Ostuabi?
Ostuabi?
Tervitus, plaanis endale soetada bmw e61 aga ennem sooviks teada mis mootorit soovitatakse ning mis tüüpvead üldse autol on? Omale jäi silma selline isend: http://m.auto24.ee/2754221" onclick="window.open(this.href);return false;
Arvamusi antud isendi kohta?
Hinnapiir võikski olla 8000 eurot.
Kallid hooldus ja ülalpidamis kulud üldse olla võivad ?
Arvamusi antud isendi kohta?
Hinnapiir võikski olla 8000 eurot.
Kallid hooldus ja ülalpidamis kulud üldse olla võivad ?
Viimati muutis simu17, 21.02.2018 18:52 46, muudetud 1 kord kokku.
Re: Ostuabi?
See pole facelift kahjuks. Siin juttu ka sellest autost natuke viewtopic.php?f=46&t=280710" onclick="window.open(this.href);return false;
Facelift on 525d/530d/535d 145 kw/173 kw/ 210 kw
Siin ka juttu veel nendest autodest.
viewtopic.php?f=39&t=280760" onclick="window.open(this.href);return false;
Facelift on 525d/530d/535d 145 kw/173 kw/ 210 kw
Siin ka juttu veel nendest autodest.
viewtopic.php?f=39&t=280760" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ostuabi?
Parandasin pealkirja veidi, tänan tähelepanu juhtimast
Kas vastab tõele et facelift mudelitel pole enam samu tüüpvigu nagu pre-faceliftil? Kumba eelistada ?
Kas vastab tõele et facelift mudelitel pole enam samu tüüpvigu nagu pre-faceliftil? Kumba eelistada ?
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Ostuabi?
Kui sa loodad sellelt BMW-l odavaid ülalpidamiskulusid, siis unusta heaga see mõte.
LCI mudelite puhul kasutati uuemaid mootoreid ja mõningate väidete puhul ka parendatud sillajuppe, mis pre-LCI puhul välja tulid.
E61= taga õhkvedrustus, kui pole kompressorit/amorte vahetatud, siis kohe-kohe on see ukse ees, tagaluugi juhtmed, diisli puhul on põhimured eelsüüte küünlad, küünalde juhtplokk, pöördklapid- kui on veel alles, EGR, DPF, kusevad pihustid, kulunud turbo, põlenud vl. kolle.
535d puhul veel lisa juurde kaks turbot, mis reeglina vajavad väljavahetamist, kui pole veel tehtud.
Ka käigukast saab sellise hea väände puhul märksa rohkem piina tunda, kui pole käigukasti hooldust tehtud, siis ka seal ootab ilmselt rõõm ees.
https://www.youtube.com/watch?v=7-6tcmdCPg0" onclick="window.open(this.href);return false; Kunagi kui see auto oli alles uus, siis oli tegu ikka imemasinaga.
LCI mudelite puhul kasutati uuemaid mootoreid ja mõningate väidete puhul ka parendatud sillajuppe, mis pre-LCI puhul välja tulid.
E61= taga õhkvedrustus, kui pole kompressorit/amorte vahetatud, siis kohe-kohe on see ukse ees, tagaluugi juhtmed, diisli puhul on põhimured eelsüüte küünlad, küünalde juhtplokk, pöördklapid- kui on veel alles, EGR, DPF, kusevad pihustid, kulunud turbo, põlenud vl. kolle.
535d puhul veel lisa juurde kaks turbot, mis reeglina vajavad väljavahetamist, kui pole veel tehtud.
Ka käigukast saab sellise hea väände puhul märksa rohkem piina tunda, kui pole käigukasti hooldust tehtud, siis ka seal ootab ilmselt rõõm ees.
https://www.youtube.com/watch?v=7-6tcmdCPg0" onclick="window.open(this.href);return false; Kunagi kui see auto oli alles uus, siis oli tegu ikka imemasinaga.
Re: Ostuabi?
Täna sind info eest, esialgu välja vaadatud isendist loobusin juba kuna pidi ärikate käes olema, aga peale sinu juttu hakkan juba tõsiselt mõtlema kas üldse tasub e61 soetada, saan aru et hooldused ja üldse ülalpidamis kulud pole odavad aga kohe peale ostu ei tahaks küll väga remontima hakata räägimata tuhandate eurode alla ladumisest. Nüüd jäi veel liistule selline isend: https://m.auto24.ee/2765066" onclick="window.open(this.href);return false;Jaakk kirjutas:Kui sa loodad sellelt BMW-l odavaid ülalpidamiskulusid, siis unusta heaga see mõte.
LCI mudelite puhul kasutati uuemaid mootoreid ja mõningate väidete puhul ka parendatud sillajuppe, mis pre-LCI puhul välja tulid.
E61= taga õhkvedrustus, kui pole kompressorit/amorte vahetatud, siis kohe-kohe on see ukse ees, tagaluugi juhtmed, diisli puhul on põhimured eelsüüte küünlad, küünalde juhtplokk, pöördklapid- kui on veel alles, EGR, DPF, kusevad pihustid, kulunud turbo, põlenud vl. kolle.
535d puhul veel lisa juurde kaks turbot, mis reeglina vajavad väljavahetamist, kui pole veel tehtud.
Ka käigukast saab sellise hea väände puhul märksa rohkem piina tunda, kui pole käigukasti hooldust tehtud, siis ka seal ootab ilmselt rõõm ees.
https://www.youtube.com/watch?v=7-6tcmdCPg0" onclick="window.open(this.href);return false; Kunagi kui see auto oli alles uus, siis oli tegu ikka imemasinaga.
Sellel ka päris hea lisavarustus ja norm hind.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Ostuabi?
Palun ära saa valesti aru, ei erine see 535d sellest 530d -st, samamoodi võivad nad sõita väga pikki kilomeetreid muretult ja ainult regulaarse hooldusega piirduda aga statistiliselt on tegu ikkagi vana luksusautoga, mis kipub suuri summasid nõudma.
Põhjalik tehniline kontroll on kõige aluseks aga need autod maksid uuena 50+K eurot ja 90%sel hinnalangusel on ka kindlasti põhjus.
Edu korraliku auto otsingul.
Põhjalik tehniline kontroll on kõige aluseks aga need autod maksid uuena 50+K eurot ja 90%sel hinnalangusel on ka kindlasti põhjus.
Edu korraliku auto otsingul.
Re: Ostuabi?
Väike erinevus neil siiski on, 1 turbo vähem mida vahetada
Aga jah enne ostu teeks nagunii korraliku tehnilise seisundi kontrolli ja diagnosti, pisivead pole hullu eks neid vanal autol ikka leiab, lihtsalt ei tahaks kohe pool auto hinnast remondile juurde panna. Eks ma üritan leida korraliku hoolusajalooga isendit siis.
Aga jah enne ostu teeks nagunii korraliku tehnilise seisundi kontrolli ja diagnosti, pisivead pole hullu eks neid vanal autol ikka leiab, lihtsalt ei tahaks kohe pool auto hinnast remondile juurde panna. Eks ma üritan leida korraliku hoolusajalooga isendit siis.
Re: Ostuabi?
Kui sind Jaagu vea-allikate nimekiri kõhklema pani siis soovitan sul sellises vanuses BMWd üldse valikust välja jätta. Tema poolt välja toodud vigade allikatega tegelemine on nende autode omanike argipäev ja sellega kaasnev kulu lihtsalt auto omamisega kaasnev rõõm.
Edit: Või siis osta, harju kulutustega ära ja tunne autost rõõmu
Edit: Või siis osta, harju kulutustega ära ja tunne autost rõõmu
Re: Ostuabi?
Kui sa ikkagi tahad sellist bemmi osta, siis võta sedaan kerega, manuaalkastiga, tavavedrustusega ja M54 mootoriga. Siis oled juba pooli tüüpvigu vältinud.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Ostuabi?
Ma jätaks sellest nimistust manuaali välja, 6 käigune automaat on seal ka väga pommikindel asi, vaheta regulaarselt õli ja töötab nagu antsu viiul.
Re: Ostuabi?
Antsu viiulil on turbiinidega massiliselt probleeme, tühisem viga on probleemid pistiku ja õlilekkega. Lisaks pole selle kasti õlivahetus ka just kõige odavamate killast.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Ostuabi?
Minu autol 220K kellal (uuena Eestist), õli vahetatud 170K peal, dünaamiline vahetus koos uue põhja/filtriga 300 eurot pole just suur summa? Manu puhul pead ju ka õli vahetama.
Re: Ostuabi?
No esiteks ei pea manuaalil õli vahetama ja kui seda ka teha, siis vaevalt et see sadat eurotki maksab. Tehase arvates muidugi ei pea automaadil ka vahetama. Erinevus on selles, et manuaal andestab palju rohkem vahetamata õli kui automaat. Sa mainisid regulaarselt kastiõli vahetust. Sa küll ei täpsustanud oma regulaarsuse intervalli aga kas see üldse turbiini rikke vältimiseks midagi aitab? See kui sa oled oma autoga paar aastat sõitnud ja kast pole veel pekki läinud, ei tähenda, et see veel pommikindel on. Kas ZF üldse on mõne pommikindla automaatkasti kunagi teinud?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: Ostuabi?
Turbiinid lähevadki justnimelt vanaõliga sõitmisest katki, täpsemalt siis tasakaalust välja kui kaki ladestuma hakkab juba!