Tere. Plaan vaatama hakata E91.
Kas on mingid mootorid mida peaks vältima? Kuidas enamus keti teema on? Tänapäevaks juba enamasti vahetatud või alles ees olev töö?
Kuidas veermik? Kestab?
Elektri mured?
Mis summaga kuus peab enam-vähem arvestama?
E91 ülalpidamine ja tüüpvead
E91 ülalpidamine ja tüüpvead
TEL 57703395
Re: E91 ülalpidamine ja tüüpvead
Sõitsin aasta aega 2007 aasta 325d-ga, 145kw ja automaatkast. E91
Kilomeetreid 29k
Keskmine kütusekulu 7,2l/100le (tln+maanteed 70%)
Alguses lasin suurema remondi ja hoolduse teha vastavalt ostueelsele kontrollile (ca 600€)
Kokku hoolduse-remondi-rehvide kulu ca 2400€, väärtus kukkus 1500€, kütusele kulus 1900€
Koos kütuse, remondi ja väärtuse langusega maksis see 29k km mulle ca 6000€
KM hind tuli kuskil 20senti, suurem läbisõit teeb km hinna alati paremaks (väärtuse kukkumine võtab suure osa). Auto ei olnud liisingus ja kaskolt ka oma sääst Võidki võtta, et kui sõidad 1500km kuus, siis peaksid arvestama 20-30 senti km ja see maksab sulle kokku 300-450€, mul tuli keskmine kuu 500€, aga ls ka suurem.
Olen kõigil oma masinatel arvutanud km hinda ja see on olnud 0,18-0,38€/km. Liisinguauto(uus) ei tule oluliselt soodsam, pigem valikute küsimus. Mul haigus autosid vahetada, see tõstab ka km hinda veidi
Midagi suurt viga ei olnudki masinal, sain lihtsalt tööauto ja oli mõttekam maha müüa.
Soovitan kindlasti BMauto vm taolise koha ostueelset kontrolli - saad hea ülevaate, mida kohe vaja vahetada ja mis raha maksab. Mul oli auto ls 300k tuuris ja väsimuse märke küll kuskilt ei paistunud.
Vahetasin hulga tihendeid mootori ja käigukasti juures (käigukasti tihendid tüüpviga, et lekivad), lisaks tavapärased kuluosad (piduriklotsid jne). Üllatusena suri maha keset Poolat mingi rihmaratas, mis veab veepumpa, genekat, roolivõimu ja muud elutähtsat - õnneks jagasin ära, et midagi on nihu ja sai enne purunemist mingi spetsialisti juures Poolas korda tehtud (kiidan Poola remondikoda: odav ja pärast oli auto puhtaks pestud ja mootoripesu üllatusena ka).
Ülihea masin oli: juhitavus, minek jne. Kindlasti eelista R6 mootoriga (ka diislid) ja lase üle kontrollida. R6 on ''pommikindlamad'' ja teevad ilusamat heli. Sõidavad vabalt 500k normaalse hooldusega ära (ilmselt rohkemgi).
Midagi veel täpsustada tahad, siis anna teada.
Kilomeetreid 29k
Keskmine kütusekulu 7,2l/100le (tln+maanteed 70%)
Alguses lasin suurema remondi ja hoolduse teha vastavalt ostueelsele kontrollile (ca 600€)
Kokku hoolduse-remondi-rehvide kulu ca 2400€, väärtus kukkus 1500€, kütusele kulus 1900€
Koos kütuse, remondi ja väärtuse langusega maksis see 29k km mulle ca 6000€
KM hind tuli kuskil 20senti, suurem läbisõit teeb km hinna alati paremaks (väärtuse kukkumine võtab suure osa). Auto ei olnud liisingus ja kaskolt ka oma sääst Võidki võtta, et kui sõidad 1500km kuus, siis peaksid arvestama 20-30 senti km ja see maksab sulle kokku 300-450€, mul tuli keskmine kuu 500€, aga ls ka suurem.
Olen kõigil oma masinatel arvutanud km hinda ja see on olnud 0,18-0,38€/km. Liisinguauto(uus) ei tule oluliselt soodsam, pigem valikute küsimus. Mul haigus autosid vahetada, see tõstab ka km hinda veidi
Midagi suurt viga ei olnudki masinal, sain lihtsalt tööauto ja oli mõttekam maha müüa.
Soovitan kindlasti BMauto vm taolise koha ostueelset kontrolli - saad hea ülevaate, mida kohe vaja vahetada ja mis raha maksab. Mul oli auto ls 300k tuuris ja väsimuse märke küll kuskilt ei paistunud.
Vahetasin hulga tihendeid mootori ja käigukasti juures (käigukasti tihendid tüüpviga, et lekivad), lisaks tavapärased kuluosad (piduriklotsid jne). Üllatusena suri maha keset Poolat mingi rihmaratas, mis veab veepumpa, genekat, roolivõimu ja muud elutähtsat - õnneks jagasin ära, et midagi on nihu ja sai enne purunemist mingi spetsialisti juures Poolas korda tehtud (kiidan Poola remondikoda: odav ja pärast oli auto puhtaks pestud ja mootoripesu üllatusena ka).
Ülihea masin oli: juhitavus, minek jne. Kindlasti eelista R6 mootoriga (ka diislid) ja lase üle kontrollida. R6 on ''pommikindlamad'' ja teevad ilusamat heli. Sõidavad vabalt 500k normaalse hooldusega ära (ilmselt rohkemgi).
Midagi veel täpsustada tahad, siis anna teada.
Re: E91 ülalpidamine ja tüüpvead
500 kuus tuli koos kütusega siis jah?
Ise valiks kindlasti r6 ja automaadi ja eelistaks vist nelikut (Kuidas see neil on üldse? Kuskil müttamas ei käiks aga lumes ja lobis on ikka kasu?)
Eelistaks vist bensukat aga kuna nende valik on pm olematu siis vist peab ikka diisli poole vaatama (3,0 170kw mis enamus on)
Aga kuidas nendel mootoritel see keti teema on? Kas enamusel juba vahetatud või pigem hakkab tulema?
Mis algul selle 600 eest ära tehti? Kas see koos tööga? Endal see boonus, et töötan ise autoeriala peal ja töid saan ise teha. Kuidas see 3.0 170kw diisel on?
Ise valiks kindlasti r6 ja automaadi ja eelistaks vist nelikut (Kuidas see neil on üldse? Kuskil müttamas ei käiks aga lumes ja lobis on ikka kasu?)
Eelistaks vist bensukat aga kuna nende valik on pm olematu siis vist peab ikka diisli poole vaatama (3,0 170kw mis enamus on)
Aga kuidas nendel mootoritel see keti teema on? Kas enamusel juba vahetatud või pigem hakkab tulema?
Mis algul selle 600 eest ära tehti? Kas see koos tööga? Endal see boonus, et töötan ise autoeriala peal ja töid saan ise teha. Kuidas see 3.0 170kw diisel on?
TEL 57703395
- copypaste
- Huviline
- Postitusi: 398
- Liitunud: 21.04.2008 10:01 08
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd
- Asukoht: Tallinn
Re: E91 ülalpidamine ja tüüpvead
Huvi pärst küsiks, mis see kõige ökom auto oli?warden kirjutas:
Re: E91 ülalpidamine ja tüüpvead
6000€ aastaga päris julm 3nda seeria kohta
edit: ei lugend,et kütus ja jooksvad kulud ka sees seal
edit: ei lugend,et kütus ja jooksvad kulud ka sees seal
Re: E91 ülalpidamine ja tüüpvead
accent 0,19€/km 10500km/10kuud - esimene auto, sõbralt sain hea hinnaga, käras küllcopypaste kirjutas:Huvi pärst küsiks, mis see kõige ökom auto oli?warden kirjutas:
e46 318 0,21€/km 4600km/3kuud - esimene bmw, sain selle ka hea hinnaga
e46 320cia 0,38€/km 6500km/4kuud - teine bmw, tegin liiga hästi korda ja siis minek ei rahuldanud enam...
2007 octavia 1,8TSI 0,32€/km 11200km/6kuud - millegipärast ostsin viisaka auto, aga liiga igav oli...
325d 0,18€/km 28700km/13kuud/0,18€/km - sellega olin rahul, aga töölt anti uus octavia ja sellega on peaaegu tasuta sõit
Kõige ökom oligi tegelt bemm, accent oli sama odav...
viimase auto tegi odavamaks ka see, et ma ei arvestanud enam töösõitude kütust enda jaoks rahana, aga üldiselt jäi ikka 20 sendi juurde, lisaks sattusin vist hea isendi otsa ja varasemast olid olemas näiteks korralikud suverehvid (jälle sääst)...
500 on jah kütusega, see 0,2€/km sisaldab absoluutselt kõiki kulusid (kindlustus, kuluvahendid, remondid)aronz12 kirjutas:500 kuus tuli koos kütusega siis jah?
Ise valiks kindlasti r6 ja automaadi ja eelistaks vist nelikut (Kuidas see neil on üldse? Kuskil müttamas ei käiks aga lumes ja lobis on ikka kasu?)
Eelistaks vist bensukat aga kuna nende valik on pm olematu siis vist peab ikka diisli poole vaatama (3,0 170kw mis enamus on)
Aga kuidas nendel mootoritel see keti teema on? Kas enamusel juba vahetatud või pigem hakkab tulema?
Mis algul selle 600 eest ära tehti? Kas see koos tööga? Endal see boonus, et töötan ise autoeriala peal ja töid saan ise teha. Kuidas see 3.0 170kw diisel on?
Eks kõik sõltub muidugi sinu läbisõidust, ostuhinnast ja auto olukorrast... võib olla rohkem, aga vähemaks on keerukas saada. Olen arvutanud, et tutikas auto liisingusse on umbes sama 0,2-0,3€/km - aga ise eelistan osta autod välja ja mitte maksta kaskosid.
mul oli 325, ehk 3 liitrit ja 145kw - ausaltöelda ei kurda ka selle mineku üle, ilmselt 170kw veidi teravam aga lootus on, et 145 ei ole nii ihaldatud ja vähem peenestatud
Endal oli tagavedu ja enamvähem korralik talverehv. Kordagi ei tundnud, et kinni jääks või hakkama ei saaks, ilmselt löga sees on nelikvedu parem jah, eriti kohalt minemasaamisel. Lisaks lootsin sellele, et võtab 1l vähem kütust ja on vähem asju, mis katki saavad minna.
Esimese tiiruga vahetati:
käigukasti õli ja tihendid, turbo tihendid, geneka rihm, kõik muud vedelikud (õli, pidurivedelik, jahutusvedelik) ja kõik filtrid. Natukese aja pärast vahetasin piduriklotsid.
Hiljem vahetati poolas see geneka rihm koos rullikutega. Keti osas ei oska öelda, endal muret ei valmistanud ja ei hoiatatud ka. Hind tööga jah, lasin BMautol teha asju.
Iseenesest arvan, et see BMauto (või muu taolise koha kontroll) on ülihea, kui endal pole kohta kus üle vaadata ja testida, ma sain väga selge pildi, mida peaks tegema ja mida võiks teha ja mis on ebaoluline viga.
see jah kogu muusikaga, ka hinnalangus (1500€ oli vist).RaikoK kirjutas:6000€ aastaga päris julm 3nda seeria kohta
edit: ei lugend,et kütus ja jooksvad kulud ka sees seal
Uue auto liisingud on 350 ringis, 50 kaskodele ja siis paarisaja eest kütet ka ja tuleb rahulikult sama või suurem nr... Väärtust kaotab ka omajagu. Mina ei kujuta väga palju odavamat lugu ette.
- j.j.
- Huviline
- Postitusi: 549
- Liitunud: 02.04.2013 14:12 12
- Peamine sõiduk: E36 / E90
- Asukoht: Tallinn
Re: E91 ülalpidamine ja tüüpvead
Võin eelkõnelejaga kaasa noogutada.
Töö eripärast tulenevalt on aastane LS väike, kõigest 15K, aga seetõttu diislist loobumise peale veel ei mõtle.
325d kulu 0,189€/km, pensionäri kombel ei sõida ja selle sisse jääb ka terve ringi amortide vahetus ning jooks talverehve.
Töö eripärast tulenevalt on aastane LS väike, kõigest 15K, aga seetõttu diislist loobumise peale veel ei mõtle.
325d kulu 0,189€/km, pensionäri kombel ei sõida ja selle sisse jääb ka terve ringi amortide vahetus ning jooks talverehve.