BMW F30/F31 Diisel
BMW F30/F31 Diisel
Millist varianti diislit soovitate? 135kw? 160kw? 190kw? Lahjemaid variante kui 135kw ei soovi ning üle 190 ilmselt ka mitte.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW F30/F31 Diisel
Osta uus ja vahet pole milline. Kui kasutatud eff3* otsid siis leia nende seast kõigepealt selline, mille diisel juba ei rapsi, ei värise, ei lödise ega ei tudise. Kui selline on leitud siis seda konkreetset võib ka suure sihtmärgiga soovitada.
Ennustan, et selle leidmine saab olema keeruline, et mitte öelda - väga keeruline. Eriti nende seast, mis LL välbaga sõtnud ja üle 70 000km hodomeetril.
Ennustan, et selle leidmine saab olema keeruline, et mitte öelda - väga keeruline. Eriti nende seast, mis LL välbaga sõtnud ja üle 70 000km hodomeetril.
Re: BMW F30/F31 Diisel
Olen vaadanud saksast hodomeetri näiduga 90tkm- 120tkm. Arvasin, et seegi küllaltki väike LS...
Re: BMW F30/F31 Diisel
See on kohe kohe tehase garantii lõpp. Sellepärast nad müüki lähevadki, et edasist remonti vältida.
Meie õnnelikult võtame nad endale kaela, lootes, et kuni 350k km ei juhtu midagi.
Meie õnnelikult võtame nad endale kaela, lootes, et kuni 350k km ei juhtu midagi.
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Re: BMW F30/F31 Diisel
Njah. Kas tõesti BMW mootorid on nii kehvad? Endal hetkel Audi A4 2009 2.0TDI ja ostsin selle 4a tagasi. Nüüdseks olen sellega sõitnud 110tkm ja odomeetril 280tkm. 270tkm andis kõrgsurvepump otsad aga seda siis juba 270tkm pealt. Kas tõesti et BMW diisel siis ei pruugi 200tkm kesta? Tean et vanematel 2005-2010 aasta diislitel lendasid turbod umbes 220-270tkm pealt...
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW F30/F31 Diisel
Kõigil on probleemid, millel LL välp. Audi on veel hullem. Seesama A4, 2.0TDI ja 22 000km sõitnud.
https://www.youtube.com/watch?v=oOVobl76Pm8
https://www.youtube.com/watch?v=oOVobl76Pm8
Re: BMW F30/F31 Diisel
Marketing. Uus tapetakse võimalikult kiiresti maha, et sa kohe veel uuema ostaksid
Lase korralikult üle vaadata, ja kui ostad, siis vaata ketid üle. Mootori pesu võiksid ka teha, kui tahad et asi kestaks. Võibolla “laiendatud” hooldus pikendab eluiga. Võibolla remondid ära ja sõidad rahulikult edasi
Lase korralikult üle vaadata, ja kui ostad, siis vaata ketid üle. Mootori pesu võiksid ka teha, kui tahad et asi kestaks. Võibolla “laiendatud” hooldus pikendab eluiga. Võibolla remondid ära ja sõidad rahulikult edasi
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: BMW F30/F31 Diisel
Ärge ehmatage poissi ära lolli jutuga. Probleem hakkab kettidega 200-300 tuh vahel. Need mootorid annavad juba varakult märku kui külmalt käivitades paar sekki "klõbin" sees on. UM´is ketivahetus ~~2000EUR. Seega kui sõidad kuskil 200-300 vahele pead sellega arvestama. Muidu on väga head mootorid, liiguvad hästi, ökonoomsed ja vastupidavad. Probleeme võib olla veel DPF/ADBLUE anduritega. Välp hoia 10k juures, kestavad ka turbod jms.
Kindlasti kui ostma hakkad vali vähemalt Sportline või ModernLine paketiga ja kindlasti LED päevatuledega, need halogen tuledega ja tavaliste pinkidega F30nded on ikka väga imelikud autod. Suur ekraan maitse asi, neid leidub vähe, küll aga normaalne iste võiks olla. Edu otsingutel. Ei tasu üle mõelda Enamus mis Eesti turul on tulnud siia Itaaliast, Prantsusmaalt (ehk siis Leedust) ja nende odod on kolossaalsed ja puuduliku ajalooga. Siis pole imestada et laiali on kohe ja naabrile kirjuda kui **** masin..peab ainult arvestama, et korralik "Kolmene" maksab. Kui ostuabi soovid void kirjutada.
Kindlasti kui ostma hakkad vali vähemalt Sportline või ModernLine paketiga ja kindlasti LED päevatuledega, need halogen tuledega ja tavaliste pinkidega F30nded on ikka väga imelikud autod. Suur ekraan maitse asi, neid leidub vähe, küll aga normaalne iste võiks olla. Edu otsingutel. Ei tasu üle mõelda Enamus mis Eesti turul on tulnud siia Itaaliast, Prantsusmaalt (ehk siis Leedust) ja nende odod on kolossaalsed ja puuduliku ajalooga. Siis pole imestada et laiali on kohe ja naabrile kirjuda kui **** masin..peab ainult arvestama, et korralik "Kolmene" maksab. Kui ostuabi soovid void kirjutada.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW F30/F31 Diisel
Rõõmuga kuulan selgitusi, miks kõne all olevad 70 000km+ diislid lödisevad, värisevad, katkuvad ja lagisevad.
Üks tuttav küsis seda minult mitte kaua aega tagasi, kui oli Eestis BMW margi müüjate järelturu sõidukimudelite pakkumiste seast 14 autot läbi vaadanud. Mõni ütleb, et "nii peabki olema - see ju diisel". Ega ikka ei pea.
Heaga kuulan teisi kogemusi.
PS: Kett ei ole teemas kesksel kohal aga loomulikult on sellel oma roll ka lagisemisel. Kõige masendavam on aga asjaolud, mis toimub mootoriga, millel on pikaajalised määrdeprobleemid. Kett on selles ahelas kõigest tagajärgi kandev üks pisike osa kogu masenduse raamistikus.
Üks tuttav küsis seda minult mitte kaua aega tagasi, kui oli Eestis BMW margi müüjate järelturu sõidukimudelite pakkumiste seast 14 autot läbi vaadanud. Mõni ütleb, et "nii peabki olema - see ju diisel". Ega ikka ei pea.
Heaga kuulan teisi kogemusi.
PS: Kett ei ole teemas kesksel kohal aga loomulikult on sellel oma roll ka lagisemisel. Kõige masendavam on aga asjaolud, mis toimub mootoriga, millel on pikaajalised määrdeprobleemid. Kett on selles ahelas kõigest tagajärgi kandev üks pisike osa kogu masenduse raamistikus.
Re: BMW F30/F31 Diisel
ttsys jutt vastab 100% tõele, kahjuks nii see asi ongi, et meelega on tehas teinud nii, et autod enam ei kestaks. Kes on vähe rohkem autodega kursis, uut Bmwd jms ostes, siis see võibolla laseb õli tihedamini vahetada (üks odavamaid ja vajalikemaid hooldusi auto juures), aga üldiselt lastakse ikka jah mingi 25-30k välpasid ning see on surm mootorile.
Re: BMW F30/F31 Diisel
Aga siin peab vahet tegema, et see ei ole pahatahtlik, vaid puhas kalkuleeritud ärihuvi. Meie, kes me siin oleme enamuses teised, kolmandad jne kasutajad ei ole tootjale prioriteediks ja miks peakski olema, esinduses käivad need autod ju vähe ja originaalvaruosi ka ei tarbi (enamuses).750iM kirjutas:ttsys jutt vastab 100% tõele, kahjuks nii see asi ongi, et meelega on tehas teinud nii, et autod enam ei kestaks. Kes on vähe rohkem autodega kursis, uut Bmwd jms ostes, siis see võibolla laseb õli tihedamini vahetada (üks odavamaid ja vajalikemaid hooldusi auto juures), aga üldiselt lastakse ikka jah mingi 25-30k välpasid ning see on surm mootorile.
Re: BMW F30/F31 Diisel
Auto leitud. Nii väikese läbisõiduga ei leidnud nagu teie soovitasite. Tänud kes viitsisid vastata.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... MATIC_GEAR" onclick="window.open(this.href);return false;
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... MATIC_GEAR" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW F30/F31 Diisel
Viimane hooldusvälp 109 976-66 181 = 43 795km ?
Re: BMW F30/F31 Diisel
Õnneks siiski mitte. Õlivahetus + filtrivahetus on tehtud 88000km peal. Paber selle jaoks oli neil ette näidata.
Re: BMW F30/F31 Diisel
UM ütleb ka et on 88000km pealt suur hooldus tehtud... Mingil põhjusel vahest autod ei võta seda märget sisse öeldi UM-ist...
Keskmine hooldusvälp siis umbes 22tkm mis ei olegi nii halb kui ettenähtud lausa 30tkm... Või mis arvate?
Keskmine hooldusvälp siis umbes 22tkm mis ei olegi nii halb kui ettenähtud lausa 30tkm... Või mis arvate?
Re: BMW F30/F31 Diisel
Eks seal lõpupoole halvenevad õli omadused kiiremini nii et kindlasti on 22 parem kui 30.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW F30/F31 Diisel
Tere, vabandust, et teise mehe teemasse postitan, aga mida näiteks sellest arvate? Kas võiks arvata, et selline auto kestab ka peale garantii lõppu?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 78ab4f40b7" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 78ab4f40b7" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW F30/F31 Diisel
uuemad BMW-d ei taha garantiiajalgi eriti kesta, mis siis veel peale sedamartin54 kirjutas:Tere, vabandust, et teise mehe teemasse postitan, aga mida näiteks sellest arvate? Kas võiks arvata, et selline auto kestab ka peale garantii lõppu?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 78ab4f40b7" onclick="window.open(this.href);return false;
aga see suht normaalne pakkumine UMi poolt
Re: BMW F30/F31 Diisel
Pole enne ühtegi nii uut BMWd olnud. Mis nende juures siis põhiliselt ei kesta? Mootorikettidest on küll palju juttu olnud ja ma mäletan, et eelmise põlve 3 seeria hädade nimekiri oli pikk, aga millegipärast lootsin, et viimane on vähe parem. Kas see roolilattide häda on ikka veel teema? Mul on ikka päris mitu bemarit aegade jooksul olnud ja ilma roolilati vahetuseta pole kordagi pääsenud
Re: BMW F30/F31 Diisel
Mootorid ikka nõrgad kohad.
Muidugi see võib olla juba uuem b47 mootor, selle kohta veel vähe informatsiooni.
Muidugi see võib olla juba uuem b47 mootor, selle kohta veel vähe informatsiooni.
Re: BMW F30/F31 Diisel
Ah mis te hirmutate siin.. N47 väga hea mootor, ainuke et kett 200 000 peal vajaks vahetust. Muu väga hästi toimib ja kulu ja minek suhe suurepärane. Mitmeid tuttavaid nendega ja 0 probleemi. Suurim ls tuttavatest 360000 ja kusjuures sama kettiga. Endal f31 320d ja mitte midagi pole vaja teha va hooldused.
F31 320d M Performance