Tere,
Hall, univeraal,2000 aasta 330xi e46 manuaal. Läbisõit 300000 ja kõik tundub õige olema ka autodna järgi. Itaaliast mingid ajad tagasi tulnud. 436THY auto number. Kas on kellelgi mingit infot jagada? Kui mõistlik üldse nii vana masinat osta on? Tundub olema hooldatud ja sõitis hästi!Tänud!
üles
2000a E46 330xi manuaal ostuabi
Re: 2000a E46 330xi manuaal ostuabi
On mingit infot siit saada? Toimib see foorum veel? Tänud!
Re: 2000a E46 330xi manuaal ostuabi
Kas sellele 4 veole on võimalik veel juppe saada ja kui kallid seal osad on? Kas 30000 km on juba liiga palju kilomeetreid sellele süsteemile?
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: 2000a E46 330xi manuaal ostuabi
Juppe saab ka e36 ja vanematele. Oleneb ikkagi kas rahakott kannatab,või mitte!
Põhiprobleemiks on minu arust antud auto juures suhteliselt kesine minek ja suur kütusekulu.
Ja ise ei viitsiks neliveoprobleemidega jamada! Veovõllid,kardaan!
Mul on endal ka 3 liitrise mootoriga masinaid,kuid enamasti need hobikasutuses. Igapäevaselt ei kujuta ette,et peaks 10l/100-le bensiini ostma! Näidaku need kompuutrid mida iganes.
E46-st üldiselt:
suhteliselt odava ülalpidamiskuludega auto(võrreldes uuemate käkkidega )
m54b30 mootoril on probleeme suhteliselt vähe. Miinuseks suur õlikulu ja mõningad välised lekked.
Touringu põhiprobleemideks on tagaluugi elektrikalad. Tagumise klaasipuhastaja võlli rooste ja selle mittetöötamine.Muidugi ka üldine rooste.Kui on juba värvitud ja tehtud,siis kindlasti põhjalikult üle vaadata. Lähemalt soovitan ka tutvuda tagasilla kinitusega ja kütusepaagi vitsade kinnituskohtadega.Need kipuvad hullult rooste minema.Samamoodi tungraua tõstepatjade kohad ja nende ümbrus.
Elektroonikaprobleeme esineb ka piisavalt,kuid tänu masina populaarsusele lammutatakse neid päris palju!Seega erinevate plokkide,andurite jms leidmine lihtne.
Üldiselt,kui kere korras,kütusekulu ei huvita,on tegemist suhteliselt lihtsa ja odavalt hooldatava autoga!
Põhiprobleemiks on minu arust antud auto juures suhteliselt kesine minek ja suur kütusekulu.
Ja ise ei viitsiks neliveoprobleemidega jamada! Veovõllid,kardaan!
Mul on endal ka 3 liitrise mootoriga masinaid,kuid enamasti need hobikasutuses. Igapäevaselt ei kujuta ette,et peaks 10l/100-le bensiini ostma! Näidaku need kompuutrid mida iganes.
E46-st üldiselt:
suhteliselt odava ülalpidamiskuludega auto(võrreldes uuemate käkkidega )
m54b30 mootoril on probleeme suhteliselt vähe. Miinuseks suur õlikulu ja mõningad välised lekked.
Touringu põhiprobleemideks on tagaluugi elektrikalad. Tagumise klaasipuhastaja võlli rooste ja selle mittetöötamine.Muidugi ka üldine rooste.Kui on juba värvitud ja tehtud,siis kindlasti põhjalikult üle vaadata. Lähemalt soovitan ka tutvuda tagasilla kinitusega ja kütusepaagi vitsade kinnituskohtadega.Need kipuvad hullult rooste minema.Samamoodi tungraua tõstepatjade kohad ja nende ümbrus.
Elektroonikaprobleeme esineb ka piisavalt,kuid tänu masina populaarsusele lammutatakse neid päris palju!Seega erinevate plokkide,andurite jms leidmine lihtne.
Üldiselt,kui kere korras,kütusekulu ei huvita,on tegemist suhteliselt lihtsa ja odavalt hooldatava autoga!