F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Tere,
Huvi kolmanda seeria "neliku" vastu.
https://www.auto24.ee/soidukid/3690786
Kuna auto asub teises Eesti otsas, siis vaatama läheks konkreetse ostusooviga.
Enne minekut võiks põhjalikumalt uurida mootori töökindluse kohta ja kui keegi viitaks tüüpvigadele või
asjadele, mida kindlasti platsil kontrollida, siis oleks tänulik. N57 mootori töökindlus (kettide vahetus ja kulu seda tüüpi mootoril jne)
Auto pole Eestis arvel.
R.
Huvi kolmanda seeria "neliku" vastu.
https://www.auto24.ee/soidukid/3690786
Kuna auto asub teises Eesti otsas, siis vaatama läheks konkreetse ostusooviga.
Enne minekut võiks põhjalikumalt uurida mootori töökindluse kohta ja kui keegi viitaks tüüpvigadele või
asjadele, mida kindlasti platsil kontrollida, siis oleks tänulik. N57 mootori töökindlus (kettide vahetus ja kulu seda tüüpi mootoril jne)
Auto pole Eestis arvel.
R.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Kui ta Feltcaris kontrollitud ja hooldatud siis vast mõistlik sealt küsida.
Põhi asjad mootoril on klapikambri kaas ja mootorikett (esinduses ~2600€). B kaas on vist 250€ ja ketid ca 1500€
Hea, et vahekasti õli tehtud. Ega muud polegi.
Põhi asjad mootoril on klapikambri kaas ja mootorikett (esinduses ~2600€). B kaas on vist 250€ ja ketid ca 1500€
Hea, et vahekasti õli tehtud. Ega muud polegi.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
See aparaat maksis uuena ca 50 000€ ehk sealt on "lahkunud" 35 000€.
8 aastat vana ja 300 000km läheneva sõiduki ostmisel on pigem vaja kõrvutada ostja CV, et sellise ostu adekvaatsust õiges võtmes hinnata.
Kui CV-l ei paista näkku just mehaaniku hasart ja nutikus siis, mis selle kompenseerib, et tehnilist taset üle-üldse uurida(?)
8 aastat vana ja 300 000km läheneva sõiduki ostmisel on pigem vaja kõrvutada ostja CV, et sellise ostu adekvaatsust õiges võtmes hinnata.
Kui CV-l ei paista näkku just mehaaniku hasart ja nutikus siis, mis selle kompenseerib, et tehnilist taset üle-üldse uurida(?)
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Ilmselt jah targem oleks minna 40K eest osta tutikas CRV mis ei paku absoluutselt mingit sõidurõõmu ja nelik kuumeneb suht kergesti üle, aga vähamalet oleks tutikas ja ligi 0 km sõitnud.
Kõik inimesed, ilmselt erinevalt sinust, ei suuda omale tutikaid autosid lubada, et ei peaks peegli ees seisma ja oma mõttetu otsuse üle selle kõige targemaga, kes sealt vastu vaatab arutelu pidama.
Ja ülla ülla, ostetakse ka vanemaid kui 8 aasta vanuseid autosid ja saab ka nendega sõita nii et ei pea igapäevaselt mehaaniku ust kraapima.
Kõik inimesed, ilmselt erinevalt sinust, ei suuda omale tutikaid autosid lubada, et ei peaks peegli ees seisma ja oma mõttetu otsuse üle selle kõige targemaga, kes sealt vastu vaatab arutelu pidama.
Ja ülla ülla, ostetakse ka vanemaid kui 8 aasta vanuseid autosid ja saab ka nendega sõita nii et ei pea igapäevaselt mehaaniku ust kraapima.
ttsys kirjutas: ↑13.05.2022 00:58 38 See aparaat maksis uuena ca 50 000€ ehk sealt on "lahkunud" 35 000€.
8 aastat vana ja 300 000km läheneva sõiduki ostmisel on pigem vaja kõrvutada ostja CV, et sellise ostu adekvaatsust õiges võtmes hinnata.
Kui CV-l ei paista näkku just mehaaniku hasart ja nutikus siis, mis selle kompenseerib, et tehnilist taset üle-üldse uurida(?)
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Kas Feltcar annab nii telefoni teel üldse mingit infot välja? VIN koodi alusel?
Keti vahetusega olen juba arvestanud. Pmst platsilt otse ketti vahetama.
Ja siis pikemale tiirule Eestist välja.
Seda keti vahetuse juttu kuulen loomulikult igalt poolt ja ju on see õige.
Kuigi ma ei tea nüüd, millist ketikomplekti eelistada. BMW ametlik ketitootja on
Iwis? On nende toodang siis parem kui swag või mõni teine?
Veninud keti klõbina kohta mõni räägib, et on kuulda, teised ütlevad, et võib pooleks minna suht lambist, ette hoiatamata.
Ja kuna mul mehaaniku CV on kahvatu, siis ma igal hommikul mootori anomaaliate kuulamise peale ei panustaks.
Samas ei oska ma ka hinnata seda, kui mitu aastat, kilomeetrit või eurot aastate jooksul võib autost “lahkuda”, et keegi võiks julgelt platsile minnes öelda, et “palun mulle see must kolmene sealt nurgast ja viige mu koduaadressile” ilma autot üle vaatamata. See selleks..
Samas ka uuema aastanumbri vaatamine ei lahenda seda N57 keti probleemi. Neid mootoreid toodeti pikalt. Kuni 2019 aastani. Seega.. kui just 35k pole 2019 a lõpp või edasi auto eest välja käia, siis saab ikka sama mootoriga.
Mida 330 xdraivi kütusekulu kohta arvata? Tuleb reaalselt 7L keskmiseks?
Kui UMist uurida auto ajalugu, siis mida see aruanne sisaldab? Ametlikke hooldusi ainult?
Sellele autole antakse 30k km hooldusvälp. Mina igatahes tahaks näha seal õlivahetust vähemalt 10-15k max.
Keti vahetusega olen juba arvestanud. Pmst platsilt otse ketti vahetama.
Ja siis pikemale tiirule Eestist välja.
Seda keti vahetuse juttu kuulen loomulikult igalt poolt ja ju on see õige.
Kuigi ma ei tea nüüd, millist ketikomplekti eelistada. BMW ametlik ketitootja on
Iwis? On nende toodang siis parem kui swag või mõni teine?
Veninud keti klõbina kohta mõni räägib, et on kuulda, teised ütlevad, et võib pooleks minna suht lambist, ette hoiatamata.
Ja kuna mul mehaaniku CV on kahvatu, siis ma igal hommikul mootori anomaaliate kuulamise peale ei panustaks.
Samas ei oska ma ka hinnata seda, kui mitu aastat, kilomeetrit või eurot aastate jooksul võib autost “lahkuda”, et keegi võiks julgelt platsile minnes öelda, et “palun mulle see must kolmene sealt nurgast ja viige mu koduaadressile” ilma autot üle vaatamata. See selleks..
Samas ka uuema aastanumbri vaatamine ei lahenda seda N57 keti probleemi. Neid mootoreid toodeti pikalt. Kuni 2019 aastani. Seega.. kui just 35k pole 2019 a lõpp või edasi auto eest välja käia, siis saab ikka sama mootoriga.
Mida 330 xdraivi kütusekulu kohta arvata? Tuleb reaalselt 7L keskmiseks?
Kui UMist uurida auto ajalugu, siis mida see aruanne sisaldab? Ametlikke hooldusi ainult?
Sellele autole antakse 30k km hooldusvälp. Mina igatahes tahaks näha seal õlivahetust vähemalt 10-15k max.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Sellel konkreetselt mootoril ei saa ketiprobleemist mitte kuidagi aru va kui KK eemaldada ja füüsiliselt keti lõtku katsuda näpu vahel.
Ketikomplekt tuleb muidugi originaal panna, need tükid ei maksa midaigi - Töö maksab, sest seda põlve otsas ei tee. Arvestades et Hillingar Auto on ka ametlik firma siis ma ei muretseks üldse millegi pärast. See pole eraisikult ost.
Keskmine tal tuleb 7 kanti. Mul N57T mootoriga seitsmene ja kompu järgi 7.6l.
Üldiselt mine osta ja naudi. N57T on väga hea mootor. Kui hakkad UMis hooldama siis õlivahetus hooldused seal ~500€ tuuri.
BMW telefonis ütleb sulle ainult viimase läbisõidu märke
Feltcar ilmselt samuti viimase töö läbisõidu.
"Vastavalt andmekaitse seadusele ning tehase poolsele nõudele, pole meil luba sõidukiga seotud infot anda välja kolmandatele isikutele, omaniku loata. Kui Te olete selle auto äsja soetanud, siis palume saata tehnilise passi koopia, kus olete kasutajaks Teie, või kui pole veel ümber registreeritud siis müügidokumenti, mis tõestab sõiduki omaniku vahetust. Ajalugu saame avaldada ainult omaniku volitusel."
Ketikomplekt tuleb muidugi originaal panna, need tükid ei maksa midaigi - Töö maksab, sest seda põlve otsas ei tee. Arvestades et Hillingar Auto on ka ametlik firma siis ma ei muretseks üldse millegi pärast. See pole eraisikult ost.
Keskmine tal tuleb 7 kanti. Mul N57T mootoriga seitsmene ja kompu järgi 7.6l.
Üldiselt mine osta ja naudi. N57T on väga hea mootor. Kui hakkad UMis hooldama siis õlivahetus hooldused seal ~500€ tuuri.
BMW telefonis ütleb sulle ainult viimase läbisõidu märke
Feltcar ilmselt samuti viimase töö läbisõidu.
"Vastavalt andmekaitse seadusele ning tehase poolsele nõudele, pole meil luba sõidukiga seotud infot anda välja kolmandatele isikutele, omaniku loata. Kui Te olete selle auto äsja soetanud, siis palume saata tehnilise passi koopia, kus olete kasutajaks Teie, või kui pole veel ümber registreeritud siis müügidokumenti, mis tõestab sõiduki omaniku vahetust. Ajalugu saame avaldada ainult omaniku volitusel."
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Alles ühes teemas siin pingutasid kaela ja ei leppinud olukorraga, et "restorani prügikonteineri einestuse austajatega" varsti üldse ei arvestata.
Muidugi ostetakse igasuguseid asju ja vastavalt CV-le on targa reegli korral seal ka seosed. Pigem vastupidise pildi annab see kuvand, mis töökodades toimub ning lisades juurde, mis probleemidega kasvõi siin foorumis tegeletakse siis on väga selge vihje sellest, et CV ei kanna välja. Ühest otsast ise endal ei käi jõud ning teadmised üle ning teiselt poolt puuduvad ressursid, et kõike vajaminevat kompenseerida. Kõige vingem CV laks muidugi kaasused, kus puudub korraga nii teadmised, oskused kui ka ressursid... ehk topran, vjatka liiga.
Kordan, küsimus - 8 aastat vana 300k lõppu vaatav aparaat ja otsida mingeid "tüüpvigu" - eelnevat arvestades, kas kellad ei lähe põlema(?!)
PS: Vabandused ette-taha, et vanakraamimüüjate tuju rikutud ja pelgalt poleeritud pinnaga ei õnnestu ostjates õhinat tekitada.
Tarmo kirjutas: ↑13.05.2022 09:07 30 Ilmselt jah targem oleks minna 40K eest osta tutikas CRV mis ei paku absoluutselt mingit sõidurõõmu ja nelik kuumeneb suht kergesti üle, aga vähamalet oleks tutikas ja ligi 0 km sõitnud.
Kõik inimesed, ilmselt erinevalt sinust, ei suuda omale tutikaid autosid lubada, et ei peaks peegli ees seisma ja oma mõttetu otsuse üle selle kõige targemaga, kes sealt vastu vaatab arutelu pidama.
Ja ülla ülla, ostetakse ka vanemaid kui 8 aasta vanuseid autosid ja saab ka nendega sõita nii et ei pea igapäevaselt mehaaniku ust kraapima.
ttsys kirjutas: ↑13.05.2022 00:58 38 See aparaat maksis uuena ca 50 000€ ehk sealt on "lahkunud" 35 000€.
8 aastat vana ja 300 000km läheneva sõiduki ostmisel on pigem vaja kõrvutada ostja CV, et sellise ostu adekvaatsust õiges võtmes hinnata.
Kui CV-l ei paista näkku just mehaaniku hasart ja nutikus siis, mis selle kompenseerib, et tehnilist taset üle-üldse uurida(?)
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Nii ta on, jah.
Feltcarist abivalmilt kinnitati üle tehtud õlide vahetused ja tuvastatud paar pisemat asja veel.
UMist ei saanud midagi.
P.S.
Milline valik oleks siis lugupeetava arvates parem inimesele, kellel ei ole mehaaniku CVd?
Salongist uus pikendatud garantii ajaga + premium kasko? Või julgeb soovitada mõnd pruugitud autot ka?
Tüüpvigade kohta seda, et mõnel margil ja mudelil on salongi tihendite probleemid sagedasemad ja seeläbi veekahjustuses salongis jne. Lihtsalt küsin. Kui on kellelgi kogemust ja teadmist, siis paluksin viidata.
Tänud
Feltcarist abivalmilt kinnitati üle tehtud õlide vahetused ja tuvastatud paar pisemat asja veel.
UMist ei saanud midagi.
P.S.
Milline valik oleks siis lugupeetava arvates parem inimesele, kellel ei ole mehaaniku CVd?
Salongist uus pikendatud garantii ajaga + premium kasko? Või julgeb soovitada mõnd pruugitud autot ka?
Tüüpvigade kohta seda, et mõnel margil ja mudelil on salongi tihendite probleemid sagedasemad ja seeläbi veekahjustuses salongis jne. Lihtsalt küsin. Kui on kellelgi kogemust ja teadmist, siis paluksin viidata.
Tänud
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Riskid on vaja ikka ise hinnata ja tore, et võtad öeldut konstruktiivsuse eesmärgil. Seda, kui palju sellest lahkunud 35 000€-st kavatsed sinna tagasi panna ongi valikute küsimus. Pragmaatiline inimene eirab seda mõtet juba eos ning ei hakka sellise asjaga flirtima. Kui ratsionaalne on üks inimene(?)
Kui elujärk "nõuab" just sellist asja siis ongi CV kõige parem vaatepunkt. Kuna ma ei ole CV näinud ja hetkel on teada, et mehaaniku tööülesanded jäävad sisse ostetavate teenuste nimekirja siis kindlasti on kaalumise koht kõikvõimalike riskide maandamine. Võttes eelarve ulatuseks 15k € siis miks mitte kasvõi uus BMW ja just selline nagu pikalt vaja - kasvõi 20 aastaks. Premium sõidukid selleks sobivad, et osta selline, millest ei tüdine ja hooldada seda kui pikaajalist vara. Kõik see, mis mahub sinna vahele on ressursside küsimus, sh mitu autot majas/peres. 300 000km-le lähenevad asjad on üldiselt rentaabluse kaotanud - need ei ole enam need asjad, mis tootja-disainer loonud ehk kulum on selgelt tuntav. Siit tulebki kõik nüansirikas alates, miks sellist asja vaja kuni kaua sellist asja vaja.
Soovitustest veel rääkides. Vahemik 2011-2018 (tuline punkt 2014-2017) on bmw sõidukid generatsioonist, mida iseloomustas "loll ostja, lolli rahaga" ehk pangad finantseerisid neid müüdavaid sõidukeid tuliselt mõlemast otsast - mootorite surnud tehnoloogia toetus + intressid tarbimisele. Loomulikult ka selle vahemiku lõpptarbija ei taha olla "äärmine". Seega tark mõtleb korralikult, kas suudab selle omale kasulikuks teha. Kui ei oska riske hinnata siis läheb nagu läheb - see ju kõigest probleemtoode nagu iga teine ehk alati saab kuusakoski värvasse sõita.
Kui elujärk "nõuab" just sellist asja siis ongi CV kõige parem vaatepunkt. Kuna ma ei ole CV näinud ja hetkel on teada, et mehaaniku tööülesanded jäävad sisse ostetavate teenuste nimekirja siis kindlasti on kaalumise koht kõikvõimalike riskide maandamine. Võttes eelarve ulatuseks 15k € siis miks mitte kasvõi uus BMW ja just selline nagu pikalt vaja - kasvõi 20 aastaks. Premium sõidukid selleks sobivad, et osta selline, millest ei tüdine ja hooldada seda kui pikaajalist vara. Kõik see, mis mahub sinna vahele on ressursside küsimus, sh mitu autot majas/peres. 300 000km-le lähenevad asjad on üldiselt rentaabluse kaotanud - need ei ole enam need asjad, mis tootja-disainer loonud ehk kulum on selgelt tuntav. Siit tulebki kõik nüansirikas alates, miks sellist asja vaja kuni kaua sellist asja vaja.
Soovitustest veel rääkides. Vahemik 2011-2018 (tuline punkt 2014-2017) on bmw sõidukid generatsioonist, mida iseloomustas "loll ostja, lolli rahaga" ehk pangad finantseerisid neid müüdavaid sõidukeid tuliselt mõlemast otsast - mootorite surnud tehnoloogia toetus + intressid tarbimisele. Loomulikult ka selle vahemiku lõpptarbija ei taha olla "äärmine". Seega tark mõtleb korralikult, kas suudab selle omale kasulikuks teha. Kui ei oska riske hinnata siis läheb nagu läheb - see ju kõigest probleemtoode nagu iga teine ehk alati saab kuusakoski värvasse sõita.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Ei tea, mitmeid vahetusautosid tulnud 300k lsiga millel isegi esindus ei ole suutnud vigu tuvastada. Loeb ikka kuidas hoitud. Korralik hooldatud auto sõidab igavesti. Eks muidugi mingihetk ei tasu enam ala audi 80 sisse 4000 panna vms
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Jah, korralikult hooldatud. Kui hooldusplaan on osa kasutusrendi rentaablusest siis, kuidas saab see olla tõeliselt asja olemust arvestades "hästi hooldatud"? Juba eos on teatav vastuolu sisse kirjutatud. Kui õli vahetatakse uuel autol 30 000 - 60 000km välbaga siis on defitsiit juba algselt sisse kirjutatud ning, kui omanik teadlikult midagi muud ei tee siis kaetud ongi vaid võlausaldajate vajadused. Selline jääk ongi müük põdurale jäägitarbijale või pressi alla. Trall saabki käia kuni leidub neid "äärmisi", kes nõudluse moodustavad. Seetõttu ütlengi, et kui CV seda ei toeta siis on krahh garanteeritud.
Kui osta sõiduk 20 aastaks siis hooldab päevast nr 1 alates asja omanik seda hoopis teise legendiga. Selliseid muidugi on, aga vähe ning need sõidukid on hoopis teises hinnaklassis (jääkväärtusega).
Kui osta sõiduk 20 aastaks siis hooldab päevast nr 1 alates asja omanik seda hoopis teise legendiga. Selliseid muidugi on, aga vähe ning need sõidukid on hoopis teises hinnaklassis (jääkväärtusega).
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Usun, et siin sulle keegi vastu ei vaidle, et kui oled salongist ostnud preemium klassi masina ja oled esimene ning ainus omanik, siis on võimalik pikaks ajaks hea auto saada.
Aga et see on ainus pragmaatiline lähenemine auto ostul ja kõik muu on rämps ja vanaraud, on ka ehk liiga ennatlik üldistus. 99,99% Eesti autoomanikest on omanud kasutatud autot ja vaevalt, et enamus neist on autosse tagasi toppinud selle algse salongi hinna vahesumma. Ilmselt ka mina ei hakka 35k sinna panema. Isegi kui väga tahaks, siis 35k polegi ehk mitte kusagile kulutada. Eks tööraha osas saab vast ikka kaubale, kui raha sügeleb taskus.
Kusagile see autode hind haihtub. Pole veel näinud ühtki 3 või 5 aastat vana autot koos tehasegarantiiga, mis läheks müüki 0 km ls masina hinnaga.
15k ja samaväärse uue auto hind hetkeseisuga on ca 60k. Vahe on siiski märgatav. Minu jaoks vähemalt
2014 aasta sõitva masinaga kuusakoski kaalule minna on ka vara. Või mis?
Kui sa plaanid seda teha 2013-2017 a. 330 Xd-ga, siis ma vbl ostan selle 100 euri kallimalt ära kui kuusakoski pakub. Oleneb, mis kaup on.
Panna auto hinnast 10-20% esimesele hooldusele ja juppide vahetamisele on siiski pragmaatilisem vahetuskaup, kui osta 2018 aasta masin (sama mootor, järeleandmised lisades, et hinda okeiks saada) ja panna 10-20% selle hinnast või osta 2004 aasta ja siis sõita sellega vanarauda.
10-20% läheb kümne aasta pärast ka uuena ostetud autole ära. See ka suht selge. Pole ju nii, et võtad salongist 60k maksva auto ja sõidad 15-20 a. Mitte midagi tegemata. Ainult õli vahetus iga 10k km tagant. Iseasi, kas tahad järgmised kümme veel sõita või vaatad uue poole. Üks omanik passis on muidugi hea müügiargument ja hinna hoidja. Aga ka ideaalse esindusajalooga sõiduk maksab 10 aastat hiljem ja 250k km pärast laias laastus1/3 algsest hinnast. Give or take some..Kuhu see siis haihtub?
Õemees ostis mõned aastad tagasi tutika Vito bussi ja istus sellega üle kuu garantiiremondis. Ja korduvalt ja korduvalt. Oma taskus ei läinud midagi, see on okei, aga üks õppetundidest on see, et ega uus auto veel stabiilset sõitu ei garanteeri. Õppetunde ja tähelepanekuid, muidugi, rohkem kui üks
Aga et see on ainus pragmaatiline lähenemine auto ostul ja kõik muu on rämps ja vanaraud, on ka ehk liiga ennatlik üldistus. 99,99% Eesti autoomanikest on omanud kasutatud autot ja vaevalt, et enamus neist on autosse tagasi toppinud selle algse salongi hinna vahesumma. Ilmselt ka mina ei hakka 35k sinna panema. Isegi kui väga tahaks, siis 35k polegi ehk mitte kusagile kulutada. Eks tööraha osas saab vast ikka kaubale, kui raha sügeleb taskus.
Kusagile see autode hind haihtub. Pole veel näinud ühtki 3 või 5 aastat vana autot koos tehasegarantiiga, mis läheks müüki 0 km ls masina hinnaga.
15k ja samaväärse uue auto hind hetkeseisuga on ca 60k. Vahe on siiski märgatav. Minu jaoks vähemalt
2014 aasta sõitva masinaga kuusakoski kaalule minna on ka vara. Või mis?
Kui sa plaanid seda teha 2013-2017 a. 330 Xd-ga, siis ma vbl ostan selle 100 euri kallimalt ära kui kuusakoski pakub. Oleneb, mis kaup on.
Panna auto hinnast 10-20% esimesele hooldusele ja juppide vahetamisele on siiski pragmaatilisem vahetuskaup, kui osta 2018 aasta masin (sama mootor, järeleandmised lisades, et hinda okeiks saada) ja panna 10-20% selle hinnast või osta 2004 aasta ja siis sõita sellega vanarauda.
10-20% läheb kümne aasta pärast ka uuena ostetud autole ära. See ka suht selge. Pole ju nii, et võtad salongist 60k maksva auto ja sõidad 15-20 a. Mitte midagi tegemata. Ainult õli vahetus iga 10k km tagant. Iseasi, kas tahad järgmised kümme veel sõita või vaatad uue poole. Üks omanik passis on muidugi hea müügiargument ja hinna hoidja. Aga ka ideaalse esindusajalooga sõiduk maksab 10 aastat hiljem ja 250k km pärast laias laastus1/3 algsest hinnast. Give or take some..Kuhu see siis haihtub?
Õemees ostis mõned aastad tagasi tutika Vito bussi ja istus sellega üle kuu garantiiremondis. Ja korduvalt ja korduvalt. Oma taskus ei läinud midagi, see on okei, aga üks õppetundidest on see, et ega uus auto veel stabiilset sõitu ei garanteeri. Õppetunde ja tähelepanekuid, muidugi, rohkem kui üks
Viimati muutis ZDP, 13.05.2022 18:22 16, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Sinna kuusakoski ja äärmise vahele mahub veel nõudlus, mille moodustavad romulad. Varuosadeks ostetakse üle Euroopa ja tuuakse ka kaugemalt.
Paljude asjadega on asi väga kaugel pragmaatikast. Kui meeldib osta ära. Kui selgub, et võimekust pole siis kõige hullem saabki olla vaid see, et BMW-st saab varjatult või uhkelt üks vjatka. Jah sõidab. Jah saab naisi, kui saab. Jah saab poleerida ja pilte teha. Saab, aga see ei ole BMW.
Paljude asjadega on asi väga kaugel pragmaatikast. Kui meeldib osta ära. Kui selgub, et võimekust pole siis kõige hullem saabki olla vaid see, et BMW-st saab varjatult või uhkelt üks vjatka. Jah sõidab. Jah saab naisi, kui saab. Jah saab poleerida ja pilte teha. Saab, aga see ei ole BMW.
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Sellest vjatka-asjast ma nüüd päris täpselt aru ei saanud.
Aga ehk oleme selle jutuga algsest postitusest juba nõks kaugele triivinud ka.
Aga ehk oleme selle jutuga algsest postitusest juba nõks kaugele triivinud ka.
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3090
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Vjatka - suvaline garaaž ning tarnitavad varuosad veel kahtlasema väärtusega st. näiteks swagi karbis olev iwis ei võrdu BMW pakendis oleva iwisega.
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Tänud selgitamast Eks ma midagi sellist aimasingi..
Aga proovisin leida BMW kirjadega ketikomplekti. Siiani pole Eesti lehtedelt leidnud.
Müüakse neid kusagil või ainult ametliku esinduse kaudu?
Aga proovisin leida BMW kirjadega ketikomplekti. Siiani pole Eesti lehtedelt leidnud.
Müüakse neid kusagil või ainult ametliku esinduse kaudu?
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3090
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Eraldi varuosa koodidena komplekteerid. Siin foorumis nt kui Tartus asud võid julgelt kasutajate "Volum" või "KevinL" poole pöörduda. Aitavad originaal asjade leidmisel. Hinnad ka väga mõistlikud.
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Jep, asun Tartus.
Tänud, jätan meelde.
P.S.
Panin tähele, et Sul on signatuuris ka F31. Sama aasta.
Kui kaua omanud oled ja kuidas rahule jääd? Xdrive automaat?
Tänud, jätan meelde.
P.S.
Panin tähele, et Sul on signatuuris ka F31. Sama aasta.
Kui kaua omanud oled ja kuidas rahule jääd? Xdrive automaat?
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Mul kōik koodid olemas kui tahad, lasin just sama töô teha
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Oleks väga teretulnud.RazzKalbass kirjutas: ↑13.05.2022 19:46 26 Mul kōik koodid olemas kui tahad, lasin just sama töô teha
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3090
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
2014. aasta 320d N47, tagaveoline M-pakett, ikka automaat (sport käigukast või kuidas see iganes nn lisana oli).
Ostsin ta 2019.a kui ls oli 40 tuhat ning aasta jagu anti garantiid. Tänaseks 140 tuhat. Iga 10 tuhande tagant Inchcapes õli ja filtreid vahetamas käinud. 60 millegi tuhande pealt vahetati ees 2 puksi, taga läbilöögipuksid ja tolmukatted. 60 ja 120 tuhande pealt vahetati käigukastis ja diffris õli. Pidurid minul kestnud alguses 60 tuhandeni ja uus ring läks 120 tuhande pealt. Esimene kord proovisin Brembosid ehk vjatkat, tänaseks tagasi originaal jooksu peal.
Keskmine konstante 5,7 kompuutris, kui kedagi ka kulu huvitab. Ma reaalset kulu mõõtnud/arvutanud pole.
Mina siiani temaga rahul, aga varsti vahetab ilmselt värskema mudeli vastu välja.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Pole ka koode krt..aga tehtiZDP kirjutas: ↑13.05.2022 20:08 30Oleks väga teretulnud.RazzKalbass kirjutas: ↑13.05.2022 19:46 26 Mul kōik koodid olemas kui tahad, lasin just sama töô teha
Mootoriketi komplekt
Mootoriketi komplekt2
Õlipumba kett
Pihustiseib 6x
Karteripõhja tihend
Õlipumba polt
Õlifilter BMW
Nukkvõlli hammasratas
Nukkvõlli Polt
Kõrgsurvepumba polt
Kõrgsurvepumba hammasratas
Õlipihusti ketiliinile
Karteri tuulutustoru
Väntvõlli simmerling
Ülekandeõli
Mootoriõli TwinTurbo
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Pole viga, tänud otsimast
Täitsa pikk nimekiri vahetatud osadest. See kõik korraga tehtud?
Kui küsida tohib, siis mis nende juppide summa kokku oli (ilma tööta)?
Kolm keti vahetust ka. Ma nagu olen aru saanud, et jutt käib tavaliselt ühest konkreetsest ketist.
R.
Täitsa pikk nimekiri vahetatud osadest. See kõik korraga tehtud?
Kui küsida tohib, siis mis nende juppide summa kokku oli (ilma tööta)?
Kolm keti vahetust ka. Ma nagu olen aru saanud, et jutt käib tavaliselt ühest konkreetsest ketist.
R.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1292
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Eks valikud on kõigli erinevad, mõni vahetabki ühe keti ja kogu moos. Mõni ei näe üldse vajadust kette vahetada. Maitse asi. Mul tehti sama töö ära 5nda seeria peal, minu teemast leiad summad ja mis täpsemalt tehti kui huvitab. Vahetati saaled ka, kuna mootor nii lahti juba oli. Otsi sarnase mootoriga kasutajaid ja sealt leiad veel erinevaid kogemusi. Ju jupid ca pool töö rahast moodustavad.
Mina arvaks, et 3se kere peal on see mootor natuke liig aga eks sa ise vaata mida tahad. Talvel linnas sõites õli töötemperatuuri tihti ei saavutagi. Ka lisasoojenduse olemasolul mitte. Maanteel on see 3ne diisel muidugi väga mõnus.
Mina arvaks, et 3se kere peal on see mootor natuke liig aga eks sa ise vaata mida tahad. Talvel linnas sõites õli töötemperatuuri tihti ei saavutagi. Ka lisasoojenduse olemasolul mitte. Maanteel on see 3ne diisel muidugi väga mõnus.
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
500 oli tööraha kui õigesti mäletan
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW / UPDATE B47
No, kohe mitte ei jõua sinna Pärnusse.
Aga kodukandis on müügis see:
https://www.auto24.ee/soidukid/3702756
B47 mootor siis.
Jäin ka korraks 330/190kw peale mõtlema kolmese peal. Ehk on tõesti natuke overkill? Sõidud on suht pooleks. Pikka otsa kilomeetrites umbes sama palju kui lühikesi otsi.
Aga kodukandis on müügis see:
https://www.auto24.ee/soidukid/3702756
B47 mootor siis.
Jäin ka korraks 330/190kw peale mõtlema kolmese peal. Ehk on tõesti natuke overkill? Sõidud on suht pooleks. Pikka otsa kilomeetrites umbes sama palju kui lühikesi otsi.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
190kw pole overkill vaid tavaline mootor millel kesmiselt rohkem jõudu
B47 vs N57T suurim vahe on 2 silindri vahe
B47 vs N57T suurim vahe on 2 silindri vahe
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Pakkuda selline 320: 2015a, 175t läbisõit, täis M-pakett, alcantara sisu, panoraam, keyless, suur navi jne jne
19000€
19000€
Re: F31 330 xDrive 3.0 R6 N57T 190kW
Ei midagi WOW just kahjuks ja võibolla täitsa tavalised asjad mis neil kõigil, ma ei tea aga adaptiivsed tuled, kaugtulede lülitus, sportkast, märgituvastuskaamera, m vedrustus, hud