Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
crime kirjutas: ↑30.12.2023 14:56 10
Läheb G30/31 ka neid linke. Mitte nii massiliselt kui F seerial, aga läheb.
G-l saab sisu vähemalt ümber tõsta, ei pea värvima.
F-il saab täpselt samamoodi.
Ostad aga hiinast 10x odavamaid linke ja tõstad pealiskatte (la LEDi) ümber. Ühe originaali hinnaga saab nii 10 aastat hakkama.
Sõltuvalt partiist on ainus loterii lingi tühijooksuvool, mis võib olla kõrgem kui BMWle meeldiks ja siis on CASis veakood sees.
Link ise väga diagnoositav ei ole aga kui on pekkis võib näidata avamise v sulgemise signaale vastavalt tujule.
Soe link on juba tõsisem vea märk.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Just mõned nädalad tagasi tahtsin F-il sisu ümber tõsta, ei näinud mõtet sellel retsimisel (originaal link). Tegelikult pole kummalgi ette nähtud seda vahetada, aga G on tunduvalt lihtsama ehitusega ning seda on võimalik teha ilma lisavigastusi tegemata (pean silmas ikkagi originaal linke, pole vuhvlit isegi näinud mitte).
Tegelikult need lingid ei ole ulmekallid kui neid värvituna ei osta. F-il varasemalt ei saanud krundituna, aga mõni aeg tagasi sai hakata tellima neid krunditud kujul. Lett mingi 80 euri umbes.
Pealmise katte vahetus on ainult pool võitu ju. Sisemine osa peab ka kerevärvi olema, mulle isiklikult selline poolik lahendus ei meeldi.
Ja jutt käib ikkagi originaal, krunditud linkidest.
crime kirjutas: ↑30.12.2023 23:01 29
Tegelikult need lingid ei ole ulmekallid kui neid värvituna ei osta. F-il varasemalt ei saanud krundituna, aga mõni aeg tagasi sai hakata tellima neid krunditud kujul. Lett mingi 80 euri umbes.
Olen ka ühe G30 540d omanik ca 4 kuud tänaseks. Lugesin mõni postitus tagasi seda lingiprobleemi ja tuli täitsa tuttav ette. Umbes samal perioodil kui külmad ilmad tulid, siis enam ei tahtnud avada ega lukustada. Mingil hetkel sula ilmad tulid ja siis probleem kadus. Pagasnikut avamine-sulgemine seevastu probleemideta. Pole jõudnud uurida ja teise võtmega prooviga.
Küll aga küsiks sellist asja, kas see webasto mis peal on ka mootorit ette soojendab? sellest pole nagu aru saanud.. See mul esimene bmw niiet sry kui loll küsimus
EstGane70 kirjutas: ↑03.01.2024 19:07 17
Olen ka ühe G30 540d omanik ca 4 kuud tänaseks. Lugesin mõni postitus tagasi seda lingiprobleemi ja tuli täitsa tuttav ette. Umbes samal perioodil kui külmad ilmad tulid, siis enam ei tahtnud avada ega lukustada. Mingil hetkel sula ilmad tulid ja siis probleem kadus. Pagasnikut avamine-sulgemine seevastu probleemideta. Pole jõudnud uurida ja teise võtmega prooviga.
Küll aga küsiks sellist asja, kas see webasto mis peal on ka mootorit ette soojendab? sellest pole nagu aru saanud.. See mul esimene bmw niiet sry kui loll küsimus
Hakkab mingi pull välja kooruma jah keyless teemal Mul näiteks peale paari päeva jebimist töötavad ideaalselt.
Ümberlülitusklapp on. Vajadust mootorisoojenduse järgi ei ole. Kaasaegsed õlid. Kui tuleks soojendada ka mootorit, siis ajast ja Webasto ning ka aku võimusest ei jagu, et salongi soojaks saada. Nii, et ärge lootke neist liiga palju, hea, et niimoodigi kuidagi töötavad. Praeguse ilmaga, kui Webastot minu korda järjest lülitada, võib anda tühja aku teate (kuigi reaalselt veel mootorit keerab lõbusalt) ja siis võib ka tulla vajadus sellise nipi järgi, et masin treilale saada (vene keele oskus vajalik) .
G30-l on küll selle või põikstabilisaatoritega seoses pisike lisa-aku. Kuid see on vist mingi 50 Ah, millest tänase ilmaga võib järgi jääda optimistlik 25 Ah (300 Wh). Kuid selle ja põhiaku vaheline energia-haldus on nii nagu mõnel paha tujuga tööle tulnud programistil kuidagi välja kukkus.
Viimati muutis LEDBeam, 03.01.2024 21:17 30, muudetud 1 kord kokku.
Praeguse -20ga saan kuskil 20-25 minutiga salongi täitsa okeilt leigeks. -10 välistemperatuuri juures saab ilusti täiesti soojaks salongi. Webasto võimsus kui mälu ei peta oli sildi peal 5kw midagi. Mootor läheb küll kiiresti soojaks ka sellise praeguse külmaga aga miskipärast tahaks teda natukene säästa ja ka ette soojendada. Aga kui nii siis nii..
Ku istmele potsatad või võti autos on, juba siis hakkab veidi küpsetama. Kui siis kaua oma videot teed, ei näegi eelsoojenduse kirja.
Concealed glow:
Up to a coolant temperature of 30 °C, preheating and start standby heating are activated as so-called concealed glow. Concealed glow is triggered by the following signals:
Driver's seat occupancy
Seat belt buckle, driver
Valid ignition key
Terminal R or residing PWF status
Brake operated
Clutch operated
Selle preheat logoga olen ka saanud aru, et seda jälgima ei pea. Minu meelest on ka nii, et juba auto ukse lahti tehes hakkab see tööle(mul muidugi sellise ilmaga koguaeg enne webasto ka sees). Paar korda on olnud nii, et vajutad süüdet ja masin ise ootab natuke enne, kui hakkab käivitama. Ehk siis loogika ütleb seda, et eelsoojendus pole veel lõpetanud selleks ajaks. Logo tõesti väga harva näinud.
Kui G31 on tehase webasto peal, on lisaaku ees kapoti all. Ilma webastota seda akut kapotiall pole siis? Taga pagassi phjas on suur põhiaku. Aga kas on ka mingi väike tsikli aku suurune aku mingiteks asjadeks?
Ma ei tea milleks see võiks olla ja kas kõigil on aga mitmed on väitnud, et mingi väike aku peaks ka veel olema.. Kuskilt leidsin sellise nimetuse 12-V lithium-ion auxiliary battery
Mirko kirjutas: ↑21.12.2023 16:52 29
Selge, eks anna teada kas said plärinast lahti. Siis tean mida küsida
Täna käis siis garantii korras esinduses. Võeti üks küljekarp lahti ja karbi sees on veel mingi osa, mis siis oli lahti tulnud ja see siis plärises. Väidetavalt pidigi olema see H/K heli süü, et kuna neil on need põhjaalused supakad karpide lähedal, et siis need väristavad need karbid lahti... Ei olnud täna aega selle külmaga väga kuulata, kui palju paremaks nüüd läks.
Ma ei tea milleks see võiks olla ja kas kõigil on aga mitmed on väitnud, et mingi väike aku peaks ka veel olema.. Kuskilt leidsin sellise nimetuse 12-V lithium-ion auxiliary battery
Ma ei tea milleks see võiks olla ja kas kõigil on aga mitmed on väitnud, et mingi väike aku peaks ka veel olema.. Kuskilt leidsin sellise nimetuse 12-V lithium-ion auxiliary battery
Sos call aku
See on ka veel jah lisaks väike aku laes uime all. Kui õigesti mäletan siis 8V ja pidi ka suht kuluosa olema.
See on modemi (ATM) sees, ei ole 8V ja ei peaks ka eriti kuluma.
Vaja läheb ainult siis, kui autol turvapadjad lahti ja põhiakul klemm maha visatud. Siis saab veel 112-ga telefonikõne maha pidada.
Selleks on autos veel ka eraldi GSM antenn ja eraldi kõlar. Mikrofon on sama, mida Handsfree kasutab, lae all.
Normaaloludes ta ainult laeb ennast, vastavalt vajadusele.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tänan info eest. Küsiksin veel sellist asja, kui paljud teist My BMW äppi kasutavad? Näiteks webasto aktiveerimiseks või mingis olukorras uste lahtilukustamiseks?
Kas teil on ka see maru aeglane? Nt. kui panen pre-conditioning sisse siis läheb umbes 30-40 sekki, enne kui käskluse autosse saadab ja ütleb "Sent successfully to the car".