Tervitus.
Plaan on selline asi Saksast ära tuua.
Oskab keegi öelda, mida sellise masina juures vaadata tuleks, mida kannatab silmaga üle kontrollida.
On sellel mootoril/käigukastil nõrku kohti?
Kas vastsab tõele, et maanteel on pmst 2,0 2,5 2,8 kütuse kulu praktiliselt sama?
Igatahes kellel midagi kasulikku öelda on, siis rääkige aga välja.
http://www.mobile.de/SIDwhkj01vQ78W0YpC ... 1257623963&
E39 528 Touring
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Keskmine kütusekulu mul 12-13 vahel.
Maanteesõite praktiliselt ei ole.
ABS-andurid kipuvad meie kliimas otsasid andma - mul läinud 2 tk pooleteise aastaga.
Sillajuppide koha pealt ei oska nagu midagi halba öelda - kõik, mis vahetanud olen, on siiamaani ka korras. Ehk neid legende minu puhul pole, et Eesti teedel ei pruugi sillajupid aastatki vastu pidada. Samas all on ka A-varuosad, niiet selle koha pealt rahulik.
Niipalju, kui kuulnud olen, siis mitmel on kliima ventikas läbi - sama ka minul. UM-s maksab uus vist ca 5K
Touringu puhul tagumise otsaga mitmeid asju meeles pidada. Vihmaga ja tolmusel teel viskab kogu saasta tagaluugile üles. Seega kojamehed saavad omajagu vatti. LIsaks tagumise kojamehe mehhanism, millel kombeks suure saasta pärast kinni kiiluda. Mul 2 korda juba seda juhtunud.
Kui muidu auto suhteliselt roostevaga, siis just tagumine luuk on koht, mis kipub roostetama. Selle värvimine läheks ca 3K
Maanteesõite praktiliselt ei ole.
ABS-andurid kipuvad meie kliimas otsasid andma - mul läinud 2 tk pooleteise aastaga.
Sillajuppide koha pealt ei oska nagu midagi halba öelda - kõik, mis vahetanud olen, on siiamaani ka korras. Ehk neid legende minu puhul pole, et Eesti teedel ei pruugi sillajupid aastatki vastu pidada. Samas all on ka A-varuosad, niiet selle koha pealt rahulik.
Niipalju, kui kuulnud olen, siis mitmel on kliima ventikas läbi - sama ka minul. UM-s maksab uus vist ca 5K
Touringu puhul tagumise otsaga mitmeid asju meeles pidada. Vihmaga ja tolmusel teel viskab kogu saasta tagaluugile üles. Seega kojamehed saavad omajagu vatti. LIsaks tagumise kojamehe mehhanism, millel kombeks suure saasta pärast kinni kiiluda. Mul 2 korda juba seda juhtunud.
Kui muidu auto suhteliselt roostevaga, siis just tagumine luuk on koht, mis kipub roostetama. Selle värvimine läheks ca 3K
- orukas
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 10.07.2006 11:20 23
- Peamine sõiduk: Porsche Carrera 4S - 2020
- Asukoht: Tallinn
Masin siis nüüd paar nädalat minu käes olnud.
Alguses olid mingid andurid mootoris läbi-nukkvõlli ja mingi muu andur. Kippus välja surema ja tõmmet ei olnud. Nüüd on nagu tutikas. Ülevaatuselt polnud mingit probleemi läbi saada. Sumpast ei tule mitte mingitki tossu. Lisaks pidurikettad + klotsid vahetatud (enam ei esine pidurdamise vibratsioone kah).
Tundub, et sain vist ausa masina.
Kütusekulu pealt niipalju, et maatnel 105-ga Pärnu-Tallinn otsal tuli keskmine 7,3 (müstika lihtsalt, kuidas nii väga) ja linnas sooja mootoriga jääb kulu 12-13 vahele tõesti, aga kui külma mootoriga kohe peale minna lühikeste otstega, siis tuleb ikka 15 vabalt ära.
Alguses olid mingid andurid mootoris läbi-nukkvõlli ja mingi muu andur. Kippus välja surema ja tõmmet ei olnud. Nüüd on nagu tutikas. Ülevaatuselt polnud mingit probleemi läbi saada. Sumpast ei tule mitte mingitki tossu. Lisaks pidurikettad + klotsid vahetatud (enam ei esine pidurdamise vibratsioone kah).
Tundub, et sain vist ausa masina.
Kütusekulu pealt niipalju, et maatnel 105-ga Pärnu-Tallinn otsal tuli keskmine 7,3 (müstika lihtsalt, kuidas nii väga) ja linnas sooja mootoriga jääb kulu 12-13 vahele tõesti, aga kui külma mootoriga kohe peale minna lühikeste otstega, siis tuleb ikka 15 vabalt ära.