Bmw 540 6-manuaal
Bmw 540 6-manuaal
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kuna Eesti on väike ja sellised haruldused on tavaliselt ikka teada kellelegi, siis mõtlesin küsida teie käest lisainfot lingil oleva auto kohta.
Ise olen kuulnud, et vene streetrace'l on see auto tihe külaline; väidetavalt väga heas korras, üle värvitud, kast on vahetatud.
Ise käisin proovimas teist.
Meeldis: juhitavus, kiirendusvõime
Ei meeldinud: isearetatud turbiin võimisiganes, sees oli ka boosti näidik, mis näitas max 1 bar (kui ma nüüd õigesti mäletan, kiirendamise ajal üritasin jälgida). Ma millegipärast kahtlen selle asja reaalses kasus, ei tundunud just eriti põhjalik projekt olevat, kunagi oli üks turboga 535 ka müügil bmwhouse.ee foorumis (ja vist siin ka) ning see isend liikus turboga igatahes oluliselt kehvemini kui ilma. Teiseks ei meeldinud summutist tulev hääl, igapäeva tänavaauto kohta ilmselgelt liiga vali (aga no see pole suur viga).
Igatahes kõik info on oodatud.
Tänud ette
Kuna Eesti on väike ja sellised haruldused on tavaliselt ikka teada kellelegi, siis mõtlesin küsida teie käest lisainfot lingil oleva auto kohta.
Ise olen kuulnud, et vene streetrace'l on see auto tihe külaline; väidetavalt väga heas korras, üle värvitud, kast on vahetatud.
Ise käisin proovimas teist.
Meeldis: juhitavus, kiirendusvõime
Ei meeldinud: isearetatud turbiin võimisiganes, sees oli ka boosti näidik, mis näitas max 1 bar (kui ma nüüd õigesti mäletan, kiirendamise ajal üritasin jälgida). Ma millegipärast kahtlen selle asja reaalses kasus, ei tundunud just eriti põhjalik projekt olevat, kunagi oli üks turboga 535 ka müügil bmwhouse.ee foorumis (ja vist siin ka) ning see isend liikus turboga igatahes oluliselt kehvemini kui ilma. Teiseks ei meeldinud summutist tulev hääl, igapäeva tänavaauto kohta ilmselgelt liiga vali (aga no see pole suur viga).
Igatahes kõik info on oodatud.
Tänud ette
mingi aeg oli see auto müügis koos Eaton M62 või M90 kompressoriga. kui see on nüüd peale pandud, siis julgeks kahelda antud asja korralikus töötamises kui mootori ajupoolega pole midagi ette võetud.
kui sellisel mootoril peaks midagi "lendama" siis remondiarved on teadagi $$$
kui sellisel mootoril peaks midagi "lendama" siis remondiarved on teadagi $$$
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: Bmw 540 6-manuaal
Ma loodan, et sa manuaalkastiga 540-t harulduseks ei pea.kaspar kirjutas:[
Kuna Eesti on väike ja sellised haruldused on tavaliselt ikka teada kellelegi, siis mõtlesin küsida teie käest lisainfot lingil oleva auto kohta.
Eelmine suvi oli neid vähemalt 5 tükki Eestis müügil.
Seega, miks raisata oma aega kahtlaste isearetuste peale kui saab originaalkonditsioonis auto osta.
EDIT: Kaspar, sul on ilmselt õigus.
Sattusin läbimõtlematult lahmima.
See, et neid palju müügis oli (vb kõik ei olnud originaalis manuaalid), ei ole just kõige õigem argument.
Viimati muutis Ingmar, 22.04.2007 22:21 13, muudetud 1 kord kokku.
sedaani on manuaalkastiga 800tk toodetud, seega ütleks küll et haruldus. See et neid aegajalt isearetatud 5 käigulise kastiga müügis on küll absoluutselt ei eruta. Kui sa leiad mulle eesti pinnalt samas hinnaklassis heas tehnilises korras juba orginaalis 6-käigulise kastiga 540'i, siis annan sulle isiklikult kohe 1000 krooni (eeldusel, et ma ka selle ära ostan. kui sa selle leiad, mulle näitad ja siis kohe kiiresti ise ära ka ostad, siis raha ei saa )
eaton m90 näeb välja sellineRagnar kirjutas:kapoti alla vaatasid?
mismoodi see kompressor seal välja nägi huvitav.
ilma tjuunimata on on kiirendus võrreldav sinu kunagise 750'ga umbestäpselt. Seega kas liikus oluliselt paremini nüüd või ei?Ma millegipärast kahtlen selle asja reaalses kasus
http://www.capa.com.au/eaton_m90data.htm
paigaldada saab näiteks kondi asemele
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
kondi asemele - see kõlab umbes nagu, et viskad kondi kompressori minema ja paned selle jupi asemele ning olemas.
tegelikult ikka päris jurakas see asi. http://www.eatonm3.com/IMG_0385.jpg
tegelikult ikka päris jurakas see asi. http://www.eatonm3.com/IMG_0385.jpg
Täpsustuseks:kaspar kirjutas:Midagi taolist seal oli tõesti, kas ta nii jurakas ka oli seda ei oska hetkel öelda. Kiirenduse suhtes sa eksid. 750 läks sajani 7.2, 540 läheb 6.2. Automaat oli ikka suht uimane võrreldes manuaaliga ning see 540 tundus ikka oluliselt kiirem olevat.
540 6,4 manuaaliga ja 6,8 automaadiga.
750 7,4 (http://freenet-homepage.de/hetleg/e32/image244.jpg).
Sellised on tehase poolt pakutud andmed.