Kuna MB foorumis mersu diislite kohta infot ei jagata, siis loodetavasti siin lahkemad inimesed.
BMW 280kw diislid 5.seeria ja X5 alates 2012a.
Mis on tüüpvead ja kulukamad hooldused/remondid 130000-300000 läbisõidu vahemikus?
Tasub proovida või pigem eemale hoida?
BMW 3.0 diislid 280kw
Re: BMW 3.0 diislid 280kw
Ikka tasub proovida kui raha remondiks ka jääb. Töökindlaid mootoreid ei tehta enam ammu nagunii. Näiteks see kui sa pead ainult keti ja saaled ära vahetama, peetakse täna juba suhteliselt töökindlaks mootoriks. Vähemalt sellist juttu kuulsin mina mitmest kohast kolmese diisli kohta kui ma kolmest bensukat osta tahtsin. Mina isiklikult ei peaks selliste vajadustega mootorit töökindlaks aga ju siis ülejäänud on veel hullemad.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW 3.0 diislid 280kw
Korralik vahemik, ühega sõidad teisega otsaga remondid kuluosasid. Iseasi kui õige see läbisõit nendel autodel on.
Mercedese foorumites ja ka BMW foorumis on tegelikult need vastused olemas. Mootor on mootor ja seda pannakse erinevatele autodele.
Wiki näitab, et neid mootoreid tehti vahemikus 150-280kw. Loogika siin ütleb, mida rohkem mootorist välja pigistada, seda rohkem ta tööd teeb. Mida rohkem teeb tööd, seda kiiremini väsib. Mis ei tähenda, et see halb oleks, kuid hoolduskulud mootori poolelt võivad vähe suuremad olla.
Mercedese foorumites ja ka BMW foorumis on tegelikult need vastused olemas. Mootor on mootor ja seda pannakse erinevatele autodele.
Wiki näitab, et neid mootoreid tehti vahemikus 150-280kw. Loogika siin ütleb, mida rohkem mootorist välja pigistada, seda rohkem ta tööd teeb. Mida rohkem teeb tööd, seda kiiremini väsib. Mis ei tähenda, et see halb oleks, kuid hoolduskulud mootori poolelt võivad vähe suuremad olla.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: BMW 3.0 diislid 280kw
Kuskil 150-170k vahel võib juhtuda et vaja teha suurem remont. Aga tean ainult mõnda, ehk see siis reegel päris pole
Kui sa räägid F15 X5st juba siis selline 2-3000 vaba raha võiks alati olla. Siis lausa lust sõita
Üldiselt kui osta siis kasvõi suurema läbisõisuga aga millel juba kuluosade ring peale tehtud (arvetega tõendatav)
Kui sa räägid F15 X5st juba siis selline 2-3000 vaba raha võiks alati olla. Siis lausa lust sõita
Üldiselt kui osta siis kasvõi suurema läbisõisuga aga millel juba kuluosade ring peale tehtud (arvetega tõendatav)
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: BMW 3.0 diislid 280kw
Omasin ja kasutasin x5 , 2016 , 280kw.
Ainult kiidusõnad!
Ainult kiidusõnad!
Re: BMW 3.0 diislid 280kw
Kui remontima ei pea on tegemist kindlasti väga hea võimsuse ja ökonoomsuse suhtega. Pikalt jälginud kuulutusi ja mitmel on kirjas 200tuh. läbisõidul suurem mootori remont. Mõni tuhat remondiks pole muidugi hullu aga kui X5 puhul 35000 välja käia ja kui väga halvasti läheb 10000 remondi alla panna siis muidugi rõõmsaks ei tee. Eks see õnnemäng ole.