Sooviks arvamusi suverehvide valikul
Olen sõitnud Fuldaga. Täpset marki ei mäleta aga 17" 205X50. Kõik oli tasemel ja olin väga rahul kuni ajas muna ülesse. Ilmselt oma viga aga see oli väike kivike kruusateel...
Mürast veel, et minu veendumuste kohaselt on kindlasti süüdi 95% ulatuses süüdi kummi segu. See muster polegi nii tähtis. Muidugi kui pole mingi ekstra hüper allroad rehv. Toon ka näite ilmselt kõigile tuntud rehvidest:
Muster on TÄPSELT ühesugune.
Nokian HP2
Võtame originaal rehvi mida ei kuulegi Ja võrdleme seda Vallai rehviga, mis tahab kõrvu lukku lüüa.
Ärge nüüd hakake vaidlema, et üks on prott ja teine originaal. Asi pole järelikult mustris vaid hoopis kummi segus ja muudes eripärades. Ei lärma need kuusekujulised ka midagi, õige segu korral. Praegu on baierlasel all NF3-d ja minu arusaamist pidi on see ikka kuusk aga väga vaikne. Suvekad on bridgestoned nende aqua soontega ja väga vaiksed. Muide viimased on ainukesed rehvid mul mis ei taha lombist läbisõites rooli kakkuda. Ei teki vist vesiliugu või peab lihtsalt nii hästi.
Ja veel, odavama otsa rehvidest julgeks soovitada Barumit.
Mürast veel, et minu veendumuste kohaselt on kindlasti süüdi 95% ulatuses süüdi kummi segu. See muster polegi nii tähtis. Muidugi kui pole mingi ekstra hüper allroad rehv. Toon ka näite ilmselt kõigile tuntud rehvidest:
Muster on TÄPSELT ühesugune.
Nokian HP2
Võtame originaal rehvi mida ei kuulegi Ja võrdleme seda Vallai rehviga, mis tahab kõrvu lukku lüüa.
Ärge nüüd hakake vaidlema, et üks on prott ja teine originaal. Asi pole järelikult mustris vaid hoopis kummi segus ja muudes eripärades. Ei lärma need kuusekujulised ka midagi, õige segu korral. Praegu on baierlasel all NF3-d ja minu arusaamist pidi on see ikka kuusk aga väga vaikne. Suvekad on bridgestoned nende aqua soontega ja väga vaiksed. Muide viimased on ainukesed rehvid mul mis ei taha lombist läbisõites rooli kakkuda. Ei teki vist vesiliugu või peab lihtsalt nii hästi.
Ja veel, odavama otsa rehvidest julgeks soovitada Barumit.
E 39 535 1997.a.
Täpselt minu kogemus - pole ma veel näinud Fulda rehvi, mille karkass enne piirini kulumist poleks kõveraks läinud. Pool mustrist kulunud siis on tulnud mingi ebamäärane vibra sisse või on rehv ära "hammasrattaks" läinud ehk siis mustri klotsid ei ole enam tasased vaid üks serv kõrgem, teine madalam ning tulemuseks on undamine.kollerimees kirjutas:Olen sõitnud Fuldaga. Kõik oli tasemel ja olin väga rahul kuni ajas muna ülesse.
Indrek
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
MartenL kirjutas:On halb juhitavus. Firmaks Continental, mitte tundmatud. Siiski 225/45 rehv istub täpselt 8" Style 44 peal ja kitsama panek jääks rõvedaks nn "saksa tjuuninguks". Peab vist olukorraga leppima, sest minu meelest on sobivaimad veljed e46 alldiislijoodik kirjutas:E46-l 330-l on tehase poolt soovitatud 225/45R17 ja üle mõistuse halb juhitavus. Normaalne oleks 205/50R17 (sellised on talvekad plekkvelgedel ja püsib hästi teel). Uued suvekad 225/45R17 asemele (valuvelgedele) tellisin nüüd 215/50R17. Kui sul teelpüsimise probleeme pole, siis unusta mu jutt ära.
milles see seisneb siis, mitte ma ei taha aga ju siis ei oska hinnata...
listis olevatest Falken tõenäoliselt kõige parem valik.
On the 8th day, God created boost.
Jajah. Ikka naelavennad, loomulikult. Suvel sulav tõrv ja vajuv asfalt on ikka naelavendade süü. Tallinna ringteest ei hakka rääkimagi ... kümnete ülekaaluliste rekkade vahele satub sinnagi mõni naelavend, kes tee ära rikub. Ja kõige suuremad rööpad bussitaskutes on sellest, et mingid naeltega bemmivennad bussitasku kaudu möödasõite teevadMartenL kirjutas:Süüks on naelavendade põhjustatud pikiroopad
Teede kvaliteedile pole meil midagi ette heita. Absoluutselt.
Indrek
Ma ei saa aru kas inimelud on odavamad kui kui need lääpas maanteed? Tallinna inimestel on hea näpuga näidata, et vaata mis on. Aga ela kuskil Otepää kandis... Ma ei lase isegi lamell rehvidega auto rooli oma naist. Meil siinkandis on pea igal hommikul kiilakas ja see on tõesti mingisugune haige inimese sonimine, et lamell peab peaaegu samaväärselt naastuga. Saverna - Otepää tee oli valdavalt talvel kinnisõidetud lume all aga ikka on kild peal lahti ja rööpad sees. Naastumehed tegid jälle nagunii. Kui valitsus kavatseb naastud keelustada, siis lähen ise Toompeale plakatiga seisma.
E 39 535 1997.a.
Ostuabist suverehvide valikul oleme nüüd jõudnud kuhu?aise kirjutas:minu poolest võiks naelad ära keelata üldse! ma olen 2 talve kõvaseguse lamelliga tiksunud, milleks mulle naelad mis teed lõhuvad?
Ärme hakkame siin teemas nüüd vaidlema lamell versus naast.
Keegi mode võiks selle lamelli/naastu jura siit teemast ära kustutada.
Indrek
Minul on igatahes kuri kavatsus proovida odavrehvi oma auto all. Hetkel on veel valik lahtine, kas tellin Kenda KR20 või Nakangi NS-2 mõõdus 225/45 R17. Mõlema rehvi hind saatmiskuludega jääb 1000-1100 kr kanti.
Rehvitestides on Nakang saanud nii kiita kui laita (nagu ikka odavfirmad), peamiseks miinuseks on käitumine märgades oludes. Kiidetakse müra vähesust, mõõdukat kulumist ja käitumist kuivades oludes. http://www.reifentest.com/cgi-bin/autot ... 3z102&&&EN
Kenda on vähem hinnaguid saanud, aga samas hinnangud sarnased Nakangile. http://www.reifentest.com/cgi-bin/autot ... 9z112&&&EN
Seega mõni päev veel seedimist....
Rehvitestides on Nakang saanud nii kiita kui laita (nagu ikka odavfirmad), peamiseks miinuseks on käitumine märgades oludes. Kiidetakse müra vähesust, mõõdukat kulumist ja käitumist kuivades oludes. http://www.reifentest.com/cgi-bin/autot ... 3z102&&&EN
Kenda on vähem hinnaguid saanud, aga samas hinnangud sarnased Nakangile. http://www.reifentest.com/cgi-bin/autot ... 9z112&&&EN
Seega mõni päev veel seedimist....
Minul on igatahes kuri kavatsus proovida odavrehvi oma auto all. Hetkel on veel valik lahtine, kas tellin Kenda KR20 või Nakangi NS-2 mõõdus 225/45 R17. Mõlema rehvi hind saatmiskuludega jääb 1000-1100 kr kanti.
225/45 R17
94W Westlake SA05 1125.-tk.
205/50 R17Endale panen ka ilmselt Nakang NS-2 205/50 R17 alla. Kahju hakkab rahast lihtsalt.
93W Westlake SA05 1065.-tk.
Rehvide ostmisel paigaldus poole hinnaga.
Jutt või asi. Selge see, et jäiga vedruga ja madala profiiliga lai rehv kisub meie kartulivagudes rohkem kui 14 tolline 165/80. Mu E46 suvesussid on 225/40 ja 255/35 18" ning ainuke koht kus ma juhitavust üle mõistuse halvaks julgen nimetada on kruusateed. Kui rooli tõmblemine vagudes närvidele käib ostetakse endale vastav auto, mitte ei hakata rehvidele deforsseeringut tegema.diislijoodik kirjutas:E46-l 330-l on tehase poolt soovitatud 225/45R17 ja üle mõistuse halb juhitavus. Normaalne oleks 205/50R17
kellelgi äkki kogemust veel selliste käkkidega nagu Fortuna F2000? pakutakse hetkel küll väga soodsa hinnaga ... http://www.rehvid24.ee/tires/details/413
Korraliku suverehviga saab mõistlikult sõites sõita vähemalt 2-3 hooaega, seega odavat käkki ei soovitaks.
Endal mõlkus ka Nankang NS-2 meeles aga lugedes arvamusi, siis süvenes kahtlus, et meie vihmaste suvede ja sileda asfaldiga võib jamaks minna, seega sai Goodyear Eagle F1 tellitud. Elu on armas ikkagi
Endal mõlkus ka Nankang NS-2 meeles aga lugedes arvamusi, siis süvenes kahtlus, et meie vihmaste suvede ja sileda asfaldiga võib jamaks minna, seega sai Goodyear Eagle F1 tellitud. Elu on armas ikkagi
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Nii, minule jõudsid eelmisel reedel reifendirectist Kenda KR20 rehvid kohale ja loodetavasti õnnestub täna alla kruvida.
Niisama visuaalselt hinnates ja näpuga katsudes ei oska nagu miskit tarka kosta...rehvid nagu rehvid ikka. Tundub ikka kummisegust tehtud olevat, mitte plastmassist, aga selles osas annab tõenäoliselt kiire hinnagu ka 330d veojõukontroll.
Niisama visuaalselt hinnates ja näpuga katsudes ei oska nagu miskit tarka kosta...rehvid nagu rehvid ikka. Tundub ikka kummisegust tehtud olevat, mitte plastmassist, aga selles osas annab tõenäoliselt kiire hinnagu ka 330d veojõukontroll.
Kulla mees, aga elust ei hakka kahju? , talvekummi valikuga kukkusin kanni. Sõber käis pinda, et mis sa topid neid kalleid kumme alla, nagunii paned naelad. Nüüd ei usu ühegi venna juttu, enne kui olen saanud kiidetud odavrehviga sõita, ise roolis olles. Musta jää, või lihtsalt jää korral oli pidamine ideaalne, aga lume või lopa peale ära üldse mine. Sama on suverehvide pidamisega, mis ei pea märjal, või mis ei pidurda korralikult, ei aitähh! Tahaks ikka ühes tükis koju jõuda.chulo kirjutas:Endale panen ka ilmselt Nakang NS-2 205/50 R17 alla. Kahju hakkab rahast lihtsalt.
3 takti: imeb, surub ja kohe läheb!
http://www.reifendirect.de/vull kirjutas:kellelgi see saksa link veel alles, kust rehve sai odavalt? hinnad olid eurides igastahes
seal oli veel mingi valik, et choose premium or budget tyres jms..
sai ka otse tootjat valida.
Indrek
Olen jälginud, et suvehooaja saabudes tõstetakse ka reifenis hindu. Minu paar kuud tagasi tellitud rehvid on näiteks praegu tsipa kallimad juba, aga siiski tunduvalt odavamad kui Eestis pakutakse.Indrek_M kirjutas:http://www.reifendirect.de/vull kirjutas:kellelgi see saksa link veel alles, kust rehve sai odavalt? hinnad olid eurides igastahes
seal oli veel mingi valik, et choose premium or budget tyres jms..
sai ka otse tootjat valida.
Seega, kel rehvid ostamta, kuid tahab reifenist seda teha, siis oleks õige aeg.
Jarlo kirjutas:Nii, minule jõudsid eelmisel reedel reifendirectist Kenda KR20 rehvid kohale ja loodetavasti õnnestub täna alla kruvida.
Niisama visuaalselt hinnates ja näpuga katsudes ei oska nagu miskit tarka kosta...rehvid nagu rehvid ikka. Tundub ikka kummisegust tehtud olevat, mitte plastmassist, aga selles osas annab tõenäoliselt kiire hinnagu ka 330d veojõukontroll.
Nii, nüüdseks on neid Kenda rehve paar päeva proovitud nii kuival kui märjal pinnal. Esiteks müratase....mis on selline keskmine, kindlasti on ka vaiksemaid rehve. Aga ei häiri.
Kuival peab nagu iga teine rehv, ei kiunu kurvides ja toimetab ühesõnaga normaalselt. Märja ilma katseid natukene kartsin, kuna säästurehv ikkagi.... Võtsin siis veojõukontrolli maha ja tegin mõned proovimised. Foori tagant startides kulunud M+S rehvidega läks ratas kergelt ringi, aga nende säästutega andis ikka ponnistada... kleepis päris korralikult. Samuti oli ponnistatud külglibisemine lühike ja kontrollitav. Seega hetkel tundub, et pole rehvil häda midagi.
On siis lõpuks kätte jõudnud see aeg, kus minagi otsustasin suvesussid alla sättida. Kuna eelmistest suurt midagi järgi ei olnud, tuli mõistagi uued soetada. Pika ja pingelise kaalutlemise järel otsustasin siiski mitte säästuprojekti tegema hakata, aga välja kukkus nii, et sain super hinnaga Cooperi rehvid. Suhtusin neisse alguses küll umbusuga, aga lubati, et kui rahul ei ole, võin 1000 km jooksul tagasi tuua.
Kuna just tegin läbi suurema veermiku remondi, otsustasin, et panen vähe laiemad 225/45R17 rehvid 205 asemel. Teed auto ei otsi ja ebamugav sõita ei ole. Valisin välja ZEON SPORT A/S mustriga rehvid ja peab tunnistama, et ületavad igati ootuseid. Tegemist on vaiksete ja vihmastes oludes väga hästi pidava rehviga. Seni pole ma märjal teel end veel nii kindlalt tundnud, kui nende rehvidega. Nüüdseks olen antud rehvidega läbinud ca 800 km ja tagasi neid viia ei plaani.
http://www.cooperrehvid.ee/images/5596.jpg
EDIT: Nüüd olen saanud proovida ka samas mõõdus Vredestein Ultrac Sessentat ja olen 100% kindel, et Cooper on minu rehv!
Kuna just tegin läbi suurema veermiku remondi, otsustasin, et panen vähe laiemad 225/45R17 rehvid 205 asemel. Teed auto ei otsi ja ebamugav sõita ei ole. Valisin välja ZEON SPORT A/S mustriga rehvid ja peab tunnistama, et ületavad igati ootuseid. Tegemist on vaiksete ja vihmastes oludes väga hästi pidava rehviga. Seni pole ma märjal teel end veel nii kindlalt tundnud, kui nende rehvidega. Nüüdseks olen antud rehvidega läbinud ca 800 km ja tagasi neid viia ei plaani.
http://www.cooperrehvid.ee/images/5596.jpg
EDIT: Nüüd olen saanud proovida ka samas mõõdus Vredestein Ultrac Sessentat ja olen 100% kindel, et Cooper on minu rehv!
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
Kulla mees, aga elust ei hakka kahju? , talvekummi valikuga kukkusin kanni. Sõber käis pinda, et mis sa topid neid kalleid kumme alla, nagunii paned naelad. Nüüd ei usu ühegi venna juttu, enne kui olen saanud kiidetud odavrehviga sõita, ise roolis olles. Musta jää, või lihtsalt jää korral oli pidamine ideaalne, aga lume või lopa peale ära üldse mine. Sama on suverehvide pidamisega, mis ei pea märjal, või mis ei pidurda korralikult, ei aitähh! Tahaks ikka ühes tükis koju jõuda.
Nakang NS-2 on täitsa arvestatav rehv hea hinnaga ja kuivades tingimustes teeb ka väga kallitele rehvidele silmi ette. Märjal asfaldil on pigem keskmine.
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas