Tere ,hakkas mind huvitama selline auto http://www.auto24.ee/used/810306, kas keegi oskab midagi konkreetse masina kohta midagi rääkida,mida üldse sellise masina puhul tähelepanelikult jälgida?
Ette tänades
Bmw 318 2001/ 855mgh
Re: Bmw 318 2001/ 855mgh
Kirjutasin sellest autost lähemalt "Huvitavate müügikuulutuste all". Lühidalt: PEL-DIK!
Samuti soovitan Europe Autost julgelt eemale hoidja, uskumatud huiarid.
Samuti soovitan Europe Autost julgelt eemale hoidja, uskumatud huiarid.
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: Bmw 318 2001/ 855mgh
Viska siis mõni link ka. Ainus teema, mis leidsin olid kiidusõnad M-paketile.
Europe kohta on aga antud teemas pärleid küll
Siiski on tegemist turu soodsaima 2001 3. seeriaga.
Europe kohta on aga antud teemas pärleid küll

Re: Bmw 318 2001/ 855mgh
Lisan jutu siia:
"See auto on paras juust. Oli müügis eraisiku poolt, kuid eks Eurostauto tahab ka raha teha ning ilmselt ostis ära või sai vahetustehingu kaudu omale. Sisu on äge, sest tegemist on Individual seeriaga (lanseka peal siis vastav märgistus), kuid paraku on päriselus pilt tunduvalt koledam. Puit rooli peal on pragunenud, sisu on kergelt räsitud muljega. Kere oli suht roostene (pealmistest täppidest oli asi juba mööda läinud), kapotialune väga jõhkralt õline, immitses seda igaltpoolt. Pidurikettad olid kõverad, isepaigaldatud tagumised parkimisandurid kergelt pornod ning mis peamine, käigukasti turbiin on omadega läbi. Auto värises kohapeal seistes (kui käik on sees) ikka VÄGA jubedalt. Uue kasti saab Sauelt Igorilt ca 400 euriga, mina vahetaks ilmselt kogu täiega. Tol hetkel oli auto minimaalseks müügihinnaks 3k euri ilma velgedeta, kuid otsustasin loobuda. Kui päris aus olla, siis kahtlen, kas Eurost on kõik vead (kvaliteetselt) likvideerinud, kuid eks oma silm on kuningas"
"See auto on paras juust. Oli müügis eraisiku poolt, kuid eks Eurostauto tahab ka raha teha ning ilmselt ostis ära või sai vahetustehingu kaudu omale. Sisu on äge, sest tegemist on Individual seeriaga (lanseka peal siis vastav märgistus), kuid paraku on päriselus pilt tunduvalt koledam. Puit rooli peal on pragunenud, sisu on kergelt räsitud muljega. Kere oli suht roostene (pealmistest täppidest oli asi juba mööda läinud), kapotialune väga jõhkralt õline, immitses seda igaltpoolt. Pidurikettad olid kõverad, isepaigaldatud tagumised parkimisandurid kergelt pornod ning mis peamine, käigukasti turbiin on omadega läbi. Auto värises kohapeal seistes (kui käik on sees) ikka VÄGA jubedalt. Uue kasti saab Sauelt Igorilt ca 400 euriga, mina vahetaks ilmselt kogu täiega. Tol hetkel oli auto minimaalseks müügihinnaks 3k euri ilma velgedeta, kuid otsustasin loobuda. Kui päris aus olla, siis kahtlen, kas Eurost on kõik vead (kvaliteetselt) likvideerinud, kuid eks oma silm on kuningas"