E34. Millised head ja vead?

Nõuanded sõiduki soetamisel
tuumik
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 18.03.2006 12:37 41

Postitus Postitas tuumik »

priitv8 kirjutas:
Nu kirjutas:UM hindadega läheks ainuüksi 4xõõtshoovad 9K + veel puksid ja muud vidinad.
A miks osta alumiiniumit, kui ühe selle õõtsa eest saab 2 terast?

Kood: Vali kõik

VO kood     nimetus              kogus laos   ühikuhind ühikuhind + KM
31121139991 ÕÕTSHOOB ( ERIHIND ) 15 F         1193      1407.74
PS ja siin on hinnavahe nt. Lemförderiga KGK-st juba paarsada krooni ainult.

Alumiinium on kergem.Ehk siis on ka vedrustamata mass väiksem.Seega on ka juhitavus parem.Kui juhitavusest lugu ei pea siis pole ju mõtet bmw soovitada.
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

tuumik kirjutas: Alumiinium on kergem.Ehk siis on ka vedrustamata mass väiksem.Seega on ka juhitavus parem.Kui juhitavusest lugu ei pea siis pole ju mõtet bmw soovitada.
:lol: Nüüd sa leidsid küll õige mehe, kellele seletada BMW -st :lol:
tuumik
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 18.03.2006 12:37 41

Postitus Postitas tuumik »

:) Ma lihtsalt vastasin küsimusele........ "A miks osta alumiiniumit, kui ühe selle õõtsa eest saab 2 terast? "
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8363
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

tuumik kirjutas::) Ma lihtsalt vastasin küsimusele........ "A miks osta alumiiniumit, kui ühe selle õõtsa eest saab 2 terast? "
Tead Sa, kui palju see kaaluvahe on? 595gr/õõts. Meie teedel ja kiirustel jään mina terase suurema vastupidavuse juurde.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Timo
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 26.06.2004 11:38 36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Timo »

Ma ei ole kursis millega keegi siit seltskonnast tegeleb või kui suur spetsialist on - mina isiklikult ei ole spets. Kuid ka mina olen oma tuttavalt UM-i praeguselt sillamehelt kuulnud, et ikka teras kauem kestab. Omast kogemusest räägin, et ka taastamine õigustab end. Kunagi oma 530-l lasin teha, vähemalt pool aastat kuni müügini oli probleemivaba.
BMW
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8363
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kaks artiklit kasutatud E34 kohta:
AutoBild
ADAC
Kahjuks küll saksakeelsed.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

E34 on puhtatõuline BMW - preemiumklassi liikur mis ehitati Saksamaa kiirteedel liikumiseks. Suurepärane juhitavus ja täiesti piisav kiirendus ka 2,0 mootoriga (on olemas ka 1,8 isendeid aga need on masendavad). Varuosade hinna pärast ei maksa muretseda - enamus pilusilmade liikurite remondiks kulub rohkem krabisevat kui BMW remondiks esinduses.
Oman E34 125kW mootoriga ja pean tõdema, et ei kipu kohe kuidagi autot välja vahetama. Vahest raha nõuab aga seda nõuab ka abikaasa. :)
oja87
Huviline
Postitusi: 2820
Liitunud: 18.12.2004 00:08 15
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas oja87 »

nõrk koht on veel kojamehe hoovastik.
enigma
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 08.10.2005 02:05 54
Peamine sõiduk: Bmw 730i Shadowline
Asukoht: raplamaa

Re: E34. Millised head ja vead?

Postitus Postitas enigma »

Nii palju kui mul E34-ga kogemusi siis jah esisild nõrk koht e. igasugu puksid seal ja teine on jahutus süsteem!
Olgem ausad ega e34-l pole palju vaja väga piitsa anda,et saada soovitud temp. mis su blokikaane või selle tihendi ära lõpetab!!!Aga eks kõigil autodel ole oma head ja vead.Ise sõidan muidu E34 2.0 Vanosega ja ei jää liikluses maanteel kiirendamisega hätta:)Olen omanud audisi ja calibrasid ja kia-sid jne vat need on ikka täielik saast nah:D
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E34. Millised head ja vead?

Postitus Postitas Leho »

E34 jahutussüsteemi probleemid tekkivad ainult siis kui eelmised omanikud autosid vääralt ja retsivalt kohtlevad. Üldiselt jahutussüsteem on väga vastupidav. Isegi diislitel.

Esisilla kohta ütleks et lõpetage see odav toprani pasa ostmine ja ostke A-osa juppe siis kestavad need esisillad jupid ka.

Enamus E34 kerega autot on lihtsalt ja loogiliselt ehitatud. Remontida ja hooldada on neid mitukorda kergem kui muid marke samast aastakäigust.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
KalevR
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 11.05.2010 01:34 44
Asukoht: Otepää - Tartu

Re: E34. Millised head ja vead?

Postitus Postitas KalevR »

Lehoga nõus! Käisin enda chipitud diisliga jäärada sõitmas. Ja no ei ole võimalik seda mootorit keema ajada!
525 TDS
no smoke no power
Vasta