad nad kõik, eriti 200kilose kasutuse järel.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: BMW F11, 520d
Sellel Eestist uuena ostetud autol on varustuses märge:
8KA Oilservice Int. 30.000 Km/24 Months
8KA Oilservice Int. 30.000 Km/24 Months
tel. 51 949 859
Re: BMW F11, 520d
Keegi selle 520d kohta oskab midagi rääkida?
http://www.auto24.ee/used/2578818" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/used/2578818" onclick="window.open(this.href);return false;
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: BMW F11, 520d
No loe seda lisainfot. See on maailma parim isend omataoliste seast.
Ja kusjuures Suitsetatud pole mitte kordagi!
Eriline haruldus on loomulikult panoraam
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi" onclick="window.open(this.href);return false;
Selline räige ülistamine peletab mind kohe eemale
Ja kusjuures Suitsetatud pole mitte kordagi!
Eriline haruldus on loomulikult panoraam
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi" onclick="window.open(this.href);return false;
Selline räige ülistamine peletab mind kohe eemale
Re: BMW F11, 520d
Miks hind on omataolistest odavam
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW F11, 520d
Manual.
Re: BMW F11, 520d
Vaatasin kuulutuses olevaid pilte veidi kriitilisema pilguga. Vast see põhjendab, miks ta odavam on, kui esimesed tiivad eritooni, tagastange teist tooni, esistange nurgad, tiibade nurgad, tagastange nurgad kõik täiesti paigast ära, järelikult kusagilt mitu matsu saanud.Danil523 kirjutas:Miks hind on omataolistest odavam
Ja imelik on kuulutuses lause "Väga hinnatud ja töökindel, 6-käiguline, manuaalkäigukast. Seetõttu neid eriti ka müügist ei leia. " Kui see kast oleks nii hinnatud, siis oleks neid rohkem müügis.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: BMW F11, 520d
Eks manuaal on küll automaadist töö/lollikindlam, kuid tänapäeval eelistavad järjest rohkemad inimesed ikkagi automaati. Isegi eelistaks järgmisel autol automaati. Aga mis puutub haruldusse, siis ma arvan, et hinnatuks võiks see muutuda paarikümne aasta pärast nagu praegu 90-ndate 6-se manuaaliga suure mootoriga 5-sed ja7-sed. Samas, selleks peaks olema ka muud ahvatlevat olema peale kasti ja diisliga sõitvatel uutel autodel seda "miskit" vist ikkagi ei ole, ma arvan.
Aga üks asi, mis mulle isiklikult meeldib- nii kummaline kui see ka pole- läbisõit. Ehk et ei ole "standardläbisõit", sõltumata auto vanusest, vahemikus a la 147.000- 183.000 km
Aga üks asi, mis mulle isiklikult meeldib- nii kummaline kui see ka pole- läbisõit. Ehk et ei ole "standardläbisõit", sõltumata auto vanusest, vahemikus a la 147.000- 183.000 km