Sooviks arvamusi suverehvide valikul

Nõuanded sõiduki soetamisel

Millise rehvi krutiksid oma autole suveks alla sina?

Falken
42
38%
Kumho
21
19%
Maxxis
2
2%
Maragoni
3
3%
Pneumant
1
1%
Fulda
17
15%
Hankook
24
22%
 
Hääli kokku: 110
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

Kivi odavrehvide mittekasutajate kapsaaeda. Eelmine suvi uuena allapanandud Nanakang NS-2 ei murenenud ega lagunenud ära 25-30 000 kilomeetriga. Tagaveolise auto sihtotstarbelisest kasutamisest annab tunnistust see et tagumistelt sai maha sõidetud 4mm, esimestelt 2 mm mustrit. Rehvi ei põletanud ja külgees ei sõitnud. -5 kraadi juures kannatas kuiva asfaldi peal veel päris uljad tükke teha. Maanteepeal kiirusepiirangutest enamvähem kinni pidades sügisesel ajal vesiliugu ei tekkinud. Rahulikum väiksema läbisõiduga juht saab nendega läbida ikka mõnuga kilomeetreid.
Selles suhtes pole mind see aasta kasutuses olevad Continental Sportcontact 2 suutnud nii positiivselt üllatada et kipuks tema eest Eestis poes uuena 3keek välja käima. Lisaks on nad mürarikkamad, kuigi mitte väga oluliselt.
Võrreldes subjektiivselt oma väikse kogemustepagasiga rehvisegu pehmust võib öelda et aasta vanadel rehvidel on see enamvähem sama, pigem tuntub continental rohkem plastmassi moodi olema. Uued Nankangid mis nurgas seisavad tunduvad ikka suht kleepekad nendega võrreldes.


terv
erich
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5631
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Või nii.

Mul on garaažis needsinatsed Nankang NS-2 rehvid, millel mustrit peal uhkelt ja ühtlaselt 6mm. Aga külgedel on veljest umbes 1cm kõrgemal (piki)praod, mis kvalifitseeruvad päris karmideks lõhedeks. Sügavad ja koledad :shock:

Ise nendega sõitnud ei ole, olid kaasas ühe autoga, mille saksast tõin.
Muidu muster näeb välja värske ja pehme. Krt teab mis tehtud on või millest selliseks läinud siis :roll: Ise arvan küll, et materjali viga.

Või siis ei kannatanud auto (E32 740) koormust ja väänet :?:
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Rain530 kirjutas:Üks asi on see kui hästi mistahes uus rehv peab, teine asi see kui kaua mingil rehvil tema omadused kestavad. Ja odavamapoolsete rehvide mure ongi just selles, et hakkavad kiiremini murenema/lagunema. Sellepaäst valisin ka mina kallima ja hinnatuma rehvi.
Eelmisel suvel Rapla kardirajal lagunesid nii mõnedki kvaliteetrehvid kuuma ilmaga paari ringi järel lihtsalt ära ... Helise auto all vist suhteliselt uued Continentalid minu mäletamist mööda.
Indrek
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

NS-2 kahjuks rajal pole proovinud kas ta seal laguneb, aga kui keegi ära ei osta siis leiab ehk see aasta selle aja et neid rajale testima tulla. Rajal on päris palju ka rehvirõhus kinni.

Esimesest korrast kui nankanki mulle müüa pakuti on meelde jäänud et polnud pakkuda normaalselt suure kormusindeksiga rehvi, v.a. C märgistusega rehvid, tõesti võib iva peituda seal. Huvitav kas rehvi pealt kuidagi tootmisaasta kah välja loeb?, siis saaks hakata juba kuidagi tootja kapsaaeda kive viskama!!
Endale said muretsetud koormusindeksiga 95 rehvid kui need müüki tekkisid. Samas tundub veel tegelikult et aastaga on rehvi muster veidi muutunud, nimetus on küll samaks jäänud. Vähemalt arendustöö käib. See aasta ilmusid minuarust ka esimest korda kiirusindeksiga W rehvid valikusse.
Aga aitab mulast, rääkige midagi teistest rehvidest kah vahepeal.

terv
erich
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

Kui nüüd õigesti mäletan, siis rehvitestides oli kasutajate kommentaare Nakangi pragunemise kohta küll ja seda pidi ette tulema juba peale aastast kasutamist. Samas pole sellised praod naljaasi ja võivad suurel kiirusel kusagil augus valusasti kätte maksta.
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

Ilmselt olen mina siis üks õnnelikest kes sellega pole pidanud kokku puutuma. Sai neid lammutatud küll igalpool, ka kruusateedel. Iga kuu (ls ~5000 km) pidi tasakaalustama muidu oli võimatu siledal asfaldil sõita. Samas on olnud see tasakaalustamine läbiv teema ka "kvaliteetootjate" rehvidel. Huviga ootan selle aasta esimest tasakaalustamist :D

terv
erich
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

pesti, igakord läks ka 10-20 gr per ratas peale seda juurde/maha.

terv
erich
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

diislijoodik kirjutas:Ratta 15gr 0,25m raadiuse peal annab disbalansiks 15x0,25=3,75grm.
Kust see raadius tuleb?
Velje, millele raskused kleebitakse, raadius on oluliselt väiksem, rehvi välisraadius oluliselt suurem.
Indrek
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

Minu jaoks võimatu sõita tähendab kerget ebameeldivat vibra. See jäi ka siis alles kui lihtsalt pestud sai, tasakaalustamata. Tasakaalustamise jutus on sul iva sees, nimelt leidub meil siin üks koht elvas kes suudavad rattaid nii balanssi saada et jääb see pingi ebatäpsuse väiksemasse poolde. Teistes olen siiamaani pettunud, kerge vibra on ikka alles jäänud. Õigeid töövõtteid tuleb kasutada.
20g annab muidu juba vaikselt tunda, ebatasastel teedel ja väiksematel kiirustel seda muidugi ei märka.

Ratta paigaldamisel tekkiva vea võiks lugeda minimaalseks, kasutuses olid õigete keskavamõõtudega veljed, olulist rolli mängib ka siin juba pingutamine.

See aasta küll tsentreerimisrõngastega, plastmassist. Peab vist minema korralikud otsima ja need suure kaarega minema viskama. huvitav kuidas ma küll ise selle peale ei tulnud et need sealt suurema pidurdamise korral pm ära sulavad.

terv
erich
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

Indrek_M kirjutas:
diislijoodik kirjutas:Ratta 15gr 0,25m raadiuse peal annab disbalansiks 15x0,25=3,75grm.
Kust see raadius tuleb?
Velje, millele raskused kleebitakse, raadius on oluliselt väiksem, rehvi välisraadius oluliselt suurem.
Ratta 15g peaks ikka tulema rehvi välisraadiuse pealt, sellepärast ongi näiteks oluline et pingi operaator paneks paika õige velje diameetri, laiuse ja paigaldatava raskuse tüübi. Siis oskab pink arvutada palju panna velje sisepinnale raskust.

terv
erich
Vasta