E46 316i vs 320d kommentaarid
E46 316i vs 320d kommentaarid
Tere
Kuna plaan vahetada välja e46 323i ökonoomsema vastu siis millist e46 soovitate Teie , võttes arvesse mootori omadused ja kütusehinnad. 80 % sõite mul linnas. Kas diisel või bens. Kindlasti automaat.
Tänud
Kuna plaan vahetada välja e46 323i ökonoomsema vastu siis millist e46 soovitate Teie , võttes arvesse mootori omadused ja kütusehinnad. 80 % sõite mul linnas. Kas diisel või bens. Kindlasti automaat.
Tänud
On olnud kehv kogemus kunagi diisel autoga, mark oli mercedes, seepärast suhtun diislitesse väikese eelarvamusega. Kuigi bmw diisel pidi teisest klassist olema. Pigem ootan bmw diisli heakskiitu. ;;))
Ise olen mõelnud et prooviks diislit 2,0.
Kas keegi oskab kommenteerida reaalset kütusekulu linnas.
Ise olen mõelnud et prooviks diislit 2,0.
Kas keegi oskab kommenteerida reaalset kütusekulu linnas.
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Kasuta otsingut!
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... hlight=e46
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... hlight=e46
316i kohta:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... hlight=e46
320d kohta:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... hlight=e46
Ja neid teemasid on veel ja veel.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... hlight=e46
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... hlight=e46
316i kohta:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... hlight=e46
320d kohta:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... hlight=e46
Ja neid teemasid on veel ja veel.
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Jäi nagu mainimata, mis see aastane ls on?
Mina oma 1500-2000 km kuus ei hakanud diisli poole vaatamagi
Sai valitud 318. Linnas sõites on kulu 10 kandis, maanteel 8. Järelikult kui palju linnas sõita, siis tasub ära aga mööda maanteid võib 2.5 mootoritega ilusti lasta.
Mootori hooldusest niipalju: bensufilter 300.- õhufilter 300.- küünlad 400.- õli koos filtirga 800.- ehk siis kuskil 20 senti km kohta.
Mina oma 1500-2000 km kuus ei hakanud diisli poole vaatamagi
Sai valitud 318. Linnas sõites on kulu 10 kandis, maanteel 8. Järelikult kui palju linnas sõita, siis tasub ära aga mööda maanteid võib 2.5 mootoritega ilusti lasta.
Mootori hooldusest niipalju: bensufilter 300.- õhufilter 300.- küünlad 400.- õli koos filtirga 800.- ehk siis kuskil 20 senti km kohta.
Su eelarvamused on põhjusegaMihkel L kirjutas:On olnud kehv kogemus kunagi diisel autoga, mark oli mercedes, seepärast suhtun diislitesse väikese eelarvamusega. Kuigi bmw diisel pidi teisest klassist olema. Pigem ootan bmw diisli heakskiitu. ;;))
Diisel paraku on pirtsakam, kui bensumootor. Piisab ühe pihusti pekkiminekust, et su säästmisele korralik pauk tekitada.
Kui sa just 50k aastas ei sõida siis ei ole sel nii või naa mõtet, ma muidugi pean silmas seda kui kütet tanklast ostetakse.
`93 525i M50
Oman 2003a 320d automaati ja linna kütusekulu on sõltuvalt sõidustiilist 7,5-8,3l/100km. Sõidan 90% linnas iga päev ca 20km. Maanteel 4,5-5 l/100km
Ei ole see diisel midagi nii pirts nagu räägitakse. Pole need pihustid ka nii kallid ja õrnakesed. Kuid tõsi on et peaks kontrollida laskma autot enne ostu. Pole diislil vanost, süüteküünlaid ega ka süütepoole, mis töölepingu lõpetaks. Hooldus täpselt sama kallis kui bensukal, kes vastu vaidleb, see valetab või ei tea millest räägib. Vibratsioon 110kW diislil palju parem, kuna talle on erinevalt 100kW diislist paigaldatud kompensaatorraskus.
Ainuke miinus on see, et bensumootor maksab vähem kui sama läbisõiduga diisel. Sellepärast kipuvad ka diislid pirtsakamad olema, et neil on üldjuhul suurem läbisõit. RESSURSSI ON DIISEL MOOTORIL ROHKEM!
Ei ole see diisel midagi nii pirts nagu räägitakse. Pole need pihustid ka nii kallid ja õrnakesed. Kuid tõsi on et peaks kontrollida laskma autot enne ostu. Pole diislil vanost, süüteküünlaid ega ka süütepoole, mis töölepingu lõpetaks. Hooldus täpselt sama kallis kui bensukal, kes vastu vaidleb, see valetab või ei tea millest räägib. Vibratsioon 110kW diislil palju parem, kuna talle on erinevalt 100kW diislist paigaldatud kompensaatorraskus.
Ainuke miinus on see, et bensumootor maksab vähem kui sama läbisõiduga diisel. Sellepärast kipuvad ka diislid pirtsakamad olema, et neil on üldjuhul suurem läbisõit. RESSURSSI ON DIISEL MOOTORIL ROHKEM!
Viimati muutis chulo, 25.01.2008 17:07 01, muudetud 2 korda kokku.
Õlifilter + õli 1200.- (0-w40 täissünt, solki ei kasuta, kui tahaks saaks 800 krooniga hakkama), kütusefilter 485.- õhufilter 425.-
Hooldusvälp 22000km
Kallim kariant (1200+485+425)/22000 = 9,6 senti/km
Odavam variant (800+300+250)/22000 = 6,1 senti/km
Kasutasin kalleid MANN-i kvaliteetfiltreid, kui tahaks koonerdada, kasutaks FILTRONI odavfiltreid. Õli Valvoline, sama mida kasutab UM. United Motors paneb küll 5-W30 MST kuid valvoline soovitab 0-W40.
Hooldusvälp 22000km
Kallim kariant (1200+485+425)/22000 = 9,6 senti/km
Odavam variant (800+300+250)/22000 = 6,1 senti/km
Kasutasin kalleid MANN-i kvaliteetfiltreid, kui tahaks koonerdada, kasutaks FILTRONI odavfiltreid. Õli Valvoline, sama mida kasutab UM. United Motors paneb küll 5-W30 MST kuid valvoline soovitab 0-W40.
Endal 316i, 85 kw, steptronic ja võib öelda et keskmiseks kuluks arvestan 8-9l/100km ning umbes 70-80% linnasõitu. Maanteel olen 7 kanti saanud, aga see pole primaarne. Kui nüüd vaadata eelpoolmainitud diiselmasina kütusekulusid, siis tuleb vaheks paar liitrit. 1500km läbimisel kuus teeb see umbes 400-500 krooni suurema kulutuse bensumasina omanikule, mis peaks enam vähem igale autoomanikule taskukohane olema. Väga palju oleneb ka sõidustiilist ja kus sõidetakse.
Enne seda autot omasin E34 540iA. Arvasin, et ümberistumine tuleb valus (eelmine auto oli ju 125kW võimsam), aga pole hullu midagi. Läheb edasi ja hätta ei jäta.
Kokkuvõtteks: Mõlemad head autod, isiklikult eelistan bensiinimootoreid diiselmootoritele (pean silmas sõiduautosid)!
Ah jaa! Kunagi planeerisin kasutatud maastikuautot osta (markidest ei räägi). Võrdlesin bensiinimootori ja diiselmootroriga auto hinda ning diisel maksis 55 tuhat rohkem (mõlemad autod olid ülejaanus samaväärsed). Bensuka kütusekulu oli pea poole suurem. Arvestasin välja, et ostes bensiinimootoriga auto saan selle 55 tuhande krooni eest 2 aastat rahulikult sõita ja alles siis hakkab diiselauto oma eesmärki täitma.
Enne seda autot omasin E34 540iA. Arvasin, et ümberistumine tuleb valus (eelmine auto oli ju 125kW võimsam), aga pole hullu midagi. Läheb edasi ja hätta ei jäta.
Kokkuvõtteks: Mõlemad head autod, isiklikult eelistan bensiinimootoreid diiselmootoritele (pean silmas sõiduautosid)!
Ah jaa! Kunagi planeerisin kasutatud maastikuautot osta (markidest ei räägi). Võrdlesin bensiinimootori ja diiselmootroriga auto hinda ning diisel maksis 55 tuhat rohkem (mõlemad autod olid ülejaanus samaväärsed). Bensuka kütusekulu oli pea poole suurem. Arvestasin välja, et ostes bensiinimootoriga auto saan selle 55 tuhande krooni eest 2 aastat rahulikult sõita ja alles siis hakkab diiselauto oma eesmärki täitma.
jah kui ma sõidaks 1500 km kuus, oleks ma ammu m5 ostnud, aga reaalsus on see et kõik inimesed ei sõida nii vähe, endal tuleb sinna 200 km juurde päevas keskmiselt ja eelmine auto oli a8 4,2 mis võtab keskmiselt sinna 14l kanti sajale, praegune 530da võtab keskmiselt suvel alla 8 ja talvel nõks üle 8, arvuta nüüd vahe ära
BMW 530 da
M:Audi A8 varuosadeks
M:Audi A8 varuosadeks
Kõik ei sõida ka 200km päevas!Kristo_V kirjutas:jah kui ma sõidaks 1500 km kuus, oleks ma ammu m5 ostnud, aga reaalsus on see et kõik inimesed ei sõida nii vähe, endal tuleb sinna 200 km juurde päevas keskmiselt ja eelmine auto oli a8 4,2 mis võtab keskmiselt sinna 14l kanti sajale, praegune 530da võtab keskmiselt suvel alla 8 ja talvel nõks üle 8, arvuta nüüd vahe ära
Ja nagu ma näen on sul praegu mõlemad autod. Müü 530 maha ja selle raha eest saad A8`le bensiini osta. Ja pealegi, kui põhiliseks mõtteks bensiini kokkuhoid, siis ei ole otstarbekas vaadata 3.0l ja üle mootoreid.
See selleks ... niipalju kui on inimesi on ka mõtteid.
Sai endale talvel üks 316 ostetud 77kw ja manuaalkastiga. Hetkel keskmine kulu kuskil 7,7L . Sellest 60% maante ja 40% linnas. Sõidustiil keskmine, peenestades tuleb natuke suurem aga mitte oluliselt. Sai see auto valitud ka just ökonoomsuse poolest ja diisel jäi välja sest läbisõit ei ole niivõrd suur, et disla ära tasuks. Eelmine auto oli 128 kw audi a4 quattro ja audiga võrreldes on see bemm ikka üliöko. Eks alguses natuke harjumatu on, audi ikka liikus aga bemmil gaasi anda siis ei juhtu suurt midagi piltlikult väljendades. Aga võimsuse poole pealt harjub ära selle kukkumise. Eks ta üks õmblusmasin ole aga ainus asi miks üldse selle 77kw-se bemmi valisin on ökonoomsus, sest omades võimsamat autot, tahan ikkaga kiirendusmõnusid ka nautida aga kui selle rida neljaga sõita siis kulgen niisama rahulikult ja küttkulu väike.
M:e46 esivedrud
Sai see auto valitud ka just ökonoomsuse poolest ja diisel jäi välja sest läbisõit ei ole niivõrd suur, et disla ära tasuks.
Ei saa sellest mõttekäigust päris täpselt aru?
Et kuidas on lühikesi otsi odavam sõita bensukaga? Seletage ära palun!
Viimati muutis chulo, 26.01.2008 14:16 42, muudetud 2 korda kokku.
Ei olegi odavam sõita ... küll aga on diiselauto kallim osta. Sealt see vahe. Väikeste läbisõitude korral ei teeni see kallima diiselauto ostuhinna vahe ennast niipea väiksema kütusekuluga tasa, eriti praegu, kui diiselkütus maksab oluliselt rohkem kui bensiin ... ja me ei osta ju autosid enamasti kogu eluks.chulo kirjutas:Ei saa sellest mõttekäigust päris täpselt aru?Sai see auto valitud ka just ökonoomsuse poolest ja diisel jäi välja sest läbisõit ei ole niivõrd suur, et disla ära tasuks.
Et kuidas on lühikesi otsi odavam sõita bensukaga? Seletage ära palun!
Diiselauto tuleb odavam kokkuvõttes siis kui peetakse autot pikemalt või on läbisõidud suuremad.
Viimati muutis Indrek_M, 26.01.2008 14:18 49, muudetud 1 kord kokku.
Indrek
Eks see diisli hindade tõus on mõjunud ka diiselautode hindadele ja praktiliselt enam hinnavahet neil bensukaga ei ole!Ei olegi odavam sõita ... küll aga on diiselauto kallim osta.
Endalegi üllatuseks avastasin auto24 uurides, et 2002 aasta 316 bensukas maksab sama palju kui 2002 a 320d. Mõlemad automaadid ja enam-vähem sama varustusega. Niiet ma ei näe küll, et odavam on osta ja pidada bensukat. Ma arvan, et sellepärast ei maksa ka põdeda, et diisli hind jääbki kallimaks kui bensiini hind. Lisaks on alati olemas võimalus diislit odavalt veokijuhtide käest. Kas keegi teab kust bensiini saaks 10eek/l?
Jaga siis infot ka mis hinnaga ja kust sinu autole pihusti 'odavalt' saada on, teavad teised ka kui tarvis peaks minema.chulo kirjutas: Ei ole see diisel midagi nii pirts nagu räägitakse. Pole need pihustid ka nii kallid ja õrnakesed. Kuid tõsi on et peaks kontrollida laskma autot enne ostu. Pole diislil vanost, süüteküünlaid ega ka süütepoole, mis töölepingu lõpetaks.
Tõsi ta on, et diislil pole vanost, aga bensukal pole turbot.
`93 525i M50
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Samuti võib diiselauto ostu rentaabluses väiksema läbisõidu puhul kahelda põhjusel, et igasugu ootamatud väljaminekud võivad tunduvalt kallimaks minna kui bensukal- turbo, küttepump, pihustid jne.Indrek_M kirjutas:Ei olegi odavam sõita ... küll aga on diiselauto kallim osta. Sealt see vahe. Väikeste läbisõitude korral ei teeni see kallima diiselauto ostuhinna vahe ennast niipea väiksema kütusekuluga tasa, eriti praegu, kui diiselkütus maksab oluliselt rohkem kui bensiin ... ja me ei osta ju autosid enamasti kogu eluks.chulo kirjutas:Ei saa sellest mõttekäigust päris täpselt aru?Sai see auto valitud ka just ökonoomsuse poolest ja diisel jäi välja sest läbisõit ei ole niivõrd suur, et disla ära tasuks.
Et kuidas on lühikesi otsi odavam sõita bensukaga? Seletage ära palun!
Diiselauto tuleb odavam kokkuvõttes siis kui peetakse autot pikemalt või on läbisõidud suuremad.
Regulaarse hoolduse puhul vast hooldusele kuluval summal (hind vs kulu) vahet ei ole, samuti arvan ka, et samasse suurusklassi jäävate diisel- ja bensumootorite puhul ei ole olulist vahet kütusele kuluval summal.
Vahe teeb sisse, nagu Indrek ütles- auto hinnal ja nagu mina enne mainisin, ootamatul kallimate vidinate rikkiminekul. Sellisel juhul vähemalt on väiksema läbisõidu puhul kaalukauss selgelt bensuka kasuks.
See on minu arusaam asjast.
See on selline muna-kana teema, ise olen omanud nii diiselmootoriga, kui ka bensiiniga käivaid autosid ja ei oska kummagi kohta halba ütleda(äkki on mul vedanud lihtsalt ). Aga teemaalgatajale soovitus, kuna sinu nõudmine oli kindlasti automaat, siis võta diisel. See bensukas on automaadiga ikka väga lahjakene.
See on lihtsalt üks nendest teemadest, kus võibki vidlema jääda:D Minuarust jällegi diisel parim valik, olgu see igapäevane läbisõit milline tahes. Ka bensiinikal võib vabalt alguses ootamatuid väljaminekuid olla: segusiiber, pihustid, süütepoolid, küünlad jne.
Diisliga möödasõite sooritades ei pea vähmalt palvetama, et mööda jõuaks, enne kui keegi vastu tuleb
Diisliga möödasõite sooritades ei pea vähmalt palvetama, et mööda jõuaks, enne kui keegi vastu tuleb
Praegu ma pidasin silmas just automaatkastiga 1,6 bensukat ja 2,0 diislit.No nüüd sa küll liialdad- ka bensukaga, pakun kusagil alates 2.5 liitrisest mootorist, ei pea ka kindlasti palvetama, et mööda saaks, pigem ikka sama nagus uurematel diislitel, et möödasõidu lõppedes tee ääres kedagi segamas ei ole
Enda omale sai veel paar päeva tagasi ka chipp peale pandud ja kirjade järgi peaks 135kW olema iseasi palju neid reaalselt on. Ka kütusekulu pidavat vähenema, eks seda ole näha edaspidi.