G30/31
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1430
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: G30/31
Kas keegi oskab õelda, kas g30 hübriidil saab seda undamise heli elektriga sõites kuidagi deaktiveerida või helitugevust reguleerida? Tean, et tegemist turvalisuse eesmärgiga aga see heli on minu arvates suht ebameeldiv. Kusagil auto eesosas on selleks mingisugune eraldi kõlar?
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: G30/31
Mõnusa R6 diisli vastu vahetada aitab
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1430
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: G30/31
Ühe nupulevajutusega saab elektrikast mõnus R6 bensiinikas Autosse seda heli muidugi ei kuule aga kui naine koju tuleb töölt, siis hoovis olles on kuulda, nagu ufo hakkaks maanduma, see heli peaks olema alla 30km/h sõites. Mõtlesin, et kas äkki annab seda nivood kuidagi reguleerida.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: G30/31
Diisli hääl parem ju
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: G30/31
tdsil jah
Re: G30/31
Viimased paar päeva olen pisut G-ga sõitnud. F on müügis, sõidan vaheldumisi G ja F viiestega. G on väljast ilus ja seest pole ka väga hull. Või tegelt ekraani viskaks küll välja kui saaks. 28/32x12cm oleks saanud palju viisakamalt ära paigutada. Ei pea nii kõrgel olema. Olulise info saab nagunii esiklaasile, seda tahvlit ei ole sinna vaja tegelikult. F-il on väga ok ekraanilahendus. (F-iga polnud vaja ka telefoni kõrgemale kinnitada, oli taskus või topsihoidjas, G-ga seda enam kui Android/Carplay tugi olemas.) Ja kui juba vinguda siis kogu "õhuavad-meediatükk-kliimatükk" on G-l tagasiminek. F on soliidne, konkreetne, poolmatid pinnad, sirged jooned, kandilised klahvid. Premium. Nagu Nakamichi stereod kunagi olid. Seevastu G sisedisaini idee oleks nagu tänapäeva Jaapanist. Külma-sooja õhu rattake on ka kokku hoitud. Kahju.
Väljast on auto ju kena, uksed sulguvad maheda tümpsuga, paremini kui F. Sõidukogemus on ilmselgelt premium ... aga siiani siiski pettumus. Mõne teise auto pealt tulles oleks kõik hästi. F-iga võrreldes on G vaikne, sujuv, mahe, nunnu, luksuslik, misiganes. Konkreetsusest jääb puudu . Sport modes oli pisut parem aga liiga vähe. Ma ei käi autoga rajal (suur mugav pereauto...) ega kokkutulekutel, ei kruti tuuningutükke külge. Kasutan praktiliselt, inimeste ja asjade transport. Ja siiski, F pakub mulle seda spirited draivingut mida bmw-lt võiks eeldada. Näiteks Alfa Stelvio parketimaastur pakub sõidunaudingut F-ist tunduvalt rohkemgi. Aga G on selles osakonnas küll õnnetu. Mis paneb mõtlema, et äkki saab kuidagi järele aidata? Guugeldasin, kaaskannatajad paigaldavad F90 stabikaid ja mõned muudavad camberit (ratta külgkalle?). Ei oleks oodanud, et 7 aastat F-seeria suure pereautoga mind niimoodi "ära rikub."
Mõlemad on xDrive R6 diislid, tavalise mitteadaptiivse veermikuga. F-i talvejooks on 225/55R17 mitte runflat GoodY naast, mürasummutus sees. Suvine 245/45R18. 7 aastat nii ja mulle sobib. G-l on all 245/45R18 runflat lamellid (GY UG 8 performance MOExtended). Enne G kättesaamist oli plaan sinna samuti talveks 17" panna ja 18" suveks jätta. Nüüd ei oska seisukohta võtta. Kui juba 18" on selline "premium" nagu kirjeldasin.
Ma pole varem runflatiga sõitnud, kas need muudavad juhitavuse tuimemaks? Võiks loota, et tavarehviga asi paraneb? Lamell vòiks nagu vaikne olla, maanteekiirusel need runflätid igatahes lärmavad.
Edit: uksed on ikka väga kerged. Saab viisakalt sulgeda aga see nõuab harjutamist. F-iga oli pisut lihtsam see.
Väljast on auto ju kena, uksed sulguvad maheda tümpsuga, paremini kui F. Sõidukogemus on ilmselgelt premium ... aga siiani siiski pettumus. Mõne teise auto pealt tulles oleks kõik hästi. F-iga võrreldes on G vaikne, sujuv, mahe, nunnu, luksuslik, misiganes. Konkreetsusest jääb puudu . Sport modes oli pisut parem aga liiga vähe. Ma ei käi autoga rajal (suur mugav pereauto...) ega kokkutulekutel, ei kruti tuuningutükke külge. Kasutan praktiliselt, inimeste ja asjade transport. Ja siiski, F pakub mulle seda spirited draivingut mida bmw-lt võiks eeldada. Näiteks Alfa Stelvio parketimaastur pakub sõidunaudingut F-ist tunduvalt rohkemgi. Aga G on selles osakonnas küll õnnetu. Mis paneb mõtlema, et äkki saab kuidagi järele aidata? Guugeldasin, kaaskannatajad paigaldavad F90 stabikaid ja mõned muudavad camberit (ratta külgkalle?). Ei oleks oodanud, et 7 aastat F-seeria suure pereautoga mind niimoodi "ära rikub."
Mõlemad on xDrive R6 diislid, tavalise mitteadaptiivse veermikuga. F-i talvejooks on 225/55R17 mitte runflat GoodY naast, mürasummutus sees. Suvine 245/45R18. 7 aastat nii ja mulle sobib. G-l on all 245/45R18 runflat lamellid (GY UG 8 performance MOExtended). Enne G kättesaamist oli plaan sinna samuti talveks 17" panna ja 18" suveks jätta. Nüüd ei oska seisukohta võtta. Kui juba 18" on selline "premium" nagu kirjeldasin.
Ma pole varem runflatiga sõitnud, kas need muudavad juhitavuse tuimemaks? Võiks loota, et tavarehviga asi paraneb? Lamell vòiks nagu vaikne olla, maanteekiirusel need runflätid igatahes lärmavad.
Edit: uksed on ikka väga kerged. Saab viisakalt sulgeda aga see nõuab harjutamist. F-iga oli pisut lihtsam see.
Viimati muutis AndresX, 25.03.2024 13:01 15, muudetud 3 korda kokku.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: G30/31
M paket vōi mitte?
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3090
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: G30/31
M-pakett Avise rendikana Hispaanias küll sellist muljet ei jätnud kui siin kirjeldatud. Oli tagaveoline ja erilaiad BMW * 18" GY F1 Asymmteric 6 all.
Re: G30/31
Kumbki pole M.
Re: G30/31
Isegi M vedrustusega G30 ja 19 originaal velgedega on kuidagi pehmo, F10 ka M pakett ja originaal 18 velgedega oli sportlikum, G äkki aitab, kui suveks 20 tolli veljed alla keerata , rehvid on siis madalama profiiliga, stabikaid veel vahetama ei hakkaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: G30/31
Ei saa aru sellest halast siin. Mina naudin küll g11 pehmust ja vedelust. Roolitunnetus täiesti 0 aga mulle meeldib. See ongi lux masina eesmärk. Kui tahan roolitunnetust ja jäikust ss selleks on M mudelid. Sellist asja taga ajada lambi 5 seeriast on küll imelik.
BMW g31 520d M Sport
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: G30/31
E70 X5 sportpaketiga kui tahta jäikust
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: G30/31
E53 sportpakett vist veel jäigem kui E70
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: G30/31
Ma kunagi G31 ostul käisin nii M kui M paketita 530d proovimas ja valisin just viimase kuna too sõitis palju pehmemalt.
Samas kui auto sport mode'i panna, siis minu meelest iseloom muutub üksjagu teravamaks ja nö rahutumaks, ootab et rooli ja istmete vaheline tihend usinalt paremat pedaali pressiks
Autol suvel 19" runflat rehvid.
EDIT: M-paketti ikka mõtlen
Samas kui auto sport mode'i panna, siis minu meelest iseloom muutub üksjagu teravamaks ja nö rahutumaks, ootab et rooli ja istmete vaheline tihend usinalt paremat pedaali pressiks
Autol suvel 19" runflat rehvid.
EDIT: M-paketti ikka mõtlen
Viimati muutis Raivo, 14.03.2024 12:50 56, muudetud 2 korda kokku.
GS
Re: G30/31
See on ülikõva, et sa oma lambi seitsmendat naudid aga jätkaks siin lambi viiestega, kui tohib. Mina saan aru, et teema on G30/31 ja et selle kere erinevused eelmise platvormiga on üks neist asjadest, millest siin rääkida võiks ja peaks.oja86 kirjutas: ↑13.03.2024 20:18 41 Ei saa aru sellest halast siin. Mina naudin küll g11 pehmust ja vedelust. Roolitunnetus täiesti 0 aga mulle meeldib. See ongi lux masina eesmärk. Kui tahan roolitunnetust ja jäikust ss selleks on M mudelid. Sellist asja taga ajada lambi 5 seeriast on küll imelik.
M mudel, kui M5 mõtled, siis see jääb praktilisest igapäevaautost liiga kaugele minu jaoks. Mul on praeguses eluetapis näiteks universaalkeret ja konksu vaja. F-kere sobis/sobib päris hästi, ei oska hetkel M5-st puudust tunda. Aga 7 aastat juba sõidetud F-ga ja poliitikud ka provotseerivad vahetama.
-
- Huviline
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: G30/31
Sellesuhtes ma ei oska roolitunnetust ja vadrustust taga ajada. Ei kuulu kuskile tehase meeskonda ringraja sõidus.
BMW g31 520d M Sport
Re: G30/31
Leidsin estpoolt paar arvamust, millega ei saa nõustuda:
- "Suunatule lüliti jäi fikseerituks ja tuli käega pärast vähest manöövrit tagasi kangutada, mitte nagu F-l, et vajutad korra kergelt samas suunas."
Vaidlen vastu. Mul toimib täpselt samuti nagu F-il - kerge näppimise peale vilgutab kas 3x või kuidas soovid. Mulle sobib, et "3 vilgutust" ei tee ja vilgutab täpselt nagu vaja. Kui fikseeritud asendisse ei lükka, ei pea ka tagasi kangutama.
- "juhtmevaba laadimist saab teha maanteel cruisiga sõites - keeramisel või kiirendusel/pidurdamisel libiseb laadimiskohast maha"
Kuhu tal seal libiseda, servad ümber ju?! Mulle sobib, et laadimise võimsus on mõistlik. Ei viruta kiirelt täis ja ei saa ka tühjaks, Waze kasutades püsis umbes sama või laadis pisut juurde.
Mu oma tähelepanekud:
- Kojameeste uduvihmaasend. F-il oli väike nunnu roheline led, andis teada kas kojamees on ikka "sees". See led on kokku hoitud. Nüüd peab kangi asendit vaatama või on suures telekas mingi info kusagil?
Edit: täna hiljem ise ka märkasin, täitsa olemas.
- Suur ekraan - pimedas sõita pole veel vaja olnud. Aga isegi valges mind (vähemalt esialgu) pisut häirib kogu see (olgem ausad: mitte väga oluline) info, mida seal kuvatakse. See ikka läheb automaatselt tumedamaks pimedas? Keegi kurtis eespool, et liiga hele...
- 1. mulje oli sujuv ja mahe jne. Täna vaatasin, et teatud tüüpi löökaugud on G-keres rohkem tunda-kuulda kui F-is. SEDA VIIMAST ARVAMUST PEAN KORRIGEERIMA!! Umbes 6-7 tuhande km läbimisel kadusid need teravamad helid veermikust ära, nüüd on G sama vaikne nagu F (sõidan mõlemaga.) Ei oska muud arvata kui et G seisis pikemalt platsil ja mingid puksid vms muutusid kõvemaks. Nüüd on kõik uuesti sisse sõidetud ja veermik töötab nagu vaja.
- "Suunatule lüliti jäi fikseerituks ja tuli käega pärast vähest manöövrit tagasi kangutada, mitte nagu F-l, et vajutad korra kergelt samas suunas."
Vaidlen vastu. Mul toimib täpselt samuti nagu F-il - kerge näppimise peale vilgutab kas 3x või kuidas soovid. Mulle sobib, et "3 vilgutust" ei tee ja vilgutab täpselt nagu vaja. Kui fikseeritud asendisse ei lükka, ei pea ka tagasi kangutama.
- "juhtmevaba laadimist saab teha maanteel cruisiga sõites - keeramisel või kiirendusel/pidurdamisel libiseb laadimiskohast maha"
Kuhu tal seal libiseda, servad ümber ju?! Mulle sobib, et laadimise võimsus on mõistlik. Ei viruta kiirelt täis ja ei saa ka tühjaks, Waze kasutades püsis umbes sama või laadis pisut juurde.
Mu oma tähelepanekud:
- Kojameeste uduvihmaasend. F-il oli väike nunnu roheline led, andis teada kas kojamees on ikka "sees". See led on kokku hoitud. Nüüd peab kangi asendit vaatama või on suures telekas mingi info kusagil?
Edit: täna hiljem ise ka märkasin, täitsa olemas.
- Suur ekraan - pimedas sõita pole veel vaja olnud. Aga isegi valges mind (vähemalt esialgu) pisut häirib kogu see (olgem ausad: mitte väga oluline) info, mida seal kuvatakse. See ikka läheb automaatselt tumedamaks pimedas? Keegi kurtis eespool, et liiga hele...
- 1. mulje oli sujuv ja mahe jne. Täna vaatasin, et teatud tüüpi löökaugud on G-keres rohkem tunda-kuulda kui F-is. SEDA VIIMAST ARVAMUST PEAN KORRIGEERIMA!! Umbes 6-7 tuhande km läbimisel kadusid need teravamad helid veermikust ära, nüüd on G sama vaikne nagu F (sõidan mõlemaga.) Ei oska muud arvata kui et G seisis pikemalt platsil ja mingid puksid vms muutusid kõvemaks. Nüüd on kõik uuesti sisse sõidetud ja veermik töötab nagu vaja.
Viimati muutis AndresX, 30.10.2024 10:44 45, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: G30/31
Ära nõustu, kuid su vastuväites on ebatäpsus. Ma kirjutasin olukorrast, kus lüliti on juba vajutatud fikseerituks. Kergel puutel toimivad mõlemad samamoodi.AndresX kirjutas: ↑14.03.2024 14:45 51 Leidsin estpoolt paar arvamust, millega ei saa nõustuda:
- "Suunatule lüliti jäi fikseerituks ja tuli käega pärast vähest manöövrit tagasi kangutada, mitte nagu F-l, et vajutad korra kergelt samas suunas."
Vaidlen vastu. Mul toimib täpselt samuti nagu F-il - kerge näppimise peale vilgutab kas 3x või kuidas soovid. Mulle sobib, et "3 vilgutust" ei tee ja vilgutab täpselt nagu vaja. Kui fikseeritud asendisse ei lükka, ei pea ka tagasi kangutama.
BMW without faults is not BMW
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3090
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: G30/31
G01 LCIgi omab sellist.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: G30/31
See LED ikka olemas jah kangis lihtsalt see auto nupp on kadunud külje pealt
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: G30/31
Tänan, mul ka see led leitud.
Android auto - kuidas spotify pealt kõige kiiremini-mugavamalt autoraadiole tagasi saab. Eelistaks idrive kaudu, puuteekraani näppimata.
Android auto - kuidas spotify pealt kõige kiiremini-mugavamalt autoraadiole tagasi saab. Eelistaks idrive kaudu, puuteekraani näppimata.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Re: G30/31
Kusjuures veider on jah see, et F10 on suunatule kang selline, et kui alla vajutad siis ta tegelikult tuleb keskele tagasi mitte ja jää alla ja peale manöövrit tuleb keskele.
Samuti on G11 selline ja ka E88-l ilmselt siis ka e90-91-92-93. Aga G30 pandi see mingi igivana algne mis jääb alla.
Minu jaoks veider tagasiminek.
Samuti on G11 selline ja ka E88-l ilmselt siis ka e90-91-92-93. Aga G30 pandi see mingi igivana algne mis jääb alla.
Minu jaoks veider tagasiminek.
LEDBeam kirjutas: ↑14.03.2024 14:51 10Ära nõustu, kuid su vastuväites on ebatäpsus. Ma kirjutasin olukorrast, kus lüliti on juba vajutatud fikseerituks. Kergel puutel toimivad mõlemad samamoodi.AndresX kirjutas: ↑14.03.2024 14:45 51 Leidsin estpoolt paar arvamust, millega ei saa nõustuda:
- "Suunatule lüliti jäi fikseerituks ja tuli käega pärast vähest manöövrit tagasi kangutada, mitte nagu F-l, et vajutad korra kergelt samas suunas."
Vaidlen vastu. Mul toimib täpselt samuti nagu F-il - kerge näppimise peale vilgutab kas 3x või kuidas soovid. Mulle sobib, et "3 vilgutust" ei tee ja vilgutab täpselt nagu vaja. Kui fikseeritud asendisse ei lükka, ei pea ka tagasi kangutama.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 29.07.2022 09:30 58
- Peamine sõiduk: 2019 BMW 530d XDRIVE
Re: G30/31
Mul on nende kiirvaliku nuppude alla salvestatud raadiojaamad. Vajutan nuppu ja läheb raadio peale. Teine enam-vähem kiire variant on häälkäsklus.
Re: G30/31
Kas MEDIA klahv ei tekita hüpikmenüüd kust saab valida uue signaaliallika, sh raadio?
EVO ID5-ga CarPlay vaates küll saab nii.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1430
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: G30/31
Ju see jälle mingi regulatiivne nõue oli, et muidu äkki ei saada aru, et suund sees onTarmo kirjutas: ↑14.03.2024 21:07 56 Kusjuures veider on jah see, et F10 on suunatule kang selline, et kui alla vajutad siis ta tegelikult tuleb keskele tagasi mitte ja jää alla ja peale manöövrit tuleb keskele.
Samuti on G11 selline ja ka E88-l ilmselt siis ka e90-91-92-93. Aga G30 pandi see mingi igivana algne mis jääb alla.
Minu jaoks veider tagasiminek.
LEDBeam kirjutas: ↑14.03.2024 14:51 10Ära nõustu, kuid su vastuväites on ebatäpsus. Ma kirjutasin olukorrast, kus lüliti on juba vajutatud fikseerituks. Kergel puutel toimivad mõlemad samamoodi.AndresX kirjutas: ↑14.03.2024 14:45 51 Leidsin estpoolt paar arvamust, millega ei saa nõustuda:
- "Suunatule lüliti jäi fikseerituks ja tuli käega pärast vähest manöövrit tagasi kangutada, mitte nagu F-l, et vajutad korra kergelt samas suunas."
Vaidlen vastu. Mul toimib täpselt samuti nagu F-il - kerge näppimise peale vilgutab kas 3x või kuidas soovid. Mulle sobib, et "3 vilgutust" ei tee ja vilgutab täpselt nagu vaja. Kui fikseeritud asendisse ei lükka, ei pea ka tagasi kangutama.
Re: G30/31
mina vahetan rooli pealt. Aga kui mõelda, siis see kuvab ainult HUDile. Kundepoolt ei saa arugi, et olen youtubest raadio peale läinud
Re: G30/31
Leidsin ka nüüd roolilt õige nupu üles.
Re: G30/31
Nupp oli sellesmõttes meie kliimas parem, et kui panid auto peale siis sõidu lõppedes see kadus. Uuem lahendus on jääv... ehk siis kui külmaks läheb hakkab käivitades kohe jääd kraapima.RazzKalbass kirjutas: ↑14.03.2024 17:18 16 See LED ikka olemas jah kangis lihtsalt see auto nupp on kadunud külje pealt
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: G30/31
Jää kraapimine on vaid kojameeste kulu, kuid kojameeste kinnijäätumisel ajami hammasrattad on veidi karmim lugu. Bemm pole kunagi oma eksistentsi jooksul teinud plasthammakaid ja ajameid nii, et need taluksid korduvaid piirkoormusi. Selle teemaga võiks olla ettevaatlik.
BMW without faults is not BMW