1. leht 1-st

BMW X5 E70 2008a, head ja vead 210Kw

Postitatud: 17.01.2016 15:55 46
Postitas NixNax12
Mida peaks auto ostmisel silmas pidama? Plaanis Saksamaalt tuua.
Mootorikett on rõrk koht ja selle vahetaks kohe ära.
Palju maksab mootoriketi vahetus ja sinnakuuluvad osad?

Re: BMW X5 E70 2008a, head ja vead 210Kw

Postitatud: 17.01.2016 21:09 09
Postitas maxs30
aabb

Re: BMW X5 E70 2008a, head ja vead 210Kw

Postitatud: 17.01.2016 21:27 08
Postitas _siim_
200-300 vahel ei juhtu veel midagi kui on korralikult hooldatud,enamus millel juhtub on 500+ sõitnud saksast toodud ja 5x keritud saanid.

Re: BMW X5 E70 2008a, head ja vead 210Kw

Postitatud: 18.01.2016 17:14 05
Postitas NixNax12
Tere!

Tänud Teile. Keti vahetus on plaanis nagunii.
Kaua võtab ketivahetus aega ja mis hind on vahetusel?

Re: BMW X5 E70 2008a, head ja vead 210Kw

Postitatud: 18.01.2016 17:53 07
Postitas Mihkel
2k ringis, kui ei lase esinduses teha.
Uuri kasutaja Slava_323 käest:
viewtopic.php?f=5&t=218232&hilit=N47&start=120" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW X5 E70 2008a, head ja vead 210Kw

Postitatud: 28.01.2016 21:23 26
Postitas v8v
Ketid on purunenud ka 100000km läbisõidu juures.endal ls 255000 ja lasin just vahetada läks 2000.-.aga lasin ka palju muud ära teha.ketid ikka julmalt väljaveninud.muidu peaks saama hakkama 1500.-ga.

Re: BMW X5 E70 2008a, head ja vead 210Kw

Postitatud: 02.02.2016 01:18 23
Postitas NixNax12
Eelmine nädal sai auto Eestisse toodud.
Parim pakkumine keti vahetus 1000€.
Samas soovin koos õlipumba vahetusega, siis ilmselt hind kusagil 1500€ juures.

Re: BMW X5 E70 2008a, head ja vead 210Kw

Postitatud: 03.02.2016 08:28 12
Postitas v8v
1000.- on ikka vägaodav selle töö jaoks.ära mingil suvalisel seppal ikka lase teha.ise lasin kaane ka ära lihvida.lasin panna kõik uued ja kvaliteetsed jupid.ainuüksi jupid mingi 1000 -.

Re: BMW X5 E70 2008a, head ja vead 210Kw

Postitatud: 03.02.2016 11:23 48
Postitas sigaelmar
1500€ eest saab praegu 1700 liitrit bensiini. Kui sa sõidad aastas näiteks 25 000km, siis kulub sul kolm aastat enne kui see küttekulu kokkuhoid võrreldes 3,0 bensukaga ära tasuks ja seda veel arvestades, et muid diislile omaseid probleeme vahepeal pole. On sellel asjal mõtet?

Re: BMW X5 E70 2008a, head ja vead 210Kw

Postitatud: 03.02.2016 13:28 21
Postitas Paap
sigaelmar kirjutas:1500€ eest saab praegu 1700 liitrit bensiini. Kui sa sõidad aastas näiteks 25 000km, siis kulub sul kolm aastat enne kui see küttekulu kokkuhoid võrreldes 3,0 bensukaga ära tasuks ja seda veel arvestades, et muid diislile omaseid probleeme vahepeal pole. On sellel asjal mõtet?
On küll, 315nm ja 2,5t ei kõla väga lõbusalt.

Re: BMW X5 E70 2008a, head ja vead 210Kw

Postitatud: 03.02.2016 15:09 27
Postitas sigaelmar
Ma oleks V8 võrdluseks toonud aga nendega on samamoodi või veel hullemaid probleeme kui diisliga, sellepärast see näiteks ei sobinud :mrgreen:

Re: BMW X5 E70 2008a, head ja vead 210Kw

Postitatud: 03.02.2016 18:44 36
Postitas TarmoV12
Soovitaks proovida sõita R6 bensukaga X5 peal, lihtsalt teise iseloomuga mootor (võrreldes diisliga), kas see sobib maasturi peale või mitte, on maitse asi.
V8 sobib väga hästi võrdlusse. Ei ole mõtet ühte autolehes öeldud lauset puhta kullana võtta. Kui foorumi juttude põhjal selle sajandi autosid valida, siis ei saa mitte midagi osta ja tuleb jala käia :P

Re: BMW X5 E70 2008a, head ja vead 210Kw

Postitatud: 03.02.2016 19:56 44
Postitas sigaelmar
TarmoV12 kirjutas:. Ei ole mõtet ühte autolehes öeldud lauset puhta kullana võtta. Kui foorumi juttude põhjal selle sajandi autosid valida, siis ei saa mitte midagi osta ja tuleb jala käia :P
Kui jutt käib BMWdest, siis tõepoolest jääb selline mulje. Pean tunnistama, et just sellepärast ma enam bemmidest ei unista ka.

Re: BMW X5 E70 2008a, head ja vead 210Kw

Postitatud: 04.02.2016 08:20 48
Postitas Paap
sigaelmar kirjutas:
TarmoV12 kirjutas:. Ei ole mõtet ühte autolehes öeldud lauset puhta kullana võtta. Kui foorumi juttude põhjal selle sajandi autosid valida, siis ei saa mitte midagi osta ja tuleb jala käia :P
Kui jutt käib BMWdest, siis tõepoolest jääb selline mulje. Pean tunnistama, et just sellepärast ma enam bemmidest ei unista ka.
Sigaelmar tsiteerin sind 545 ostuabi teemast, kus üritad kõigest väest omale v8 saada: ".... Ma olen eelmise aasta augustist saati üritanud tema käest seda autot erinevate diilidega omale saada aga huiatki...".
Su jutt ei ole eriti tõsiseltvõetav.

Re: BMW X5 E70 2008a, head ja vead 210Kw

Postitatud: 04.02.2016 09:46 59
Postitas sigaelmar
Ja sina ütlesid ühes teemas, et N62 mootor on veel remonditav aga N63 on hullem kui diislid. 545 peal on ju N62 mootor :roll:
Ärme nüüd siin vaidlema lähme, ma pidasin ikkagi rohkem silmas uuemaid mootoreid kuigi see N62 pole ka just kõige õnnestunum.

Re: BMW X5 E70 2008a, head ja vead 210Kw

Postitatud: 04.02.2016 22:08 59
Postitas Slava_323
No nagu ennem mainiti 3.0i x5 võrdub ford focuse dünaamikaga. Minu 40-45 tuhat aastas ei veaks välja toita v8 bensa aga disla vabalt, m57 moto ju sama mis e6x,e9x jne nii et juppe palju ja vääne 520 tehasest ka ok, sest see ikka suur auto. Usun et 35d 210 kw chipituna näitab tulesid v8 le :D. Ikkagi 309kw ja 800 nm :D keskmine kulu ka 10 kanti.