BMW E60 550i 4.8 V8 270 kW vs BMW F10 550i 4.4 V8 300kw
-
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 05.11.2014 19:01 51
- Peamine sõiduk: BMW E38 730d
BMW E60 550i 4.8 V8 270 kW vs BMW F10 550i 4.4 V8 300kw
Plaanis soetada endale BMW E60 550i 4.8 V8 270 kW või siis BMW F10 550i 4.4 V8 300kw.
Nii palju kui olen uurinud, siis E60 550i 4.8 V8 270 kW mootor peaks olema vastupidavam ja tal on vähem tüüpvigu kui F10 550i 4.4 V8 300kw mootoril?
Kuigi väidetavalt ka E60 550i 4.8 V8 270 kW on suhtlesiselt probleemne, sest ta on E60 545i 4.4 V8 245 kW järeltulija?!
Kas oskab keegi soovitada ja sõna võtta nende mootorite teemal? Kas tasuks võtta antud mootoritega isendeid või pigem tasuks neid mootoreid üldse vältida?
Ootaks arvamusi, kel on antud mootoriga sõiduk ning võiks öelda, kui kallis lõbu on antud mootoritega autosid üleval pidada?
Nii palju kui olen uurinud, siis E60 550i 4.8 V8 270 kW mootor peaks olema vastupidavam ja tal on vähem tüüpvigu kui F10 550i 4.4 V8 300kw mootoril?
Kuigi väidetavalt ka E60 550i 4.8 V8 270 kW on suhtlesiselt probleemne, sest ta on E60 545i 4.4 V8 245 kW järeltulija?!
Kas oskab keegi soovitada ja sõna võtta nende mootorite teemal? Kas tasuks võtta antud mootoritega isendeid või pigem tasuks neid mootoreid üldse vältida?
Ootaks arvamusi, kel on antud mootoriga sõiduk ning võiks öelda, kui kallis lõbu on antud mootoritega autosid üleval pidada?
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW E60 550i 4.8 V8 270 kW vs BMW F10 550i 4.4 V8 300kw
Ise valiks vanema mootori, eriti kui eelarvel on piirid. N62 ja N62N on juba piisavalt vanad mootorid ning levinumad veakohad ning lahendused nendele on teada. Ise olen omanud N62 ja N73 (lähisugulane) mootoriga autosid (suuri probleeme läbi ei elanud, N73 võttis õli harjumuspärasest rohkem) ja veidi aega tagasi hankisin N62N mootoriga isendi (mis on liiga vähe veel käes olnud).
N63 on ehituselt hoopis teine mootor ning nagu ikka uute tehnoloogiatega kipub probleeme olema rohkem. Interneti juttude põhjal on raske seda mootorit soovitada, samas probleemide ulatust on raske hinnata (kui suur protsent autosid on ikkagi probleemsed).
Valik inglisekeelseid artikleid:
BMW N63: Teutonic Trouble
Why BMW's N63 twin-turbo V8 eats batteries
BMW N63 and S63 Engines (2008-on)
Nendest juttudest võib välja lugeda, et M-versioon S63 ja täiustatud N63 330kW versioonid on paremad.
Liiga uus mootor veel
N63 on ehituselt hoopis teine mootor ning nagu ikka uute tehnoloogiatega kipub probleeme olema rohkem. Interneti juttude põhjal on raske seda mootorit soovitada, samas probleemide ulatust on raske hinnata (kui suur protsent autosid on ikkagi probleemsed).
Valik inglisekeelseid artikleid:
BMW N63: Teutonic Trouble
Why BMW's N63 twin-turbo V8 eats batteries
BMW N63 and S63 Engines (2008-on)
Nendest juttudest võib välja lugeda, et M-versioon S63 ja täiustatud N63 330kW versioonid on paremad.
Liiga uus mootor veel
V8
-
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 05.11.2014 19:01 51
- Peamine sõiduk: BMW E38 730d
Re: BMW E60 550i 4.8 V8 270 kW vs BMW F10 550i 4.4 V8 300kw
Suured tänud info eest.
Aga oskad sa rääkida N62B48 nõrkadest kohtadest? Mida peaks hoolikalt jälgima ostmisel ja mis ohud võivad tulevikus ette tulla seoses selle mootoriga?
Aga oskad sa rääkida N62B48 nõrkadest kohtadest? Mida peaks hoolikalt jälgima ostmisel ja mis ohud võivad tulevikus ette tulla seoses selle mootoriga?
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW E60 550i 4.8 V8 270 kW vs BMW F10 550i 4.4 V8 300kw
Tuhnisin netis ringi, ja väga palju targemaks ei saanud teemal N62 vs N62N.
Niipalju saab öelda, et klapisäärte probleem on sama. Aga see, kas probleem tekib või mitte, sõltub paljuski auto eelnevast ekspluatatsioonist (kui tihti õli vahetatud jne). Eks 1000+ € tasub sukasääres selle jaoks hoida.
Veepumbad lähevad ka neil katki, selle hind on 100€ ümber, minul just see teema käsil.
Aga muus osas veebis leiduva info põhjal ma ei hakkaks mingeid põhjapanevaid statemente välja käima.
USA foorumist arutelu ja arvamused seinast seina E60 545i what a piece of crap!!!
Mõnedel on kõik hästi, teised remondivad .. mine võta siis kinni.
N62 vs N62N tehnilised erinevused on siin kirjas.
Niipalju saab öelda, et klapisäärte probleem on sama. Aga see, kas probleem tekib või mitte, sõltub paljuski auto eelnevast ekspluatatsioonist (kui tihti õli vahetatud jne). Eks 1000+ € tasub sukasääres selle jaoks hoida.
Veepumbad lähevad ka neil katki, selle hind on 100€ ümber, minul just see teema käsil.
Aga muus osas veebis leiduva info põhjal ma ei hakkaks mingeid põhjapanevaid statemente välja käima.
USA foorumist arutelu ja arvamused seinast seina E60 545i what a piece of crap!!!
Mõnedel on kõik hästi, teised remondivad .. mine võta siis kinni.
N62 vs N62N tehnilised erinevused on siin kirjas.
V8
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
Re: BMW E60 550i 4.8 V8 270 kW vs BMW F10 550i 4.4 V8 300kw
stiilinäide remondi hinnast
viewtopic.php?f=6&t=245396&hilit=f01" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=6&t=245396&hilit=f01" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 104
- Liitunud: 05.11.2014 19:01 51
- Peamine sõiduk: BMW E38 730d
Re: BMW E60 550i 4.8 V8 270 kW vs BMW F10 550i 4.4 V8 300kw
Tänud info eest.
Eks mulle ka öeldi, et N63 remont võib vabalt ulatuda kuni 10 000 euroni ning see on juba pool auto hinnast. Seega kaldun N62 mootori poole, sest nende remont pole niivõrd kallis ning samuti N62 on vabalthingav mootor. N63-l on ju kaks turbot ning nende rikke korral on väljaminekud veelgi suuremad. Seega kui remondifondi võrrelda, siis N62 mootori puhul piisaks täiesti 1000-2000 eurost, kuid kui N63-st rääkida, siis remondifond peaks olema vähemalt 5000. Kas on mul õigus?
N62 koha pealt huvitab mind veel, kas keegi siin foorumikasutajatest või teie tuttavatest on kokku puutunud N62B48TU suurema remondiga? Kui jah, siis milles oli täpsemalt probleem ja kui suured olid väljaminekud?
Aga näiteks kui rääkida eelpool välja toodud F01-st N63 mootoriga, siis, kas keegi oskab öelda kui kaua võib antud mootoriga sõita murevabalt pärast kapitaalremonti? Ehk siis näiteks kui ostan eelpool mainitud BMW, millel on kõik mootori kuluosad välja vahetatud ning kas võin kindel olla, et näiteks järgmised 100 000 km sõidan murevabalt? Või on see mootor niivõrd probleemne, et näiteks 50 000 km pärast võib jälle mingi jama juhtuda?
PS! Räägin ainult korrektsest ekspluatatsioonist.
Eks mulle ka öeldi, et N63 remont võib vabalt ulatuda kuni 10 000 euroni ning see on juba pool auto hinnast. Seega kaldun N62 mootori poole, sest nende remont pole niivõrd kallis ning samuti N62 on vabalthingav mootor. N63-l on ju kaks turbot ning nende rikke korral on väljaminekud veelgi suuremad. Seega kui remondifondi võrrelda, siis N62 mootori puhul piisaks täiesti 1000-2000 eurost, kuid kui N63-st rääkida, siis remondifond peaks olema vähemalt 5000. Kas on mul õigus?
N62 koha pealt huvitab mind veel, kas keegi siin foorumikasutajatest või teie tuttavatest on kokku puutunud N62B48TU suurema remondiga? Kui jah, siis milles oli täpsemalt probleem ja kui suured olid väljaminekud?
Aga näiteks kui rääkida eelpool välja toodud F01-st N63 mootoriga, siis, kas keegi oskab öelda kui kaua võib antud mootoriga sõita murevabalt pärast kapitaalremonti? Ehk siis näiteks kui ostan eelpool mainitud BMW, millel on kõik mootori kuluosad välja vahetatud ning kas võin kindel olla, et näiteks järgmised 100 000 km sõidan murevabalt? Või on see mootor niivõrd probleemne, et näiteks 50 000 km pärast võib jälle mingi jama juhtuda?
PS! Räägin ainult korrektsest ekspluatatsioonist.
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
- Peamine sõiduk: MB W212 E500
- Asukoht: Pärnu
Re: BMW E60 550i 4.8 V8 270 kW vs BMW F10 550i 4.4 V8 300kw
Tere,
V8 põhjalikum remont on auto enda väärtust arvesse võttes suhteliselt kulukas.
Minu autol (millel see kiidetud/kirutud 4,4 N62) sai tehtud see jahutustoru remont ca. 2 aastat tagasi ja lisaks veel tüüpveana esinev käigukasti ja mootori vahelise jahutusvedeliku kanali tihendi remont.
Esimene remont oli ca.1800.-€ ja teine ca. 500.-€.
Summad ju iseenesest väiksed kui N63 remonti arvesse võtta. Kuid kui võtta auto E60 545i turuväärtus, mis reaalselt võiks olla seal 7500...10000€ vahel, siis on need summad ikkagi suured.
Tulles aga teemaalgataja esimese postituse juurde. Siis miks just V8. Kas F01 740i või F10 535i ei oleks rohkem kindla peale minekud.
Samas E60 ja F10 mina isiklikult ei võrdleks. Need on erinevast rahakoti liigast nii ehk naa. Esimene 10.000€-20.000€ ja teine 20.000€ ja üles. Millised on võimalused ja eeldused autole?
Sõidurõõmu,
Tõnu
V8 põhjalikum remont on auto enda väärtust arvesse võttes suhteliselt kulukas.
Minu autol (millel see kiidetud/kirutud 4,4 N62) sai tehtud see jahutustoru remont ca. 2 aastat tagasi ja lisaks veel tüüpveana esinev käigukasti ja mootori vahelise jahutusvedeliku kanali tihendi remont.
Esimene remont oli ca.1800.-€ ja teine ca. 500.-€.
Summad ju iseenesest väiksed kui N63 remonti arvesse võtta. Kuid kui võtta auto E60 545i turuväärtus, mis reaalselt võiks olla seal 7500...10000€ vahel, siis on need summad ikkagi suured.
Tulles aga teemaalgataja esimese postituse juurde. Siis miks just V8. Kas F01 740i või F10 535i ei oleks rohkem kindla peale minekud.
Samas E60 ja F10 mina isiklikult ei võrdleks. Need on erinevast rahakoti liigast nii ehk naa. Esimene 10.000€-20.000€ ja teine 20.000€ ja üles. Millised on võimalused ja eeldused autole?
Sõidurõõmu,
Tõnu
Re: BMW E60 550i 4.8 V8 270 kW vs BMW F10 550i 4.4 V8 300kw
järg. stiilinäide http://www.auto24.ee/used/2175748" onclick="window.open(this.href);return false;
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW E60 550i 4.8 V8 270 kW vs BMW F10 550i 4.4 V8 300kw
Paljud kindlasti teavad, aga märgin siinkohal ära, et jahutusvedeliku toru tihendi probleemi lahendamiseks on välja mõeldud lihtsamaid=odavamaid lahendusi, mis ei nõua mootori laiali lammutamist. Mõjutatud mootorid on N62, N62N ja N73.
1) Collapsible coolant pipe, sarnase lahenduse / toote pakkujaid on mitmeid, google abiks.
2) http://bimmerfix.com/, veel lihtsam lahendus.
1) Collapsible coolant pipe, sarnase lahenduse / toote pakkujaid on mitmeid, google abiks.
2) http://bimmerfix.com/, veel lihtsam lahendus.
V8
Re: BMW E60 550i 4.8 V8 270 kW vs BMW F10 550i 4.4 V8 300kw
Nagu eelnevalt ka keegi küsis,siis kui ostagi selline kap.remonditud 750 kas peab hakkama kohe hirmu tundma,et midagi lendab laiali või saab siis laias laastus järgmised 150kkm jälle murevabalt sõita?
- raunoh
- Huviline
- Postitusi: 1084
- Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
- Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
- Asukoht: Pärnu
Re: BMW E60 550i 4.8 V8 270 kW vs BMW F10 550i 4.4 V8 300kw
see läheb juba kaardimooride ja pendlivendade valdkonda, sest tegemist siiski tehnikaga ja midagi ennustada suht mõttetu tegevus.RaikoK kirjutas:Nagu eelnevalt ka keegi küsis,siis kui ostagi selline kap.remonditud 750 kas peab hakkama kohe hirmu tundma,et midagi lendab laiali või saab siis laias laastus järgmised 150kkm jälle murevabalt sõita?
mobiles näiteks 80tkm sõitnud 300kw x6 rikkega. Ei saanud 150 täis.
Re: BMW E60 550i 4.8 V8 270 kW vs BMW F10 550i 4.4 V8 300kw
Seda kindlasti aga mõtlesin,et kuidas neil üldiselt on,et näiteks 100k peaks ikka ideejärgi ära sõitma,mitte nagu 335i kus mõnel lendab iga 15k tagant kõrgsurvepump.
Võibolla ma liiga vaene aga üldse ei tahaks sellise autoga sõita, mis igakell võib su kontot pea 10k euri võrra tühjendada
Võibolla ma liiga vaene aga üldse ei tahaks sellise autoga sõita, mis igakell võib su kontot pea 10k euri võrra tühjendada
Re: BMW E60 550i 4.8 V8 270 kW vs BMW F10 550i 4.4 V8 300kw
Siis pole mõtet omale sellist autot ostaRaikoK kirjutas: Võibolla ma liiga vaene aga üldse ei tahaks sellise autoga sõita, mis igakell võib su kontot pea 10k euri võrra tühjendada
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW E60 550i 4.8 V8 270 kW vs BMW F10 550i 4.4 V8 300kw
Ma ei oska nende masinate pidamise ja mootori-vigade kohta midagi öelda, aga olen mõlemaga omajagu sõitnud.
Kuigi see 4.8 mootor ka just lahjaks ei jää, on puhtalt sõidu-emotsiooni põhjal turbokas ikka oluliselt püssim kui vabalthingav. Ja jätab sellise sujuvama tunde sõites.
Kuigi see 4.8 mootor ka just lahjaks ei jää, on puhtalt sõidu-emotsiooni põhjal turbokas ikka oluliselt püssim kui vabalthingav. Ja jätab sellise sujuvama tunde sõites.
Impreza STI