O Bmw E39 coilid
- Kristo_M
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 07.01.2013 23:01 53
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Pärnumaa
O Bmw E39 coilid
Tere!
Kusimus siis järgmine et kust kohast saaks osta hea hinnaga e39 coiloveried autoks on touring taga on tavaline vedrustus mitte õhkpadjad kuidas vastupidavus neil talvel on ja olen kuulnud et odavama otsa coilid pidid põrkama kuidagi ebameeldivalt kas vastab tõele?
Sooviks abi kellel on autol all coilid ja saavad anda infot kust osta said ning kus paigaldatakse ette tänades Kristo.
Kusimus siis järgmine et kust kohast saaks osta hea hinnaga e39 coiloveried autoks on touring taga on tavaline vedrustus mitte õhkpadjad kuidas vastupidavus neil talvel on ja olen kuulnud et odavama otsa coilid pidid põrkama kuidagi ebameeldivalt kas vastab tõele?
Sooviks abi kellel on autol all coilid ja saavad anda infot kust osta said ning kus paigaldatakse ette tänades Kristo.
Re: O Bmw E39 coilid
Coile saad osta hea hinnaga kasutaja S1lv3r käest
- LanseX
- Huviline
- Postitusi: 405
- Liitunud: 24.10.2013 12:49 39
- Peamine sõiduk: 740d
- Asukoht: Pärnu/Järvakandi
Re: O Bmw E39 coilid
Odavad ~270€ coilide vedrud liiga pehmed. Tuleb panna jäigemad. Pehmemad vedrud hakkavad kokku peksma.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: O Bmw E39 coilid
Esimesed coilid 150.- kui vedrud liiga pehmed ja hakkavad kokku peksma siis BC 12kg vedrud juurde 100.-
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 19.09.2013 10:42 59
- Peamine sõiduk: 530d E39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: O Bmw E39 coilid
Mul oli sama mure - touring ja ilma õhuta taga. Proovisin mitu varianti läbi üleeelmine / eelmine suvi.
Kõigepealt said ette coilid (mitte kõige odavamad - ~150€ otsa TATechnics / JOM-ide hinnale - nime ei mäleta enam) ja need olid välimuse poolest okei, kuid suhteliselt ruttu muutus esiotsa õõtsumine ebamugavaks. Aegalselt sõites oli hea, kuid natuke suuremal kiirusel õõtsus konarluste peal, nagu surnud amortidega sõidaks.
Siis sai ostetud Eibach pro kit madaldusvedrud ja ring uusi Bilstein B4 amorte. Need (vedrud siis) ei sobinud mulle kohe üldse. Sõidumugavus oli väga hea, kuid tagasild istus mitu cm madalamal, kui esisild. Nina taevasse koguaeg. Nii sai sõidetud terve suvi, lootuses, et äkki on värske ja vajub paika. Ei vajunud.
Lõpuks läksin selle peale, et ette jäi Eibach-i madaldusvedru, ning taha jäi originaalvedru. Selle koha peal mainin ära, et mul võis olla tagasillal saksast mingi madalam vedru. Ei näinud esimestega sama välja, ning tagasild oli juba "originaalis" mitte väga kõrge. Nii on esiots kergelt madalam, kui tagaots, ning kui on korralik lai suvevelg all, siis on vahe koopaservaga ka peaaegu olematu. St velg täidab ilusti terve koopa ära, ning vahe koopaservaga on terve ring võrdne. Varvast rehvi ja koopaserva vahele ei pane.
Tagant järgi tarkusega ma võtaks ainult Eibach-i esivedrud, korralikud uued amordid ja kulutaks ülejäänud raha ilusate velgede ja korralike rehvide peale. Sama juttu sai ka internetist loetud, kui ega ei usu ju, enne, kui omal nahal ära oled proovinud.
Kui huvi on, siis mul peaks need colid ja Eibach-i väga madalad tagavedrud kuuris alles olema. Nendega saab sillatala mööda auke kratsida küll
Kõigepealt said ette coilid (mitte kõige odavamad - ~150€ otsa TATechnics / JOM-ide hinnale - nime ei mäleta enam) ja need olid välimuse poolest okei, kuid suhteliselt ruttu muutus esiotsa õõtsumine ebamugavaks. Aegalselt sõites oli hea, kuid natuke suuremal kiirusel õõtsus konarluste peal, nagu surnud amortidega sõidaks.
Siis sai ostetud Eibach pro kit madaldusvedrud ja ring uusi Bilstein B4 amorte. Need (vedrud siis) ei sobinud mulle kohe üldse. Sõidumugavus oli väga hea, kuid tagasild istus mitu cm madalamal, kui esisild. Nina taevasse koguaeg. Nii sai sõidetud terve suvi, lootuses, et äkki on värske ja vajub paika. Ei vajunud.
Lõpuks läksin selle peale, et ette jäi Eibach-i madaldusvedru, ning taha jäi originaalvedru. Selle koha peal mainin ära, et mul võis olla tagasillal saksast mingi madalam vedru. Ei näinud esimestega sama välja, ning tagasild oli juba "originaalis" mitte väga kõrge. Nii on esiots kergelt madalam, kui tagaots, ning kui on korralik lai suvevelg all, siis on vahe koopaservaga ka peaaegu olematu. St velg täidab ilusti terve koopa ära, ning vahe koopaservaga on terve ring võrdne. Varvast rehvi ja koopaserva vahele ei pane.
Tagant järgi tarkusega ma võtaks ainult Eibach-i esivedrud, korralikud uued amordid ja kulutaks ülejäänud raha ilusate velgede ja korralike rehvide peale. Sama juttu sai ka internetist loetud, kui ega ei usu ju, enne, kui omal nahal ära oled proovinud.
Kui huvi on, siis mul peaks need colid ja Eibach-i väga madalad tagavedrud kuuris alles olema. Nendega saab sillatala mööda auke kratsida küll
Re: O Bmw E39 coilid
BC racing.
Jomid ja muu prügi kestab aasta ja sõita on piix.
Jäigemad vedrud ei aita, sest amort on ikka saast.
Been there done that.
Jomid ja muu prügi kestab aasta ja sõita on piix.
Jäigemad vedrud ei aita, sest amort on ikka saast.
Been there done that.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: O Bmw E39 coilid
Eks see sõltub sellest kui nõudlik keegi on.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541