Hea kui keegi paotaks sõna siis sellise masina kohta midagi ,BMW 318 TDS TOURING 1.8 R4 66 kW -96 ,või suunaks kus saaks lugeda .head- vead jne.
Tänks.
Sooviks infot: BMW 318 TDS
- azlka
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 10.02.2009 11:16 46
- Peamine sõiduk: bmw e39 530d AT
- Asukoht: Tartu
Re: Sooviks infot: BMW 318 TDS
no se mootor on küll bmw õnnetus vali aga heaga 2.5 d. mootorile juppe lammarist raske saada ja suht kallid. Siin foorumis on olnud nendest mootoritest juttu väntvõllid pooleks ja õlipumbaga probleeme. Kui siis ainult väga korralik ja väikse läbisõiduga ja kindlasti hooldusajalooga. . Eelista pigem bensukat või hästihoitud 2.5d Räägin omast kogemusest.
Re: Sooviks infot: BMW 318 TDS
Vahvad legendid sul. kui kahe kolme masinaga see juhtunud siis kohe **** mootorazlka kirjutas:no se mootor on küll bmw õnnetus vali aga heaga 2.5 d. mootorile juppe lammarist raske saada ja suht kallid. Siin foorumis on olnud nendest mootoritest juttu väntvõllid pooleks ja õlipumbaga probleeme. Kui siis ainult väga korralik ja väikse läbisõiduga ja kindlasti hooldusajalooga. . Eelista pigem bensukat või hästihoitud 2.5d Räägin omast kogemusest.
endal sama masin ja pole midagi hullu
- azlka
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 10.02.2009 11:16 46
- Peamine sõiduk: bmw e39 530d AT
- Asukoht: Tartu
Re: Sooviks infot: BMW 318 TDS
Järelikult eelmisel omanikul juba läbi elatud see periood või sul alles tulemas. Siin foorumis on ennegi juttu olnud nendest mootoritest ja inglise foorumis ka päris paljudel samad probleemid. Ma esitasin ainult enda arvamuse. Reaalselt juhtunud asjad ei saa olla legendid. Kasutage otsinguid küll ja küll nendest mootoritest juttu. Eks kõik tuleb enda nahal ära proovida
Re: Sooviks infot: BMW 318 TDS
Mootor hea ja vastupidav. Erilist vastupidavuse vahet ei tähenda võrreldes 2,5td(s)-iga. Enamus kuluvaid osasid ju kattuvad 2,5-ga (kolvid, rõngad, ketid, tallad, saaled jne). Seega lammutuses juppe küllaga. Kui kannatad elada 66kW-ga, siis anna aga minna. Korrapärne hooldus tagab pika eluea ja super-väike kütusekulu on selle mootoriga kindlustatud.
Õlipump sellel masinal niivõrd primitiivne, et pekki keerab selle vaid oma lollus. Pooleks läinud väntvõlli ei oska kommenteerida Ise sõitsin lompi ja lasin vee silindrisse - keps kõver ja kolb pooleks (mootori ls orienteeruvalt 400000+ km. Panin sisse riiulilt võetud 2,5 kepsu ja kolvi koos pakuga. Käib nagu ennemuiste ja väntvõll ka terve. Seega oma lolluse peal katsetatud ka.
Õlipump sellel masinal niivõrd primitiivne, et pekki keerab selle vaid oma lollus. Pooleks läinud väntvõlli ei oska kommenteerida Ise sõitsin lompi ja lasin vee silindrisse - keps kõver ja kolb pooleks (mootori ls orienteeruvalt 400000+ km. Panin sisse riiulilt võetud 2,5 kepsu ja kolvi koos pakuga. Käib nagu ennemuiste ja väntvõll ka terve. Seega oma lolluse peal katsetatud ka.
Re: Sooviks infot: BMW 318 TDS
Oman samuti sellise mootoriga isendit korra olen kap remondi teinud sest ostes ei mainitud et kett on läbi ja et se tegelik müügi põhjus on ,lõpes asi sellega et vahetuse läks mootoril ketti mäng uued klapid üks kolb ja keps, ning kaane lihvimine , peale seda sõidab auto nagu miki minekut jagub ja kütet pmst ei võta täispaagiga suvel tõmbasin 1200km linn maantee segamini soovitan soojalt aga ostes tuleks uurida millal ketid vahetatud sama teema ka 2,5 tds mootori puhul