Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
…ja kõik käivad oma probleeme foorumis kurtmas
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
N47 ja 500 000km BMW standardhooldusplaaniga(?!) Ei ole vaja sellist jama trükkida, sest mõni naiivne, kes ei oska või ei taha seda infot kontrollida jääbki sellist soov-mõtlemist uskuma. 300 000km on nende lagi, eriti meie kliimas.
https://www.mcnallyinstitute.com/how-ma ... engine-do/
Üle 100 000km läbisõiduga BMW loetakse suure läbisõiduga sõidukiks ehk varuosadoonor / potentsiaalne veerev vanametall.
https://www.mcnallyinstitute.com/how-ma ... engine-do/
Üle 100 000km läbisõiduga BMW loetakse suure läbisõiduga sõidukiks ehk varuosadoonor / potentsiaalne veerev vanametall.
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
McNally Institute
https://www.mcnallyinstitute.com/home-h ... pumps.html
See on ikka suht lege koht, mida "tsiteerida". Sait, mis räägib BMW mootoritest, kodu-väikeettevõtte asutamisest ja südame veresoonkonna toimimisest on kahtlemata usaldusväärne infokanal
https://www.mcnallyinstitute.com/home-h ... pumps.html
See on ikka suht lege koht, mida "tsiteerida". Sait, mis räägib BMW mootoritest, kodu-väikeettevõtte asutamisest ja südame veresoonkonna toimimisest on kahtlemata usaldusväärne infokanal
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Vabalt kestab 500k ära diisel.
Enamus E60/90neid on seal 500k ringis juba orig motoga.
Enamus E60/90neid on seal 500k ringis juba orig motoga.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Nii, ja mille poolest erineb see McNally Institute siin a la RazzKalbass-miljoni-paristaja-instiduudist?
8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months - ja 500 000km?
RazzKalbass - kas oled valmis tegema võlaõigusliku lepingu, et ostetud sõiduk käed taskus 500 000km teenib?
8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months - ja 500 000km?
RazzKalbass - kas oled valmis tegema võlaõigusliku lepingu, et ostetud sõiduk käed taskus 500 000km teenib?
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Mul seisab garaazis F10 millel on 482000 kellal, orig moto
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Selge, Liivimaa parim ratsutaja. Valid sõiduki välja ja ma panen notari aja?
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Ma ei julgeks isegi tutika bemmiga sellist lepingut teha eriti bensukaga.
https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/i ... aab-edasi/
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Nii, et polegi Liivimaa parim ratsutaja või need 500 000km läbivad ennid said kõik järsku müüdud või kõik otsa? Või mis?
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1292
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Ei taha mina uskuda seda 7nda seeria lugu väga. Eks igaüks usub mida tahab aga ma arvan, et see vend alustas sõitu põhjagaasiga ja hooras seda nii kuidas oskas. Võibolla on seal sutsu ebaõnne ja omajagu mingite veidrate helide tagaajamist, mis polegi võibolla nii veidrad. Ülepaisutatud lugu nii või naaRazzKalbass kirjutas: ↑06.02.2022 23:15 02Ma ei julgeks isegi tutika bemmiga sellist lepingut teha eriti bensukaga.
https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/i ... aab-edasi/
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Mina usuks küll. Kui vaadata mis seal auto külje peal kirjas on, siis enamus sealt liigituks väiksemate vigade alla, mis sõitmist otseselt ei sega. Osaliselt võib ka omanik süüdi olla, kuid! Olen kuulnud lugu ühes ärimehest, kes ostis uuena E65, 760, kõik oli hea aga ka see auto käis iga kuu remondis.
Teine asi mida tuleks selliste asjade puhul arvestada, autod olid uued ka hoolduse jaoks. Kogemused puuduvad, mida vahetada, mida kontrollida. Mäletate kuidas räägiti, et E60 on BMW mehhaanikute õudusunenägu jne. Nüüd tavaline rahaauto, vanaema ostab oma lapselapsele, et ta saaks pruudil külas käia.
Teine asi mida tuleks selliste asjade puhul arvestada, autod olid uued ka hoolduse jaoks. Kogemused puuduvad, mida vahetada, mida kontrollida. Mäletate kuidas räägiti, et E60 on BMW mehhaanikute õudusunenägu jne. Nüüd tavaline rahaauto, vanaema ostab oma lapselapsele, et ta saaks pruudil külas käia.
Viimati muutis BumBum, 07.02.2022 21:06 46, muudetud 2 korda kokku.
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
E60 pole veel kõige parem näide. Ma mäletan aega kui mõni ei julgenud omale E39t osta, et ta ei jõua seda üleval pidada. Selle auto probleemid olid nohu selle kõrvalt mis hiljem tulema hakkasid.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- tahkva155
- Huviline
- Postitusi: 824
- Liitunud: 07.07.2013 00:33 36
- Peamine sõiduk: BMW 318
- Telefon: 53038827
- Asukoht: pärnumaakond
- Kontakt:
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
On e39 olnud ja pidas vastu päris edukalt,aga oli 2.0 bensukas,ning jäi lahjaks.Varustust oli kah teelusikaga antud mitte kulbiga,kuid e36 meeldis rohkem ja läksin sportliku kolmese teed pigem.Õudne jutt on küll siin teema all kohati ja mismõttes igasugused saavad kätte longost.Intress täiesti mõistlik ja eks garantiiga ongi kallim osta.
Tagavedu kindel edu!!!
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
https://www.auto24.ee/soidukid/3646858 573 000km (eesti ajalooga) (vaatasin et pmst kõik ÜV puhtalt läbinud)
https://www.auto24.ee/soidukid/3649521 560 000km
Rudolfi power. Juba vanad kalad teadsid rääkida et diiselmootor kestab paremini sest diislil on paremad määrdeomadused ka.
Kõik kes tahavad head mootorit ja kestvat asja soovitan 3.0 või 2.0d. Bensukad on ainult M mootorid head.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1775
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Ja arvad, et need mootorid pole kordagi kunagi lahti käinud, ehk sees kõik tehaseosad?
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Kett vahetatud, muu orig
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Kenakesed 2 vanurit välja valitud. Vastusurved kindlasti ka kenad ja sumpsi torud kõik tagant tahmast puhtad eksole. Kena vanadekodu.
Hollandist oli see üks siin ja selles võtmes on mul hoopis mõningased kommentaarid. Järgmisel lingil on uute rudolfite müük 2015 versus 2019.
https://www.statista.com/statistics/425 ... y-country/
Niisiis 2015 nõuti turult 29% uusi, mis rudolfiga ja 2019 taheti seal neid 8%.
Ja nüüd markide lõikes. Aasia mudelid tegid korraliku maandumise, teadagi Volvo ja BMW EU lõikes kukkus 25% (78%-lt 53%-le).
https://www.statista.com/statistics/425 ... -by-brand/
Mõni ütleb selle peale, et "kaardipakk" segati ära pärast 2017/2018 ja, mis sellest ikka jahuda. Ega polegi...., kui just hakata süvenema järelturule ja vaadelda, mis autopargi Holland jne peagi moodustab, kust oldi harjumuspäraselt hangitud surmale lähenevaid rudolfeid Ida-Euroopasse oma lõpukorinat tegema.
Selles mõttes kõik õige, et rudolfid hakkavadki 500 000 ja rohkemgi veel alla saama, sest peale ei tule ning seega jääb vaesematele, vähemalt sügavas Ida-plokis, ainult remont ning muidugi kasvab ka siis Eestist nende eksport. Põnev, kas pole?
Hollandist oli see üks siin ja selles võtmes on mul hoopis mõningased kommentaarid. Järgmisel lingil on uute rudolfite müük 2015 versus 2019.
https://www.statista.com/statistics/425 ... y-country/
Niisiis 2015 nõuti turult 29% uusi, mis rudolfiga ja 2019 taheti seal neid 8%.
Ja nüüd markide lõikes. Aasia mudelid tegid korraliku maandumise, teadagi Volvo ja BMW EU lõikes kukkus 25% (78%-lt 53%-le).
https://www.statista.com/statistics/425 ... -by-brand/
Mõni ütleb selle peale, et "kaardipakk" segati ära pärast 2017/2018 ja, mis sellest ikka jahuda. Ega polegi...., kui just hakata süvenema järelturule ja vaadelda, mis autopargi Holland jne peagi moodustab, kust oldi harjumuspäraselt hangitud surmale lähenevaid rudolfeid Ida-Euroopasse oma lõpukorinat tegema.
Selles mõttes kõik õige, et rudolfid hakkavadki 500 000 ja rohkemgi veel alla saama, sest peale ei tule ning seega jääb vaesematele, vähemalt sügavas Ida-plokis, ainult remont ning muidugi kasvab ka siis Eestist nende eksport. Põnev, kas pole?
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Hollandis, Saksamaal jpt. "arenenud" riikides on äärmiselt suur % autode ostjateks/liisijateks firmad, kelle peamiseks eesmärgiks on hoida igakuiseid kulusid võimalikult madalal -- eraisikutest ostjad/liisijad on iga-aastaselt kahanev nähtus. Miks siis kaob diisel lemmikute seast ära?
- Diiselkütuse hind pidevas kasvus;
- Diiselauto maksud pidevas kasvus;
- Järjest karmistuvad CO2-heitmete piirid (piiri ületades peab samuti rohkem makse maksma);
- Pistikhübriidide ja täiselektriliste autode mitmetuhandelised ostutoetused-soodustused;
- Diiselautode keelamine linnadest (kehtib ka bensiiniautode kohta);
- Jne.
Protsendilist langust kiirendab ka see, et enamus tänapäeva diislitest ja bensiinidest kuuluvad hübriidi-kategooria alla (kerghübriid/MHEV).
- Diiselkütuse hind pidevas kasvus;
- Diiselauto maksud pidevas kasvus;
- Järjest karmistuvad CO2-heitmete piirid (piiri ületades peab samuti rohkem makse maksma);
- Pistikhübriidide ja täiselektriliste autode mitmetuhandelised ostutoetused-soodustused;
- Diiselautode keelamine linnadest (kehtib ka bensiiniautode kohta);
- Jne.
Protsendilist langust kiirendab ka see, et enamus tänapäeva diislitest ja bensiinidest kuuluvad hübriidi-kategooria alla (kerghübriid/MHEV).
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Ei saa võrrelda Saksamaad ja Hollandit Eestiga.
Eestis sõidab siiski päris arvestatav protsent 10a või vanemate autodega. (ligi 500 000 autot) ja need on enamus diislid.
Preagune küttehind ka on diisli poole.
Ja mulle endale meeldib ka diisel rohkem, hea vajutada nii linnas kui maanteel.
Ainuke bensukas mida taluks on mingi 450-500kw. Samas igapeäevaseks diisel on juba 180-200kw hea.
Ttys on põhjendamatult vihane diisli vastu
Eestis sõidab siiski päris arvestatav protsent 10a või vanemate autodega. (ligi 500 000 autot) ja need on enamus diislid.
Preagune küttehind ka on diisli poole.
Ja mulle endale meeldib ka diisel rohkem, hea vajutada nii linnas kui maanteel.
Ainuke bensukas mida taluks on mingi 450-500kw. Samas igapeäevaseks diisel on juba 180-200kw hea.
Ttys on põhjendamatult vihane diisli vastu
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Surnud tehnoloogia... ehk, mis sellest kadunukesest ikka siunata, aga kõik on maitse asi: kellele 500 000 väriseb N47 ja kellele need.
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Maitse asi ka. Mul on olnud päris palju diiselautosid. Äkki mingi 30-35 tk. Võibolla pole ühtegi head või piisavalt võimast kätte sattunud aga minu südant nad võitnud ei ole. Isegi kui diislile omased puudused kõrvale jätta, siis see hääl mis nad teevad või see lühike pöördevahemik või ma ei teagi mis mind kõige rohkem häirib.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Mu arust just bensukad ei liigu va 450+kw
mingi 200kw bensukas lihtsalt ei liigu edasi.
mingi 200kw bensukas lihtsalt ei liigu edasi.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Lühike pöördevahemik ju sellep., et diislitel tuleb jõud taha juba mingi alates 1500rpm-i juures, bensukal seal alates 3000rpm-i vms. Polegi ju diislil neid numbreid sinna tahhole rohkem vaja
Viimati muutis TiitR, 09.02.2022 22:19 32, muudetud 1 kord kokku.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Diiisel jaht oleks ju hea
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Huvitav, et ma vastupidi arvan Mu kõige võimsam diisel oli V10 Touareg. Mõtlesin, et võiks ikka V8 bensukas olla. Küttekulu ja minek ei olnud heas tasakaalus. Teisel kohal oli vist 2005 730d 170kw. Samamoodi mõtlesin, et mingi eriline kiirenduspill polnud, samas öko pill ka mitte, lubasin järgmine kord bensuka osta. Kolmandal kohal 2003 ilma dpfita E60 530D 160kw. Tegelikult sellega oli isegi täitsa ok sõita aga kui 545 mootori probleeme poleks, oleks ilmselt 545 vastu välja vahetanud.RazzKalbass kirjutas: ↑09.02.2022 22:12 30 Mu arust just bensukad ei liigu va 450+kw
mingi 200kw bensukas lihtsalt ei liigu edasi.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Jap. Eks tihtipeale on bensuka 0-100 km/h natuke parema ajaga (kuigi samaväärse diisliga pole mingit vahet või on asi isegi vastupidi, nt. A8 D4 kerega 4.2 V8 diisel on kiirem, kui 4.2 V8 bensukas) aga kuna ca 200kw diislil on juba üle 500nm väände, siis tundub auto kuidagi palju elavam. Ja nu see 0-100 on muidugi kõigest üks karakteristik auto dünaamika hindamiseks, päriselus tegelikult suht irrelevantne.RazzKalbass kirjutas: ↑09.02.2022 22:12 30 Mu arust just bensukad ei liigu va 450+kw
mingi 200kw bensukas lihtsalt ei liigu edasi.
Ühe suure turboga diisli, ütleme siis 6 silindriga mootor ja suurem, miinuseks on teatud hetkedel tuntav lag, kuid juba kahe turboga on asi hoopis teine, G-seeria 7'ne 235kw diisel on minu arust üpriski lag'ivaba asi, mis diisleid puudutab. Ja kunagi proovitud F01 750d (kolme turboga 280kw) oli jõukõvera poolest juba pea ideaalne auto igapäevasõiduks.
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3090
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Ja G-seeria 4 turboga isend on nagu unistus.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Oleks soov e91 dislapress soetada ja sooviks abi kindlasti sellel teekonnal.
Vaesus on kogu kurja juur. See imeb. Kõik muu on kõigest tagajärg. Neid räpaseid vaeste 4 silindrilisi rudolfi-skunkse ei olnud vaja premium tootjal üle-üldse esitleda. Tagantjärgi tarkus, mida BMW juhid on alati teadnud ja vargsi müüginumbreid lakkudes läbi murdnud eelkõige pankade rahustamiseks ja aktsionäride meelehea hoidmiseks. Lihtsalt oli vaja väljast väikest tõuget, et "peas" asjad korda saada. Kaua läks muidugi, aga läbi ma-ei-tea-mis-augu-ja-pärast-kelle-risti-löömist pandi alles kõige hilisemale B47 versioonile AdBlue peale ehk ka mitte kohe, kui B47 EU jaoks liinile läks. No-****, milline teene eksole BMW poolt nagu seda ei saanud juba 20 aastat tagasi teha! Pole tark hakata analüüsima, mis toimub vaese või vaesunud subjekti peas. Sama hästi võib üle joosta kõigest sellest, mis toimub vaegmõtlemisega tehnoloogia ettevõtte tuiksoontes. Jah, turunõudlus, kasumlikkus, puudulikud seadused ja normid, "teised teevad ka" jne... keegi teine-kolmas on ikka see jobusüüdlane.
Vähemalt see on nüüd BMW poolt välja öeldud: kõik see **** on surnud tehnoloogia,..., aga BMW loob täiesti uue sisepõlemise ning ainult 6 ja 8 silindrised. Vot seda "uut" tahavad kõik nüüd näha, sh mul ka vajus keel töllakile, kui seda lugesin. Ma ei tea. BMW on varasemalt nii soga, kui ka üllatusi pakkunud ehk ainult aeg näitab seda, millega välja tulevad. Siis saab näha, kas Otto ja Rudolf keeravad kohe hauas ringi või mitte.
Vähemalt see on nüüd BMW poolt välja öeldud: kõik see **** on surnud tehnoloogia,..., aga BMW loob täiesti uue sisepõlemise ning ainult 6 ja 8 silindrised. Vot seda "uut" tahavad kõik nüüd näha, sh mul ka vajus keel töllakile, kui seda lugesin. Ma ei tea. BMW on varasemalt nii soga, kui ka üllatusi pakkunud ehk ainult aeg näitab seda, millega välja tulevad. Siis saab näha, kas Otto ja Rudolf keeravad kohe hauas ringi või mitte.