Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
VO kood nimetus kogus laos ühikuhind ühikuhind + KM
31121139991 ÕÕTSHOOB ( ERIHIND ) 15 F 1193 1407.74
PS ja siin on hinnavahe nt. Lemförderiga KGK-st juba paarsada krooni ainult.
Alumiinium on kergem.Ehk siis on ka vedrustamata mass väiksem.Seega on ka juhitavus parem.Kui juhitavusest lugu ei pea siis pole ju mõtet bmw soovitada.
tuumik kirjutas: Alumiinium on kergem.Ehk siis on ka vedrustamata mass väiksem.Seega on ka juhitavus parem.Kui juhitavusest lugu ei pea siis pole ju mõtet bmw soovitada.
Nüüd sa leidsid küll õige mehe, kellele seletada BMW -st
Ma ei ole kursis millega keegi siit seltskonnast tegeleb või kui suur spetsialist on - mina isiklikult ei ole spets. Kuid ka mina olen oma tuttavalt UM-i praeguselt sillamehelt kuulnud, et ikka teras kauem kestab. Omast kogemusest räägin, et ka taastamine õigustab end. Kunagi oma 530-l lasin teha, vähemalt pool aastat kuni müügini oli probleemivaba.
E34 on puhtatõuline BMW - preemiumklassi liikur mis ehitati Saksamaa kiirteedel liikumiseks. Suurepärane juhitavus ja täiesti piisav kiirendus ka 2,0 mootoriga (on olemas ka 1,8 isendeid aga need on masendavad). Varuosade hinna pärast ei maksa muretseda - enamus pilusilmade liikurite remondiks kulub rohkem krabisevat kui BMW remondiks esinduses.
Oman E34 125kW mootoriga ja pean tõdema, et ei kipu kohe kuidagi autot välja vahetama. Vahest raha nõuab aga seda nõuab ka abikaasa.
Nii palju kui mul E34-ga kogemusi siis jah esisild nõrk koht e. igasugu puksid seal ja teine on jahutus süsteem!
Olgem ausad ega e34-l pole palju vaja väga piitsa anda,et saada soovitud temp. mis su blokikaane või selle tihendi ära lõpetab!!!Aga eks kõigil autodel ole oma head ja vead.Ise sõidan muidu E34 2.0 Vanosega ja ei jää liikluses maanteel kiirendamisega hätta:)Olen omanud audisi ja calibrasid ja kia-sid jne vat need on ikka täielik saast nah:D
E34 jahutussüsteemi probleemid tekkivad ainult siis kui eelmised omanikud autosid vääralt ja retsivalt kohtlevad. Üldiselt jahutussüsteem on väga vastupidav. Isegi diislitel.
Esisilla kohta ütleks et lõpetage see odav toprani pasa ostmine ja ostke A-osa juppe siis kestavad need esisillad jupid ka.
Enamus E34 kerega autot on lihtsalt ja loogiliselt ehitatud. Remontida ja hooldada on neid mitukorda kergem kui muid marke samast aastakäigust.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.