269AXT E36 316, Pärnu, Eraisik
269AXT E36 316, Pärnu, Eraisik
Kuna otsin endale odavat BMW'd (eelkõige töölkäimiseks ja vaba aja veetmiseks).
Selline isend siis jäi silma:
http://www.auto24.ee/used/868066
Ausalt on ära öeldud, et auto on vana ja kerel roostet ning vaja on keretöid.
Aga mida veel? Teab keegi äkki selle auto ajalugu, eelmist omanikku, või mida iganes?
Äkki oskate soovitada midagi.
Need roostejamad parandan ise hea meelega ära, see on kõige väiksem mure.
Aga nagu näha, on mootor ja üldse kogu kapotealune päris räämas ja rooli nahk kõvasti kulunud.
Kuidas kolmesel üldse kapotealune nii mustaks saab minna? Sopp lendab ringi seal või?
Ühelgi mu eelmisel kolmesel sellist mustust küll polnud, et lausa kõik asjad on mingi kihi all.
Kas tasuks auto UMi vedada, enne ostu?
Veaks ka ilma mõtlemata hea meelega, aga krt need tahavad ka raha (ca 1000 EEKi kunagi), aga palju praegu, ei tea.
Selline isend siis jäi silma:
http://www.auto24.ee/used/868066
Ausalt on ära öeldud, et auto on vana ja kerel roostet ning vaja on keretöid.
Aga mida veel? Teab keegi äkki selle auto ajalugu, eelmist omanikku, või mida iganes?
Äkki oskate soovitada midagi.
Need roostejamad parandan ise hea meelega ära, see on kõige väiksem mure.
Aga nagu näha, on mootor ja üldse kogu kapotealune päris räämas ja rooli nahk kõvasti kulunud.
Kuidas kolmesel üldse kapotealune nii mustaks saab minna? Sopp lendab ringi seal või?
Ühelgi mu eelmisel kolmesel sellist mustust küll polnud, et lausa kõik asjad on mingi kihi all.
Kas tasuks auto UMi vedada, enne ostu?
Veaks ka ilma mõtlemata hea meelega, aga krt need tahavad ka raha (ca 1000 EEKi kunagi), aga palju praegu, ei tea.
Re: 269AXT E36 316, Pärnu, Eraisik
No sellist peldikut on UMi vedada.
Ja kapotti alune saab mustaks kuna põhjakatet pole.
Ja kapotti alune saab mustaks kuna põhjakatet pole.
Ou Vööthüään!!!
Re: 269AXT E36 316, Pärnu, Eraisik
Mis sellega öelda tahad, et kogu auto seisukord on peldik?
Arvad Sina?
See, et kere roostes, ei tähenda ju et terve auto on peldik.
Rooste on loomulik nendel autodel ja nende vanustel ja see mind nagu ei härigi.
Tehniline pool (va. kere) vist on nagu olulisem.
Või ma eksin?
See on ainus auto mis mul eelarvesse mahub ja ainus 3 BMW Pärnus.
Selle raha eest pole mul mõtet kuskile minna.
Ja autot on vaja.
Arvad Sina?
See, et kere roostes, ei tähenda ju et terve auto on peldik.
Rooste on loomulik nendel autodel ja nende vanustel ja see mind nagu ei härigi.
Tehniline pool (va. kere) vist on nagu olulisem.
Või ma eksin?
See on ainus auto mis mul eelarvesse mahub ja ainus 3 BMW Pärnus.
Selle raha eest pole mul mõtet kuskile minna.
Ja autot on vaja.
Re: 269AXT E36 316, Pärnu, Eraisik
Kas ma sain õigesti aru, et "pole mõtet kuskile mujale minna" tähendab seda, et kuhugile mujale linna?VeikoA kirjutas:Mis sellega öelda tahad, et kogu auto seisukord on peldik?
Arvad Sina?
See, et kere roostes, ei tähenda ju et terve auto on peldik.
Rooste on loomulik nendel autodel ja nende vanustel ja see mind nagu ei härigi.
Tehniline pool (va. kere) vist on nagu olulisem.
Või ma eksin?
See on ainus auto mis mul eelarvesse mahub ja ainus 3 BMW Pärnus.
Selle raha eest pole mul mõtet kuskile minna.
Ja autot on vaja.
Kui nii, siis miks sellised mõtted, et viia auto UM'i? Viid auto suvalisse tehnopunkti ja küll nad ütlevad, mis viga. Suht mõttetu maksta 10% auto hinnast mingi mõttetu testi peale, mis niikuinii midagi ei anna. Parem säästa see ca 800 eeku ja remondi selle eest. Või siis osta bussipilet ja vali natuke korralikum välja ( milles oled võibolla rohkem kindel, et kas korralik).
Re: 269AXT E36 316, Pärnu, Eraisik
Teise linna jah pole mõtet minna selle eelarvega. Mujalt ei saa ka midagi norm selle eest.
Nu asi selles, et puhkus on hetkel ca kuu aega ja teha mitte midagi pole kodus.
Ei viitsi tervet puhkust niisama ära passida. Sõidaks autoga maale ja hakkaks nokitsema.
Oleks mingi tegevus vähemalt.
Ma võiks ju oodata ja panna raha juurde, aga teha pole mitte midagi vahepeal.
Niisama istumine hakkab pinda käima.
Mind eelkõige huvitab auto juures ka see, mis seisus põhi on. Kui kere roostetab, siis selle saab enamus juhtudest ilma keevituseta korda. Kui aga põhi ka mäda on, siis on pehmelt öeldes nati jama. Sest keevitust mul pole ja kanalit ka mitte. Ja kui mootoris miskit vaja teha, siis selleks pole ka nagu kanalit eriti vaja. Saan need asjad ise kõik tehtud.
Tea, kas ÜV punkt laseb mul ka põhja alla vaadata oma silmaga.
Krt mul oli esimene BMW ka 94 ja nägi välja nagu uus, läikis nagu oleks just tehasest tulnud ja ei mingit roostet, see siin aga on ka 94 ja nii roostes kere juba.
Kas reeglina on nii, et kui kere kuskilt roostes, siis ka põhi võib mäda olla kuskilt?
Et sild võib alt lennata?
Nu asi selles, et puhkus on hetkel ca kuu aega ja teha mitte midagi pole kodus.
Ei viitsi tervet puhkust niisama ära passida. Sõidaks autoga maale ja hakkaks nokitsema.
Oleks mingi tegevus vähemalt.
Ma võiks ju oodata ja panna raha juurde, aga teha pole mitte midagi vahepeal.
Niisama istumine hakkab pinda käima.
Mind eelkõige huvitab auto juures ka see, mis seisus põhi on. Kui kere roostetab, siis selle saab enamus juhtudest ilma keevituseta korda. Kui aga põhi ka mäda on, siis on pehmelt öeldes nati jama. Sest keevitust mul pole ja kanalit ka mitte. Ja kui mootoris miskit vaja teha, siis selleks pole ka nagu kanalit eriti vaja. Saan need asjad ise kõik tehtud.
Tea, kas ÜV punkt laseb mul ka põhja alla vaadata oma silmaga.
Krt mul oli esimene BMW ka 94 ja nägi välja nagu uus, läikis nagu oleks just tehasest tulnud ja ei mingit roostet, see siin aga on ka 94 ja nii roostes kere juba.
Kas reeglina on nii, et kui kere kuskilt roostes, siis ka põhi võib mäda olla kuskilt?
Et sild võib alt lennata?
Re: 269AXT E36 316, Pärnu, Eraisik
keegi juba mainis või rääkis foorumis: kõik on tehtav, kõik parandatav. Kui aga kere roostes- mäda- teha pole suurt midagi.
Miskipärast on just need TUMESINISED- kõige ahvatlevamad isendid. Olen kunagi selle reha peale astunud
Mõne sellise tumesinise ligi võtmisega- juba tean piisavalt hästi mis edasi saama hakkab.
Miskipärast on just need TUMESINISED- kõige ahvatlevamad isendid. Olen kunagi selle reha peale astunud
Mõne sellise tumesinise ligi võtmisega- juba tean piisavalt hästi mis edasi saama hakkab.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: 269AXT E36 316, Pärnu, Eraisik
raske uskuda ,et ka tehniline pool sellel masinal korras on.kui autoomanikku ei häirinud nii pilbasteks kulunud rool,siis ei usu ,et teda ka kolisevad puksid häiriksid.sellise rooliga ei tohiks isegi ülevaatuselt läbi saada.olen korra linnukese üv. paberile saanud,kui roolil nahk oli lahti!
keretöödest niipalju,et seda konkreetset masinat peab juba kindlasti keevitama.vaata koopaääri.hea küll,ukse saad lihtsalt uue osta,kuid koobast poltidega ei vaheta.
kapotialust ära karda,selle saab puhtaks pesta,pigem ongi hea ,et tolmune,siis on kõik lekked ilusti paista.m43 mootor on muidu pommikindel ja reeglina sellega midagi ei juhtu.
eks see üks reegel on,et iga saja euro eest mis sa juurde leiaksid,saaksid paarsada eurot korralikuma isendi.
keretöödest niipalju,et seda konkreetset masinat peab juba kindlasti keevitama.vaata koopaääri.hea küll,ukse saad lihtsalt uue osta,kuid koobast poltidega ei vaheta.
kapotialust ära karda,selle saab puhtaks pesta,pigem ongi hea ,et tolmune,siis on kõik lekked ilusti paista.m43 mootor on muidu pommikindel ja reeglina sellega midagi ei juhtu.
eks see üks reegel on,et iga saja euro eest mis sa juurde leiaksid,saaksid paarsada eurot korralikuma isendi.
Re: 269AXT E36 316, Pärnu, Eraisik
Ära sellist rimsut UMi vedades küll endale marki tee. Parem maksa 4 eur ja käi ülevaatuspunktis ja näed põhja-aluse ära. Sellise raha eest muidugi tundub autot olema küll. Kuidas sa ilma keevituseta tagatiiva roostest lahti saaks?
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio