kas pole mitte nii kindlustus on alates 172KW ja üle selle ühe hinnaga?
mina oma 173KW olen oma teada maksimum klassis-sealt üle minu teada ei ole.
uurisin seda kui omale auto ossin ja erinevate maakondade kindlustuse hindasi vaatasin-maybe ajan segast aga siuke tähelepanek.
e36 m3
Euroopa turul müüdud auto USA varianti ei saagi Eestis legaalselt arvele, see on lausa keelatud.
No ja nii võetigi, kirja pandi euroopa M3 pähe. USA M3-l pole muidu Eestis tüübkikinnituski.
Et chipiga tõstetakse vabahingava mootori võimsust 80 hj, seda iba võiks minnis bullisita foorumis ajada
No ja nii võetigi, kirja pandi euroopa M3 pähe. USA M3-l pole muidu Eestis tüübkikinnituski.
Et chipiga tõstetakse vabahingava mootori võimsust 80 hj, seda iba võiks minnis bullisita foorumis ajada
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Vaidleks vastu sellel teemal(põhineb omadel kogemustel ja seadustel).
Nimelt enne 1998/01 esmakordselt arvele võetud autol ei pea Eestis tüübikinnitust tegema. Juhul kui tuled ei vasta nõuetele, siis tuleb lihtsalt need vahetada(va juhul, kui auto on 25 + aastat vana), muu on ok.
Nimelt enne 1998/01 esmakordselt arvele võetud autol ei pea Eestis tüübikinnitust tegema. Juhul kui tuled ei vasta nõuetele, siis tuleb lihtsalt need vahetada(va juhul, kui auto on 25 + aastat vana), muu on ok.
Aare kirjutas:Euroopa turul müüdud auto USA varianti ei saagi Eestis legaalselt arvele, see on lausa keelatud.
No ja nii võetigi, kirja pandi euroopa M3 pähe. USA M3-l pole muidu Eestis tüübkikinnituski