Kallid kolleegid


Link:http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2112566
Siin sa vist hästi suure apsaka teinud))))))))P2rnakas kirjutas:Olen ma Ingrideid näinud ja tundnud, kuid pole veel näinud, et Ingrid kuulutuse venekeelse teeb. Sisetunne ütleb, et ju seal omanikuks siiski Oleg või Vadim. 2004 E60 ja 6000€ minusilmis veidi kirves. Seda enam, et need algusaastate omad ei ole just eriti head.
Lihtsalt, et sa teaks. Mustal on ka väike ekraan ja istmed on comfort, mitte sport. Kas sa reaalselt ka tead, mis väikse ja suure ekraani vahe on? Või su silmale lihtsalt meeldib suur rohkem?pd5wmd kirjutas:Seda muidugi võib ka kallim olla, selle musta juures meeldib just värv ja sportistmed ja ekraan ja rool jne võrreldes teistega kuni 8000€ sellist sisu ei saa kas on tekstiil istmed tavalised mingi imelik rool ja väike ekraan ja tavalised pliidinupud.
Edson520 kirjutas:Siin sa vist hästi suure apsaka teinud))))))))P2rnakas kirjutas:Olen ma Ingrideid näinud ja tundnud, kuid pole veel näinud, et Ingrid kuulutuse venekeelse teeb. Sisetunne ütleb, et ju seal omanikuks siiski Oleg või Vadim. 2004 E60 ja 6000€ minusilmis veidi kirves. Seda enam, et need algusaastate omad ei ole just eriti head.
Mis siin jagada, kui iga tarkpea teab autost kõike isegi seda vaatamata ja kontrollimata. Selle auto omanik on noor neiu, kelle nimi on INGRID ja autot remondis alati heas kohas, muidu see info on kahtlane sellel foorumil, sest üks P2rnakas ütles.)))))))))pd5wmd kirjutas:Edson520 kirjutas:Siin sa vist hästi suure apsaka teinud))))))))P2rnakas kirjutas:Olen ma Ingrideid näinud ja tundnud, kuid pole veel näinud, et Ingrid kuulutuse venekeelse teeb. Sisetunne ütleb, et ju seal omanikuks siiski Oleg või Vadim. 2004 E60 ja 6000€ minusilmis veidi kirves. Seda enam, et need algusaastate omad ei ole just eriti head.
Jagad äkki lähemalt oma teadmisi? Nädalavahetusel plaan vaatama minna kui omanik kontrolliga nõus.
Pole tänu väärt, aga temal oli vist ühe PDCga jama ja veel mingi pisiasi, kuid teised olid vist tip-top, aga viimasena rääkisin temaga mingi 3-4kuud tagasi.pd5wmd kirjutas:Tänan edson väga meeldiv kuulda, seljuhul lähen kindlasti autot vaatama ja jagan siin siis mis sai asjast.Ega ma sellest ära ei kohku turu odavaim ja väga ilus bmw lihtsalt raha hetkel pangas pole saan alles nädalavahetusel muidu oleks juba vaadanud ja sobivusel käed löönud.
Ei, need on sport, kui mõtled toe järgi, mis jalgu alt toetab. + sport on enamjaolt poolenisti elektrilised ja mälus funktsiooni pole. Väike ekraan on ilusti näha jupd5wmd kirjutas:Silmale meeldib nagu suur rohkem aga nende vahet ei tea, arvasin comfort on need mis nelikul välja toodi ja sellel sport istmed pildilt nagu tundus suur ekraan olevat, on ka 8000€-9000€ sellised 2004.a-2005.a aga minuarust pisu palju... ausaltöelda ei tea sellistest autodest midagi hetkel e46 ja naisele meeldib e60.
yep, ja töötund on seal üsna soodne, võrreldes Talinna autoeksperdigaMihkel kirjutas:Raplas ainuke koht oleks Autoekspert, kus lasta autot kontrollida.
Mujale ei soovita
asjad sõltuvad otseselt eelmistest hooldustest. kas bens või diisel kallim või odavam hoolduses, minu arust pole mõtet võrrelda, mulle bensiini e60 meeldib ainult al 545, ja selle auto hooldus on hästi kallim kui 530d ja vastupidavus eriti hea ei ole328 kirjutas:Oma kogemusest ( 2x bens + 3x diisel e6x )võin öelda, et Eesti kliimas, kui sõidad aastas tõesti alla 30 tuh km-i, siis raudpolt bensiini mootor võta.
Diisliga sõites tõest vaatad trassil tujurikkujat, siis tuju ei lähegi äraAga rsk, kui tulevad talved ja pahatihti lühikesed linnaotsad siis ...
Eks vaielge vastu, aga see pelgalt minu kogemus, et 3-liitrine bensiin oma tuli lõpp kokkuvõttes soodsam km-i hind, kui 3-ne diisel ning jamasi ka polnud pm.
328 kirjutas:Oma kogemusest ( 2x bens + 3x diisel e6x )võin öelda, et Eesti kliimas, kui sõidad aastas tõesti alla 30 tuh km-i, siis raudpolt bensiini mootor võta.
Diisliga sõites tõest vaatad trassil tujurikkujat, siis tuju ei lähegi äraAga rsk, kui tulevad talved ja pahatihti lühikesed linnaotsad siis ...
Eks vaielge vastu, aga see pelgalt minu kogemus, et 3-liitrine bensiin oma tuli lõpp kokkuvõttes soodsam km-i hind, kui 3-ne diisel ning jamasi ka polnud pm.
Vb väljendasin tõesti vähe kehvasti kiiruga, kuid tõesti... Aga näen igapäev neid umbes DPF-de ja kinnitahmanud egr-de küüsis vaevlejaid, kes harrastavad oma "keskkonna sõbraliku" diisliga igapäevast tööle-poodi-koju marsruuti, kus mootor pm töötemperatuuri pahatihti ei pruugiga saavutada. Suurtematel läbisõitudel ( nagu enamuses selle hinnaklassi e6x ) hakkavad endast märku andma muud detailid ( pritsungid, turbod jne )... Siis esimene tee kusagile puukuuri, et dpf vahelt ära- räägitakse ju , et see andvat metsikult kw-e juurde ning olema iga robleemi lahendus, hoomamata, et pahatihti on umbes dpf ja limp mode tagajärg , mitte põhjus.Tauri_J kirjutas:328 kirjutas:Oma kogemusest ( 2x bens + 3x diisel e6x )võin öelda, et Eesti kliimas, kui sõidad aastas tõesti alla 30 tuh km-i, siis raudpolt bensiini mootor võta.
Diisliga sõites tõest vaatad trassil tujurikkujat, siis tuju ei lähegi äraAga rsk, kui tulevad talved ja pahatihti lühikesed linnaotsad siis ...
Eks vaielge vastu, aga see pelgalt minu kogemus, et 3-liitrine bensiin oma tuli lõpp kokkuvõttes soodsam km-i hind, kui 3-ne diisel ning jamasi ka polnud pm.
makes no sense
Sellest pointist ei saa ma hästi aru. Minu aastane läbisõit on max 20000km. Probleemid tulevad diislitel ju suurtel läbisõitudel. Nii, et kui sõidan vähe siis on jälle probleem või?
Minu sõidud argipäeviti on hommikul 5km maanteed ja 10km linna. Õhtul vastupidi.
Muidugi sellega olen nõus, et kui on mingi 5km otsad siis kindlasti võtta mitte DPF-ga diisel või bensukas. Aga sellised lühikesed otsad ei ole ühelegi autole head.