530ix 200kw
530ix 200kw
Tere,
https://www.auto24.ee/used/3361977
Kas keegi on käinud vaatamas antud sōidukit? Vōi mida sellisest kooslusest arvate? Mis vōib olla reaalne kütuse kulu?
https://www.auto24.ee/used/3361977
Kas keegi on käinud vaatamas antud sōidukit? Vōi mida sellisest kooslusest arvate? Mis vōib olla reaalne kütuse kulu?
Re: 530ix 200kw
Sõita hea aga ainult tambid raha alla, tuttav 1.5a 9000 alla ladunud sarnasele isendile.
Re: 530ix 200kw
Mida saab 9 tonnisel auto 9 tonni eest remontida? Ma pole sellest lunagi aru saanud.
Ostad uue mootori esindusest ja vàrvid üleni auto üle?
Ostad uue mootori esindusest ja vàrvid üleni auto üle?
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Re: 530ix 200kw
Loll jutt jah
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: 530ix 200kw
Kes ütles, et peab olema aru saada?
Või, mis kohaga mõtleb isik, kes ostab kunagi 70 000€ maksnud asja 9000€ ja rakendab "seda mõtteagregaati", et ei saa aru kuhu 61 000€ kadus(?)
Või, mis kohaga mõtleb isik, kes ostab kunagi 70 000€ maksnud asja 9000€ ja rakendab "seda mõtteagregaati", et ei saa aru kuhu 61 000€ kadus(?)
-
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 19.09.2013 10:42 59
- Peamine sõiduk: 530d E39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: 530ix 200kw
Autol ja autol, eriti sellise vanuse / läbisõidu juures on suur vahe sees. Kui tuttav just sama autot ei omanud, siis see, et tema sinna 9 000€ (või 60 000€) alla ladus, ei ütle antud auto kohta midagi.
Re: 530ix 200kw
Iga kuu 500€ ainult remonti tampida, ilma auto hinda arvestades.
Saaks juba g30 lci liisida lebolt
Saaks juba g30 lci liisida lebolt
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: 530ix 200kw
Võib ka teisest otsast matemaatikat rakendada. Kui osta näiteks poest uus auto 70000€ ja lasta sellel lihtsalt 11 aastat seista.
Mis on selle min/max väärtus 11 aasta pärast? Ütleme, et ei ole auto koguja väärtustabeli eksemplar. Seega seisva raha taastootmise vääringus umbes likviidne osa 50% alghinnast ehk 35000€ ja rahastaja hinnangul 11 aasta peale mitte vara turuväärtust vaid raha patakat tõstes ilma kompromissita ehk halb investeering ca 10% jääkväärtust ehk 7000€.
Nii, ja kus on tõde või see õige väärtus?
Ühelt poolt peab seega uue väärne ehk kulumata asja väärtus olema 35000€ ja teiselt poolt, kui asi turule ebahuvitav siis 7000€.
Kas E61 aastast 2008 on huvitav või ebahuvitav(?)
Matemaatika ütleb selles võrrandis, et perioodilise kasutusega pärast 11 aastat omada väga head autot on vaja sinna ära tarbitud tagasi surada 35000-9000= ehk tänase seisuga 26000€.
Kuna seda loomulikult ei tehta siis naiivne ongi nn viimane, kes selle "otsa istub". Pigistab nagu sidrunit ja otsib järgmist lolli, kes oleks "äärmine".
Mis on selle min/max väärtus 11 aasta pärast? Ütleme, et ei ole auto koguja väärtustabeli eksemplar. Seega seisva raha taastootmise vääringus umbes likviidne osa 50% alghinnast ehk 35000€ ja rahastaja hinnangul 11 aasta peale mitte vara turuväärtust vaid raha patakat tõstes ilma kompromissita ehk halb investeering ca 10% jääkväärtust ehk 7000€.
Nii, ja kus on tõde või see õige väärtus?
Ühelt poolt peab seega uue väärne ehk kulumata asja väärtus olema 35000€ ja teiselt poolt, kui asi turule ebahuvitav siis 7000€.
Kas E61 aastast 2008 on huvitav või ebahuvitav(?)
Matemaatika ütleb selles võrrandis, et perioodilise kasutusega pärast 11 aastat omada väga head autot on vaja sinna ära tarbitud tagasi surada 35000-9000= ehk tänase seisuga 26000€.
Kuna seda loomulikult ei tehta siis naiivne ongi nn viimane, kes selle "otsa istub". Pigistab nagu sidrunit ja otsib järgmist lolli, kes oleks "äärmine".
-
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 19.09.2013 10:42 59
- Peamine sõiduk: 530d E39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: 530ix 200kw
kui juba teoreetiseerimiseks läks, siis su võrrand eeldab, et 70 000€ auto tootmis ja tarbimisväärtus ongi 70 000€. Tegelikult ju ei ole. Julgelt pool, kui mitte rohkem, sellest on autotootja kasum, töötajate palk ja kogu selle ärikate võrgu palk, kes ka selle auto pealt elada tahavad.
Muus osas otseselt vastu vaielda ei saa, kuigi argumendid on trolliva tooniga
Muus osas otseselt vastu vaielda ei saa, kuigi argumendid on trolliva tooniga
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: 530ix 200kw
Tootmise ekvivalent, brändi väärtus, turundus, litsentsid jnejne ongi see 50%, mis paugust lahkub kui välja lastav õhk. 35000€ on kui asja sisuline kasulik väärtus (argument max depreciation) 11. aastal.
Muidugi võib see siis ka hoopis +100%, 200%, 300% olla, eriti kui kollektsiooni väärtus siseneb, aga siis on olukord veelgi dramaatilisem kui see defitsiit 26000€.
Arvutuse mõte on näidata, et 9000€ ei ole võimalik saada väga heas korras / uueväärset asja ja kui see osutub reaalsuseks siis on asja müüja tõsiselt hädas või lihtsalt väga halbade majandusteadmistega, oskustest rääkimata.
Ostja positsiooni on lihtsam mõista - riskida, et "temaga need asjad ei juhtu" ja siis, nagu ütlesin, järgmine loll leida.
Muidugi võib see siis ka hoopis +100%, 200%, 300% olla, eriti kui kollektsiooni väärtus siseneb, aga siis on olukord veelgi dramaatilisem kui see defitsiit 26000€.
Arvutuse mõte on näidata, et 9000€ ei ole võimalik saada väga heas korras / uueväärset asja ja kui see osutub reaalsuseks siis on asja müüja tõsiselt hädas või lihtsalt väga halbade majandusteadmistega, oskustest rääkimata.
Ostja positsiooni on lihtsam mõista - riskida, et "temaga need asjad ei juhtu" ja siis, nagu ütlesin, järgmine loll leida.
Re: 530ix 200kw
Te unustate mõned olulised asjad.
70tuh eurot on selline summa, et igaüks ei saa liisingut, rääkimata 40tuh eurost.
Kas 9000 eurose auto eest on 9000lisaks remondiarve palju või vähe? See on normaalne kulu. Õnne korral sõidate odavalt, halvemal juhul kulud kasvavad. Kui 9000 eurost autot hooldada ei jõua, siis tuleb leppida vähemaga. Kas valida täiesti uus garantiiga 10-20tuh eurone auto või odavam kasutatud BMW.
70tuh eurot on selline summa, et igaüks ei saa liisingut, rääkimata 40tuh eurost.
Kas 9000 eurose auto eest on 9000lisaks remondiarve palju või vähe? See on normaalne kulu. Õnne korral sõidate odavalt, halvemal juhul kulud kasvavad. Kui 9000 eurost autot hooldada ei jõua, siis tuleb leppida vähemaga. Kas valida täiesti uus garantiiga 10-20tuh eurone auto või odavam kasutatud BMW.
-
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 19.09.2013 10:42 59
- Peamine sõiduk: 530d E39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: 530ix 200kw
Need, kes autot hooldada ei jõua, peaks tõsiselt mõtlema, kas nad üldse peaksid autot omama. Ma ei kujta ette, mis asja kannatab ühe auto küljes 9000€ eest remintida. Sellise remondiarve saab, kas esindusest (arulage mitte garantiis oleva auto puhul), või siis mõne tõsisema sõlme välja vahetamisega uute juppidega ja sellised vead on enamasti tuvastatavad enne ostu.
Teie pessimistlikus maailms olen ma siis korduvalt lotoga võitnud
2/3 auto eelarvest auto ostmiseks, 1/3 remondiks, kui peaks midagi juhtuma. Kui ei juhtu, läheb see 1/3 mõnda teise ettevõtmisse (või järgmise auto fondi).
Teie pessimistlikus maailms olen ma siis korduvalt lotoga võitnud
2/3 auto eelarvest auto ostmiseks, 1/3 remondiks, kui peaks midagi juhtuma. Kui ei juhtu, läheb see 1/3 mõnda teise ettevõtmisse (või järgmise auto fondi).
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: 530ix 200kw
Mitte lotovõit vaid teadlik jäägi tarbimine. Kui restoranis menüükaarti vaadates ja reaalsust kirjeldada siis seal samas siseruumis taldrikul ja selle asutuse õuel olevas konteineris "serveeritud" ressurss omab valides väga sarnaseid omadusi ja kliente on mõlemale sihtgrupile, kus viimastel võib tekkida väga analoogne küsimus, et restorani siseruumis on kõik ülehinnatud.
Re: 530ix 200kw
Veermiku remont, ees 2000, taga 2000, Lemförder ja kaitsekummid OEM, teised ei kesta ja töö neid vahetada on mõistlik teha koos, üks maksmine.
Juhtub kardaan probleeme tekitama, 500 suht miinimum. Pihustid, vahekast. Käigukasti remont 1000-2000 eurot. Pidurite kulu.
Rihmamajandus, väljalaskekollektor, turbo. Seda on odavam teha esinduses. Mõned tunnid tööd, erinevalt 2 tööpäevasest pakkumisest teistest kohtadest. Roolilatt, eelsüüde, elektriprobleemid mis ikka vanematel autodel tulevad.
Juhtud kivi saama esiklaasi. "Heal juhul" saad korra aastas vahetada.
Rehvid, 500+ eurot jooks. Need on sellised normaalsed asjad, mis võivad remonti vajada.
Tõsi, arusaam korras autodest on inimestel erinev.
Juhtub kardaan probleeme tekitama, 500 suht miinimum. Pihustid, vahekast. Käigukasti remont 1000-2000 eurot. Pidurite kulu.
Rihmamajandus, väljalaskekollektor, turbo. Seda on odavam teha esinduses. Mõned tunnid tööd, erinevalt 2 tööpäevasest pakkumisest teistest kohtadest. Roolilatt, eelsüüde, elektriprobleemid mis ikka vanematel autodel tulevad.
Juhtud kivi saama esiklaasi. "Heal juhul" saad korra aastas vahetada.
Rehvid, 500+ eurot jooks. Need on sellised normaalsed asjad, mis võivad remonti vajada.
Tõsi, arusaam korras autodest on inimestel erinev.
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
- Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali
Re: 530ix 200kw
Rehvid nüüd küll ei tohiks remondi alla minna. Siis võiks ju kütuse ka sinna hulka lugeda.....nii saab jah sellised arved kokku.
there is no replacement for displacement
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: 530ix 200kw
See ju vabalt hingav mis krdi turbost sa ajadBumBum kirjutas: ↑21.02.2021 17:44 57 Veermiku remont, ees 2000, taga 2000, Lemförder ja kaitsekummid OEM, teised ei kesta ja töö neid vahetada on mõistlik teha koos, üks maksmine.
Juhtub kardaan probleeme tekitama, 500 suht miinimum. Pihustid, vahekast. Käigukasti remont 1000-2000 eurot. Pidurite kulu.
Rihmamajandus, väljalaskekollektor, turbo. Seda on odavam teha esinduses. Mõned tunnid tööd, erinevalt 2 tööpäevasest pakkumisest teistest kohtadest. Roolilatt, eelsüüde, elektriprobleemid mis ikka vanematel autodel tulevad.
Juhtud kivi saama esiklaasi. "Heal juhul" saad korra aastas vahetada.
Rehvid, 500+ eurot jooks. Need on sellised normaalsed asjad, mis võivad remonti vajada.
Tõsi, arusaam korras autodest on inimestel erinev.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: 530ix 200kw
Võin oma e39 pealt mõned näited tuua, kasti remont pea 2500. Mootori uuendamine (saaled, tõukurid, kolvirõngad, kaanelihv, uued ketid jms) 2000+, ülevärv ja selle käigus vahetatavad detailid 2500+, taga õhkpadjad ~400 jne jne. Peale kastiremondi on muud asjad ise, tuttavate abiga või tuttavate pool tehtud. Juba tuligi paari näitega pea 8000 kokku. Sõitnud olen ise temaga umbes 210-220 tuhat. Kokku ls spido järgi umbes 540. Autot ostes käis esinduses kontrollis, öeldi, et heas korras. Vigu on jäädavalt mitme tuhande eest küljes. Aga sõita on mõnus.toomik kirjutas: ↑21.02.2021 12:23 40 Need, kes autot hooldada ei jõua, peaks tõsiselt mõtlema, kas nad üldse peaksid autot omama. Ma ei kujta ette, mis asja kannatab ühe auto küljes 9000€ eest remintida. Sellise remondiarve saab, kas esindusest (arulage mitte garantiis oleva auto puhul), või siis mõne tõsisema sõlme välja vahetamisega uute juppidega ja sellised vead on enamasti tuvastatavad enne ostu.
Teie pessimistlikus maailms olen ma siis korduvalt lotoga võitnud
2/3 auto eelarvest auto ostmiseks, 1/3 remondiks, kui peaks midagi juhtuma. Kui ei juhtu, läheb see 1/3 mõnda teise ettevõtmisse (või järgmise auto fondi).
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!