Ostuabi E38-le, ehk 7..-le
Ostuabi E38-le, ehk 7..-le
Tere
Tuttav otsustas osta omale selline suurem auto ning lisaks teisetele automarkidele, jäi ka sõelale E38 kerega BMW.
Uuringi, mis on selle auto nn tüüpvead ja millise mootoriga ning mis aasta masinat tasub vaadata.. kaalul on mõlemad, diisel kui ka bensiin!
Olen kuulnud mingisuguseid jutte selle margi roolilati nõrkusest, kuid ehk on veel midagi (kindlasti on), mis kohal tasuks silm lahti hoida eriti.
Ehk teab ka seda keegi, et kui on sel auto mõningad nn tüüpvead, siis mis ajast/kas need likvideeriti tehase poolt... näiteks peale facelifti tuli uuendus parandatud veaga(vist oli sel mudelil ka see nn näouuendus).
Siiani on see roolilatt natuke ära hirmutanud... jutud sellest !
Niiet, ehk on keegi teadlik ja kogend sel teemal ning võtab sõna ja soovitab meile midagi /hoiatab!
Loodan, et liiga keeruliselt ei väljendanud end. Tänan ette!!
Tuttav otsustas osta omale selline suurem auto ning lisaks teisetele automarkidele, jäi ka sõelale E38 kerega BMW.
Uuringi, mis on selle auto nn tüüpvead ja millise mootoriga ning mis aasta masinat tasub vaadata.. kaalul on mõlemad, diisel kui ka bensiin!
Olen kuulnud mingisuguseid jutte selle margi roolilati nõrkusest, kuid ehk on veel midagi (kindlasti on), mis kohal tasuks silm lahti hoida eriti.
Ehk teab ka seda keegi, et kui on sel auto mõningad nn tüüpvead, siis mis ajast/kas need likvideeriti tehase poolt... näiteks peale facelifti tuli uuendus parandatud veaga(vist oli sel mudelil ka see nn näouuendus).
Siiani on see roolilatt natuke ära hirmutanud... jutud sellest !
Niiet, ehk on keegi teadlik ja kogend sel teemal ning võtab sõna ja soovitab meile midagi /hoiatab!
Loodan, et liiga keeruliselt ei väljendanud end. Tänan ette!!
Viimati muutis lynx, 05.09.2011 15:56 53, muudetud 1 kord kokku.
tel. 53 43 76 44
Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le
E38-l ja roolilatt? E38-tel on roolikarp ja eks neisse aastatega ikka tekib mingi loks. Mõnele rohkem mõnele vähem, aga et see tüüpviga oleks, on küll vale öelda.
Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le
Täitsa karp jah.. ei süvenenud, ega uurinud seda eelnevalt piisavalt palju.Rain530 kirjutas:E38-l ja roolilatt? E38-tel on roolikarp ja eks neisse aastatega ikka tekib mingi loks. Mõnele rohkem mõnele vähem, aga et see tüüpviga oleks, on küll vale öelda.
See jutt võis osutuda vabalt ka niisama hirmujutuks, aga kindlasti on mõned, mitte just tüüpvead, aga kõige enam-levinud ning mida tasub jälgida.
Selle auto nõrkused huvitavad mind ning kas muidu on E38 töökindel auto ??
See huviline ei ole mingine rullnokk ning hoiab autot korralikult ning kasutab sihtotstarbekalt.
Teda ei huvita auto kui staatuse sümbol... vaja vaid mugavalt liikuda ning ruumi on ka vaja
Viimati muutis lynx, 05.09.2011 15:58 06, muudetud 1 kord kokku.
tel. 53 43 76 44
Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le
pane googli otsigusse, leidad päris palju nt. e38 head ja vead 

BMW X5 3,0d 160kw xDrive 10/2005a.
- ändi
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 03.11.2006 21:16 26
- Peamine sõiduk: X3
- Asukoht: Autodoonor
- Kontakt:
Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le
Kogu aeg peab olema valmis midagi putitama,kuna nad on lihtsalt nii vanad.Seda ei tasu loota,et sõidad ühest hooldusest teiseni.Ja kusjuures auto polegi staatuse sümbol.Osadele lihtsalt tundub nii.
tel 529 0267
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le
külasta e38 klubi ja otsi sealt neid teemasi seal neid jagub 

ford econoline 5,0i v8 91a,,ford econoline 7,3 d v8 89a `e38 740i 95a,330i touring 02 must m-pakett,,325 tds 98a m-tech sierra rot e38 730d 01a
-
- Huviline
- Postitusi: 657
- Liitunud: 04.04.2009 11:02 59
Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le
lynx kirjutas:Rain530 kirjutas: Selle auto nõrkused huvitavad mind ning kas muidu on E38 töökindel auto ??
See uus omanik, minu sõber, ei ole mingine rullnokk ning hoiab autot korralikult ning kasutab sihtotstarbekalt.
Ta on advokaat ja teda ei huvita auto kui staatuse sümbol... vaja vaid mugavalt liikuda ning ruumi on ka vaja
ei ole, eesti teedel kindlasti mitte. see "korralikult hoidmine" lõpeb reeglina "jälle see krdi sara tahab midagi astronoomiliselt kallist" ahastusega. ja ma pole kuulnud, et keegi näiteks samas hinnaklassis lexusel mingeid sisselaskekolleklappe kardab või piksleid remondib või iga aasta tuhandeid eure sildadesse paneb. mina näiteks käisin ükspäev vehos, et endale uus sidrun osta. pohui see sõidukvaliteet ja mugavuse puudumine aga 5a garantiid krt võtaks

- ändi
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 03.11.2006 21:16 26
- Peamine sõiduk: X3
- Asukoht: Autodoonor
- Kontakt:
Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le
Viimasega väga nõus.Täpselt sellel põhjusel sai loobutud.Ei olnud aega kogu aeg töökoja vahet jõlkuda ega autosse kõvat pappi matta.
tel 529 0267
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le
päris hullult peab e38 sõitma et mittmeid tuhandeid .eurosid silldadesse aastas panna
ei ole see asi nii hull midagi ise sõidan juba teise e38 saga ja väga rahul autoga eelmisega sai aastaga 80 000 km i sõidetud ja sildade peale läks mingi -7000.- eeku muidugi kui panna r 19 veljed siis need nri d muutuvad
võibolla peaks korralikuma isendi ostma muresid ja probleeme vähem

võibolla peaks korralikuma isendi ostma muresid ja probleeme vähem
ford econoline 5,0i v8 91a,,ford econoline 7,3 d v8 89a `e38 740i 95a,330i touring 02 must m-pakett,,325 tds 98a m-tech sierra rot e38 730d 01a
Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le
+1lepp1988 kirjutas:päris hullult peab e38 sõitma et mittmeid tuhandeid .eurosid silldadesse aastas pannaei ole see asi nii hull midagi ise sõidan juba teise e38 saga ja väga rahul autoga eelmisega sai aastaga 80 000 km i sõidetud ja sildade peale läks mingi -7000.- eeku muidugi kui panna r 19 veljed siis need nri d muutuvad
võibolla peaks korralikuma isendi ostma muresid ja probleeme vähem
Minu mõlemad sillad, mis vana omaniku poolt Um-is vahetatud peavad siiani vastu ja ls. on 110tuhat, pea 4a. ning võib edasi sõita, vahetanud olen eest paralleelvarda ja tagant õõtsad, kuid disla puhul läheb plekki ka mujale-...saate mu teemast lugeda, mis kõik tehtud.
Suvel sõidan 19 veljega talvel 16

..ja vana auto, mis sõbra käes oli läks ka müüki kuna ta ei jõudnud enam sitast saia teha
Ändi jutt vastab tõele, et nokkimist jagub nii väiksemaid asju, kui ka suuremaid, autod oon erinevad!
BMW X5 3,0d 160kw xDrive 10/2005a.
-
- Huviline
- Postitusi: 657
- Liitunud: 04.04.2009 11:02 59
Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le
ma usun, et ei eksi, kui väidan, et ostsin kõige korralikuma sel ajal müügis olnud e38 aga kui mind häirib iga väiksemgi mööda noot vedrustuse poolt, siis paljud "tra kui hea auto" kelkijad keeraksid lihtsalt tümmi kõvemaks. mida ma ka äkki teeks, kui see tõbrastanud võimendi normaalselt töötaks ja stereoheli väljutaks.lepp1988 kirjutas: võibolla peaks korralikuma isendi ostma muresid ja probleeme vähem
ja ei sõida palju läbi, miski 20tkm kanti aasta aga seda 19" veljega viimsi-tallinn kuumaastikul. aga noh, kui need oleksid ainult sillad, mis lagunevad, ei kurdaks ma üldse. ja hinnad hindadeks, lihtsalt kogu aeg midagi laguneb ja vajab tähelepanu.
Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le
Väga hea!
Sellelaadset diskussiooni ma ootasingi
Võib siis öelda, et sillad on nagu ikka eestiteedel sõitvatel autodel nad on? Et muidu on selliseid pisivigu kah palju ??
Kas see tähendab siis, et on tegemist kapriisse autoga ?
Too huviline ei ole tehnikast väga teadlik ning käsi õliseks ei taha kah pidevalt teha, kuna tal oskused puuduvad.
Ei oskanud sellist vastukaja oodata ühele 7-nda seeria masinale.. peaks see ju olema ikkagi BMW eliit vms.
Uurin ka veel sellest E38 klubist veel igaks juhuks midagi... kui selle üles leian
Tänud vastajatele ning kui kellelgi on veel midagi lisada, või millegi üle arutada, siis laske palun käija
Sellelaadset diskussiooni ma ootasingi

Võib siis öelda, et sillad on nagu ikka eestiteedel sõitvatel autodel nad on? Et muidu on selliseid pisivigu kah palju ??
Kas see tähendab siis, et on tegemist kapriisse autoga ?
Too huviline ei ole tehnikast väga teadlik ning käsi õliseks ei taha kah pidevalt teha, kuna tal oskused puuduvad.
Ei oskanud sellist vastukaja oodata ühele 7-nda seeria masinale.. peaks see ju olema ikkagi BMW eliit vms.
Uurin ka veel sellest E38 klubist veel igaks juhuks midagi... kui selle üles leian

Tänud vastajatele ning kui kellelgi on veel midagi lisada, või millegi üle arutada, siis laske palun käija
tel. 53 43 76 44
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le
Loomulikult on tegu kapriisse ja keerulise autoga. Tegu ju omaaegse lipulaeva ja tehnoloogilise tippsaavutusega. Mida te loodate saada autolt, mis uuena maksis poolteist ja rohkem miljonit krooni !? opel-astra-klassi hoolduskulusid ?
Praeguseks on kõik isendid 10 aastat või rohkem vanad ja tehnika väsimise märke esineb tahes-tahtmata. Seega autode käigushoidmine nõuab paratamatult rohkem vahendeid, kui omanikele meeldiks. Samas tänu 7 seeria laiale levikule, varuosade suurele valikule ning piisavat entusiasmi omades on võimalik hoolduskulud hoida mõistuse piires.
vaatame nüüd hetkeks alternatiive, masinaid samast (luks)kategooriast ja ajastust ..
MB S-klass - W140 on veel keerulisem, raskem ja kulukam ülal pidada, autolehe ülevaade . W220 - kulude poolest tõenäoliselt õudus kuubis autolehe ülevaade
Audi A8 - samuti keeruline ja suurte hoolduskuludega, kindlasti mitte soodsam ega töökindlam, kui BMW .. loe siit ja siit .
eksootilisemad alternatiivid ? Lexus LS ? Jaguar XJ ? Volvo S80 ? ei oska täpsemalt kommenteerida, aga vähene levik teeb hoolduskulude osas kindlasti omad korrektuurid.
Sama tendents paistab selgesti ka tänavapildist .. suurtest 10+ a vanadest luks-sedaanidest silmab 7-seeriat kõige sagedamini liikumas, A8-t harvem (samas müügis on neid igal ajahetkel sarnaselt BMW-ga ikka kole palju) .. S-klass on juba pigem haruldus, küll aga näeb neid tihtilugu parklates ja müügiplatsidel koopassekukkunud ratastega roostetamas. Ülejäänud markide "turuosa" on marginaalne, seega raske põhjapanevaid teese välja käia.
Eks siit võite omad järeldused teha ..
Endal E38-ga viies aasta käsil, ei kurda .. palgatöölisena käib jõud üle küll, tõsi, palju asju on ise tehtud ja rohkelt odavamaid alternatiive kasutatud. Asjaolusid arvestades hindan auto olukorda rahuldavaks.
Ühte aga julgen küll väita - nii vähese raha eest sellist mugavust, ruumikust ja (pisut aegunud) luksust mujalt ei leia

vaatame nüüd hetkeks alternatiive, masinaid samast (luks)kategooriast ja ajastust ..
MB S-klass - W140 on veel keerulisem, raskem ja kulukam ülal pidada, autolehe ülevaade . W220 - kulude poolest tõenäoliselt õudus kuubis autolehe ülevaade
Audi A8 - samuti keeruline ja suurte hoolduskuludega, kindlasti mitte soodsam ega töökindlam, kui BMW .. loe siit ja siit .
eksootilisemad alternatiivid ? Lexus LS ? Jaguar XJ ? Volvo S80 ? ei oska täpsemalt kommenteerida, aga vähene levik teeb hoolduskulude osas kindlasti omad korrektuurid.
Sama tendents paistab selgesti ka tänavapildist .. suurtest 10+ a vanadest luks-sedaanidest silmab 7-seeriat kõige sagedamini liikumas, A8-t harvem (samas müügis on neid igal ajahetkel sarnaselt BMW-ga ikka kole palju) .. S-klass on juba pigem haruldus, küll aga näeb neid tihtilugu parklates ja müügiplatsidel koopassekukkunud ratastega roostetamas. Ülejäänud markide "turuosa" on marginaalne, seega raske põhjapanevaid teese välja käia.
Eks siit võite omad järeldused teha ..
Endal E38-ga viies aasta käsil, ei kurda .. palgatöölisena käib jõud üle küll, tõsi, palju asju on ise tehtud ja rohkelt odavamaid alternatiive kasutatud. Asjaolusid arvestades hindan auto olukorda rahuldavaks.
Ühte aga julgen küll väita - nii vähese raha eest sellist mugavust, ruumikust ja (pisut aegunud) luksust mujalt ei leia

V8
Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le
E38-t omades peab ikka asjaarmastaja olema, käima temaga diagnostiku juures, vahest parandama kaheksat õõtshooba, kui sa oled lucky siis saad ka nivooamorte osta, tanklas käima tihedamini kui opel corsaga, eemaldama roostet, hoidma hinge kinni, et käigukast saba ei annaks, vahetama pidurikettaid, mis maksavad ca 130 eurot tükk, jne.. aga kõike eelnevat silmas pidades on õige mootoriga E38-ga **** hea sõita. 

Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le
Väga asjalik jutt, ise mõtlesin ka siin teemas sõna võtta, kuid ei oleks osanud nii hästi oma mõtet edasi andaTarmoV12 kirjutas:Loomulikult on tegu kapriisse ja keerulise autoga.
Ühesõnaga jah, Bmw on alati hea ja seda igas klassis( 3-seeria, 5-seeria jne ), kõige rohkem liikvel, palju infot jne
-
- Huviline
- Postitusi: 657
- Liitunud: 04.04.2009 11:02 59
Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le
janiiedasi aga teema polnudki põhjustes, miks ta lagunema peaks, vaid küsimus oli, kas laguneb. ja laguneb ikka kõvasti rohkem, kui põhjust oleks. paljuski mitte tänu kehvadele teeoludele ja lohakale omanikule, vaid tänu nigelale inseneritööle ning koostekvaliteedile. hoolduskulud mõistuse piires? ca kiloeur ühe peegli eest on mõistuse piires väga? nagu ma aru sain, siis otsitakse autot inimesele, kes seda kasutaks igapäevasõidukina ning mitte nädalavahetuseti õliste näppudega nina pühkides.TarmoV12 kirjutas:Loomulikult on tegu kapriisse ja keerulise autoga. Tegu ju omaaegse lipulaeva ja tehnoloogilise tippsaavutusega. Mida te loodate saada autolt, mis uuena maksis poolteist ja rohkem miljonit krooni !? opel-astra-klassi hoolduskulusid ?![]()
Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le
ise olen liigelnud e38ga hetkel 9 kuud ja siiani olen autoga rohkem kui rahul...jah tahab tähelepanu aga sõidumõnu korvab selle vaeva ja kulutused minu silmis mitme kordselt...kuna enda autol varustust väga hullumoodi pole siis pole ka suurt sittagi mis lagunema peaks
...soovitan igaljuhul ära proovida e38...minu silmis viimane bmw-lik bmw mis tehasest välja veeres 


e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le
nii ta on jah ilus keremudel millisel seda klassi autol peegel alla 1000.- euri maksab isetumenev 

ford econoline 5,0i v8 91a,,ford econoline 7,3 d v8 89a `e38 740i 95a,330i touring 02 must m-pakett,,325 tds 98a m-tech sierra rot e38 730d 01a
Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le
Alla tuhande euro tõesti, ainult 250€lepp1988 kirjutas:nii ta on jah ilus keremudel millisel seda klassi autol peegel alla 1000.- euri maksab isetumenev

Buumer Auto / 56826000