180kw,210kw või 225kw
180kw,210kw või 225kw
Sooviks antud mootorite kohta infot ,kumba eelistada.
Mis on plussid ja miinused ,mis on antud mootorite tüüpilised remondid mis ees ootavad ja mida peab jälgima ostmisel.
Antud mootorid siis X6 pealt.
Tänud ette juba.
Mis on plussid ja miinused ,mis on antud mootorite tüüpilised remondid mis ees ootavad ja mida peab jälgima ostmisel.
Antud mootorid siis X6 pealt.
Tänud ette juba.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: 180kw,210kw või 225kw
https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=291402
Võid üle vaadata üleval välja toodud teema, seal tegu 225kw versiooniga. 210kw puhul tegemist nö vanema m57-ga, mis bemmi diislimeeste seas justkui rohkem armastatud, 180-ja 225kw juba uuem N57.
Tänapäeval vist tüüpveaks enam nimetada ei saa, kuid kettide vahetust tehakse enamasti juba 200t pealt, enamustel juba vähemalt ühe ringi vahetatud.
Võid üle vaadata üleval välja toodud teema, seal tegu 225kw versiooniga. 210kw puhul tegemist nö vanema m57-ga, mis bemmi diislimeeste seas justkui rohkem armastatud, 180-ja 225kw juba uuem N57.
Tänapäeval vist tüüpveaks enam nimetada ei saa, kuid kettide vahetust tehakse enamasti juba 200t pealt, enamustel juba vähemalt ühe ringi vahetatud.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1775
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: 180kw,210kw või 225kw
Saaled hakkavad ka peale 200k km vaikselt töölepingut lõpetama N57-st siis jutt.
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3090
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: 180kw,210kw või 225kw
Üldiselt siin foorumis täitsa toimiv otsingumootor olemas.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: 180kw,210kw või 225kw
Kui võtta siis juba uuema 8se automaatkäigukastiga..võtab vähem kütust ja on erksam.
Samas 6HP kastiga 210kw BI + chip on ikka väga mehine
Kõige töökindlam ilmselt neist ongi 180kw. Aga üldiselt kõik need E-seeria X´id on juba enamik päris peldikuks sõidetud / avarii teinud. Vaata korralikult või too Saksast.
Samas 6HP kastiga 210kw BI + chip on ikka väga mehine
Kõige töökindlam ilmselt neist ongi 180kw. Aga üldiselt kõik need E-seeria X´id on juba enamik päris peldikuks sõidetud / avarii teinud. Vaata korralikult või too Saksast.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: 180kw,210kw või 225kw
Tänud vastuse eest .
Ise olen jälginud 225kw aga nüüd siis jälgin ka 180kw.
Eks neil see kõige hullem on ikka kettide vahetus .
Ise olen jälginud 225kw aga nüüd siis jälgin ka 180kw.
Eks neil see kõige hullem on ikka kettide vahetus .
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: 180kw,210kw või 225kw
Kett kuluosa
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 3634
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: 180kw,210kw või 225kw
200k pealt kett vahetada? Keritud pillidel soivituslik jah…
If everything seems under control, you're just not going fast enough
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1292
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: 180kw,210kw või 225kw
Et sa arvad, et enamus on keritud või et ketti pole mõtet vahetada?
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
-
- Huviline
- Postitusi: 3634
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: 180kw,210kw või 225kw
200k pealt ei näe küll mõtet veel jah
If everything seems under control, you're just not going fast enough
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: 180kw,210kw või 225kw
Neid isegi varem läinud UM sõnutsi
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: 180kw,210kw või 225kw
175 peal ketid nii ära veninud. Pinguti põhjas. Üle polnud pinguti veel käinud aga ega pikka pidu poleks olnud. Ainult um ja õli vahetatud rohkem kui peab. Ei mingit kerimist. Ma ka arvasin ,et enne 200 pole pead mõtet vaevata aga...
Re: 180kw,210kw või 225kw
Olin ise sama dilemma ees - N57 uuem, koos 8-käigulise kastiga ka veidi mõnusam ja säästlikum, kuid samas potentsiaalseid probleeme veidi rohkem. Lõpuks võtsin 210kw M57, millel ketid vahetatud ja seni pole pidanud pettuma. Eks midagi on alati bemmiga teha, aga M57 juba nii teada-tuntud mootor, et pmst iga töökoda saab hakkama, kui ise ei oska. Oleks väiksem läbisõit, laseks ära chippida
-
- Huviline
- Postitusi: 3634
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: 180kw,210kw või 225kw
Mul 300k tehase ketiga kasutaja MarkoS oli ka vist ca 280k ja kette vahetades polnud häda olnud? N47 siis…
Tean mõnda 350k+ sõinud pilli veel.
Tean mõnda 350k+ sõinud pilli veel.
If everything seems under control, you're just not going fast enough