Loen ma seda foorumit siin edasi ja tagasi, aga väga nagu targemaks ei saanud. Mõni ütleb, et X5 ongi üks suur tüüpviga Nali naljaks. Teem oleks siis fl mudelid ehk siis 2003+ Diisel. Oskab keegi välja tuua asju, mida erilise tähelepanuga ostmisel jälgida?
Ma lugesin välja, et väljalaske kolle on nõrk koht?
Sisselaskes nende siibrite kolvi peale sattumisega olen kursis, ühel teisel automargil, millel oli bemari diisel, võtsin need välja.
Pikslite kadumine armatuuris?
Mis veel? Turbo? Õhkvedrustus?
X5 tüüpvead
Re: X5 tüüpvead
Nii vanal autol enam ei ole tüüpvigu, on järelejäänud vead. Roolilatt võib lekkida, samas parem isegi osta lekkiva latiga kui teadmisega, et mõned kuud hiljem lekkima hakkab. Teine suurem väljaminek on käigukast, kui korralikult käike ei vaheta.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: X5 tüüpvead
Suurim tüüpviga X5 ja teiste vanade bemmide juures on eelmine lohakas omanik
tel. 51 949 859
Re: X5 tüüpvead
Üks tüütu tüüpviga pidi olema talvel uksed ja nende lukud.
Aga mis siin ikka, kohustuslikku kirjandust ka:
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2070" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tehnikamaailm.ee/bmw-x5/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga mis siin ikka, kohustuslikku kirjandust ka:
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2070" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tehnikamaailm.ee/bmw-x5/" onclick="window.open(this.href);return false;
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53