530d versus 530i?
- falckranger
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 26.03.2009 15:39 30
530d versus 530i?
Plaan soetada endale 2001-2003 aasta e39 touring, automaat. Hetkel olen kahe vahel kas 530i või siis 530d, seega küsiks mõned täpsustavad küsimused. Läbisõit on umbes 1500-1600 km kuus.
1. Sellise läbisõidu juures soovitaksite Teie?
2. Hooldus/ülevalpidamine?
3. Kui suur on kütusekulu erinevus?
Martin
1. Sellise läbisõidu juures soovitaksite Teie?
2. Hooldus/ülevalpidamine?
3. Kui suur on kütusekulu erinevus?
Martin
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: 530d versus 530i?
Kui pikk on kõige tihemini läbitav vahemaa? Mul on näiteks tööle-koju miski alla 3km igapäevaselt.
Iseenesest on 1500-1600km veel suhteliselt vähe, seega ise kaaluksin tugevalt bensukat.
Iseenesest on 1500-1600km veel suhteliselt vähe, seega ise kaaluksin tugevalt bensukat.
- falckranger
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 26.03.2009 15:39 30
Re: 530d versus 530i?
Töö ja kodu vahemaa 10 km (Saue-Saku), see räägib siis pigem 530i kasuks?
Palju võiks olla kütusekulu erinevus 100 km kohta?
Palju võiks olla kütusekulu erinevus 100 km kohta?
Re: 530d versus 530i?
kui maanteed siis on see vahe ikka suht väike , linnas sõites on mingi 3l vahe umb
-
- Huviline
- Postitusi: 3
- Liitunud: 10.06.2013 12:03 41
Re: 530d versus 530i?
Üks küsimus Teile. Kui küsimus rumal tunduub siis ärge viha pidage, aga miks on bensukas lühikese distantsi läbimiseks parem kui diisel ja miks diisel parem pikema maa läbimisel?
Re: 530d versus 530i?
Rusikareegel on see, et diiselauto tasub ennast ära siis, kui sõidad ca 25 - 30000 aastas.
530i reaalne kütusekulu on ca 12 l/100 KM, seda siis ca 2/3 linn ja 1/3 maantee. Maanteel saab selle autoga sõidetud ca 8 liitrit sajale, linnavahel oleneb sõitjast. Ökonoomne ta kindlasti ei ole.
530d kütusekulu pakun, et on ca 8 liitrit sajale keskmine. Maanteel saab vast 7 kanti hakkama, linnavahel ikka rohkem.
Hoolduselt ja probleemidelt on kindlasti 530i lollikindlam. Kui leiad hästi hooldatud ja alla 400000 km sõitnud selle aasta diisli, siis võid kaaluda vast ka selle ostmist - kui korralikku ei leia, siis 530i saad kindlasti odavamalt ning jamasid vähem.
Edu!
530i reaalne kütusekulu on ca 12 l/100 KM, seda siis ca 2/3 linn ja 1/3 maantee. Maanteel saab selle autoga sõidetud ca 8 liitrit sajale, linnavahel oleneb sõitjast. Ökonoomne ta kindlasti ei ole.
530d kütusekulu pakun, et on ca 8 liitrit sajale keskmine. Maanteel saab vast 7 kanti hakkama, linnavahel ikka rohkem.
Hoolduselt ja probleemidelt on kindlasti 530i lollikindlam. Kui leiad hästi hooldatud ja alla 400000 km sõitnud selle aasta diisli, siis võid kaaluda vast ka selle ostmist - kui korralikku ei leia, siis 530i saad kindlasti odavamalt ning jamasid vähem.
Edu!
M3 EVO Coupe - under construction ;)
Re: 530d versus 530i?
Nende autode keskmise kütusekulu vahe on umbes 3L/100 km. Edasi pead ise arvutama kui palju Sinu läbisõidu juures rahaline vahe tuleb. Siis hinda palju diisli hooldus ja remont lisakulu võib põhjustada. Edasi arvesta autode soetushinna vahet ja väärtuse langust pidamisaja jooksul.
Näiteks, kui 15 000 km aastas sõita, siis kütuse pealt on vahe umbes 500 eurot (aasta tagasi arvutasin neid asju, kui autot otsisin). 530i on raskem leida kui 530d. Diisel- ja bensiinimootor on erineva dünaamika ja olemusega - isiklik maitseeelistus v6ib juba rohkem lugeda, kui rahaline pool.
Näiteks, kui 15 000 km aastas sõita, siis kütuse pealt on vahe umbes 500 eurot (aasta tagasi arvutasin neid asju, kui autot otsisin). 530i on raskem leida kui 530d. Diisel- ja bensiinimootor on erineva dünaamika ja olemusega - isiklik maitseeelistus v6ib juba rohkem lugeda, kui rahaline pool.
Sõidurõõm
Re: 530d versus 530i?
Kolmeliitrisest bensukast on kindlasti raskem lahti saada hiljem.
Re: 530d versus 530i?
kindlasti 530d
- falckranger
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 26.03.2009 15:39 30
Re: 530d versus 530i?
Tänud vastuste eest!
Seega peaks vist kalduma 530i poole!? Kui kütusekulu vahe umbes 3 liitrit saja km kohta (maanteel isegi vähem), siis pole iseenesest väga hullu.
Seega peaks vist kalduma 530i poole!? Kui kütusekulu vahe umbes 3 liitrit saja km kohta (maanteel isegi vähem), siis pole iseenesest väga hullu.
Viimati muutis falckranger, 12.06.2013 18:11 33, muudetud 1 kord kokku.
- falckranger
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 26.03.2009 15:39 30
Re: 530d versus 530i?
Küsiks veel seda, et mille poolest diislit kallim hooldada ning mille poolest diisel nii lollikindel pole?
Re: 530d versus 530i?
turbo, pihustid jne. vabalthingav bensukas on pommikindlam igaljuhul.falckranger kirjutas:Küsiks veel seda, et mille poolest diislit kallim hooldada ning mille poolest diisel nii lollikindel pole?
- bmwRe39
- Huviline
- Postitusi: 702
- Liitunud: 14.03.2011 23:49 03
- Peamine sõiduk: BMW X5 e53
- Asukoht: Norway.FI.Jõgeva.Rakvere
Re: 530d versus 530i?
Ise pooldan diislit...m57d30-ga pole isiklikult probleeme olnud ja julgen soovitada..enne võiksid muidugi ka kontrolli viia...pihustid,turbo...
Parimat
Parimat
Horsepower sells cars, torque wins races - V8-s and diesels
Re: 530d versus 530i?
Mina pooldaks 530i
Raskem müüa, ei tea.
Ma oma 525ist sain küll kergelt lahti, oli tunduvalt kallim kui diislid sel hetkel.
Oleneb ikka ostjast.
Raskem müüa, ei tea.
Ma oma 525ist sain küll kergelt lahti, oli tunduvalt kallim kui diislid sel hetkel.
Oleneb ikka ostjast.
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: 530d versus 530i?
No sul oli ju originaal läbisõit ka viiekohaline
Re: 530d versus 530i?
Pigem tõesti sobiks 530d'ga võrdlusesse 525i. Mina eelistaks bensukat igaljuhul. Ma usun küll, et kolme liitrisest bensukast on raske lahti saada, näitena võib võtta E38, mille puhul diislid on tunduvalt kallimad kui suurema mootoriga bensukad.
Re: 530d versus 530i?
Mina võtaks 530i aga manuaali. Küttekulu vahe on väiksem diisliga ja igal juhul kõige pommikindlam variant. Ja tegelikult mina soovitan sedaani kui just tõesti universaali vaja pole. Sedaan on vaiksem, pehmema vedrustusega ja ka veidikene kiirem/ökom kui universaal.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: 530d versus 530i?
Ja seda väidet kinnitab Auto24, kus on praegu müügil 4 530i'd ja ca 90 530d.Madis. kirjutas:Ma usun küll, et kolme liitrisest bensukast on raske lahti saada, näitena võib võtta E38, mille puhul diislid on tunduvalt kallimad kui suurema mootoriga bensukad.
2014a. 1/4 miili 14.91s @ 149.3kmh, 60FT 2.30s; 174whp (130kw)
Re: 530d versus 530i?
No ilmselt on 530d-sid ka mitmeid kordi rohkem liikvel kui bensukaid.
Sõber müüs eelmine aasta 325 e46-te. Keegi ei käind vaatamaski ja pakuti ka ainult vahetust mingite ameerikamaa bensukate vastu
Samal ajal läksid 320d ja 330d nagu soojad saiad.
Sõber müüs eelmine aasta 325 e46-te. Keegi ei käind vaatamaski ja pakuti ka ainult vahetust mingite ameerikamaa bensukate vastu
Samal ajal läksid 320d ja 330d nagu soojad saiad.
- falckranger
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 26.03.2009 15:39 30
Re: 530d versus 530i?
Igapäevaselt läbitud vahemaa (üks ots) pikkus jääb enamasti 15-25 km vahele. Sellisel juhul peaks eelistama...??? Noo ei suuda otsustada rsk
Kas talvel õnnestub ka 530i 'ga saada kütusekulu 11-12 vahele?
Kas talvel õnnestub ka 530i 'ga saada kütusekulu 11-12 vahele?
Re: 530d versus 530i?
Talvel kindlasti mitte. Talvel selliseid otsi 530i-ga sõites vast ikka 14 - 15 on see reaalne kulu.
Nagu ma ütlesin juba ennist - kui leiad korraliku 530d, siis on vast sellega jooksvad kulud tõesti madalamad.
Nagu ma ütlesin juba ennist - kui leiad korraliku 530d, siis on vast sellega jooksvad kulud tõesti madalamad.
M3 EVO Coupe - under construction ;)
Re: 530d versus 530i?
endal 328 läks küll suht kiirelt ja huvilisi oli nii eestist kui soomest , vb sellepärast,et mul oli manuaalkast ?e46xxx kirjutas:No ilmselt on 530d-sid ka mitmeid kordi rohkem liikvel kui bensukaid.
Sõber müüs eelmine aasta 325 e46-te. Keegi ei käind vaatamaski ja pakuti ka ainult vahetust mingite ameerikamaa bensukate vastu
Samal ajal läksid 320d ja 330d nagu soojad saiad.
Re: 530d versus 530i?
Kui nii vähe sõidad siis kindlasti bensukas. Lihtsam üleval pidada ja korraliku 530d leidub müügis päris vähe. Sellepärast pole mõtet küll põdeda, et bensukast pärast raske lahti saada, seda muidugi kui päris planku ei osta.
Re: 530d versus 530i?
Ainuke asi mis diisli kasuks räägib, on madalam küttekulu. Kui see ei ole sulle oluline, siis mida siin enam mõelda.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 06.04.2013 11:14 57
- Peamine sõiduk: e39 530d man2000a/e28 520i 86
Re: 530d versus 530i?
korralik 3.0d on igati asjalikum. kui just tööle-koju otsi ei sõida, vahest pikemad otsad siis diisliga ikka parem kulgeda
Re: 530d versus 530i?
Mis tähendab igati asjalikum? Bensukas läheb paremini edasi meeldivama ja vaiksema häälega seejuures, ei ole vaja muretseda turbo ega pihustite pärast (jah ma tean et bensukal on ka pihustid aga need lähevad harva läbi), läbisõidud on reeglina väiksemad kui diislil ja ei pea kunagi muretsema talvise käivitamise pärast. Bensukas läheb kiiremini soojaks, kui diislil on kero, siis see läheb ka talvel soojaks aga see kero on jälle üks asi diislil, mis läheb peese ja maksab palju.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 260
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
Re: 530d versus 530i?
Kui lugeda kasutajate 530d teemasid ja 525d teemasid siis ei taha seda autot küll osta. Koguaeg pihustid, igasugu pumbad, turbod, rõhulekked ja sada muud häda. Kindlasti leidub ka korralike aga kõiki ju ka vaatama ei lähe ja kontrolli ei vii.
E92
Re: 530d versus 530i?
Vaata kiire-lauri, eks siin elus ole asjad kord juba nii, et tasuta lõunaid pole olemas. Hoiad küttekulu pealt kokku, maksad raha mujale ära.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: 530d versus 530i?
bensu peale maksad siis vähemalt teada, et maksad ja saad.
remondiga võib ka nii olla, et tehakse midagi - maksad aga korras ikka ei ole.
Ise ostsin küll diisli aga kui saaks praegu 1:1 vahetada vahetaks bensiini peale tagasi.
remondiga võib ka nii olla, et tehakse midagi - maksad aga korras ikka ei ole.
Ise ostsin küll diisli aga kui saaks praegu 1:1 vahetada vahetaks bensiini peale tagasi.
Re: 530d versus 530i?
Diislit peaks olema ju lihtne 1:1 bensuka vastu vahetada, vastupidi on raskem.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53