Ostuabi F11 2.0 ja 3.0 diislid
Ostuabi F11 2.0 ja 3.0 diislid
Tere!
Oskab keegi siin rääkida lähemalt nendest mootoritüüpidest, mida jälgida ja mis on suuremateks probleemideks nendel? Kas 2.0 jaksab ilusti seda kere liigutada? Kui keegi teab, siis oleksin tänulik igasuguse info eest
Paneks 2 linki ka, mis autod silma jäänud:
2.0
https://www.auto24.ee/used/3346317
3.0
https://www.auto24.ee/used/3348067
https://www.auto24.ee/used/3338500
Oskab keegi siin rääkida lähemalt nendest mootoritüüpidest, mida jälgida ja mis on suuremateks probleemideks nendel? Kas 2.0 jaksab ilusti seda kere liigutada? Kui keegi teab, siis oleksin tänulik igasuguse info eest
Paneks 2 linki ka, mis autod silma jäänud:
2.0
https://www.auto24.ee/used/3346317
3.0
https://www.auto24.ee/used/3348067
https://www.auto24.ee/used/3338500
Re: Ostuabi F11 2.0 ja 3.0 diislid
3.0 mootor on pommikindlam kui 2.0 õeldakse ,et 2.0 ja 2.5 on sama mootor mis ei jõua jah vedada seda rasket kere.
200000 km + võid arvestada et kett läheb läbi mis maksab ca 2k. Omasin f10 ostsin ls kui oli 140000 ning õli vahetasin iga 10-15km vahelt ja kett läks läbi 300k pealt.
Kõik oleneb sellest kuidas hooldatud on enne.
200000 km + võid arvestada et kett läheb läbi mis maksab ca 2k. Omasin f10 ostsin ls kui oli 140000 ning õli vahetasin iga 10-15km vahelt ja kett läks läbi 300k pealt.
Kõik oleneb sellest kuidas hooldatud on enne.
Re: Ostuabi F11 2.0 ja 3.0 diislid
150kw 525 on ikka 3.0l r6 ja jõuab vabalt vedada.
Keti vahetus koos orig osadega saab 700-800 euroga.
Mitmeid kordi läbi käidud tee.
Keti vahetus koos orig osadega saab 700-800 euroga.
Mitmeid kordi läbi käidud tee.
BMW
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: Ostuabi F11 2.0 ja 3.0 diislid
Väide ei ole vale, vaid poolik.
Nagu Tauri juba mainis, siis 525d mudeleid on 4 ja 6 silindrilisi. Kw järgi on 160kw 4sil (kahe turboga), ja 150kw 6sil.
Nagu Tauri juba mainis, siis 525d mudeleid on 4 ja 6 silindrilisi. Kw järgi on 160kw 4sil (kahe turboga), ja 150kw 6sil.
Re: Ostuabi F11 2.0 ja 3.0 diislid
Seda mõtlesingi facelifti mudel 2.0 ja 2.5 sama mootoriga
Re: Ostuabi F11 2.0 ja 3.0 diislid
Huvitav kus saab facelifti mudelile ketivahetus 800 euroga. Ma olen ikka puhta loll olnud ,et lasin vahetada 2000 euro eest?
Re: Ostuabi F11 2.0 ja 3.0 diislid
Ma arvan, et ei saagi. See 800 käis vist R6 mootori kohta.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: Ostuabi F11 2.0 ja 3.0 diislid
R4 suht sama hind. Kui on xdrive, läheb umb 100eur otsa.
Kui keegi tahab, võin vähemalt 2 autoteeninduse kontakti anda postkastis.
Kui keegi tahab, võin vähemalt 2 autoteeninduse kontakti anda postkastis.
BMW
Re: Ostuabi F11 2.0 ja 3.0 diislid
Jõuab see 2,0 135kw diisel ka seda kere liigutada täiesti piisavalt. Kui kellegi on seda vähe siis sama võib ütelda ka teist mootorite suhtes. Kes sõidab 3,0 mootoriga ütleb seda 2,0 kohta ja kes sõidab 3,5 ütleb sama 3,0 kohta.
Hetkel kasutan ise 2,0 ja täiesti ok. Samas on olnud 3,5 diisel ja seda chipitud kujul. Ise vaataksin pigem korralikuma isendi, kui jääksin väga kinni konkreetsesse mootorisse.
Hetkel kasutan ise 2,0 ja täiesti ok. Samas on olnud 3,5 diisel ja seda chipitud kujul. Ise vaataksin pigem korralikuma isendi, kui jääksin väga kinni konkreetsesse mootorisse.
E63 ja F25
Varuosadeks E24 628 ja E23
Varuosadeks E24 628 ja E23
Re: Ostuabi F11 2.0 ja 3.0 diislid
3.0 on kindlasti sujuvam ning jõulisem, tõenäoliselt tulevikus ka kõrgema müügiväärtusega. 2.0 samas on piisav igapäevaseks liikumiseks.
Re: Ostuabi F11 2.0 ja 3.0 diislid
Sõitsin pikalt 2014a 530d 190kw (alles siiani) ja uueks autoks tuli 2018 G30 520d, ausalt öeldes siis igapäevaselt on mugavam siiski 3.0 kasutada, kahene disla saab küll kõigega hakkama aga natukene on hakanud häirima et sai kahene valitud. Tunne selline, et mootor piinleb kapoti all.
3/4 seeriaga seda tunnet pole tekkinud, arvan et viiese massi jaoks 2.0 veidi jõuetu.
Minu ostu puhul sai saatuslikuks hinnavahe, sarnase varustuse/läbisõiduga kahese ja kolmese disla hinnavahe oli ligi 15 euri, mida järelturult tagasi ei saa.
3/4 seeriaga seda tunnet pole tekkinud, arvan et viiese massi jaoks 2.0 veidi jõuetu.
Minu ostu puhul sai saatuslikuks hinnavahe, sarnase varustuse/läbisõiduga kahese ja kolmese disla hinnavahe oli ligi 15 euri, mida järelturult tagasi ei saa.